Hey mensen!
Eigenlijk wou ik maar heel ff naar comp.kamer gaan om mijn map op te halen..
Maar heb al lang niet meer echt lang gepost geloof ik.. dusj.. 't feest was idd heel erg leuk!
We waren dr zaterdag al wel redelijk vroeg.. en die ouders van die vriendin gaven zo'n groot verhuisfeest en ook nog omdat ze 25 jaar getrouwd waren dus er waren dik veel mensen. Die ze zelf ook lang niet allemaal kende maargoed.. (mn vriendin dan) Eerst ff rondleiding gehad door dr nieuwe huis.. ze hebben een dik grote tuin en 't huis zelf is ook wel groot. (vrijstaand) Ze wonen in Didam btw.. en ze gaat naar Zevenaar naar school en daar zijn mijn broers alletwee geboren.. was wel grappig. (voor diegene die dat allemaal niet kennen.. ligt zo'n 20km van Arnhem af oid) Boven even gepraat met zn vieren.. want ik ging er dus naartoe met de ouders van een klasgenoot van mij (wel aardig meisje) en met tsja.. één van mijn vriendinnen waar ik het wel vaker over heb en ikzelf dus. 's Avonds ging die klasgenoot met haar ouders weer mee terug en wij bleven daar slapen. Er waren ook nog een paar vrienden van de zus van de vriendin (tsjee.. volgens mij moet ik maar gewoon eens namen gaan gebruiken
) die ook bleven slapen. En daarmee hebben we eerst Kill Bill 2 gezien (niet dat ik 1 ooit heb gezien..maargoed, was wel aardige film) en ff gepraat enzo.. Rond 1 uur gingen al wat mensen naar bed en bleven we over met zn vijfen.. 2 vrienden van de zus en die ene vriendin, de andere vriendin en ik.!
(jahh.. 't is vast te volgen.. :/ ) Eerst wouden we film kijken alleen daar werden we het niet helemaal over eens.. dus gingen we maar kaarten.
Eerst ff rumidingesen en daarna de hele tijd pesten.. echt verslavend
Tussen de spelletjes door ook foto's gemaakt.. was blij dat ik mn digicam meehad. (die van mn ouders dan) Maar dat was dus echt gezellig.. dat kaarten..
Misschien kwam 't ook doordat één van die vrienden best leuk was
Wel weer btje oud natuurlijk.. past wel bij mijn smaak.. waarom zijn oudere jongens zoveel leuker dan gewoon jongens van mijn leeftijd ofzo??
Maar hij is de exvriend van de vriendin van de zus.. nja.. anyway.. het enige jammere draan was dat ik niet veel écht gepraat heb met die verhuisde vriendin omdat we gewoon met zn 5en de hele tijd aan 't kaarten waren.. Nja.. je ligt iig altijd dubbel met die vriendin
Toen ik al in bed lag waren de anderen nog zo gek om naar buiten te gaan.. zonder schoenen.. en om half 9 te gaan eten om vervolgens om half 10 te gaan slapen
Hehe.. dus ik heb nog wel het meest van ons drie-en geslapen denk ik zo.. : )
Toch was ik wel erg moe op school.. vooral bij van die saaie vakken als biologie en maatschappijleer
Over de klassenindeling.. had ik dat al verteld? nja 't is iig 95% zeker dat het niet lukt. Dus nu ga ik maar gewoon.. leuke mensen in mijn klas proberen te vinden.. zegmaar.. hehe
Annemieke, wat heb je het toch goed..
haha.. nee iig.. leuk dat alles zo gezellig is/was enn.. mja.. dat kaartje van mij.. ben benieuwd wann die aankomt ;-) Spreek je binnekort wel weer hoop ik ja.. aan de tel..
oja..! Mijn ouders gaan dus morgen naar New York.. ik wil ook!! *jaloers* 't is dus omdat het bedrijf waar mijn moeder werkt 25jaar bestaat ofzo. Gaan ze ammel leuke dingen doen enzo.. 't is niet heel lang.. ze komen zaterdag weer terug maar lijkt me echt onwijs vett! 't leuke eraan is wel dat mijn broer en ik tot zaterdag alleen thuis zijn.. nja 't is miss btje wennen en saai.. maar toch.. vrijheid
Daan.. ahhh!
Sterkte met je rechter ontstoken oog enne.. denk maar aan, Over the Hills and Far Away.. Teletubbies come and play..
Word je vast weer vrolijk van!
Elmar.. mooi dat je Annemiekes feest ook zo leuk vond.
hmm.. ik ga zo macaroni essen!
bertha.. post weer eens!
Hoe gaat 't op de school waar je niemand kent? en.. waarom ga je eigenlijk met de bus?
oke.. nu ga ik echt denk ik.. wat zou ik nog meer moeten/kunnen/willen vertellen.. (ben namelijk in zo'n typtyptyp-bui.) School.. tsja, ach 't is opzich wel leuk.. De klas is niet leuker geworden ofzo.. maaar... alles is echt zo anders in de 4e! Ik had dat helemaal niet verwacht dat het zoveel anders was.. net alsof je weer in de eerste zit en btje overnieuw moet beginnen. Wat wel beter is.. de leraren doen echt anders tegen je.. vertellen veel van die onboeiende (nja eik wel boeiend) persoonlijke dingen enzo.. echt grappig
Al baal ik nog steeds wel erg dat ik mijn favo leraar niet meer heb
nu stop ik echt. Moet ook nog duits maken.. doejj!