Eej Mensen!
Ondanks het trieste bericht dat mijn ex-wiskundeleraar van vorig jaar afgelopen vrijdagnacht op 52-jarige leeftijd is overleden, kom ik toch wat afleiding zoeken hier op het forum. Ik ben er de laatste tijd niet veel geweest, maar ik had het erg druk.
Ik heb gelukkig de cijfers van mijn toetsweek al terug en die zijn echt super! ::ok::Engels (6,7), Economie (7,7), Geschiedenis (7,8 en 7,9), Wiskunde (8,5), KCV (7,8), Latijn (
, Maatschappijleer (7,8). Ik zag behoorlijk op in eerste instantie tegen Wiskunde en Maatschappijleer, maar dat heb ik eigenlijk helemaal niet hoeven doen. De toetsen van Geschiedenis, KCV en Maatschappijleer zijn al ET’s, dus die blijven nu altijd staan. Ik hoef gelukkig niets te herkansen.
Ook had ik al verteld dat mijn werkverband bij de al zo vriendelijke, grote Sportzaak was beëindigd, maar ik probeer deze maand er nog het beste van te maken en heel veel te werken. Daarom ga ik deze week ook weer op dinsdag, donderdag en zaterdag werken. Al mijn andere collega’s vonden ook dat ze echt redenen hadden gezocht om mij weg te sturen en die vonden juist dat ik het hardste werkte van iedereen. Ook zei één van hun nog dat ik weg zou zijn gestuurd door de afdeling P&O, terwijl ik juist van die afdeling signalen kreeg dat ik juist hartstikke beviel. Weer gezichtsbedrog dus.
Gelukkig heb ik sinds vrijdagmiddag 14.15 uur lekker vakantie
en helaas moet ik veel doen in mijn vakantie aan school. >:(Zo moet ik 3 boekjes lezen (EN, DU, NL) en nog 7 handelingsdelen voor ANW maken, maar dat gaat me wel lukken. Ik ben niet zo’n carnavalsvierder, in tegenstelling tot de rest van de familie.
Ook ben ik afgelopen week naar de diëtiste en de fysio geweest voor mijn buikklachten en ik heb sinds de 3 jaar dat ik dit heb, eindelijk het idee dat ik op de goede weg ben. Laat dit nou geen gezichtsbedrog zijn! Ook heb ik op valentijnsdag (hoe verzin je het) een afspraak met de kinderarts, dat zal nog een leuk gesprek worden, omdat hij me bijna nooit aanspreekt, waardoor ik haast altijd daar voor niks zit en hij veel belangrijke dingen over mij niet heeft opgeschreven. Maar we zullen wel zien. Ook ga ik denk ik binnenkort maar weer eens naar de psychologe, omdat ik nogal gevoelig ben en er de laatste tijd veel in de privésfeer is gebeurd. Ik denk ook wel dat het forum mij enigszins kan troosten.
Voor de rest is het nog steeds even saai als anders, maar iedereen is dus nu in de carnavalsstemming en ik moet soms voor oppas spelen voor mijn broertje. Vanmiddag zijn ze allemaal weg en heb ik het rijk voor mezelf! Ik ga nu maar weer berichtjes bijlezen, want ik zie veel nieuw-bericht knopjes. Spreek jullie allemaal snel en nog een prettig carnaval (en alvast een prettige valentijnsdag. Ik blijf wel gewoon langskomen, maar ik weet natuurlijk niet of ik jullie prettige valentijn vergeet te wensen).
Nostra.
PS: ik ben al vol in de voorbereiding voor de Italianen die hier in de week van 9-15 april zijn.