Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109637 keer)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14640 Gepost op: 4-02-2005, 14:25:41 »
Hoi mensen.. de eerste keer eens post van mij kant :)

Gisteren ging ik sinds lange tijd weer naar jiujitsu( ik had eerst geen tijd).
Ik had er echt zin in, moet ik dan met zo'n kleine etter gaan oefenen >:(
Ik zit hem die worpen maar uit te leggen en t enige wat hij zit te doen is me te etteren >:(  Zo'n kleine etter zou je t liefst 10 keer op de harde grond willen gooien  >:D

Vandaag ben ik alleen naar school geweest en daar moesten we bij verzorging gaan roer bakken :) De mijne was n beetje aangebrand :( maar ja de lerares zei dat t lekker smaakte en ik had ook nog ff geproeft en t was best lekker ::jaja::
Maar ik moest met n groepje samenwerken, het bakken ging niet echt goed maar het was toch wel leuk :) Verder heb ik niks meer gedaan :)
Doei, Groetjes ikkuhhh

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14641 Gepost op: 4-02-2005, 15:08:50 »
Iedereen is hier tegen carnaval :-\\ Ik ben helemaal hyper, want over 2 uur en 13 minuten ga ik naar Den Haag, en dan van Den Haag naar Oosterhout om carnaval te gaan vieren :D Ik heb er echt super veel zin in :D Ik ga carnaval vieren met mensen van een Harry Potter Forum, en ik heb pas 1  van de mensen die komen gezien, dus ik ga ook heel veel nieuwe mensen ontmoeten :D :D :D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14642 Gepost op: 4-02-2005, 15:16:40 »
Ik ben niet tegen carnaval hoor  ;)
Ik vind t juist leuk ::ok::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14643 Gepost op: 4-02-2005, 15:30:34 »
Anti Hossen en zuipen en nep leuk doen!  ::jaja::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14644 Gepost op: 4-02-2005, 15:39:53 »
Ja daarboven lijkt me carnaval niet zo leuk maar hier in t zuiden is t best wel leuk hoor ::ok::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14645 Gepost op: 4-02-2005, 17:01:33 »
Ja daarboven lijkt me carnaval niet zo leuk maar hier in t zuiden is t best wel leuk hoor ::ok::

ik ben één keer meegeweest naar het zuiden des lands en ik ben meteen voorgoed genezen...ik vind carnaval dus echt niet leuk..moet ook zeggen dat toen men hoorde dat ik een fries was ik meteen ook niet meer in de goede aarde viel want friezen kunnen niet feesten...oh nee??
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14646 Gepost op: 4-02-2005, 17:04:17 »
Iedereen is hier tegen carnaval :-\\ Ik ben helemaal hyper, want over 2 uur en 13 minuten ga ik naar Den Haag, en dan van Den Haag naar Oosterhout om carnaval te gaan vieren :D Ik heb er echt super veel zin in :D Ik ga carnaval vieren met mensen van een Harry Potter Forum, en ik heb pas 1  van de mensen die komen gezien, dus ik ga ook heel veel nieuwe mensen ontmoeten :D :D :D

Oosterhout  ::oink::  Kaaiendonk zulde bedoelen  ::rofl::

Welcome in my world... ::rofl::  ::rofl::
That's all

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14647 Gepost op: 4-02-2005, 17:27:15 »
Oosterhout  ::oink::  Kaaiendonk zulde bedoelen  ::rofl::

Welcome in my world... ::rofl::  ::rofl::
Jaaaa :P Kaaiendonk :P Ik ben nog niet weg :-\\ want ik neem een trein later, maar ik zit hier echt niet rustig achter de computer. ;D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14648 Gepost op: 4-02-2005, 17:37:17 »
Het bruisende Kaaiendonk wacht op je... ::rofl::  ::rofl::

Waar ga je precies Carnavallen?? In de stad, in de bussel, in een of ander zaaltje??
That's all

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14649 Gepost op: 4-02-2005, 18:25:43 »
ik ben één keer meegeweest naar het zuiden des lands en ik ben meteen voorgoed genezen...ik vind carnaval dus echt niet leuk..moet ook zeggen dat toen men hoorde dat ik een fries was ik meteen ook niet meer in de goede aarde viel want friezen kunnen niet feesten...oh nee??
Het ligt eraan waar je in t zuiden bent geweest ;)
Waar dan?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14650 Gepost op: 5-02-2005, 14:38:43 »
Gister was het forum plotseling down, toen ik wilde posten dat ik ook carnaval ga vieren (in Bergen op Zoom) en dat ik vind dat het grotendeels is wat je er zelf van maakt, en dat ik er onwijs veel zin heb omdat ik met superleuke mensen ga! Maar ik heb het trouwens, als van-boven-de-rivieren-afkomstige, nog nooit zo uitbundig gevierd...

