Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109218 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13980 Gepost op: 27-09-2004, 15:11:21 »
Ik voel me verschrikkelijk.

Sinds woensdag heb ik een oogonsteking aan mijn linkeroog. Die was eindelijk gisteren een beetje weg, maar nu zittie in mijn rechteroog! >:(

Dus ik loop al de hele dag met een heel pijnlijk rechteroog. Op school was ik mijn lunch vergeten ::) en heb ik een hele stomme fout bij een Duits SO gemaakt. Dankzij een tussenuur was ik al om half twee uit, maar ik had om half 3 een afspraak met Myrthe voor toneel. Dus ik rijd naar de stad (vijf minuutjes), ben bijna aangereden omdat ik een auto niet aan zag komen en ik heb toen een uur lang op Myrthe staan wachten, maar die was nergens te vinden >:( Dus ik zoek haar nummer op in mijn mobiel (speciaal voor deze gelegenheid ingevoerd, omdat ik wist dat ik haar mis zou lopen...): "Dit nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw. Of raadpleeg de inlichtingendienst". >:( >:( >:( Dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Eindelijk mijn rechterlens uit kunnen doen (oog doet al een stuk minder pijn) en wat kunnen eten.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
« Reactie #13981 Gepost op: 27-09-2004, 15:40:28 »
Annemieke nog van harte gefeliciteerd!
we're back :(

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13982 Gepost op: 27-09-2004, 18:07:30 »
Hey mensen!

Eigenlijk wou ik maar heel ff naar comp.kamer gaan om mijn map op te halen..  ::)

Maar heb al lang niet meer echt lang gepost geloof ik.. dusj.. 't feest was idd heel erg leuk! :) We waren dr zaterdag al wel redelijk vroeg.. en die ouders van die vriendin gaven zo'n groot verhuisfeest en ook nog omdat ze 25 jaar getrouwd waren dus er waren dik veel mensen. Die ze zelf ook lang niet allemaal kende maargoed.. (mn vriendin dan) Eerst ff rondleiding gehad door dr nieuwe huis.. ze hebben een dik grote tuin en 't huis zelf is ook wel groot. (vrijstaand) Ze wonen in Didam btw.. en ze gaat naar Zevenaar naar school en daar zijn mijn broers alletwee geboren.. was wel grappig. (voor diegene die dat allemaal niet kennen.. ligt zo'n 20km van Arnhem af oid) Boven even gepraat met zn vieren.. want ik ging er dus naartoe met de ouders van een klasgenoot van mij (wel aardig meisje) en met tsja.. één van mijn vriendinnen waar ik het wel vaker over heb en ikzelf dus. 's Avonds ging die klasgenoot met haar ouders weer mee terug en wij bleven daar slapen. Er waren ook nog een paar vrienden van de zus van de vriendin (tsjee.. volgens mij moet ik maar gewoon eens namen gaan gebruiken :P) die ook bleven slapen. En daarmee hebben we eerst Kill Bill 2 gezien (niet dat ik 1 ooit heb gezien..maargoed, was wel aardige film) en ff gepraat enzo.. Rond 1 uur gingen al wat mensen naar bed en bleven we over met zn vijfen.. 2 vrienden van de zus en die ene vriendin, de andere vriendin en ik.! ;) (jahh.. 't is vast te volgen.. :/ ) Eerst wouden we film kijken alleen daar werden we het niet helemaal over eens.. dus gingen we maar kaarten. ::jaja:: Eerst ff rumidingesen en daarna de hele tijd pesten.. echt verslavend ;D Tussen de spelletjes door ook foto's gemaakt.. was blij dat ik mn digicam meehad. (die van mn ouders dan) Maar dat was dus echt gezellig.. dat kaarten.. :) Misschien kwam 't ook doordat één van die vrienden best leuk was ::) Wel weer btje oud natuurlijk.. past wel bij mijn smaak.. waarom zijn oudere jongens zoveel leuker dan gewoon jongens van mijn leeftijd ofzo??

