Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109216 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13960 Gepost op: 25-09-2004, 01:11:34 »
De bar is officeel in crisis! 4 dagen niks gepost!

Ik stel voor de 'associatiestring' hier maar stickey komt, en dat de bar wordt verplaatst naar 'Oudere seizoenen'  ;D

Ik ga hier niet meer posten iig, ik ben het contact met realitynet inmiddels helemaal kwijt, want ik heb me nu helemaal gestort op mijn postzegelverzameling en dat is veel interessanter dan rn.nl. 
(kijk: ik gebruik niet eens meer de standaard :: jaja :: code!)
maargoed, het heftiste wat mij is overkomen is dat ik niet meer fiets maar nu in de bus over egels heenwals...  ::ok::

Ik ben morgen 40 jaar getrouwd

Tja, hierover nog he, je kunt beter niet al te hoog inzetten hoor, 40 jaar is wel heel veel eigenlijk en het kan zijn dat mensen je niet serieus nemen dan. Ik zou eerst beginnen met 12,5 jaar getrouwd en een half jaar later mss 20 jaar en dan na een paar maand kun je mss 40 jaar getrouwd proberen. Je zult zien dat er dan veel meer mensen je feliciteren!  :) En anders even gas terugnemen en voor 30 jaar getrouwd gaan.

Volgens de verjaardagskalender is De Baron vandaag jarig, dus.....

Veel betere poging! De kalender wordt op 1 of andere manier veel sneller geloofd, maar ook hier geldt: hoogstens 1x per kwartaal jarig zijn!  ::regenboog::

Iedereen beterschap he!  ::zwaai::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13961 Gepost op: 25-09-2004, 10:05:40 »
Annemieke, GEFELICITEERD
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13962 Gepost op: 25-09-2004, 10:42:06 »
Annemieke, hartstikke gefelicitaart!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13963 Gepost op: 25-09-2004, 11:35:10 »
gefeliciteerd Annemieke

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13964 Gepost op: 25-09-2004, 11:46:37 »
Annemieke, Gefeliciteerd!  ::bravo::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #13965 Gepost op: 25-09-2004, 11:49:12 »
Annemieke gefeliciteerd!!! :-* :-* :-* [/size]
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #13966 Gepost op: 25-09-2004, 12:12:01 »
Leve e
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13967 Gepost op: 25-09-2004, 13:21:48 »
Annemieke!! Van harte gefeliciteerd!! :-* :-*

Ik hoop dat je feest leuk was en je verjaardag ook natuurlijk! Heb je mn smsje gekregen? Ohhw.. ik moet stressen want ik ga zo naar die vriendin toe.. ;)

bertha.. jeuhj! ::ok:: Mooi dat je hier weer eens post.. sorry dat ik ook zo lang niks van me heb laten horen ::ohno:: Iig.. niet RN in de steek laten door suffe postzegels hoor! ;)

doeii! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13968 Gepost op: 25-09-2004, 13:22:40 »
Dankjullie wel!! :D :D
Sorry dat ik zo lang niet gepost heb, kvind het echt heel erg :( :-[ maar moest vandaag natulijk wel ff felicitaties in ontvangst nemen ::trots::, maar khad het zo druk...! Gister mijn superparty gehad, was echt fantastisch! Allemaal onwijs fantastische mensen bij elkaar :D in een combinatie waarin ik ze nooit zie :D - ja echt helemaal gelukkigmakend weer. :) Maar ik zal er later nog wel meer over vertellen (met fotootjes erbij mss ;)) en mss ook over mijn afgelopen week - die was ook superfantastisch, zooow gezellig! zie Eva deze week 7 dagen ::trots::! Ze is nu nl ook nog hier, als enige vd 7 die bleven slapen, en ik ga zo met haar mee, vanavond weer uit met nog wat vriendinnen van haar ::trots::. Owww het is allemaal zoooo geweldig... en je wilt nie weten wat een onbeschrijfelijk toffe kaarten ik ammaal heb gekregen... :) :)
Maarre niet zomaar de bar afschrijven als ik een paar daagjes geen tijd heb hoor! >:( Hey en Elmar, gisteravond had je toch iig geen saai leven...? ;)

