Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110665 keer)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14280 Gepost op: 17-12-2004, 19:12:18 »
iedereen een prettig weekend  ::joehoe::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14281 Gepost op: 17-12-2004, 22:41:28 »
ja fijn weekend allemaal!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14282 Gepost op: 17-12-2004, 22:56:07 »
gaan jullie allemaal weg ofzo..? Morgen is het ook nog weekend.. 't is niet dat je in het weekend niet in de bar mag posten ofzo.

Daisy, ik hoop dat 't allemaal goed komt met dat ijzergehalte van je! ;)

Han, succes morgen in de bakkerij! En ik hoop dat je wat minder spierpijn hebt morgen.. én voordat Annemieke het vraagt: foto van je kapsel?! ;)

Met mij ook alles goed, school was nog steeds nutteloos maar nu weekend gelukkig. Ben btje meer aan 't instellen en verheugen op mijn verjaardag! :-)

doeii! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #14283 Gepost op: 18-12-2004, 00:43:25 »
wel wat laat maar daarom niet minder gemeend: GELUKKIG VERJAARDAG EIDM & TIJGERTJE!!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14284 Gepost op: 18-12-2004, 17:55:24 »
Arghhh dat citeren werkt niet goed en nu ben ik mn hele post kwijt.. >:( Nouja opnieuw dan maar.

Petrick, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Molcrazy, gefeliciteerd met je broertje ;-)

Tijgertje en EIDM, hoe is jullie birthday geweest? Wat hebben jullie allemaal gekregen? Hoe en met wie hebben jullie t gevierd? Vertel vertel...

Grace, echt leuk je vakantieverhaal! Klinkt als typisch een vakantie voor jou met al dat shoppen en van die gebeurtenissen zoals een jongen keuren die dan Nederlands blijkt... Haha, vind ik echt iets voor jou! ;) Erg grappig dus, alleen pijnlijke schoenen is minder grappig ::niet-ok::. Gelukkig dat jullie de gevaarlijke bergwandeling overleefd hebben. En succes met je boek! ;D Een vriendin van mij is ook bezig met een boek(je) over haar eigen belevenissen, een dagboek à la Bridget Jones zeg maar. Ben er erg benieuwd naar..

succes met alles inhalen en met kaarten schrijven e.d.. ;)
Thx, maar laat dat 'alles inhalen' maar weg, want dat doe ik natuurlijk toch niet en zelfs als ik eraan zou beginnen en keihard zou werken, zou het me nog in geen weken lukken ;). Kaarten schrijven moet ik ook vanavond/morgen nog behoorlijk doen ja... Maar ik heb wel mn surprise en gedicht voor morgen af! Jaja, laatste Sinterklaas dan van dit jaar hoor... Was nog best aardig wat werk uiteindelijk (ik kan natuurlijk niet bepaald met een minigedichtje voor de dag komen, gezien mijn reputatie van andere jaren ;)) maar ik ben nu wel tevreden. Heb een theepot gemaakt en een gedicht van 98 regels ::tandpastasmiley::.

Sorry dat ik nog geen pm heb gestuurd..
Maakt nie uit, inmiddels wel dus! :P Antwoord van mij komt er ook nog wel weer aan...

Fenna, wat leuk dat je in Nijmegen sport! :D Ja, zou leuk zijn als ik je een keer tegenkwam... Ik ben iig bij het bommen om 12u op maandag (als het goed is ook in januari, maar dan ga ik mss vaker om 5 uur vanwege mn tentamens). Nouja en anders kun je na het sporten ff door de loopbrug naar de Refter lopen, daar ben ik wel vaak (op de eerste verdieping) te vinden! ;)

Daisy, gelukkig dat je je wat beter voelt, maar hopelijk verbetert je fitheid dan nog wat meer met die pilletjes! Succes met leren nog!