Maar hij is de exvriend van de vriendin van de zus.. nja.. anyway.. het enige jammere draan was dat ik niet veel écht gepraat heb met die verhuisde vriendin omdat we gewoon met zn 5en de hele tijd aan 't kaarten waren.. Nja.. je ligt iig altijd dubbel met die vriendin ;D Toen ik al in bed lag waren de anderen nog zo gek om naar buiten te gaan.. zonder schoenen.. en om half 9 te gaan eten om vervolgens om half 10 te gaan slapen :-\\ Hehe.. dus ik heb nog wel het meest van ons drie-en geslapen denk ik zo.. : )

Toch was ik wel erg moe op school.. vooral bij van die saaie vakken als biologie en maatschappijleer ::ohno:: Over de klassenindeling.. had ik dat al verteld? nja 't is iig 95% zeker dat het niet lukt. Dus nu ga ik maar gewoon.. leuke mensen in mijn klas proberen te vinden.. zegmaar.. hehe :P

Annemieke, wat heb je het toch goed.. ;) :P

haha.. nee iig.. leuk dat alles zo gezellig is/was enn.. mja.. dat kaartje van mij.. ben benieuwd wann die aankomt ;-) Spreek je binnekort wel weer hoop ik ja.. aan de tel..

oja..! Mijn ouders gaan dus morgen naar New York.. ik wil ook!! *jaloers* 't is dus omdat het bedrijf waar mijn moeder werkt 25jaar bestaat ofzo. Gaan ze ammel leuke dingen doen enzo.. 't is niet heel lang.. ze komen zaterdag weer terug maar lijkt me echt onwijs vett! 't leuke eraan is wel dat mijn broer en ik tot zaterdag alleen thuis zijn.. nja 't is miss btje wennen en saai.. maar toch.. vrijheid ::tandpastasmiley::

Daan.. ahhh! :-* Sterkte met je rechter ontstoken oog enne.. denk maar aan, Over the Hills and Far Away.. Teletubbies come and play.. ::) :P Word je vast weer vrolijk van!

Elmar.. mooi dat je Annemiekes feest ook zo leuk vond. ;)

hmm.. ik ga zo macaroni essen!

bertha.. post weer eens! ;) Hoe gaat 't op de school waar je niemand kent? en.. waarom ga je eigenlijk met de bus? ::ohno::

oke.. nu ga ik echt denk ik.. wat zou ik nog meer moeten/kunnen/willen vertellen.. (ben namelijk in zo'n typtyptyp-bui.) School.. tsja, ach 't is opzich wel leuk.. De klas is niet leuker geworden ofzo.. maaar... alles is echt zo anders in de 4e! Ik had dat helemaal niet verwacht dat het zoveel anders was.. net alsof je weer in de eerste zit en btje overnieuw moet beginnen. Wat wel beter is.. de leraren doen echt anders tegen je.. vertellen veel van die onboeiende (nja eik wel boeiend) persoonlijke dingen enzo.. echt grappig :) Al baal ik nog steeds wel erg dat ik mijn favo leraar niet meer heb :(

nu stop ik echt. Moet ook nog duits maken.. doejj! ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2004, 18:09:51 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13983 Gepost op: 27-09-2004, 23:29:02 »
zoals altijd weer veel te laat maar ook van mij:

gelukkige verjaardag Annemieke!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13984 Gepost op: 29-09-2004, 16:03:23 »
Daan, nogmaals heel veel beterschap!! :-* :-* Is het alleen je oog of voel je je verder ook niet lekker? Of is t vandaag wel weer enigszins over? ::jaja:: Van je ene oog wist ik ja, maar balen dat t is overgesprongen zeg.. en stom van Myrthe! >:( Majah mn verdere peptalk heb je al gehad.. :P

