Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109621 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14680 Gepost op: 8-02-2005, 09:03:28 »
Ik moet vandaag proberen wakker te blijven...  ::niet-ok::
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14681 Gepost op: 9-02-2005, 10:04:28 »
Hoi mensen!

Van mij ook maar eens een post hier in "De Molshoop"
Normaal gesproken zou ik druk moeten zijn met mijn stage, maar ik zit nu op de pc daar want er is bar weinig te doen deze week. Het leuke van de stage is wel dat we Kylie Minogue gaan doen en we bij de concerten van U2 in juli ook aanwezig zullen zijn! Veel voorbereiding maar wel heel erg leuk..

Verder net Actief Lid van deze site geworden wat ik heel erg leuk vind! Binnenkort beginnen PE en de Farm. Daar wil ik me voor in gaan zetten! En Wie Is De Mol, dat is voor mij al duidelijk, Victoria!  ::jaja::

Nou mensen een fijne dag verder en ik spreek jullie wel weer!

Groetjes  ::bravo::

Guikie

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14682 Gepost op: 9-02-2005, 12:51:50 »
Nu Sjors terug is, kan ik het natuurlijk nog niet laten om te posten he! Ik was wel actief weg, maar heb jullie wel gevolgd hoor, met alle verhalen over jullie wel en wee met carnaval en jullie theorieën voor WIDM.

Carnaval, dat is aan mij voorbij gegaan. Ik mag dan wel een Kruikenzeiker zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ook leuk vind! Ik heb heerlijk gewerkt, het was ontzettend rustig, want iedereen was natuurlijk carnaval vieren.

Ik weet nu niets meer te melden, dus ik wens jullie nog een hele fijne dag verder en tot mols!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14683 Gepost op: 9-02-2005, 13:22:17 »
Daisy welkom thuis alvast ::joehoe::..ja kan haar nu nog wel fijne dagen toewensen maar dat leest ze niet meer

Dank je ;D

Zoals jullie zien ben ik er dus weer :D. Het was errug leuk, 't weer was ietsje minder dan ik had gehoopt, maar ik heb t wel overleefd.

Vrijdag dus om kwart voor 4 m'n bed uit, ik had maar iets van 4 uurtjes geslapen dus ik was helemaal duf op het vliegveld en in het vliegtuig, maar allles ging perfect. Om 9 uur in Madrid geland, 10 minuten laten hadden we de koffers al, direct een taxi gezocht (tip: neem de metro, stelletje afzetetrs) en om 10 uur zaten we (ik en een vriendin) ingecheckt en al in het hotel! Eerst maar even wat uitrusten en rond de middag maar gelijk de stad in. We zaten helemaal in het centrum, naast een metrostation, we konden overal zo heen. We hebben die dag wat gebouwen bekeken en zijn alvast naar het Real Madrid station gegaan, aangezien we de dag erna naar een wedstrijd zouden gaan. We kwamen er al snel achter dat Spanjaarden beroerd (lees: geen) Engels spreken dus met wat handen en voeten werk werd het de dagen doorkomen. Gelukkig kenden de mensen bij de ingang van het stadion toen ze Holanda hoorde wel Beatrix, dat was wel lachen. Daarna nog even wat eten en drinken ingeslagen, terug naar het hotel, 's avonds naar de Mac en om 9 uur naar bed, ik was gebroken.

Zaterdag naar het koninklijk paleis gegaan en Plaza Espanya, lag er vlakbij. Daarna besloten we naar Plaza Mayor te lopen was erg mooi. En toen we die straat weer uitliepen, kwamen we opeens bij het plein voor ons hotel, dus we zaten helemaal niet ver van de grote dingen. 's Avonds naar de voetbalwedstrijd, in plaats van recht achter het doel ergens halverwege, zaten we ergens bovenaan bij de middenlijn, maar was wel mooi uitzicht. Ik had me flink ingepakt tegen de kou, maar ze hadden verwarming aldaar, dus ik had het hardstikke warm. Na de wedstrijd ruim 90 minuten erover gedaan om terug bij het hotel te komen (tegenover 30 minuten heen) vanwege de drukte.

Zondag was het weer koud. We hadden de grootste dingen wel gezien dus nog wat kleine dingetjes bezocht met de metro. Eind van de middag maar even op Puerta del Sol (is een groot plein, achter ons hotel) wat gewinkeld en gegeten. En toen begon het opeens te regenen. 's Avonds maar thuisgebleven. Het weer bleek een voorbode voor maandag, want toen heeft het de hele dag geregen. We hebben toen maar een paar dingen gezien, gelukkig hadden we het meeste al gezien, maar je was al zeiknat als je 10 minuten buiten stond dus dat was niet zo fijn.

