Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109642 keer)

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14660 Gepost op: 6-02-2005, 19:20:43 »
That's all

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14661 Gepost op: 6-02-2005, 19:42:52 »
Keimooie foto's Anne-Marie! ::ok:: Mooi dat je weekend zo leuk was.. Maarja kben toch wel jaloers op die vriendin natuurlijk dat zij wel met jou kon afspreken :( :P. Hoewel het hier uiteindelijk toch niet echt goed uitkwam maargoed..

Carnaval gaat zeker nog verder! ;) Het weekend niet, maar toch hoef ik vanavond niet weg, da's wel lekker. Kheb alleen nog veel te weinig ingepakt ::), dus ws ga ik het toch niet halen met alleen handbagage :(.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14662 Gepost op: 6-02-2005, 19:59:07 »
D**n, Grace, EIDM en anderen... hoe is de carnaval tot nu toe??

Carnaval is voor mij alweer voorbij  :\'( Het was echt ontzettend gezellig, ook met al die mensen waar ik carnaval mee ging vieren. :D
Keigaaf  ;D  ;D heb alleen eidm nog niet kunnen spotten
Ik zit al weer thuis :(

Maar gisteravond was ik in de Bussel (=theater). Voordat we de Bussel ingingen zijn we nog wel even over het marktplein, langs de grote pop naar de straat met alle cafes geweest, en dan als slinger er doorheen en weer terug ;D De hele avond heb ik gewoon lekker gek gedaan :D Nu zijn er nog wel allemaal mensen uit zuid-nederland en belgie die wel allemaal vakantie hebben, en dus met elkaar tot en met maandag carnaval gaan vieren, maar ja, ik moet morgen weer naar school, en vanochtend moest ik schaatsen, dus ik ben ook niet naar de optocht geweest. Er waren dus ook een aantal belgen, dus mijn belgische woordenschat is weer uitgebreid (stilo, muizenstrontjes en ambetant(=pen, hagelslag en vervelend)) Met het inpakken was ik mijn hoed vergeten, dus ik had in een of ander winkeltje nog maar even een hoed gekocht. Ik wil eigenlijk terug naar Kaaiendonk! ::jaja::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14663 Gepost op: 6-02-2005, 20:05:22 »
Leuk dat je het leuk hebt gehad!!  ::jaja::  ::ok::

Ik vermaak me hier ook nog steeds....nog 3 dagen te gaan  ::tandpastasmiley::

Ben je ook nog op het kermis(je) geweest tegenover de leuttempel ?  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14664 Gepost op: 6-02-2005, 20:07:32 »
Ben je ook nog op het kermis(je) geweest tegenover de leuttempel ?  ::tandpastasmiley::

Ik heb wel iets gezien, zon botsauto ding, maar ik was alleen gisteravond in het centrum, en toen was het dicht ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14665 Gepost op: 6-02-2005, 20:07:51 »
Voordat we de Bussel ingingen zijn we nog wel even over het marktplein, langs de grote pop naar de straat met alle cafes geweest, en dan als slinger er doorheen en weer terug

Klappeijstraat  ::tandpastasmiley::

Toevallig nog in Cafe de Pub geweest??  ;D
That's all

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14666 Gepost op: 6-02-2005, 20:10:14 »
Klappeijstraat  ::tandpastasmiley::
Ja, die!

Toevallig nog in Cafe de Pub geweest??  ;D
Ik niet, maar er was wel iemand heengegaan die bij ons was, die had ook een heksenhoed, een cape, een blauw truitje eronder en een griffoendor sjaal :)

Oja, ik heb nu allemaal vlechtjes in mn haar :D

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14667 Gepost op: 6-02-2005, 21:12:40 »
Ik ben geen carnaval liefhebber, dus van mij hoef je er geen verhalen over te verwachten  ;)
No Milk today???

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14668 Gepost op: 6-02-2005, 21:38:23 »
Ja, die!
Ik niet, maar er was wel iemand heengegaan die bij ons was, die had ook een heksenhoed, een cape, een blauw truitje eronder en een griffoendor sjaal :)

Ik wel wat 'heksen' rond zien lopen gisteren en vandaag, maar of dat van jou groepje was... ::)
That's all

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14669 Gepost op: 6-02-2005, 22:46:22 »
Ik wel wat 'heksen' rond zien lopen gisteren en vandaag, maar of dat van jou groepje was... ::)
Vast wel :P Ik heb in de Bussel verder nog maar 1 meisje als heks gezien, dus de kans is wel groot :P

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #14670 Gepost op: 6-02-2005, 23:07:24 »
En... is Grace morgen van de partij tijdens de Kielegatse optocht?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14671 Gepost op: 7-02-2005, 09:50:16 »
Ik begin vast met zwaaien mensen ::zwaai:: ::zwaai::
Moet nu heel gestrest mijn tas vol gaan proppen... Vanmiddag naar Bergen op Zoom en dan van daaruit morgen naar het vliegtuig... ::jaja::