Idefix en Debbie, alsnog bedankt! ;D
Nou Anne-Marie, met dat bijpraten ist helemaal goedgekomen he.. ;D Toch nog steeds erg leuk je verslag te lezen (met al die voorkennis :P). Jaja ik heb t idd goed maar ik ben eik een beetje heel veel te veel bezig om het zo goed en leuk te hebben, en loop onderhand zo dramatisch achter met werkelijk alles dat ik me ga afvragen hoe ik ooit 1 enkel tentamen moet gaan kunnen halen begin november :-\\. Dus das wel btje eng..
Verder heb ik Eva vandaag niet gezien :o :o, heb dr nog gezocht hier bij de comps maar ze zal wel ergens anders ronddwalen.. zucht, maar een avondje thuis eten denk ik.. als mn oom en tante tenminste thuis zijn dan weer :-\\. Voor de rest is mn broer vandaag jarig, heb m vanochtend gebeld en een kaartje gestuurd natuurlijk, maar daar merk ik verder nog niet veel van uiteraard.

Oja A-M, wat betreft je ene vriendin en je andere vriendin en die vriend van die zus etc, voor mij was dat allemaal nog best wel te volgen hoor! ;D Eik wel btje vreemd dat die zus er zelf niet bij was dan terwijl wel háár 2 vrienden bleven slapen. Ik ben ook benieuwd naar de foto's! Maar da hak al gezegd..

waarom zijn oudere jongens zoveel leuker dan gewoon jongens van mijn leeftijd ofzo??
hmm, mss omdat jij die jongere jongens niet opmerkt?

alles is echt zo anders in de 4e! Ik had dat helemaal niet verwacht dat het zoveel anders was.. net alsof je weer in de eerste zit en btje overnieuw moet beginnen.
jaah, dat idee had ik ook toen ik in de 4e zat ja.. ook hemaal andere klas enzo. Sja tis ff wennen maar weinig aan te doen :-\\. Veel succes iig met leuke mensen vinden in je klas, moet best wel lukken!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13985 Gepost op: 29-09-2004, 18:18:54 »

Ik ga hier niet meer posten iig, ik ben het contact met realitynet inmiddels helemaal kwijt, want ik heb me nu helemaal gestort op mijn postzegelverzameling en dat is veel interessanter dan rn.nl. 
(kijk: ik gebruik niet eens meer de standaard :: jaja :: code!)

die jongen zit hier gewoon zijn afscheidsspeech te schrijven en niemand echt niemand zegt er iets op. Ik wist dat ik een klootzak was, maar dit valt me echt tegen van de happy-peppy-RN-society  ::ohno::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13986 Gepost op: 29-09-2004, 21:29:32 »
Nou Anne-Marie, met dat bijpraten ist helemaal goedgekomen he.. ;D Toch nog steeds erg leuk je verslag te lezen (met al die voorkennis :P).
Hehe ;D Jah 't opstaan viel nog wel op vanochtend.. maarja, nu moet ik morgen wel weer supervroeg op.. kranten.. (het was 12 uur he toenk ophing :o )

Eik wel btje vreemd dat die zus er zelf niet bij was dan terwijl wel háár 2 vrienden bleven slapen. Ik ben ook benieuwd naar de foto's! Maar da hak al gezegd..
Hehe ja een beetje vreemd was het wel idd.. MAar die 2 vrienden sliepen met zn twee-en op een kamer en de andere vriendin van haar die er ook was wou vroeg naar bed dus toen ging zij ook slapen zegmaar.. kvond 't niet erg dat ze al vroeg naar bed ging ::tandpastasmiley:: Foto's.. oja als ik straks op de nieuwe kan zal ik ze ff via email sturen.. denk ik.

hmm, mss omdat jij die jongere jongens niet opmerkt?
:P Nehj.. nou.. nee.. (denk ik)

Veel succes iig met leuke mensen vinden in je klas, moet best wel lukken!
Dankje :-) Hoop 't..