Dinsdag op tijd opgestaan, nog een souvenier gekocht, een gemist iets bekeken en toen maar in de lobby van het hotel gaan wachten, want het vliegtuif terug ging pas om 19.45 uur. Om half 4 besloten we maar richting vliegveld te gaan, met de metro ditmaal, we hadden geen zin weer 30 euro voor de taxi te betalen. Alles zat echter mee en waren dus om 16.10 uur al op het vliegveld. Na een half uur eindelijk de check-in balie gevonden, ingecheckt en maar op etensjacht. Ze hadden echter alleen maar broodjeszaken, dus maar een broodje gekocht, maar de ham was zo smerig dat ik er bijna van over m'n nek ging (sorry voor de mensen die net gegeten hebben). Toen zagen we dat (heel fijn) de vlucht vertraging had, dus nog meer vervelen op het vliegveld. Nog wel ff een Spaanse meneer geholpen die naar 's Hertogenbosch moest (die sprak zowaar Engels!). Om half 9 taxieten we weg en stegen om 20.45 uur op, een uur te laat dus. Bijna thuis kreeg ik in het vliegtuig een bloedneus, maar het viel op een vreselijk rode zakdoek en servetjes na wel mee. Natuurlijk moesten we op de verre polderbaan landen, dus om 23.15 uur stonden we pas met onze koffers buiten. M'n vader haalde me op, eerst een vriendin afzetten bij haar, ik was om 0.15 uur thuis en een kwartier later lag ik in bed, ik was helemaal op, maar heb t wel leuk gehad.

Vanochtend hoorde ik direct dat er even buiten Madrid een bomaanslag was, toch wel weer blij dat ik terug ben!

Verder iedereen die carnaval heeft gevierd, mooi dat het leuk was, ik ben zelf geen carnavaller, maar in Madrid was het ook, vlak langs ons hotel kwam zelfs een hele optocht, maar heb er niks van gezien aangezien ik naar het voetbal ging!

Annuh, welkom terug :)

Nostra, mooie cijfers ::ok::

Annemieke, welkom terug alvast ;D

De rest die ik vergeten ben, ik spreek jullie vast nog wel :)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #14684 Gepost op: 9-02-2005, 14:55:51 »
Nu Sjors terug is, kan ik het natuurlijk nog niet laten om te posten he!

Ik voel me vereerd!  ::jaja::

Ik ben nu echt druk bezig op mijn stage... Zit alleen in de knoop met het beantwoorden van de volgende vraag:

"Beschrijving van het theoretisch model: wat gaat onderzocht worden (de variabelen), welke samenhang wordt verondersteld resp. naar welke relaties is men op zoek?"

Ik moet een marktonderzoek houden naar de kansen van het bedrijf (detacheerder) op de ICT-markt.

Maar ja, ik kom er vast wel uit. Verder eigenlijk in tegenstelling tot Annuh wél gecarnavalt en het was héél erg gezellig. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om TV te kijken deze week maar wordt verplicht door het Nederlands Elftal, Barney (die hopelijk verliest zodat hij niet meer zo arrogant is  :-\\ en vrijdag natuurlijk WIDM...

Ik ga nog even verder kijken op de rest van de site...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14685 Gepost op: 9-02-2005, 17:18:04 »
Ik voel me vereerd!  ::jaja::

En terecht!!!  ::trots::  ;D

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14686 Gepost op: 9-02-2005, 19:21:03 »
Ook een klein verhaaltje van mij dan maar... vandaag weer naar de uni geweest en ik kan kort maar krachtig zijn:

Ik heb helemáál geen zin in het nieuwe semester ;)

Neuh, is niet zo verrassend nee.

Maar ik moet wel recensies gaan schrijven, dat lijkt me op zich wel koel :)
No Milk today???

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14687 Gepost op: 10-02-2005, 21:35:56 »
Vandaag was het weer vroeg-opstaan-dag... dus tegen de tijd dat het pas 10 uur is heb ik al het idee dat het etenstijd begint te worden... ::)