Ik feest nog even door ::jaja:: maar ik vergeet jullie niet en probeer echt zo vaak mogelijk langs te komen...! (Volgende keer ws maandag :-X) Thx voor de felicitaties iig!  ::bravo:: ::zwaai::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #13969 Gepost op: 25-09-2004, 13:53:28 »
PROFICIAT ANNEMIEKE!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13970 Gepost op: 25-09-2004, 15:05:04 »
Annemieke, Gefeliciteerd  ::bravo::  ::bravo::
That's all

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13971 Gepost op: 25-09-2004, 15:31:40 »
annemieke van harte!! ::bravo:: :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13972 Gepost op: 25-09-2004, 17:08:56 »
Jullie ook thanks! :D
Mijn plannen zijn veranderd, dus ik ben nog heel ff in Gouda, dus heb ook tijd om weer eens een langere post te typen... Ik heb nl besloten om pas vanavond naar Eva te gaan, om nog even samen met mn ouders te kunnen eten. Dan zie ik die tenminste ook nog vandaag... Magoed, zal maar weer eens een chronologisch verslag geven van de week én van gisteravond.
Heb maandag nog gepost... dinsdag naar een verjaardag geweest van een vriend uit Hendrik Ido Ambacht (da was dus best ver treinen vanuit Nijmegen), jaja die is maar liefst 4 dagen ouder dan ik ;). Was niet zo'n enorm knalfeest maar wel erg gezellig. Woensdag was de Algemene LedenVergadering van onze studievereniging, ook wel leuk want dan zie je onwijs veel studiegenoten weer eens, maar vooral het eten van tevoren was heel gezelli: met meer dan 15 mensen op een redelijk kleine studentenkamer... ;D Donderdag niet heel veel bijzonders, ja we moesten een referaatje houden bij geschiedenis over de Griekse godsdienst, en da ging erg goed dus dat was wel mooi. Verder toen hard gewerkt aan mijn gesch-essay voor volgende week want dat wilde ik per se voor t weekend af hebben om dan tijd te hebben om te feesten! Is me ook gelukt, alleen loop ik daardoor weer extra achter met alle andere vakken, majah.. zo'n verjaardagsweekend is daar altijd redelijk funest voor ::). Donderdagavond met Eva in de mensa gegeten met het voornemen om vroeg naar huis en bed te gaan, maar uiteraard toch weer ongeveer anderhalf uur langer blijven hangen dan gepland. Wel megagezellig dus.
Ja.. en toen! Was het vrijdag dus! Waar ik al zo lang naar aan het aftellen was! Whiejjj, whiej.. Na het nodige stressen bij alle inkopen doen (echt VEEL) (er is ook vet veel nog over nu..), bedden klaarmaken, mensen smsen welke bus ze moesten nemen vanaf het station, verder voorbereiden, eten, etc, stonden dan om 7 uur (half uur te vroeg >:( :P) de eersten, te weten Daan en Elmar, al voor de deur. Ik nog hyperder natuurlijk maar zij zelf ook be-hoor-lijk zeg, pfoe. Nou om kwart over 7 (kwartier te vroeg) kwamen daar 3 Nijmeegse vrienden bij, die er al vroeg waren omdat ze ook redelijk vroeg weer weg moesten om 's avonds nog naar huis te kunnen. De sfeer moest toen nog wat op gang komen (zelfs mijn hyperheid had nog geen hoogtepunt bereikt) maar volgens mij is dat ook wel snel genoeg idd gebeurd. Vanaf half 8 stroomde het toen vol en ik heb alleen maar genoten genoten..... zooo superfantastisch (=woord dak van Eva overgenomen heb), zooo megagezellig. En om dan al die dierbare mensen te zien als je de kamer rondkijkt, in een combinatie waarin je ze nooit ziet, zó geweldig is dat! Vlak voor 12 uur vannacht, toen ik dus pas echt jarig was, ging iedereen aftellen en hebben ze daarna zelfs voor me gezongen! :D Verder hebben ze ook erg goed geïntegreerd ::jaja::. Nouja, helemaal fantastisch dus gewoon, precies het feest waar ik me zo op verheugd had! En ik heb ontzettend veel supervolgeschreven kaarten gekregen!! Zo cool! En ook nog cadeautjes natuurlijk, veel fotolijstjes want daar had ik dringend behoefte aan. Van mijn ouders het allertofste cadeau, nl: het feest zelf! Lief he ;).
Goed, uiteindelijk allemaal zo langzaamaan één voor één naar bed gegaan - er zat behoorlijk wat tijd tussen t naar bed gaan van de eerste en van de laatsten van de 7 mensen ( ::trots::) die bleven slapen. 's Ochtends dus nog steeds een drukte van belang, maar omdat sommigen per se de trein van 12 u moesten hebben en we pas om 11 uur waren opgestaan, was dat dus redelijk haasten (helemaal goedgekomen met dank aan mijn moeder). Daarna wast voornl stofzuigen stofzuigen, nog eens stofzuigen, en zooi weggooien. Het wordt al een hele traditie ;).  Ik zat helemaal in twijfel of ik meteen met Eva mee zou gaan of niet, was een beetje stom dat ik het niet eerder bedacht had dat het op deze manier veel handiger zou zijn, maar uiteindelijk heb ik haar iig om half 3 op de trein gezet. Daarna weer een hoop mensen gratis gesmst ::trots::, kaarten gelezen die te vol waren om dat gisteravond gedaan te hebben, en gewoon nog wat blij geweest. (Haha wat een manier om je tijd door te brengen..) Nu ga ik denk ik eens de foto's in de computer stoppen die gemaakt zijn.. ben wel benieuwd want ik heb de meeste natuurlijk nog helemaal niet gezien. Het zijn er echt ZO megaonwijskeiveel. Ook wel echt zoiets dat erbij hoort :). Hoop dat er zulke toffe bij zitten dat ze uitprintwaardig zijn.