Intikker, welkom terug!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14651 Gepost op: 6-02-2005, 17:22:43 »
Annemieke had me uitgenodigd ook hier eens op bezoek te komen... is de bar al open vandaag?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14652 Gepost op: 6-02-2005, 17:45:51 »
Annemieke had me uitgenodigd ook hier eens op bezoek te komen... is de bar al open vandaag?
:D :D Gaaf dat je er bent FF! ::ok:: Deze bar is altijd open... Iets te drinken? Hier, speciaal voor jou:
;)

Maar eigenlijk wordt hier niet zo veel gedronken... Meer gepraat over wat iedereen zo'n beetje bezighoudt, wat iedereen meemaakt. Dus brand maar los! :)

Ik ben zelf oa bezig met enigszins voorbereiden van mijn reisje naar Berlijn (komende dinsdag t/m zaterdag, jup widm opnemen dus ::)). Ben er alleen bar slecht in, ik kan geen goede tas vinden, heb geen zin om in te pakken etc.. Wordt dus fijn allemaal laatste moment :-[.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14653 Gepost op: 6-02-2005, 17:47:45 »
Vandaag lekker niks gedaan... buiten hier rond hangen. Morgen weer werken en vrijdagavond naar een concert, dus helaas weer WidM opnemen en zaterdag een paar uur weer bijkijken en lezen hier...

Dank je voor the thee! :)

[edit] Ik heb ook (helaas) geen tijd om alle vorige 732 pagina's door te lezen om bij te komen... ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14654 Gepost op: 6-02-2005, 17:50:08 »
Ohh das balen ja dat je widm telkens niet live kan zien.. Maar een concert is natuurlijk wel heel leuk! Waarvan ook alweer? (want volgens mij heb je dat wel gezegd)

Anne-Marie, hoe wast krantenlopen gisteren? ::)
D**n, Grace, EIDM en anderen... hoe is de carnaval tot nu toe??

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14655 Gepost op: 6-02-2005, 17:51:58 »
Ohh das balen ja dat je widm telkens niet live kan zien.. Maar een concert is natuurlijk wel heel leuk! Waarvan ook alweer? (want volgens mij heb je dat wel gezegd)
Imperia -> After Forever ::ok:: -> Nightwish ::ok::

Imperia had ik al een keer gezien en was toen absoluut niet onder de indruk...

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14656 Gepost op: 6-02-2005, 17:57:35 »
D**n, Grace, EIDM en anderen... hoe is de carnaval tot nu toe??

Keigaaf  ;D  ;D heb alleen eidm nog niet kunnen spotten
That's all

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14657 Gepost op: 6-02-2005, 19:10:22 »
Anne-Marie, hoe wast krantenlopen gisteren? ::)
Haha tsja.. op zich wel leuk want ehh.. het werd al best vroeg weer licht en het was heel helder. En dr was dus hele mooie lucht dat ik besluit rond 8uur toen ik klaar was ff naar Rietplas (you know) hier te gaan om foto's te maken en zon op te zien komen. Was heel mooi! ::jaja:: (zie bijlage maar ff :-) Echt zo cool, ik stond daar op zo'n heuveltje en er was niemand en 't was heel koud en mooi en whiejj! ;-)

Verder gister heerlijk schaatsen gekeken.. :) En 's avonds naar een vriendin toegegaan want daar had ik al poos niks meer meegedaan zegmaar en we gingen Harry Potter 2 en 3 kijken. Was ook tof! Khad alleen deel 1 gezien maar wel alle boeken gelezen dus was wel leuk allemaal.. Sneep is zó cool! ;D Was dr ook blijven slapen dus btje moe ben ik wel maargoed. Enne, vandaag kwamen een oom en tante met nichtje van mij.. zijn net weg. Was ook gezellig enz.

Echt zo'n relax-weekend (die dus ook uitermate geschikt was om ergens heen te gaan mja.. kranten hé) waarin ik nog niks aan school heb gedaan maar das ook niet echt nodig. (voor zover ik weet ::) )

Iedereen nog veel plezier met carnaval enzo! Tenminste.. als dat nog verdergaat? Ik weet niet precies hoe dat gaat eik.. mgoed.

Ohw jah, Firefoot.. alvast heel veel plezier bij het concert! Ohw ik ben echt jaloers.. kwil ook naar After Forever en Nightwish! :(

doeii! *zwaai..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14658 Gepost op: 6-02-2005, 19:15:59 »
That's all

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14659 Gepost op: 6-02-2005, 19:17:26 »