Heej mensen..
Op aandringen van Annemieke dan ook maar weer es barpost..
Ik heb vakantie...
ja geen uitbundige "jeej"-smileys of whatever. Ik heb dr btje vaag gevoel bij.. normaal kijk ik altijd al heel lang uit naar zomervakantie enzo.. maar nu ben ik er himmel niet echt aan toe ofzo. Ook niet echt onwijs druk gehad laatste tijd, nou ja.. wel een beetje.
Maar het is ook zo raar.. volgend jaar na 3 jaar zelfde klas te hebben gehad ineens andere klassenindeling, 'n vriendin gaat verhuizen.. studiehuis.
Nou ja, opzich wel leuk.. maar wel anders. Verder hadden we vandaag dus onze laatste lessen ook met onze mentor.. we hadden haar een klok gegeven met een foto van ons erop. Was wel mooi geworden en ze was er erg blij meej.
We kregen ook een kartonnen bordje op onze rug geplakt en dan moest iedereen bij iedereen wat positiefs over hem/haar op dat bordje zetten.. was wel leukk. Ach, we blijven onze mentor nog wel zien enzo.. ik ga ook begin schooljaar met 'n vriendin mee op brugklaskamp met onze mentor die dan mentor is van een nieuwe + -klas.. wel grappig. Ik heb echt ongekend mn best gedaan voor mn 3e rapport.. en resultaat is er dan ook wel naar.. vind ik.
Maar horen jullie nog wel als ik me rapport heb opgehaald.. ;P Zoals mn mentor ook al op mijn bordje schreef: "leergierig.. als je er zin in hebt"
ik had er nml niet altijd zin in.. van 't jaar.. Maarjaaaaaa... maandag boeken inleveren.. dinsdag sportdag en de donderdag een bbq met de klas. Dan die week erop nog ff rapport ophalen en afsluiting enzo.. en dan heb ik officieel vakantie. Maar we gaan pas begin augustus op vakantie.. France.
Wat trouwens wel leuk is aan volgend jaar.. mn favo leraar wordt ws onze mentor volgend jaar..
Das wel vett..!
Eej Chriz.. ook al ben je dood.. kan je je naam niet gwn doen? Ik ben nog nooit zo geschokt geweest bij een naamsverandering van iemand..
Annemieke, succes nog met je tentamens (leren)! en niet al te veel stressen hé. Nog eventjes.. en je hebt vakantie.
Han, ik hoop dat je gauw het goede nieuws (waarschijnlijk iig) komt vertellen !
Tssk.. ik zit best té veel op msn laatste tijd geloof ik. Best erg. Ik ga morgenavond nog naar mn oom en tante.. die vieren nog hun 30jarig huwelijk ofzo en dan gaan we met de hele fam nederland-zweden kijken.. lijkt me wel gezellig.
Eigenlijk is 't toch best relaxt dat ik een hele poos niet meer hoef te leren voor school..
Nooit meer Latijn.. nooit meer scheikunde.. nooit meer natuurkunde. Dat laatste is wel een beetje jammer.. want die leraar (die niet echt aardig wordt gevonden) vind mij wel btje aardig en ik vind em ook wel grappig.. en hij dacht wel dat ik natuurkunde verder zou gaan doen.. maar niet dus.
Ik had op mn laatste toets een 8,7.. btw.. ik moest een 7 halen om een 7 te staan en dat is dus ruim gelukt.
Op wiskunde rep had ik een 9,0.. ook ff goed afgesloten. Is wel beter.. want wiskunde b1 gaat vast wel moeilijk worden volgend jaar.
ik ga weer w88 op iem.. op msn :p doejj