Anne-Marie, ik zag nu pas dat je vlak voor mijn post nog gepost had! Jij dus ook bedankt voor je felicitatie ;) maar dat hebk inmiddels ook al gesmst... Hoop dat het feest vanavond leuk is! Enne jij ook niet bar in steek laten hey?
Oja Elmar, jij ook veel plezier vanavond, op die andere verjaardag! ;) Doe Tanya maar de groeten van me!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13973 Gepost op: 25-09-2004, 17:12:59 »
Hee, wat zie ik nou! ??? :D Quote van het infocenter:
Citaat
Realitynet.nl

Nieuws

Happy birthday...
 :-[

Wat leuk zeg... ;) :D Thx hoor infocenter :P, ik ken alleen die ER-persoon achter de link niet majah..

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13974 Gepost op: 25-09-2004, 18:43:17 »
Ik heb niks boeiends gedaan sinds mijn vorige barpost. The usual...

Oja Elmar, jij ook veel plezier vanavond, op die andere verjaardag! ;) Doe Tanya maar de groeten van me!
:-\\
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13975 Gepost op: 25-09-2004, 21:21:17 »
GEFELICITEERD ANNEMIEKE!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13976 Gepost op: 25-09-2004, 22:52:41 »
Sorry moest werken dus daarom niet eerder, maar toch nog:

Proficiat met je verjaardag Annemieke!!! 

