Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109657 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13460 Gepost op: 26-06-2004, 11:40:32 »
gefeliciteerd Han!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13461 Gepost op: 26-06-2004, 12:44:49 »
Gefeliciteerd[/color][/size]
« Laatst bewerkt op: 26-06-2004, 12:49:03 door giorgio »
Eindelijk...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13462 Gepost op: 26-06-2004, 13:33:45 »
Gefeliciteerd Han!! ::bravo::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13463 Gepost op: 26-06-2004, 14:20:26 »
GEFELICITEERD HAN
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13464 Gepost op: 26-06-2004, 19:09:53 »
Waaauww supertof Han!! Een 9 voor je afstudeerscriptie! :o :D Daar mag je wel meer dan een beetje trots over zijn!! ::ok:: Echt onwijs goed van je! Proficiat!!

Op aandringen van Annemieke dan ook maar weer es barpost.. :)
leukleukleuk! Ja, tijd genoeg nu natuurlijk.. ik bij lange na absoluut totaal niet, heb veel te weinig geleerd vandaag en veel te lang in de stad rondgelopen (weer 2 bekenden tegengekomen) dus whaah ik mag hier helemaal niet zijn maar kan t ff niet laten. Zeker niet als mensen om me heen beginnen te zeuren dak moe gaan leren >:(.

Ik kan me wel voorstellen dat je niet helemaal whiej bent met je vak Anne-Marie.. Wordt idd behoorlijk anders volgend jaar! Jij ook al nooit meer Latijn :\'(, snif, ja, ook al, net als een andere zekere forummer ::) :\'(. Maarre wel tof dat je nu zo'n toffe mentor krijgt. En echt leuk dat afscheid met je oude mentor, dat jullie een cadeautje gegeven hadden, en met die kartonnen bordjes! Echt leuk zeg. Maar ook balen dat je vriendin gaat verhuizen (ik vraag me nu natuurlijk af wie ;)), gaat ze heel ver weg? Ik ken t, naja, dat wist je al.. Ben vandaag nog bezig geweest met het afscheidscadeautje voor die vriendin die naar Berlijn gaat. (Hoe origineel: een foto van alle jp'ers ;))
Ook tof dat je meegaat op brugklaskamp zeg! Bij ons waren dat altijd de 5eklassers, maja 4e kan natuurlijk ook best. Of zijn het begeleiders uit verschillende klassen?

Eej Chriz.. ook al ben je dood..
euhhh, huh?! ???

Annemieke, succes nog met je tentamens (leren)! en niet al te veel stressen hé. Nog eventjes.. en je hebt vakantie.
thx, ja, moet ik nie doen :-\\ (wel erg moeilijk om nie te stressen tegenwoordig..), en ja, wel bijna vakantie, maar mwa, of ik daar nou zo'n zin in heb :-\\. Dan is wekenlang tentamens in je hoofd stampen mss nog wel beter :-X.. Nouja weet niet echt hoe die thuiszorg zal zijn. Gister de instructies gehad, tzal eik voornl gewoon schoonmaken zijn. Sja niet om over naar huis te schrijven.. (daar baal ik trouwens wel erg van, dak geen vakantiekaarten kan sturen! :()

Hopelijk wast gezelli bij je oom en tante! En hopelijk bevalt iedereen de voetbalwedstrijd goed.. ik ga lekker Coldfeet kijken ::trots:: of toch nog maar leren denk ik.. Moet ook nog een vriend bellen die geslaagd is en die ik lang nie gesproken heb, of ik dinsdag mss naar zn diploma-uitreiking kan komen.. Dus mn avond is eik wel al vol :-\\ :o, ook nog ff de was ophangen.. Arghh ik heb écht onwijs veel te lang in de stad gelopen! Maar heb wel een verjaardagscadeautje voor mn moeder.

wiskunde b1 gaat vast wel moeilijk worden volgend jaar.
Hm, je hebt het vast wel verteld welke vakken je allemaal gaat hebben volgend jaar, maar ik vind het toch een beetje raar dat je wiskB hebt bij een maatschappijprofiel.. waarom wil je dat? sorry dat ik het vergeten ben als je het vast al verteld hebt..