Jij veel succes met al je achterstanden inhalen! ;) en verder veel plezier als je eh... met Eva gaat eten ofzo :P

die jongen zit hier gewoon zijn afscheidsspeech te schrijven en niemand echt niemand zegt er iets op. Ik wist dat ik een klootzak was, maar dit valt me echt tegen van de happy-peppy-RN-society  ::ohno::
Ach joh.. ::ohno:: Je moet wel goed lezen hé..

bertha.. jeuhj! ::ok:: Mooi dat je hier weer eens post.. sorry dat ik ook zo lang niks van me heb laten horen ::ohno:: Iig.. niet RN in de steek laten door suffe postzegels hoor! ;)

bertha.. post weer eens! ;) Hoe gaat 't op de school waar je niemand kent? en.. waarom ga je eigenlijk met de bus? ::ohno::

*komt er nu eigenlijk wel achter dat bertha letterlijk zei: "ik ga hier niet meer posten iig" :o :o (het was 6uur 's ochtends toen ik dat las..)

bertha??! Kom terug! :( en nee dit is niet om het happy-RN-society peil op te krikken

Hm oke.. school was wel leuk vandaag.. niet heel leuk.. maar wel nou ja.. gewoon ;) ANW is echt leuk.. we hebben een hele leuke lerares en ja ook al is ze wel bezig les te geven issut wel gezellig :) Verder.. heb ik morgen mijn eerste toets: wiskunde! Whaah! Ik hoop dat ik iig een voldoende heb.. maar ik snap 't wel heb ik 't idee. (woow ;P )

Ik ga nog ff 'n vriendin helpen met handelingsdeel bio die we morgen moeten inleveren :/

doejj ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #13987 Gepost op: 29-09-2004, 22:58:07 »
ik ga morgen op kamers!!  ::joehoe::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13988 Gepost op: 30-09-2004, 10:34:00 »
ik ga morgen op kamers!!  ::joehoe::
:o. Je zou toch bij mij komen wonen? >:(
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13989 Gepost op: 30-09-2004, 11:02:53 »
Veel succes met verhuizen en lichtpaars verven Debbie!! ::zwaai::

Bertha kom op zeg, het wordt idd tijd dat je terugkomt. >:(

Anne-Marie, veel succes met wiskunde! Mooi dat anw leuk is, lijkt me ook logisch.. ;)

Ik moet ff snel mail lezen (argh dat kán ik helemaal niet snel!) en dan ook weer vlugvlug (alsof ik dat wel kan ::)) enkele honderden regels Ilias vertalen...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13990 Gepost op: 1-10-2004, 20:49:39 »
Anne-Marie, veel succes met wiskunde! Mooi dat anw leuk is, lijkt me ook logisch.. ;)
Jah dankje.. wiskunde viel heel erg mee! ::jaja:: Ik snapte bijna alle sommen wel.. en.. ja heb wel een goed cijfer denk ik. Terwijl ik geeneens superveel tijd eraan besteed heb.. nog wat extra sommen maken maar verder.. Nja ik ben benieuwd wat ik heb. :-)

en ja.. ANW is natuurlijk ook extra leuk omdat die vriendin er bij is maar die lerares maakt 't gewoon ook erg leuk..

Hm.. tsja wat kan ik verder nog vertellen.. ik had vandaag mijn 2e toets spelling.. ging ook wel goed. En volgende week 4 toetsen.. het gaat echt weer helemaal beginnen. En ja ben nu best wel zelfstandig hiero ;D Mijn ouders komen morgen terug uit New York.. Dr is nog best veel wat je nu allemaal zelf moet doen.. ik moest elke dag hond 2x uitlaten.. nja eten koken natuurlijk.. ::tandpastasmiley:: Vandaag lekker pannenkoeken gegeten. Ik ga zo.. hm.. lezen of The Two Towers weer eens verder kijken.. yeah!

Wat niet yeah is.. morgen krantelopen..