Annemieke: is dat toneel van de universiteit waar je op zit? En wat voor toneelstuk gaan jullie spelen?  :)
Nee, op de universiteit hebben ze dat geloof ik niet... Het is een toneelproductiehuis speciaal voor jongeren, dat pas opgericht is in Nijmegen (zie www.grotebroer.com). We zijn nog bezig met gezamenlijk het stuk te schrijven/ vormen/ bedenken, dus dat staat nog niet erg vast. Maar het zal dus iig wel iets worden met een rode draad en allemaal scènes die daar dan bij passen, omdat we het stuk bedenken vanuit losse improvisaties. Iig vind ik het elke week weer onwijs leuk! ::jaja::

We zagen echt 't hele verleden van de oud-bewoners voorbij komen, inclusief powerflower periode met paars behang met oranje bloemen.  ;D 
Da's wel grappig aan dat behang afhalen dan. ;D Minder leuk dat je er zo'n spierpijn van krijgt! ::niet-ok:: Maar het was vast ook wel gezellig met de 'vrouwenploeg'? Veel succes nog met verder klussen! Goed dat je je kerstkaarten geschreven hebt trouwens ;), heb je er lang over gedaan? Of schrijf je niet zoveel tekst per kaart? Oja en idd, zoals Anne-Marie al zei: foto van (jou en) je kapsel...?? ;)

't is niet dat je in het weekend niet in de bar mag posten ofzo.
::rofl::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14285 Gepost op: 18-12-2004, 18:08:26 »
gaan jullie allemaal weg ofzo..? Morgen is het ook nog weekend.. 't is niet dat je in het weekend niet in de bar mag posten ofzo.

tuurlijk mag en kan ik dat wel, maar ik had iets fouts gepost en wilde de post verwijderen, toen ik die knop niet kon vinden, heb ik die boodschap maar ingetoetst.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14286 Gepost op: 18-12-2004, 23:07:13 »
Hey mensen!

Zo.. wel redelijk nuttige dag vandaag..

Eerst ff uitgerust enzo.. toen met hondje gelopen. 's Middags naar de stad geweest om digitale camera uit te zoeken die ik voor mn verjaardag krijg. 8) En heb ook nog even een broek gekocht.. toen nog iets nieuws voor mn verjaardag enzo. Verder.. owja de deuren langs gegaan om geld op te halen met zo'n kaartje: "Namens het dagblad van het noorden wensen wij u hele fijne feestdagen toe!" Dat gedoe.. verdiend wel lekker. We hebben nog niet de hele wijk gelopen en nu 154 euro opgehaald. Moest dus wel verdeeld worden but still. Enne.. owja.. kerststukje gemaakt ;D Vandaag ook kerstboom van vorig jaar (hoe über nederlands kan je bezig zijn.. ::) hij stond zo nog in de tuin en was btje gaan groeien en was nog steeds goed.. we waren namelijk te lui om hem weg te gooien dus stond íe 't hele jaar bij de container..) binnen gezet.. gezellig. ::ok::

En verder.. hm.. Annemieke ff gebeld die nu natuurlijk een post verwacht van mij :P

Jij heel veel plezier morgen met sinterklaas!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14287 Gepost op: 18-12-2004, 23:12:02 »
Verder.. owja de deuren langs gegaan om geld op te halen met zo'n kaartje: "Namens het dagblad van het noorden wensen wij u hele fijne feestdagen toe!" Dat gedoe.. verdiend wel lekker. We hebben nog niet de hele wijk gelopen en nu 154 euro opgehaald. Moest dus wel verdeeld worden but still.
Hehe, ik heb vanmiddag ook 3 kwartier langs de deuren gegaan met zo'n kaartje "Het Nieuwsblad Zoetermeer wenst u fijne feestdagen" Ik heb mn krantenwijk nu sinds de herfstvakantie, en ik wist echt niet dat het zoveel op zou leveren, ik heb nu 20 van de 456 huizen gehad, en 26,70 euro. Als ik dat gemiddelde per huis bij elk huis op haal heb ik ruim 600 euro :o Dat was dus wel heel erg leuk.