Mooi dat je carnaval zo leuk was EIDM, foto's komen nog wel he?? ::jaja::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14672 Gepost op: 7-02-2005, 09:59:23 »
Annemiek...veel plezier!!! ::zwaai::

ben benieuwd naar je verhalen na afloop :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14673 Gepost op: 7-02-2005, 12:03:14 »
Eej Mensen!  ::zwaai::

Ondanks het trieste bericht dat mijn ex-wiskundeleraar van vorig jaar afgelopen vrijdagnacht op 52-jarige leeftijd is overleden, kom ik toch wat afleiding zoeken hier op het forum. Ik ben er de laatste tijd niet veel geweest, maar ik had het erg druk.  ::niet-ok:: Ik heb gelukkig de cijfers van mijn toetsweek al terug en die zijn echt super!  ::ok::Engels (6,7), Economie (7,7), Geschiedenis (7,8 en 7,9), Wiskunde (8,5), KCV (7,8), Latijn (8), Maatschappijleer (7,8). Ik zag behoorlijk op in eerste instantie tegen Wiskunde en Maatschappijleer, maar dat heb ik eigenlijk helemaal niet hoeven doen. De toetsen van Geschiedenis, KCV en Maatschappijleer zijn al ET’s, dus die blijven nu altijd staan. Ik hoef gelukkig niets te herkansen.  :)

Ook had ik al verteld dat mijn werkverband bij de al zo vriendelijke, grote Sportzaak was beëindigd, maar ik probeer deze maand er nog het beste van te maken en heel veel te werken. Daarom ga ik deze week ook weer op dinsdag, donderdag en zaterdag werken. Al mijn andere collega’s vonden ook dat ze echt redenen hadden gezocht om mij weg te sturen en die vonden juist dat ik het hardste werkte van iedereen. Ook zei één van hun nog dat ik weg zou zijn gestuurd door de afdeling P&O, terwijl ik juist van die afdeling signalen kreeg dat ik juist hartstikke beviel. Weer gezichtsbedrog dus.  >:(

Gelukkig heb ik sinds vrijdagmiddag 14.15 uur lekker vakantie  ;D en helaas moet ik veel doen in mijn vakantie aan school.  >:(Zo moet ik 3 boekjes lezen (EN, DU, NL) en nog 7 handelingsdelen voor ANW maken, maar dat gaat me wel lukken. Ik ben niet zo’n carnavalsvierder, in tegenstelling tot de rest van de familie.

Ook ben ik afgelopen week naar de diëtiste en de fysio geweest voor mijn buikklachten en ik heb sinds de 3 jaar dat ik dit heb, eindelijk het idee dat ik op de goede weg ben. Laat dit nou geen gezichtsbedrog zijn! Ook heb ik op valentijnsdag (hoe verzin je het) een afspraak met de kinderarts, dat zal nog een leuk gesprek worden, omdat hij me bijna nooit aanspreekt, waardoor ik haast altijd daar voor niks zit en hij veel belangrijke dingen over mij niet heeft opgeschreven. Maar we zullen wel zien. Ook ga ik denk ik binnenkort maar weer eens naar de psychologe, omdat ik nogal gevoelig ben en er de laatste tijd veel in de privésfeer is gebeurd. Ik denk ook wel dat het forum mij enigszins kan troosten.

Voor de rest is het nog steeds even saai als anders, maar iedereen is dus nu in de carnavalsstemming en ik moet soms voor oppas spelen voor mijn broertje. Vanmiddag zijn ze allemaal weg en heb ik het rijk voor mezelf! Ik ga nu maar weer berichtjes bijlezen, want ik zie veel nieuw-bericht knopjes. Spreek jullie allemaal snel en nog een prettig carnaval (en alvast een prettige valentijnsdag.  Ik blijf wel gewoon langskomen, maar ik weet natuurlijk niet of ik jullie prettige valentijn vergeet te wensen).

Nostra.  ::zwaai::

PS: ik ben al vol in de voorbereiding voor de Italianen die hier in de week van 9-15 april zijn.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14674 Gepost op: 7-02-2005, 16:50:13 »
En... is Grace morgen van de partij tijdens de Kielegatse optocht?

::ohno::  Moest werken...
That's all

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14675 Gepost op: 7-02-2005, 20:02:31 »
* Firefoots alter-ego strompelt de tweede bar in...

Hallow hiero! Hier nog iemand die moest werken vandaag...  :-\\
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #14676 Gepost op: 7-02-2005, 20:08:05 »
::ohno::  Moest werken...

ik ook niet, ik moest lui zijn ;D
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14677 Gepost op: 7-02-2005, 20:13:11 »
moest??

Ik mag altijd lui zijn   ::tandpastasmiley::
That's all

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #14678 Gepost op: 7-02-2005, 20:14:22 »
nee ik moest

ik moest uitrusten :P
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14679 Gepost op: 7-02-2005, 20:16:19 »
ik moest uitrusten :P
Ja, dat moet ik eigenlijk ook... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)