Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109718 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13440 Gepost op: 20-06-2004, 22:53:04 »
Och jee, ik zie dat ik Annuh helemaal ben vergeten te feliciteren gisteren.  :-[  (kwam ook omdat ik niet online ben geweest gisteren....)

Dus vooralsnog:

Annuh, van harte gefeliciteerd!

En verder groet ik iedereen effe vanuit hier in Venlo!  ::zwaai::

Ik weet dat ik lang niet meer hier ben geweest, maar dat is omdat ik 't echt te druk met afstuderen had. En komende vrijdag is 't dan eindelijk zover! Om 14.15 uur begint m'n eindpresentatie en als 't goed is weet ik ongeveer 'n uur erna of ik geslaagd ben voor de HEO Bedrijfseconomie! Dus als jullie voor me duimen, dan heb ik die week erna volop tijd (en ook zin) om te vertellen wat ik zoal allemaal uitgevreten heb in de afgelopen vijf maanden, waarin ik hier nog maar nauwelijks te vinden was.  ;D

Dus hopenlijk tot dan met goed nieuws!  :D

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13441 Gepost op: 21-06-2004, 09:21:39 »
ik zal voor je duimen Han!!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13442 Gepost op: 21-06-2004, 11:00:00 »
Annuh, alsnog gefeliciteerd!

En Han ook (bijna) gefeliciteerd! Dat zal een opluchting zijn waarschijnlijk!
« Laatst bewerkt op: 21-06-2004, 11:01:39 door idefix »
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13443 Gepost op: 21-06-2004, 14:30:34 »
Eindelijk Han, dat werd ook wel tijd! Tof voor je dat het er nu echt bijna op zit! Maar ik hoop toch dat je afstudeerbedrijf uiteindelijk nog een beetje is meegevallen..

Mijn tentamen vanochtend is iig wel meegevallen ::jaja::. Nu moet ik eens beginnen met leren voor filosofie van komende donderdag.. Vanavond weer bij Eva eten dus daar blijf ik vast wel weer de hele avond hangen ::trots::.

Gister kon ik trouwens tot Ede samenreizen met een vriend die ik alweer lang niet gezien had, dus echt leuk! :D

Fijne dag iedereen! ::zwaai::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13444 Gepost op: 21-06-2004, 15:21:05 »
Dank jullie wel Han en idefix! :-*

Han, ik ga ontzettend hard voor je duimen vrijdag! Laat je weten hoe het is gegaan?? Natuurlijk nadat je 3 dagen gefeest hebt ofzo ;) .

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13445 Gepost op: 21-06-2004, 17:38:50 »
Mundial was gister gezellig! We twijfelde 's ochtends nog of we wel moesten gaan...i.v.m. het slechte weer. Maar we hebben nauwelijks een druppel gehad! Echt beter.
Annuh had je misschien ook de 'kenia boy's' gezien? Die waren echt super goed.

Han veeeel succes!!

::zwaai::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13446 Gepost op: 21-06-2004, 18:48:02 »
Nee Fenn, ik heb de Kenia Boys niet gezien volgens mij... of traden die zaterdag ook op? Ik ben gister namelijk niet geweest.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13447 Gepost op: 21-06-2004, 20:36:33 »
Jeps ze waren er zaterdag ook...maar op zo'n klein buitenpodium. Dus dat loop je al snel mis!
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13448 Gepost op: 24-06-2004, 12:24:37 »
Mooi dat jullie het leuk hebben gehad op festival Mundial dit weekend!

Net tentamen filosofie gehad.. sja, ik weet niet, het viel op zich wel mee (gelukkig redelijk veel vragen, dan weet je sowieso wel wat..) maar ik had echt te weinig geleerd dusja.. En met zulke onwijs open vragen weet je natuurlijk sowieso niet echt wat je ervan gemaakt hebt. En wat ie allemaal wel of niet fout/goed zal rekenen enzow.. Magoed, nu ben ik onwijs suf, en ik werd vanochtend wakker met onwijs keelpijn ::niet-ok::. Gisteravond baalde ik echt dat Nederland gewonnen had >:( want dat was iets te duidelijk te merken door al het getoeter en geschreeuw buiten, net toen ik absoluut moest slapen omdat ik dus vanochtend tentamen had.. :( Haha maak me er niet op af dat ik niet meeleef met ons land ofzo he.. :P