Zo te lezen heb je 'n leuk feestje gehad gisterenavond!  ::ok::

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13977 Gepost op: 26-09-2004, 06:32:00 »
Zoo :o Voor het eerst sinds tijden dat ik als enige online ben op het forum.. ;)
't is hier heel gezellig en we gaan zo slapen denk ik.. ::trots::

Reageer morgen verder op jullie! ;) doejj! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13978 Gepost op: 26-09-2004, 23:53:27 »
Jah, daar ben ik niet meer naar toe geweest... :-\\
Ik kreeg een officiele exvitatie van Tanya. Ik hoefde niet meer te komen, dus het is nu officieel uit (de vriendschap dan). Zit een heel verhaal aan vast dat ik nu niet hier ga vertellen, maar dat sommigen van jullie toch ooit wel gaan horen... (ik heb al te veel gezegd)

Het feest van Annemieke was... ja, niet in één woord te beschrijven ;D Ik heb me iig ontzettend geamuseerd. Sorry btw dat ik gister geen bericht meer in de bar heb gezet om je te feliciteren Annemieke, ik ben vroeg naar bed gegaan. Ik hoop dat je het begrijpt. Maar omdat laat beter is dan nooit:

::bravo::             Gefeliciteerd Annemieke!!!!             ::bravo::
Ik ga denk ik maar eens mijn bed in. Ik ben er gister dan wel om 20.00 uur in gegaan, maar dat wil niet zeggen dat ik het nu weer heel erg laat kan maken... (eik wel...)

::zwaai:: ::bravo::
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13979 Gepost op: 27-09-2004, 10:56:21 »
Ik heb niks boeiends gedaan sinds mijn vorige barpost. The usual...
>:( :P
Jah, daar ben ik niet meer naar toe geweest... :-\\
Ik kreeg een officiele exvitatie van Tanya.
hrmja, dat had ik inmiddels al gehoord van euh, degene aan wie je dat gesmst had ;), maar toen ik dat postte natuurlijk nog niet.. wel balen zeg, zonde. Maar wie weet komt het nog wel eens goed.

Het feest van Annemieke was... ja, niet in één woord te beschrijven ;D Ik heb me iig ontzettend geamuseerd. Sorry btw dat ik gister geen bericht meer in de bar heb gezet om je te feliciteren Annemieke, ik ben vroeg naar bed gegaan. Ik hoop dat je het begrijpt. Maar omdat laat beter is dan nooit:

::bravo::             Gefeliciteerd Annemieke!!!!             ::bravo::
::trots:: ::trots:: thx, ja joh, je had me toch al irl gefeliciteerd... mooi dat je het zo leuk vond ;D maar dat was ook wel duidelijk :P.

Han en LC, jullie ook bedankt voor de felicitaties! :D
Anne-Marie, wooow da's laat naar bed, cool zeg ;D, daaruit blijkt wel al dat t gezellig was ja! Gelukkig maar! Maar wel meer vertellen he! Ik ben ook van plan je snel weer eens te bellen maar heb t weer very druk zoals gewoonlijk. Kwil vandaag heel veel doen want ik ga niet bommen omdat Eva te gestrest was vanwege tentamen/werkstukken (en ik ga natuurlijk niet zonder haar). Vanavond weer met haar in de mensa eten, en daarna maar weer eens naar een verjaardag ;D. Eva heb ik afgelopen week 7 dagen gezien :o we worden wel een btje erg.. maja supergezellig natuurlijk. Ondanks dat ze t idd nie leuk vond hoe ik t zaterdag geregeld had hebben we 's avonds met nog een paar anderen weer een superavondje gehad. Volop nagepraat met vooral 1 vriendin.. ;) Zondag btje uitgeslapen en daarna nog de hele dag bij Eva's ouders thuisgezeten. 's Avonds terug naar Nijmegen gegaan, en vanochtend dan ook door mijn oom en tante gefeliciteerd :D. Wat heb ik het toch goed.. Nu ff mail lezen en dan snel aan de slag.. Fijne dag iedereen! ::zwaai::