Ik ga dan nu de was ophangen en nog ff leren mss.. Hmm morgen mss maar niet al te vroeg naar Breda gaan..

Enne Han, geniet ervan he!! Ga flink feesten met iedereen! Hou je ook nog een irl-feest voor ons?? ::jaja:: ;) Jaaa, is dat geen ideetje mss..? ;) Kunnen we je persoonlijk feliciteren.. want we zijn er tenslotte altijd bij geweest tijdens je afstuderen (nouja, wel een beetje toch). ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13465 Gepost op: 26-06-2004, 19:57:28 »
Proficiat Han  ::bravo::

en ook ik ben officieel afgestudeerd !!!
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13466 Gepost op: 26-06-2004, 21:46:05 »
Woehoe! Gefeliciteerd Debbie!! ::ok:: ::bravo:: Goed van je dat je geslaagd bent!! :D Vertel eens wat meer, over je uitslag, je diploma-uitreiking, of je vrienden geslaagd zijn, enz??

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13467 Gepost op: 26-06-2004, 23:13:24 »
Zucht, is dat voetbal nu nog steeds bezig.. ::ohno:: Vet ongezellig :P. En toch Cora Bora online?! ???

Ik ga maar naar bed denk ik.. truste!

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13468 Gepost op: 27-06-2004, 00:01:47 »
Ik denk dat ik de eerste ben!

Jos gefeliciteerd
Elmar gefeliciteerd
Eindelijk...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #13469 Gepost op: 27-06-2004, 02:36:03 »
Han en Debbie: Gefeliciteerd met jullie slagen!
Jos, en Elmar: Gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Ben net terug van de BBQ bij Mapel. Was erg gezellig en Mapel heeft weer eens bewezen dat ze erg culinair is. :)  ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13470 Gepost op: 27-06-2004, 09:46:30 »
Elmar, ik kom je zo irl feliciteren ;), maar toch ook hier maar alvast een heel hartelijk hiep hiep hoera voor je 19e verjaardag!! Gefeli! En ik hoop dat je genoeg taart hebt ingeslagen.. ;)

Jos, jij ook van harte als je dit tenminste leest.. Ik hoop dat je iig een heel toffe verjaardag hebt!

Malcolm, leuk dat de bbq leuk was, wie waren er allemaal?

Nou ik ga zometeen nog heel even leren voor ik op de trein ga.. als me dat nog gaat lukken tenminste..

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13471 Gepost op: 27-06-2004, 18:36:13 »
Ik feliciteer Han en Debbie met hun slagen!
Ik feliciteer Jos en Elmarmet hun verjaardag!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13472 Gepost op: 27-06-2004, 18:47:55 »
Jos: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Elmar: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

:) :) :) :) :) :) :)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13473 Gepost op: 27-06-2004, 19:12:31 »
Elmar, van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag!

Jos.. jij ook van harte gefeliciteerd!!

Ik hoop dat jullie allebei een leuke verjaardag hebben (gehad) ! :)

Debbie.. jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd !!
Echt beter dat je geslaagd bent !

Ik reageer straks nog wel ff op Annemieke.. kmoet zo eten geloof ik.. doeii
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13474 Gepost op: 27-06-2004, 19:47:34 »
Leuk nummer van O-zone dat Drago......

Die figuren in die clip zijn echt zoooo pauper! Gouden montuurtjes, open blousjes....rrrrrrrr  ::tandpastasmiley::

En uiteraard iedereen die jarig is (geweest) en geslaagd is: Van harte  ::zwaai::  ::zwaai::
That's all

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #13475 Gepost op: 27-06-2004, 20:34:55 »
JARIGEN: gefelicidinges!! [/color] [/size]
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #13476 Gepost op: 27-06-2004, 21:53:45 »
Zo daar ben ik weer! Ik zit de laatste tijd weinig op m'n computer, omdat die om de havenklap er mee ophoud. Nu komt er binnen een zeer korte termijn (lees: waarschijnlijk aankomende week), een nieuwe, ik heb een laptop besteld en die komt hopenlijk snel! Dan probeer ik hier vaker te komen.