Nou, ik ga maar even koffie halen ofzo.. ::niet-ok:: en dan weer verder met (voor maandag) Grieks grammatica.. Verder heb ik werkelijk niets te vertellen.. ::ohno::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13449 Gepost op: 24-06-2004, 12:26:46 »
Gisteravond baalde ik echt dat Nederland gewonnen had >:( want dat was iets te duidelijk te merken door al het getoeter en geschreeuw buiten, net toen ik absoluut moest slapen omdat ik dus vanochtend tentamen had.. :(

Dat je jonge eendjes gevangen houdt in je avatar (waar ze geen ruimte hebben om rond te zwemmen) is tot daar aan toe, maar nu ben je echt te ver gegaan.  >:(

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13450 Gepost op: 24-06-2004, 16:16:23 »
Weet iemand hoe dat liedje heet van de reclame waarin Gerard Joling op de kappersstoel zit??

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #13451 Gepost op: 24-06-2004, 16:21:09 »
ik neem aan dat je dat nummer bedoeld van de reclame van Giel Belens nieuwe program.....
dat is een remix van O-Zone : Dragostea Din Tei!
trouwens alleen dat stukkie dat je steeds hoort is leuk, de rest is echt helemaal nix.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13452 Gepost op: 24-06-2004, 16:24:45 »
Dank je wel ;D . Ik ben het nu aan het zoeken... ben benieuwd. Net als dat "waar moetie in... daar moetie in", das ook best flauw maar wel grappig ::ok:: .

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13453 Gepost op: 25-06-2004, 11:12:59 »
Leuk nummer van O-zone dat Drago......

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13454 Gepost op: 25-06-2004, 19:02:26 »
Sorry Chriz/Baron voor het ontbreken van mijn oranjegevoel.. Maarre waarom die naamsverandering, ik zal uiteraard wel weer van alles gemist hebben, maar ik ben benieuwd wat erachter zit.. ???

Han, hoe is het gegaan??! Vertel vertel, ben je nu dan echt officieel afgestudeerd??

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13455 Gepost op: 25-06-2004, 21:51:51 »
Heej mensen..

Op aandringen van Annemieke dan ook maar weer es barpost.. :)

Ik heb vakantie... :-\\ ja geen uitbundige "jeej"-smileys of whatever. Ik heb dr btje vaag gevoel bij.. normaal kijk ik altijd al heel lang uit naar zomervakantie enzo.. maar nu ben ik er himmel niet echt aan toe ofzo. Ook niet echt onwijs druk gehad laatste tijd, nou ja.. wel een beetje. ;) Maar het is ook zo raar.. volgend jaar na 3 jaar zelfde klas te hebben gehad ineens andere klassenindeling,  'n vriendin gaat verhuizen.. studiehuis. ::) Nou ja, opzich wel leuk.. maar wel anders. Verder hadden we vandaag dus onze laatste lessen ook met onze mentor.. we hadden haar een klok gegeven met een foto van ons erop. Was wel mooi geworden en ze was er erg blij meej. :) We kregen ook een kartonnen bordje op onze rug geplakt en dan moest iedereen bij iedereen wat positiefs over hem/haar op dat bordje zetten.. was wel leukk. Ach, we blijven onze mentor nog wel zien enzo.. ik ga ook begin schooljaar met 'n vriendin mee op brugklaskamp met onze mentor die dan mentor is van een nieuwe + -klas.. wel grappig. Ik heb echt ongekend mn best gedaan voor mn 3e rapport.. en resultaat is er dan ook wel naar.. vind ik. :) Maar horen jullie nog wel als ik me rapport heb opgehaald.. ;P Zoals mn mentor ook al op mijn bordje schreef: "leergierig.. als je er zin in hebt"
ik had er nml niet altijd zin in.. van 't jaar..

Maarjaaaaaa... maandag boeken inleveren.. dinsdag sportdag en de donderdag een bbq met de klas. Dan die week erop nog ff rapport ophalen en afsluiting enzo.. en dan heb ik officieel vakantie. Maar we gaan pas begin augustus op vakantie.. France. :)

Wat trouwens wel leuk is aan volgend jaar.. mn favo leraar wordt ws onze mentor volgend jaar.. ;D Das wel vett..!