Morgen een halve dag werken... om ongeveer 4 uur mensen overal vandaan oppikken en dan naar Amsterdam - Heineken Music Hall waar het concert van Imperia, After Forever en Nightwish als het goed is om half 8 begint... kunnen we daarvoor mooi nog even in de file staan en wat eten... ::) Dat betekent helaas dat ik voor de tweede keer op rij WidM niet live kan zien... Maar goed, er draaien twee recorders dus als de stroom niet uitvalt net als in 2003 dan is het niet zo erg... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14688 Gepost op: 11-02-2005, 10:59:09 »
Hoihoi!!
Even een kort berichtje van mij vanuit Berlijn (ja Daisy, dat kan ook, dus je hoeft me nog niet welkom thuis te heten ;D). Ik moet zo naar de bus (en dan UBahn) om mn vriendin van school te halen. Zo is dat ook de afgelopen daagjes gegaan. Erg gezellig, eindelijk eens goed bijpraten! En veel gezien natuurlijk, o.a. vrienden van haar uit allerlei landen en haar vriend, die gelukkig Nederlands is. Vanmiddag weer door Berlijn struinen en dan mss vanavond uit (jaja, het thuisfront neemt op...).

Tot snel allemaal weer! Tschuess!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14689 Gepost op: 11-02-2005, 18:39:06 »
Annemieke  ::joehoe::

Als je toch in Berlijn bent  ::tandpastasmiley:: ga dan ook ff naar Potzdamer Platz  ::jaja::

Geweldige architectuur  ::ok::

Veel plezier nog hè!!  ::bravo::
That's all

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14690 Gepost op: 11-02-2005, 19:00:41 »
Hey mensen!

Hier weer ff berichtje van mij. Die niet al te lang word aangezien ik zo ga eten geloof ik, hm gebakken aardappels! ::jaja::

Ik heb vakantie!! Whiejj, ben echt blij! Niet dat ik er nou zo aan toe was qua vermoeidheid enzo maar wel heel fijn om een week geen nutteloze schooldagen te hebben. Deze week was ook weer lekker relax, één toets en had ik al verteld dat ik mijn herkansingen terug heb gekregen? Denk het niet.. nja op wiskunde had ik een 7,9 waar ik heel blij mee was! :D En op biologie een 6,4 waar ik net zo blij mee was aangezien ik helemaal niet had verwacht dat ik hoger zou halen dan mijn eerste cijfer (5,5). Dus geslaagde herkansingen. :) Nu sta ik overal wel goed op enzo, nja Frans zou omlaag gaan door een leestoets die ik onwijs slecht had gemaakt (frans en ik ::ohno:: ) maar die mogen we zowaar herkansen, niet volgens de officiele regels maar gewoon dus dat ik heel erg mooi want anders had ik een 3,0 gehad ofzo. :-\\ Maargoed, in de vakantie maar even po's maken en wat handelingsdelen gaan afmaken en dan krijg ik het verder niet zo druk op school, het gewoonlijke iig. (hoop ik)

Vanmiddag ff stad ingeweest met paar vrienden om alvast vakantie te vieren, eerst patatje gehaald en toen ijsje.. waarna ik erg blauwe vingertopjes en blauwe nagels kreeg. ::) Maar 't was wel lekker ondanks de kou.! Dit weekend komen mijn oom en tante hoorde ik net van mijn moeder.. de laatste tijd komen er allemaal oom en tantes uit Zuid-Holland hierheen, mja wel gezellig. :) Verder ga ik in de vakantie dus met mate huiswerk maken.. althans; dat is het voornemen waar eigenlijk nooit iets van komt. ::) En verder gewoon leuke dingen met vrienden enz.. waarschijnlijk nog LOTR-marathon en miss nog keertje naar Groningen met 'n vriendin.

Annemieke, leuk om ff wat van je te horen! :D Mooi dat 't zo gezellig is enz, en nog veel plezier! Ook al lees je dit wél als je weer thuisbent denk ik.. dan hoop ik iig dat je nog paar leuke, laatste dagen hebt (gehad)! ;)

Intikker, welkom terug hier! En succes met je stage, ben je al uit die ene vraag? ;)

Annuh: eey jij hier! :D Je moet echt eens vaker langskomen.. :) Ook contractje afsluiten net als in de SMORG? ;P

Daisy, leuk dat je je vermaakt hebt in Madrid ondanks het weer! ::ok:: Kreeg je een bloedneus door het vliegen of was dat toeval? =/

Firefoot, ik hoop dat het concert van Nightwish heel erg leuk word! Ik ben zo jaloers.. paar vrienden gaan ook en ik niet. :( Iig, verslag is gewenst. :) Iets langer dus dan 'het was fantastisch etc' ;-)

Guikie, leuk dat je hier ook eens post! :)

Bakkertje, hoe gaat 't daar? Nog vervelende/grappige dingen gebeurd tijdens het lesgeven? ;)