Debbie, succes als je nog aan 't verhuizen bent.. en anders hoop ik dat 't goed bevalt enzo! ::ok::

doeii ::zwaai::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13991 Gepost op: 2-10-2004, 00:46:32 »
bertha??! Kom terug! :( en nee dit is niet om het happy-RN-society peil op te krikken
Bertha kom op zeg, het wordt idd tijd dat je terugkomt. >:(

heej, ik was helemaal niet weg! Als ik echt een afscheidsspeach aan het maken was, had ik wel even mn best erop gedaan hoor!  ;)
Kben gewoon alleen nog 'oudere seizoenen' aan het bijlezen enzo, das gewoon zwaar en tijdrovend.  ::jaja:: Bovendien zijn postzegels gewoon superinteressant, de manier van sorteren is bijzonder boeiend enzo.

Oke, ik ga weer verder met bijlezen en postzegels sorteren.  :) ::ok::

PS: krantenlopen is yeah!  :D :P

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13992 Gepost op: 2-10-2004, 01:28:04 »
Annemieke ontzettend van harte gefeliciteerd!

Ik hoop dat ik nog op tijd ben.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13993 Gepost op: 2-10-2004, 18:50:07 »
Heej Bertha welcome back! Sja, wat is 'op tijd' bij een felicitatie...? ik denk dat je nog wel op tijd bent, want ik krijg dat diploma pas 5 november hoor :P. Iig bedankt voor je attentheid ;).

Anne-Marie, mooi dat je wiskunde goed ging! Succes met al je andere toetsen! Hoe hadden je ouders t gehad in de VS? Nog veel van het verkiezingsgebeuren meegekregen? Ze zullen wel een jetlag hebben nu of nie?

Debbie, hoe bevalt je kamer?? Is ie al helemaal lichtpaars? ;)

heej, ik was helemaal niet weg! Als ik echt een afscheidsspeach aan het maken was, had ik wel even mn best erop gedaan hoor!  ;)
::ok:: das allebei heel erg mooi! Veel plezier met je postzegels maar vergeet ons niet he! Trouwens als dat sorteren zo fantastisch interessant is mag je er ook best wat meer over vertellen! ::jaja::

Hoe is het weekend van iedereen? Van mij vandaag erg rustig.. te lang uitgeslapen natuurlijk (was ook pas 3 uur thuis vannacht dusja) en veel veel veel te weinig gedaan. Wel ben ik nu klaar met foto's van mijn verjaardag weggooien vind ik, want er zijn er nog maar 150 over! ::trots:: (bedenk wel dat ik er dus zo'n tachtig heb weggegooid! :o) Alleen nu ben ik natuurlijk nog oneindig lang bezig met rode oogjes wegverven en online laden enzow.. Kheb wel de foto's van het verjaardagsfeest van een vriendin (een week eerder, zondag de 19e) nu online gezet, maarja dat waren er ook maar 12. Diezelfde vriendin (da's die nu in Berlijn woont) heb ik gisteravond eindelijk weer eens goed gesproken, echt super was dat. Eerst gewoon paar uur bijgepraat in de kroeg en daarna nog bij vrienden van haar thuis bankgehangen. Werd natuurlijk weer veel later dan ik had gedacht, maarja wel erg gezellig. Kga haar nu dus wel weer missen :(.
Nou, hopelijk kom ik er nog toe vanavond nog een beetje Grieks te vertalen (nog steeds Achilles, Agamemnon, Odysseus, Ajax, Hektor en consorten..) en/of enkele rode oogjes weg te verven (hmm, of zal ik daar maar gewoon niet aan beginnen? :-\\).

veel plezier als je eh... met Eva gaat eten ofzo :P
maandag gelukkig weer ;D ::trots::, heb haar vandaag eindelijk weer eventjes aan de telefoon gehad.. zo kan ik die 5 Evaloze dagen toch nog wel doorkomen ::jaja::. Morgen gaat dat zeker wel lukken, want dan hebk weer jp! Whiehoe! Bijpraten met die mensjes! ;D

Zo, nu eerst maar eens lief mailtje beantwoorden..