@amiesh: kom je hier ook een nieuwsblad van het noorden kaartje langsbrengen, wij krijgen die namelijk nooit :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #14288 Gepost op: 20-12-2004, 11:26:13 »
Hoi iedereen

Nou, mijn dag was tamelijk zeikerig begonnen. >:( Ik moest een deadline van 10u30 halen om een opdracht in te leveren, dus ik sta speciaal op om 6u15 om de trein van 7u30 te halen. Wat gebeurt er? Wegens technische storing rijden er ff geen treinen meer, nou leuk! >:( Dus ik een stuk op de bus, dan aangekomen op een treinstation, daar dan de trein genomen voor 1 station, want daar weer overstappen om aansluiting te halen naar Leuven. Uiteindelijk aangekomen met nog 40 minuten te gaan voor het einde van de deadline. Gelukkig ben ik er nog geraakt, heb nog veel van mijn collega's gezien daar, zoniet allemaal.

Alsof dat nog niet genoeg is, hebben we ook nog non-stop les van 13u tot 19u. Ik ben nu al 5u wakker - mede dankzij mijn verblijf op een bepaalde site ::tandpastasmiley:: - en zal straks meer dan wsl kapot zijn. :(

Ach ja, al bij al was het wel spannend. Achteraf gezien dan, als je het gehaald hebt. Het kon evengoed een Mol-opdracht zijn. :P

Groetjes ::zwaai::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #14289 Gepost op: 20-12-2004, 14:02:20 »

Tijgertje en EIDM, hoe is jullie birthday geweest? Wat hebben jullie allemaal gekregen? Hoe en met wie hebben jullie t gevierd? Vertel vertel...
Aangezien ik toch nix beters te doen hebt... ;)

Mijn verjaardag was ::ok::
Ik heb het samen gevierd met mijn vriend omdat hij de 2e jarig was. Dat was de 11e (vandaar dat ik ook niet naar de ERfandag kon :-X). Gezellig en het is best wel laat geworden. Maar de volgende dag kregen we ook nog visite dus weer de wekker zetten (op zondag :o) en vroeg eruit. Maar ook dat was gezellig. Ik heb eh, drank gekregen (waaronder een mix om cosmopolitans mee te maken in mijn shaker die ik vorig jaar heb gekregen), leuke onderzettertjes, glazen, geld, kaarsen, chinees servies, een bon voor een gezichtsbehandeling, lekkere douchegel en bodylotion en een kerstdingetje :D En op mijn verjaardag zijn we uit gaan eten met mijn vader die de dag voor mij jarig was en mijn zusje die de hele week bij mijn vader bleef slapen. Was ook gezellig. En vrijdag ben ik naar de kerstbingo geweest en had ik ook eens een keer geluk. Rode wijn + glazen met sterretjes. En zaterdag ben ik naar Oberhausen geweest met mijn nichtjes (druk!!! volgend jaar gaan we in november) en gister met een vriendin naar Utrecht. Ik had echt geen benen meer over want zaterdag waren we er al om 10 uur en om kwart voor 8 zaten we pas weer in de auto :-X Gister hebben we niet zo heel veel gelopen, 's ochtends kwam ze eerst naar mij (moest ik weer de wekker zetten op zondag). Ik heb niet zoveel gekocht omdat ik zaterdag al bijna alles had, ik heb alleen 2 cdtjes gekocht als kado'tje voor onder de kerstboom voor mijn vriendje en een riem.
Volgens mij heb ik hier nog nooit zo veel geschreven ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #14290 Gepost op: 20-12-2004, 14:06:59 »
en gister met een vriendin naar Utrecht.