Eej Chriz.. ook al ben je dood.. kan je je naam niet gwn doen? Ik ben nog nooit zo geschokt geweest bij een naamsverandering van iemand.. :( :o

Annemieke, succes nog met je tentamens (leren)! en niet al te veel stressen hé. Nog eventjes.. en je hebt vakantie.

Han, ik hoop dat je gauw het goede nieuws (waarschijnlijk iig) komt vertellen ! :)

Tssk.. ik zit best té veel op msn laatste tijd geloof ik. Best erg. Ik ga morgenavond nog naar mn oom en tante.. die vieren nog hun 30jarig huwelijk ofzo en dan gaan we met de hele fam nederland-zweden kijken.. lijkt me wel gezellig.

Eigenlijk is 't toch best relaxt dat ik een hele poos niet meer hoef te leren voor school..  ::tandpastasmiley:: Nooit meer Latijn.. nooit meer scheikunde.. nooit meer natuurkunde. Dat laatste is wel een beetje jammer.. want die leraar (die niet echt aardig wordt gevonden) vind mij wel btje aardig en ik vind em ook wel grappig.. en hij dacht wel dat ik natuurkunde verder zou gaan doen.. maar niet dus. ;) Ik had op mn laatste toets een 8,7.. btw.. ik moest een 7 halen om een 7 te staan en dat is dus ruim gelukt. :) Op wiskunde rep had ik een 9,0.. ook ff goed afgesloten. Is wel beter.. want wiskunde b1 gaat vast wel moeilijk worden volgend jaar.

ik ga weer w88 op iem.. op msn :p doejj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13456 Gepost op: 26-06-2004, 09:38:38 »
Hallo allemaal!

Ik ben geslaagd!!!!   :D

Ik had gisteren geen tijd meer om 't te komen melden, want ik kreeg allemaal bezoek enzo. Bovendien deed de computer 't niet (de harde schijf is waarschijnlijk kapot....), maar vandaag kreeg ik 'm gelukkig wel aan en kan ik 't jullie effe melden!

Ik was gisteren eik heel rustig en helemaal niet zo zenuwachtig, maar omdat er vanalles van te voren mis ging werd ik ineens ontzettend zenuwachtig dat 't niet meer zou gaan lukken. Er ging namelijk vanalles mis met de beamer en laptop die ik zelf moest installeren. Die zaten op 'n karretje, wat ik niet mee naar boven kreeg, omdat de lift kapot was. Uiteindelijk heeft iemand me geholpen dat de trap op te sjouwen. Toen was 't lokaal, waar ik m'n presentatie had op slot. Toen ik 'n kwartier later eindelijk iemand met 'n sleutel had gevonden, bleek dat er geen diskettes in de laptop paste en hij m'n USB-stick niet herkende. Toen dat eenmaal verholpen was, deed de laptop 't niet meer. Maar uiteindelijk kwam 't net op tijd allemaal goed, maar toen kwam m'n begeleider nog 10 minuten te laat. Tegen de tijd dat ik echt kon beginnen was ik dus echt op van de zenuwen.  :-\\

Gelukkig ging alles na 'n paar minuten helemaal goed en werd ik ook rustiger. Ze stelden me ontzettend lastige vragen, maar ik heb me er geloof ik aardig uit weten te redden. Gewoon overal wat op geantwoord en niet alleen 'dat weet ik niet', want dat komt ook zo stom over. Toen moest ik dus 10 minuten weg en daarna kreeg ik m'n punt te horen. En ik heb dus 'n 9 gekregen!!!! Ik ben er echt kei blij mee en ook wel 'n beetje trots op mezelf dat ik dat heb weten te bereiken.  :)

Maar ik moet er vandoor, want de computer moet worden weggebracht om te worden gefixt en ik moet ijsjes gaan uitdelen op m'n werk.

Heel fijn weekend allemaal!

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #13457 Gepost op: 26-06-2004, 09:54:55 »
GEFELICITEERD HAN!
« Laatst bewerkt op: 26-06-2004, 10:18:20 door LC »

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13458 Gepost op: 26-06-2004, 10:04:39 »
Gefeliciteerd Han!

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13459 Gepost op: 26-06-2004, 11:23:28 »
Gefeliciteerd!
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."