Onee, wacht! Had ik jullie al verteld dat ik weer een kijkavond heb?! Volgende week woensdag, en ik wil die kamer dit keer echt supergraag! Dus begin maar vast met duimen voor me..

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13994 Gepost op: 2-10-2004, 20:51:57 »
Succes met al je andere toetsen! Hoe hadden je ouders t gehad in de VS? Nog veel van het verkiezingsgebeuren meegekregen? Ze zullen wel een jetlag hebben nu of nie?
Ja thanks.. :-)

Mijn ouders hebben 't heel erg leuk gehad in New York. ;) Ze kwamen al best vroeg thuis.. dus snel nog ff wat dingen opgeruimd.. hehe. Maarre,, ja ze hadden heel veel gedaan en was heel leuk enzo. Ben benieuwd naar de digifoto's en de filmpjes die ze hebben gemaakt. Ze waren ook nog (was een verrassing) naar een Yankee-wedstrijd (honkbal.. geloofik? )geweest.. die in die wedstrijd kampioen werden van de Oostkust.. Was wel heel erg leuk om een keer mee te maken.. zeiden ze. En.. nou ja, verder waren ze naar Vrijheidsbeeld, Ground Zero, Wall Street en nog paar van die dingen geweest.. En nu zijn ze best wel moe ja ;D Ze blijven zo'n 40uur achter elkaar op oid.. oja, met wel één uurtje slaap in 't vliegtuig.. Dus ik ga zo ook weer naar beneden om ze btje wakker te houden en over te halen om spelletje te spelen ofzo. :)

Verder heb ik niet zoveel gedaan vandaag.. de Tribe is weer op de tv :) Al een poos maar ik kwam er nu was achter.. nieuwe afleveringen dus das wel vett!

Annemieke, beter dat je weer helemaal hebt bijgepraat met die vriendin! En veel plezier morgen bij JP.. enn.. nog succes met vertalen.. én veel plezier met Eva.. en alvast succes op die kijkavond! ::tandpastasmiley:: zo

oja.. en tuurlijk had ik die foto van jou niet op mijn site gezet omdat je je dan mogelijk benadeelt ofzo zou voelen.. ;)

heej, ik was helemaal niet weg!
Jeuhjj! ::ok:: (wil je dan niet meer van die enge dingen zeggen? ;-)

Nog veel succes ehh met.. bijlezen.. heb je hard nodig denk ik.. als het echt zo zwaar is als je zegt! ;) En... postzegels.. hmpf, als je met pensioen bent heb je daar nog alle tijd voor hoor! :P

Jah.. en krantenlopen is best wel yeah hoor.. alleen niet als je krantentas ompleurt.. (en de kranten erin dus op de straat vallen) en als je een adres vergeet en later 2x teruggaat om die alsnog te bezorgen.. en dat allemaal omdat iemand iets niet had opgeschreven.. en het is ook niet yeah als er mensen gaan zeiken dat je te laat zou zijn terwijl je dat helemaal nie bent.. en ook niet goed als ik straks in de winter door de sneeuw heen moet ploeteren.. en waarschijnlijk heel vaak val door ijzel.. enzoooo.. maar verder.. top! ::jaja::

dusj.. mensen die een krant bezorgd krijgen.. denk er maar eens bij na wat een krantenbezorger allemaal voor ontberingen moet doorstaan eer hij/zij de krant bij je kan bezorgen!

Owkeej dan.. nu gaaat ik.. doejj! ::zwaai::

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #13995 Gepost op: 2-10-2004, 21:00:03 »
Citaat
klonen is verboden!