Ik was gister ook met een vriendin in Utrecht... Was leuk geweest want ik weet bijna zeker dat ik je wel herkend zou hebben als ik je ergens had zien lopen en dan had ik je zeker aangesproken ;D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #14291 Gepost op: 20-12-2004, 14:19:19 »
Das jammer.
Ik zou je trouwens zo voorbij lopen. Heb geen idee hoe je eruit ziet ;D ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #14292 Gepost op: 20-12-2004, 14:23:02 »
dat maakt het nou juist zo leuk! ::tandpastasmiley:: :P
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14293 Gepost op: 20-12-2004, 14:55:18 »
Jij heel veel plezier morgen met sinterklaas!
Thx, het was weer keigezellig! Er waren echt leuke surprises en gedichten gemaakt vond ik, en we zijn met zn tienen wat wel een mooi aantal is voor lootjes trekken. Niemand had elkaar zowaar (dus lootjestrekken.nl varieert wel degelijk!), maar we hadden elkaar in een rijtje zeg maar. Dus 1 had 2, die 3 had, enz, en 10 had dan 1. Hm, niet zo boeiend maargoed. Ik had gelukkig nog wel het langste gedicht ::tandpastasmiley:: dus mijn reputatie is overeind gebleven! Zometeen zal ik wel ff een foto van mij-en-mijn-surprise in het smoelenboek zetten want ik heb alle foto's meteen gisteravond al online gezet. Erg leuke middag dus, en vooral supersuperleuk om die vriendin uit Berlijn weer eens te zien! :D Gelukkig ging alles goed met haar. Ik wil absoluut nog eens bij haar langs, dus ik heb mn rooster eens goed bestudeerd, en ik denk dat ik in de carnavalsvakantie (begin feb) ga, met het vliegtuig want dat is het goedkoopst ???. Maargoed, nog niet zeker, moet ik nog regelen.

En A-M en EIDM, hebben jullie inmiddels nog meer geld opgehaald? Woow zou dan wel keiveel worden EIDM :o... heb je dat gehaald?

MC, balen die treinen zeg. Maar dat wil dus wel zeggen dat al die vertragingen niet per se NS-eigen zijn, als t in België ook gebeurt ;). Veel succes met wakker blijven... En btw keileuk dat je hier post ;). haaa, zeuren hééft wel effect! >:D :P

Tijgertje, ook superleuk dat jij hier eens wat meer vertelt! Je verjaardag was dus een groot succes ::ok::. En heb je nu al een cocktailparty gepland staan? Moet eigenlijk wel he nu je alle benodigdheden hebt... ;) Wel jammer dat jullie elkaar niet tegen zijn gekomen Ville en Tijgertje. Ik zou het ook onwijs leuk vinden als iemand mij aan zou spreken die mij van hier kende.. :)

Vanochtend hebk weer gebomd met Eva ::trots::, meteen haar kerstkaart aan haar gegeven.. want.. nu zie ik haar drie weken niet...! :\'( :\'( Magoed, ik heb haar dus wel flink duidelijk gemaakt dat ik dat heel erg vind. Verder nog wat kerstkaartjes uitgedeeld maar ik moet er ook nog een paar schrijven. Daarom ga ik maar eens naar huis, kan ik ook gaan douchen in de nieuwe badkamer! :D (ik kon gister ook eindelijk de was weer doen, jeeeuj, hoef ik die niet meer mee te slepen naar mn ouders) En ik heb zo'n zin in donderdag, kerstgala..! :D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14294 Gepost op: 20-12-2004, 19:30:13 »
Gefeliciteerd @miesh, dat je nog steeds 14 bent.  ::joehoe::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14295 Gepost op: 20-12-2004, 21:53:19 »
dankje! ;D

