Jullie ook thanks!
Mijn plannen zijn veranderd, dus ik ben nog heel ff in Gouda, dus heb ook tijd om weer eens een langere post te typen... Ik heb nl besloten om pas vanavond naar Eva te gaan, om nog even samen met mn ouders te kunnen eten. Dan zie ik die tenminste ook nog vandaag... Magoed, zal maar weer eens een chronologisch verslag geven van de week én van gisteravond.
Heb maandag nog gepost... dinsdag naar een verjaardag geweest van een vriend uit Hendrik Ido Ambacht (da was dus best ver treinen vanuit Nijmegen), jaja die is maar liefst 4 dagen ouder dan ik
. Was niet zo'n enorm knalfeest maar wel erg gezellig. Woensdag was de Algemene LedenVergadering van onze studievereniging, ook wel leuk want dan zie je onwijs veel studiegenoten weer eens, maar vooral het eten van tevoren was heel gezelli: met meer dan 15 mensen op een redelijk kleine studentenkamer...
Donderdag niet heel veel bijzonders, ja we moesten een referaatje houden bij geschiedenis over de Griekse godsdienst, en da ging erg goed dus dat was wel mooi. Verder toen hard gewerkt aan mijn gesch-essay voor volgende week want dat wilde ik per se voor t weekend af hebben om dan tijd te hebben om te feesten! Is me ook gelukt, alleen loop ik daardoor weer extra achter met alle andere vakken, majah.. zo'n verjaardagsweekend is daar altijd redelijk funest voor
. Donderdagavond met Eva in de mensa gegeten met het voornemen om vroeg naar huis en bed te gaan, maar uiteraard toch weer ongeveer anderhalf uur langer blijven hangen dan gepland. Wel megagezellig dus.
Ja.. en toen! Was het vrijdag dus! Waar ik al zo lang naar aan het aftellen was! Whiejjj, whiej.. Na het nodige stressen bij alle inkopen doen (echt VEEL) (er is ook vet veel nog over nu..), bedden klaarmaken, mensen smsen welke bus ze moesten nemen vanaf het station, verder voorbereiden, eten, etc, stonden dan om 7 uur (
half uur te vroeg ) de eersten, te weten Daan en Elmar, al voor de deur. Ik nog hyperder natuurlijk maar zij zelf ook be-hoor-lijk zeg, pfoe. Nou om kwart over 7 (
kwartier te vroeg) kwamen daar 3 Nijmeegse vrienden bij, die er al vroeg waren omdat ze ook redelijk vroeg weer weg moesten om 's avonds nog naar huis te kunnen. De sfeer moest toen nog wat op gang komen (zelfs mijn hyperheid had nog geen hoogtepunt bereikt) maar volgens mij is dat ook wel snel genoeg idd gebeurd. Vanaf half 8 stroomde het toen vol en ik heb alleen maar genoten genoten..... zooo superfantastisch (=woord dak van Eva overgenomen heb), zooo megagezellig. En om dan al die dierbare mensen te zien als je de kamer rondkijkt, in een combinatie waarin je ze nooit ziet, zó geweldig is dat! Vlak voor 12 uur vannacht, toen ik dus pas echt jarig was, ging iedereen aftellen en hebben ze daarna zelfs voor me gezongen!
Verder hebben ze ook erg goed geïntegreerd
. Nouja, helemaal fantastisch dus gewoon, precies het feest waar ik me zo op verheugd had! En ik heb ontzettend veel supervolgeschreven kaarten gekregen!! Zo cool! En ook nog cadeautjes natuurlijk, veel fotolijstjes want daar had ik dringend behoefte aan. Van mijn ouders het allertofste cadeau, nl: het feest zelf! Lief he
.
Goed, uiteindelijk allemaal zo langzaamaan één voor één naar bed gegaan - er zat behoorlijk wat tijd tussen t naar bed gaan van de eerste en van de laatsten van de 7 mensen (
) die bleven slapen. 's Ochtends dus nog steeds een drukte van belang, maar omdat sommigen per se de trein van 12 u moesten hebben en we pas om 11 uur waren opgestaan, was dat dus redelijk haasten (helemaal goedgekomen met dank aan mijn moeder). Daarna wast voornl stofzuigen stofzuigen, nog eens stofzuigen, en zooi weggooien. Het wordt al een hele traditie
. Ik zat helemaal in twijfel of ik meteen met Eva mee zou gaan of niet, was een beetje stom dat ik het niet eerder bedacht had dat het op deze manier veel handiger zou zijn, maar uiteindelijk heb ik haar iig om half 3 op de trein gezet. Daarna weer een hoop mensen gratis gesmst
, kaarten gelezen die te vol waren om dat gisteravond gedaan te hebben, en gewoon nog wat blij geweest. (Haha wat een manier om je tijd door te brengen..) Nu ga ik denk ik eens de foto's in de computer stoppen die gemaakt zijn.. ben wel benieuwd want ik heb de meeste natuurlijk nog helemaal niet gezien. Het zijn er echt ZO megaonwijskeiveel. Ook wel echt zoiets dat erbij hoort
. Hoop dat er zulke toffe bij zitten dat ze uitprintwaardig zijn.
Anne-Marie, ik zag nu pas dat je vlak voor mijn post nog gepost had! Jij dus ook bedankt voor je felicitatie
maar dat hebk inmiddels ook al gesmst... Hoop dat het feest vanavond leuk is! Enne jij ook niet bar in steek laten hey?
Oja Elmar, jij ook veel plezier vanavond, op die andere verjaardag!
Doe Tanya maar de groeten van me!