Ik zal ff kort vertellen wat ik nu doe. Ik loop sinds 4 weken stage bij de ANWB in Gouda(!!!) en het gaat goed. 't Wordt wel steeds drukker, dus de dag gaat lekker snel. Ik ben al ong. op 1/3 van m'n stage, ik ben er in totaal 3 maanden (1 jun - 31 aug). M'n baantje bij de Appie heb ik opgezegd. Al m'n tentamens heb ik gehaald, als ik m'n stage voldoende afsluit heb ik ook m'n propeduese binnen :)

Tot slot, aan alle jarigen

VAN HARTE!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13477 Gepost op: 28-06-2004, 14:48:47 »
Ik loop sinds 4 weken stage bij de ANWB in Gouda(!!!)
hee Daisy, wat leuk! Daar vlakbij het station of niet? (of is dat alleen maar de winkel?) Zou wel grappig zijn als je daar werkt, daar tegenover sta ik dus elke vrijdag op mijn bus te wachten.. haha. Tof dat het goed gaat en dat je je propedeuse dus bijna hebt! Wel balen van je comp maar dat komt dan hopelijk snel goed..

Ik reageer straks nog wel ff op Annemieke..
hmm, ik ben benieuwd ::) :P

Gister in Breda was leuk, althans ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.. ;) Gelukkig heeft mijn tentamen er niet al te veel onder geleden: kvond het reuze meevallen vanochtend! Was als eerste klaar wat ik heel verbazend vond omdat iedereen er naar mijn idee echt megalang over deed, wat ik niet echt kan begrijpen want op een gegeven moment heb je toch alles opgeschreven wat je enigszins kan bedenken..? ??? Maar mss waren ze ook wel elk woord van de losse zinnetjes aan het opzoeken ofzo, naja, kwenie. Gelukkig had ik het oefententamen en de antwoorden daarvan nog ff doorgekeken vanochtend, want daar leek het echte tentamen behoorlijk op! :D

Nu nog ff naar huis (Nijmegen), vanavond met mijn broer bij een nichtje in Velp eten, en dan door naar Gouda om daar een paar daagjes door te brengen. Fijne dag iedereen verder! ::zwaai::

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #13478 Gepost op: 28-06-2004, 16:04:38 »
Gister in Breda was leuk, althans ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.. ;)

:O Ben je toch nog gegaan? Cool! Ik wil nog wel van iemand horen hoe het was dan hoor!
En heel fijn dat dat tentamen zo goed ging!
Iig: GEFELICITEERD ELMAR!
en Jos en Debbie en Han en Daisy ook ammel gefeliciflapstaart natuurlijk!

Echt slecht van me dak al zo lang niet meer gepost heb...  dr is ondertussen zelfs een nieuwe smiley bijgekomen zie ik. Kzal even proberen kort samen te vatten wat ik allemaal meegemaakt heb :)
Na een heel jaar (op de laatste paar weken na) niks gedaan te hebben, ben ik dan nu toch over ;D Volgend jaar 5havo... Gaat allemaal wel goedkomen, want zo moeilijk is t niet.
Verder heb ik geprobeerd mijn haar paars te verven:

Is mislukt dus.
Gisteren had ik een kennismakingsdag van mn theaterreis. Was echt heeeeel gezellig ;D
In juli ga ik namelijk 2 weken met een groep mensen van t nivon naar Belgie om een theaterstuk voor te bereiden en dan in grote steden op straat uit te gaan voeren.
Deze week ga ik op zoek naar een vakantiebaantje, want ik heb t helemaal gehad bij appie heyn.
En verder weet ik het allemaal even niet meer... Kzal iig proberen weer wat vaker te gaan posten in de vakantie.
Geniet van t zonnetje allemaal vandaag! *zwaai zwaai*

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #13479 Gepost op: 28-06-2004, 20:39:54 »

hee Daisy, wat leuk! Daar vlakbij het station of niet? (of is dat alleen maar de winkel?) Zou wel grappig zijn als je daar werkt, daar tegenover sta ik dus elke vrijdag op mijn bus te wachten.. haha. Tof dat het goed gaat en dat je je propedeuse dus bijna hebt! Wel balen van je comp maar dat komt dan hopelijk snel goed..

Ja die winkel ja. Ik ken geen ander ;)