Zo nu heb ik iedereen geloof ik wel gehad.. ohwjah het belangrijkste: vanaaf WIDM! :D Maar dat hoef ik niemand te vertellen :) doeii! *zwaaii

ps: het eten laat dus nog even op zich wachten.. ::) ;) Jullie blij.. of niet natuurlijk :P
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14691 Gepost op: 11-02-2005, 19:20:26 »
Mijn vakantie is bijna afgelopen ::ohno::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14692 Gepost op: 12-02-2005, 15:38:06 »
Ik heb geen vakantie gehad... ::ohno::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14693 Gepost op: 12-02-2005, 15:56:11 »
Hehe, ik heb nét vakantie! ::jaja::

Firefoot, ik hoop dat het concert van Nightwish heel erg leuk word! Ik ben zo jaloers.. paar vrienden gaan ook en ik niet. :( Iig, verslag is gewenst. :) Iets langer dus dan 'het was fantastisch etc' ;-)
::) Ey Firefoot.. lees je wel eens posts in de bar? ;) Dus eh bij deze, hoe was't gister??
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14694 Gepost op: 12-02-2005, 16:05:26 »
::) Ey Firefoot.. lees je wel eens posts in de bar? ;) Dus eh bij deze, hoe was't gister??
Ik heb ze niet allemaal gelezen, maar tegenwoordig hou ik het wel bij! ;)

En gister (uit het concert-topic):
Sow... gister weer naar een concert geweest! ::ok::

Eerst Imperia... daar heb ik nu al te veel woorden aan vuil gemaakt... Ik vind het dus heel erg dat ik de eerste helft heb gemist... ::pinokkio:: De muziek is wel ok, maar dat verschrikkelijke en arrogante mens wat bovendien niet veel meer kan zingen dan hahahihihohohahahihihohohuhu omdat ze volgens mij zo dronken als het weet ik niet wat is...

Maar goed, daana het echte werk: After Forever! Wel ontzettend balen dat de drummer, André, er niet bij kon zijn omdat ie in het ziekenhuis met kanker was opgenomen... We hebben hem met de een paar duizend man nog wel even toegeroepen vanuit A'dam! *kippenvelmoment* Gelukkig was Ed Warby bereid gevonden om ff in 2 dagen het repetoir van AF uit z'n hoofd te leren!
 Verder was het echt super om AF in zo'n grote zaal te zien/horen! Helaas maar 3 kwartier...

En dan als laatste Nightwish! Supergaaf ook weer! Hard, gaaf vuurwerk, pyro's en zels watergordijnen die naar beneden kwamen, een errug gaaf gezicht met van die figuurtjeslichten erop gericht!

Het heeft wel een beetje nekpijn opgeleverd, maar dat heb ik er graag voor over!

After Forever en Nighwish: ::bravo::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14695 Gepost op: 12-02-2005, 16:18:19 »
Ohw oke, khad 't verslag nog niet gelezen in 't concert-topic.
Mooi dat het concert zo super was! ::ok:: Of iig, dat Nightwish en After Forever zo goed waren.. ;) :)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14696 Gepost op: 12-02-2005, 16:23:55 »
Zeker! Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk... ;)

Maar jij had eigenlijk ook wel gewild?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14697 Gepost op: 13-02-2005, 18:51:05 »
Hoihoi, ben weer terug en vandaag ff naar mn ouders en broer in Gouda gekomen, ook om opgenomen widm te zien natuurlijk ;), maar helaas geen tijd om bij te lezen! Nu eten en dan snel weer naar Nijmegen... Hopelijk morgen meer tijd om te forummen! Maar iig heb ik een supervakantie gehad in Berlijn, keigezellig, alleen de terugreis was wel vervelend. Veel turbulentie int vliegtuig en het duuuuuurde zo lang! Maargoed, later meer!

Mooi dat je concerten gaaf waren Firefoot! A-M, fijne vakantie!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14698 Gepost op: 13-02-2005, 18:52:36 »
Leuk om te horen dat je het leuk hebt gehad Annemieke!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14699 Gepost op: 13-02-2005, 20:15:06 »
Hoihoi, ben weer terug en vandaag ff naar mn ouders en broer in Gouda gekomen, ook om opgenomen widm te zien natuurlijk ;), maar helaas geen tijd om bij te lezen! Nu eten en dan snel weer naar Nijmegen... Hopelijk morgen meer tijd om te forummen! Maar iig heb ik een supervakantie gehad in Berlijn, keigezellig, alleen de terugreis was wel vervelend. Veel turbulentie int vliegtuig en het duuuuuurde zo lang! Maargoed, later meer!

Mooi dat je concerten gaaf waren Firefoot! A-M, fijne vakantie!

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Berlijn! maak dr een mooie week van!