Ben dus over paar uurtjes 15.. jeuhjj. Denk ik.. klinkt niet superveel ouder dan 14 vind ik maar ach, whatever. Heb iig veel zin in mijn verjaardag. :D Komen wel redelijk wat mensen na schooltijd, 's middags en 's avonds dus das wel mooi verdeeld. Enne, ik krijg een digitale camera.. die ik zaterdag heb uitgezocht maar ik was er niet bij toen ze em kochten dus nog btje verrassend is't wel.. ;) En omdat ik redelijk wat heb bijbetaald (ehm.. nog moet bijbetalen) krijg ik ook nog wel andere cadeautjes.. :-) Dit is trouwens (ik zit echt te verzinnen wat ik nou allemaal nu over mn verjaardag moet zeggen) de eerste keer dat ik op de middelbare school op school jarig ben zegmaar dus dat is wel weer leuk voor de verandering. Kijken welke mensen me wel en niet feliciteren ::)

School was zo dom vandaag.. echt weer eens niks gedaan. Wel gezellig ofzo maar heel.. onnuttig. (ligt deels natuurlijk wel aan mezelf) Morgen ook al zo'n nuttige dag; eerst 2 uur les dan 3 tussenuren en 2 pauzes :-\\ Daarna nog 1 uurtje les en KWTuur.. Als ik nou niet jarig was had ik het wel voor elkaar kunnen krijgen dat ik na die 2 uur vrij zou zijn maar ja, das niet zo gezellig. En ik heb een frans lerares al min of meer gezegd dat ik sowieso zou komen (op kwt uur) en ook verteld dat ik jarig was (waarna ze min of meer eiste dat ik zou moeten trakteren.. ::) ) dus nou ja goed. Dan maar 3 tussenuren achter elkaar.

Heb daarnet geoefend met de kantorij (die ik begeleid op de piano) voor de kerstnachtdienst.. ging zowaar wel goed. Is nu wel leuk want ik doe nog één stuk met een fluit en mn oma komt ook met kerst dus ziet ze mij ook eens begeleiden. Ik heb wel zin in kerst.. :) Vandaag had ik zo'n hele discussie met een vriendin die kerst niks vind.. Nouja, echt zo onwijs niet boeiend voor jullie.

Tijgertje, mooi dat je verjaardag zo geslaagd was! ::ok:: En post vooral eens wat vaker in de bar.. je kan 't wel.. :P

MC, wat een gedoe met die treinen.. maar beter dat je die deadline toch nog gehaald hebt!

Annemieke, mooi dat die Sinterklaasviering zo gezellig was! Balen dat je Eva zo lang niet ziet.. waar gaat ze allemaal heen dan? Iig, tsja.. ehh.. kweetniet. Alvast veel plezier met het kerstgala!

En A-M en EIDM, hebben jullie inmiddels nog meer geld opgehaald?
Jaja.. mn broer en die andere krantenbezorger van onze wijk zijn vandaag nog even wezen lopen en zo heb ik ook nog iets van 23 euro binnengehaald.. ::tandpastasmiley:: Nu nog één straat.

oke,, whiejj zin in morgen! doeii ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 20-12-2004, 21:56:40 door @miesh »

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #14296 Gepost op: 20-12-2004, 23:55:45 »
Hey iedereen

Nou, de dag viel verder heel goed mee hoor, ik was zo moe dat ik uit mijn concentratie was tijdens sommigen lessen en de tijd vloog soms echt voorbij. :P Nu zou ik dus eigenlijk ik mijn bed moeten liggen, maar ja, dat is buiten dit forum gerekend natuurlijk. ::)

Tijgertje: leuk dat je je zo geweldig geamuseerd hebt! Oberhausen is een leuke stad, maar het winkelcentrum Centro kan idd zéér druk zijn.

Annemieke: je zal je wel weer geamuseerd hebben daar ;) ::ok::. Hoeveel Sinterklaasmeetings komen er zo nog? Of was dit de laatste?

@miesh: balen dat je lessenrooster chaotisch is :-\\. Maar maak je maar geen zorgen om 15 te worden, doe dat maar als je van 19 naar 20 moet. :P

bye!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14297 Gepost op: 21-12-2004, 00:01:02 »
@Miesh gefeliciteerd!!!![/color]

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Molcrazy