Ghandi! Gefeliciteerd!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Mahatma Gandhi

• Forumlid
« Reactie #13996 Gepost op: 2-10-2004, 21:06:23 »
Thank you very much for taking the trouble of congratulating me..
Ik geloof dat ik, waar enkel de keuze zou worden gelaten tussen lafheid en geweld, geweld zou aanraden.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13997 Gepost op: 2-10-2004, 23:12:53 »
Mooi dat je ouders t leuk hebben gehad in New York A-M! Maar nu heb je nog mn vraag nie beantwoord of ze nog veel van Berry versus Kush meegekregen hebben... :P Goed dat je hebt opgeruimd voor ze trouwens ;) ::ok::!

de Tribe is weer op de tv :) Al een poos maar ik kwam er nu was achter.. nieuwe afleveringen dus das wel vett!
ah uhh, mooi dan ;D. Veel plezier he! Ik ben na het journaal en Kopspijkers uiteraard ook weer blijven hangen bij de detective die mn moeder aant kijken was.. dus sja, als mn avond dan toch al 'verspild' is met tv kijken, kan Coldfeet er zo ook nog wel achteraan! ;D (hmm, tenzij t nu die ene afl is.. :-\\)

Annemieke, beter dat je weer helemaal hebt bijgepraat met die vriendin! En veel plezier morgen bij JP.. enn.. nog succes met vertalen.. én veel plezier met Eva.. en alvast succes op die kijkavond! ::tandpastasmiley:: zo
wauw, dat verdient idd wel een tandpastasmiley ;)! Thanx voor al die attentheid.. en nog precies de goede wensen bij elke gelegenheid, whaha.. ;D

oja.. en tuurlijk had ik die foto van jou niet op mijn site gezet omdat je je dan mogelijk benadeelt ofzo zou voelen.. ;)
:D en daar word ik dan al helemaal blij van.. mooi zo.. ::regenboog::

Weet je waar ik net ook blij van ben geworden.. het boekje 'Duizend wegen naar vriendschap' dat ik voor mn verjaardag heb gekregen.. ::regenboog:: zow lief.. echt ontroerend, ammaal van die mooie spreuken. En omdat het er zo ontzettend veel zijn (klein dik boekje) kan iedereen er wel een hoop spreuken in vinden die ie onwijs mooi vindt ::regenboog::. hm, ik ben into het regenboogsmiley geloof ik, maar da's de enige die bij een ontroerde happyheid past vind ik..
Iig, als iemand nog eens een cadeautje voor een goede vriend(in) nodig heeft, is dat een aanrader dus..

Ahh Anne-Marie, sterkte met het irritante krantenlopen! Bah nee, lijkt me echt verschrikkelijk om dat al te vaak te moeten doen en dan dus ook in slecht weer. Maar tis idd zo dat je er meestal nie bij nadenkt als je de krant leest nee.. ::ohno:: Maja aan de andere kant, als je de krant leest moet je door de inhoud daarvan ook al aan zoveel nare dingen denken :-\\. wat ben ik filosofisch opeens Ik heb trouwens wel laatst meegeleefd met zo'n vroege-ochtend-krantbezorger toen ik hem de krant zag bezorgen terwijl ik terugkwam van uitgaan.. hihi ::trots::

• Forumlid
« Reactie #13998 Gepost op: 2-10-2004, 23:52:10 »

:o. Je zou toch bij mij komen wonen? >:(

:-[

Veel succes met verhuizen en lichtpaars verven Debbie!! ::zwaai::

ik ben in september al vaak langsgeweest hé  ;) en toen heb ik het geschilderd maar het is eigenlijk een beetje blauw geworden  ;D alléja, ik vond/vind het paars maar de zowat iedereen anders vindt het blauw  ::) officieel is het korenbloem  ;D en dus houden we het maar op: blauwpaars  ;D donderdagavond heb ik er voor het eerst geslapen en ik voel me er al echt thuis dusja  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13999 Gepost op: 3-10-2004, 11:38:56 »
Haha, okee, korenbloemblauwpaars is ook mooi hè ;).

Ik voel me schuldig dak achter de comp zit dus ga nu echt snel aan mn Grieks.. zucht.. is de bedoeling.. Net een smsje van Orange btw dat ik afgelopen maand alweer mn hele maandbedrag opgemaakt heb :( zouden die weekend-smsjes wel écht gratis zijn? :s