Waaauww supertof Han!! Een 9 voor je afstudeerscriptie!
Daar mag je wel meer dan een beetje trots over zijn!!
Echt onwijs goed van je! Proficiat!!
Op aandringen van Annemieke dan ook maar weer es barpost..
leukleukleuk! Ja, tijd genoeg nu natuurlijk.. ik bij lange na absoluut totaal niet, heb veel te weinig geleerd vandaag en veel te lang in de stad rondgelopen (weer 2 bekenden tegengekomen) dus whaah ik mag hier helemaal niet zijn maar kan t ff niet laten. Zeker niet als mensen om me heen beginnen te zeuren dak moe gaan leren
.
Ik kan me wel voorstellen dat je niet helemaal whiej bent met je vak Anne-Marie.. Wordt idd behoorlijk anders volgend jaar! Jij ook al nooit meer Latijn
, snif, ja, ook al, net als een andere zekere forummer
. Maarre wel tof dat je nu zo'n toffe mentor krijgt. En echt leuk dat afscheid met je oude mentor, dat jullie een cadeautje gegeven hadden, en met die kartonnen bordjes! Echt leuk zeg. Maar ook balen dat je vriendin gaat verhuizen (ik vraag me nu natuurlijk af wie
), gaat ze heel ver weg? Ik ken t, naja, dat wist je al.. Ben vandaag nog bezig geweest met het afscheidscadeautje voor die vriendin die naar Berlijn gaat. (Hoe origineel: een foto van alle jp'ers
)
Ook tof dat je meegaat op brugklaskamp zeg! Bij ons waren dat altijd de 5eklassers, maja 4e kan natuurlijk ook best. Of zijn het begeleiders uit verschillende klassen?
Eej Chriz.. ook al ben je dood..
euhhh, huh?!
Annemieke, succes nog met je tentamens (leren)! en niet al te veel stressen hé. Nog eventjes.. en je hebt vakantie.
thx, ja, moet ik nie doen
(wel erg moeilijk om nie te stressen tegenwoordig..), en ja, wel bijna vakantie, maar mwa, of ik daar nou zo'n zin in heb
. Dan is wekenlang tentamens in je hoofd stampen mss nog wel beter
.. Nouja weet niet echt hoe die thuiszorg zal zijn. Gister de instructies gehad, tzal eik voornl gewoon schoonmaken zijn. Sja niet om over naar huis te schrijven.. (daar baal ik trouwens wel erg van, dak geen vakantiekaarten kan sturen!
)
Hopelijk wast gezelli bij je oom en tante! En hopelijk bevalt iedereen de voetbalwedstrijd goed.. ik ga lekker Coldfeet kijken
of toch nog maar leren denk ik.. Moet ook nog een vriend bellen die geslaagd is en die ik lang nie gesproken heb, of ik dinsdag mss naar zn diploma-uitreiking kan komen.. Dus mn avond is eik wel al vol
, ook nog ff de was ophangen.. Arghh ik heb écht onwijs veel te lang in de stad gelopen! Maar heb wel een verjaardagscadeautje voor mn moeder.
wiskunde b1 gaat vast wel moeilijk worden volgend jaar.
Hm, je hebt het vast wel verteld welke vakken je allemaal gaat hebben volgend jaar, maar ik vind het toch een beetje raar dat je wiskB hebt bij een maatschappijprofiel.. waarom wil je dat?
sorry dat ik het vergeten ben als je het vast al verteld hebt..Ik ga dan nu de was ophangen en nog ff leren mss.. Hmm morgen mss maar niet al te vroeg naar Breda gaan..
Enne Han, geniet ervan he!! Ga flink feesten met iedereen! Hou je ook nog een irl-feest voor ons??
Jaaa, is dat geen ideetje mss..?
Kunnen we je persoonlijk feliciteren.. want we zijn er tenslotte altijd bij geweest tijdens je afstuderen (nouja, wel een beetje toch).