Anne-Marie, hoe wast krantenlopen gisteren?
Haha tsja.. op zich wel leuk want ehh.. het werd al best vroeg weer licht en het was heel helder. En dr was dus hele mooie lucht dat ik besluit rond 8uur toen ik klaar was ff naar Rietplas (you know) hier te gaan om foto's te maken en zon op te zien komen. Was heel mooi!
(zie bijlage maar ff :-) Echt zo cool, ik stond daar op zo'n heuveltje en er was niemand en 't was heel koud en mooi en whiejj! ;-)
Verder gister heerlijk schaatsen gekeken..
En 's avonds naar een vriendin toegegaan want daar had ik al poos niks meer meegedaan zegmaar en we gingen Harry Potter 2 en 3 kijken. Was ook tof! Khad alleen deel 1 gezien maar wel alle boeken gelezen dus was wel leuk allemaal.. Sneep is zó cool!
Was dr ook blijven slapen dus btje moe ben ik wel maargoed. Enne, vandaag kwamen een oom en tante met nichtje van mij.. zijn net weg. Was ook gezellig enz.
Echt zo'n relax-weekend (die dus ook uitermate geschikt was om ergens heen te gaan mja.. kranten hé) waarin ik nog niks aan school heb gedaan maar das ook niet echt nodig. (voor zover ik weet
)
Iedereen nog veel plezier met carnaval enzo! Tenminste.. als dat nog verdergaat? Ik weet niet precies hoe dat gaat eik.. mgoed.
Ohw jah, Firefoot.. alvast heel veel plezier bij het concert! Ohw ik ben echt jaloers.. kwil ook naar After Forever en Nightwish!
doeii! *zwaai..