Arghhh dat citeren werkt niet goed en nu ben ik mn hele post kwijt..
Nouja opnieuw dan maar.
Petrick, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Molcrazy, gefeliciteerd met je broertje ;-)Tijgertje en EIDM, hoe is jullie birthday geweest? Wat hebben jullie allemaal gekregen? Hoe en met wie hebben jullie t gevierd? Vertel vertel...
Grace, echt leuk je vakantieverhaal! Klinkt als typisch een vakantie voor jou met al dat shoppen en van die gebeurtenissen zoals een jongen keuren die dan Nederlands blijkt... Haha, vind ik echt iets voor jou!
Erg grappig dus, alleen pijnlijke schoenen is minder grappig
. Gelukkig dat jullie de gevaarlijke bergwandeling overleefd hebben. En succes met je boek!
Een vriendin van mij is ook bezig met een boek(je) over haar eigen belevenissen, een dagboek à la Bridget Jones zeg maar. Ben er erg benieuwd naar..
succes met alles inhalen en met kaarten schrijven e.d..
Thx, maar laat dat 'alles inhalen' maar weg, want dat doe ik natuurlijk toch niet en zelfs als ik eraan zou beginnen en keihard zou werken, zou het me nog in geen weken lukken
. Kaarten schrijven moet ik ook vanavond/morgen nog behoorlijk doen ja... Maar ik heb wel mn surprise en gedicht voor morgen af! Jaja, laatste Sinterklaas dan van dit jaar hoor... Was nog best aardig wat werk uiteindelijk (ik kan natuurlijk niet bepaald met een minigedichtje voor de dag komen, gezien mijn reputatie van andere jaren
) maar ik ben nu wel tevreden. Heb een theepot gemaakt en een gedicht van 98 regels
.
Sorry dat ik nog geen pm heb gestuurd..
Maakt nie uit, inmiddels wel dus!
Antwoord van mij komt er ook nog wel weer aan...
Fenna, wat leuk dat je in Nijmegen sport!
Ja, zou leuk zijn als ik je een keer tegenkwam... Ik ben iig bij het bommen om 12u op maandag (als het goed is ook in januari, maar dan ga ik mss vaker om 5 uur vanwege mn tentamens). Nouja en anders kun je na het sporten ff door de loopbrug naar de Refter lopen, daar ben ik wel vaak (op de eerste verdieping) te vinden!
Daisy, gelukkig dat je je wat beter voelt, maar hopelijk verbetert je fitheid dan nog wat meer met die pilletjes! Succes met leren nog!
Annemieke: is dat toneel van de universiteit waar je op zit? En wat voor toneelstuk gaan jullie spelen?
Nee, op de universiteit hebben ze dat geloof ik niet... Het is een toneelproductiehuis speciaal voor jongeren, dat pas opgericht is in Nijmegen (zie
www.grotebroer.com). We zijn nog bezig met gezamenlijk het stuk te schrijven/ vormen/ bedenken, dus dat staat nog niet erg vast. Maar het zal dus iig wel iets worden met een rode draad en allemaal scènes die daar dan bij passen, omdat we het stuk bedenken vanuit losse improvisaties. Iig vind ik het elke week weer onwijs leuk!
We zagen echt 't hele verleden van de oud-bewoners voorbij komen, inclusief powerflower periode met paars behang met oranje bloemen.
Da's wel grappig aan dat behang afhalen dan.
Minder leuk dat je er zo'n spierpijn van krijgt!
Maar het was vast ook wel gezellig met de 'vrouwenploeg'? Veel succes nog met verder klussen! Goed dat je je kerstkaarten geschreven hebt trouwens
, heb je er lang over gedaan? Of schrijf je niet zoveel tekst per kaart? Oja en idd, zoals Anne-Marie al zei: foto van (jou en) je kapsel...??
't is niet dat je in het weekend niet in de bar mag posten ofzo.