Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109823 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13260 Gepost op: 15-05-2004, 19:26:26 »
 ;D ;D annemiekje......iedereen kan zo zien dat jij geen psychopatische stalker bent hoor..  ::ohno::  ;) leuk! enneh, ferdi: kom nog eens langs enzo.. ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13261 Gepost op: 15-05-2004, 20:14:50 »
;D ;D annemiekje......iedereen kan zo zien dat jij geen psychopatische stalker bent hoor..  ::ohno::  ;)
;D nee?? hoe zien die er dan uit?? ???

Thx voor de toffe reacties! ::tandpastasmiley::

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #13262 Gepost op: 16-05-2004, 17:15:35 »

;D nee?? hoe zien die er dan uit?? ???
Wil je foto's?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13263 Gepost op: 19-05-2004, 14:49:12 »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13264 Gepost op: 19-05-2004, 21:44:28 »
 ::oink:: wat een leegte hier in de bar ::ohno:: ::niet-ok:: :\'(

Als ik niets heb om op te reageren hou ik het ook kort hoor.. :( (ga ik dus niet vertellen dat er nog meer scènes geschrapt zijn uit mijn toneelvoorstelling waardoor ik nog maar in 1 scène speel, en niet dat ik deze week 2 kijkavonden had maar nog steeds geen kamer :(..) moet bovendien naar bed, want ik ga morgen om half 7 dauwtrappen! ;D (Daarom ben ik ook nu al in Gouda.)

Btw, Daan, waarom heb je Pino als avatar??

• Forumlid
« Reactie #13265 Gepost op: 20-05-2004, 10:07:27 »
Btw, Daan, waarom heb je Pino als avatar??

hij mist haar?  ???

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13266 Gepost op: 20-05-2004, 14:38:02 »
::oink:: wat een leegte hier in de bar ::ohno:: ::niet-ok:: :\'(

Volgende week kan je wat meer van me verwachten hier. Een erg drukke week heb ik dan:

- Repetitieweek
- Selectie Voor Voetbalclub
- Verjaardag(nog maar 7 dagen:P)
- Champions League kijken
- Internetten.

Zoals je ziet een drukke week. Tot volgende week

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13267 Gepost op: 20-05-2004, 15:48:11 »
- Repetitieweek
- Selectie Voor Voetbalclub
- Verjaardag(nog maar 7 dagen:P)
- Champions League kijken
- Internetten.
jeej dat zal een hoop interessante verhalen gaan opleveren, eindelijk weer eens! Hopelijk dan.. ::)

Ik heb vanochtend - hoe kan het ook anders met Hemelvaart :P - gedauwtrapt/dauwgetrapt (?), iig, ik ben gaan dauwtrappen dus :P om half 7 (ik weet het, eik te laat voor dauwtrappen, maargoed) met 5 andere jp'ers, de pastoor en nog een stuk of 20 andere mensen van de kerk. Was echt supergezellig! :D Altijd leuke meligheid natuurlijk als je zo vroeg op moet... En een hoop grappige foto's gemaakt! ;D Verder is het echt ongelofelijk hoe vroeg het nog is als je alweer thuis komt gewoon! :o Ong half 10, normaal zou ik dan nog niet eens zijn opgestaan! Nu heb ik dus de hele dag al het idee dat het veel later is dan het is (wel cool, zo'n extra lange dag, dan zóu je dus ook extra veel kunnen doen... niet dat ik dat doe dus... Voor de rest nl niets noemenswaardigs gedaan vandaag ::)...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13268 Gepost op: 20-05-2004, 16:08:36 »

jeej dat zal een hoop interessante verhalen gaan opleveren, eindelijk weer eens! Hopelijk dan.. ::)

Nou ja, Interessant?

• Forumlid
« Reactie #13269 Gepost op: 20-05-2004, 16:11:19 »
ik weet nog wel iets te vertellen !!

maandag hebben we causerie gehad (geen paniek, ik wist ook niet wat dat was, maar het kwam dus neer op een man die kwam vertellen tegen ons over kunst enzo) van een prof die oa les geeft aan de unief van Leiden ! Tof hè, moest ik meteen aan Annemieke denken !  :D Prof Begeyt heet hij maar hij is dus wel Belg. West-Vlaming zelfs  :P

en dinsdagavond en gisterenavond hebben we exitshow gehad !! Met alle zesdejaars hebben we een show opgevoerd, eerst voor de andere jaren en dan voor leerkrachten en ouders. Echt ontzettend leuk ! Nu loopt het pas echt op z'n einde ...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13270 Gepost op: 20-05-2004, 22:23:42 »
Nou ja, Interessant?
dat hoopte ik dus ::) :P
Trouwens ik moet je nog een pm sturen LC maar dat vergeet ik altijd.. meteen ff doen in ander venster.

ik weet nog wel iets te vertellen !!
jeeeej eindelijk!! ::ok:: Zie je nu wel Debbie! Je kunt best iets bedenken!

Haha ik had ook echt geen idee wat causerie was, ze noemen jullie vakken/projecten altijd zo ingewikkeld.. :P Maar iig leuk dat je aan mij moest denken, haha! ::tandpastasmiley:: Maar Leiden is wel een eindje weg van Nijmegen hoor... :P Of geeft ie daar ook les?

Cool die exitshow..!! Moet idd wel superleuk geweest zijn om dat te doen. Ja, tis al bijna voorbij he.. Vind je het erg jammer? Je zult iedereen wel onwijs gaan missen natuurlijk. Maaaar eerst een hele hoop superparty's..!! ;) 5 vrienden van me doen ook nu eindexamen, ik vind het wel leuk om straks allemaal kaartjes te sturen om ze te feliciteren ;D. Twee stuur ik er ook al een 'veel succes'-kaartje ::jaja::. Ik had nl zo'n onwijs leuke kaart gevonden, die kon ik gewoon niet laten liggen ;D.

Maarre ik ga nu eens slapen, begin toch wel moe te worden nu ik al sinds half 6 op ben... Truste!

• Forumlid
« Reactie #13271 Gepost op: 21-05-2004, 12:19:31 »
Maar Leiden is wel een eindje weg van Nijmegen hoor... :P Of geeft ie daar ook les?

nee maar je bent toch wel eens gaan kijken naar die unief?  ???

Cool die exitshow..!! Moet idd wel superleuk geweest zijn om dat te doen. Ja, tis al bijna voorbij he.. Vind je het erg jammer? Je zult iedereen wel onwijs gaan missen natuurlijk.

ja, dat zal ik zeker doen en ik vind het jammer omdat ik die omgeving zo gewoon ben  :-\\ tzal alleszins heel raar aanvoelen... maar ik kijk er ook naar uit om op kot (= op kamers  ;D ) te gaan ! Volgende week ga ik eens een kijkje gaan nemen in Gent !

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13272 Gepost op: 21-05-2004, 17:36:51 »
nee maar je bent toch wel eens gaan kijken naar die unief?  ???
ja, dat wel hoor, en ik zou ook wel een paar docenten van Grieks en Latijn van daar herkennen, maar de naam Begeyt komt me nie bekend voor...

Mooi dat je ook wel naar volgend jaar uitkijkt! Weet je al zeker of je Germaanse talen gaat studeren eik? Enne hoe zit het met de kamers daar, is het daar ook zo onmogelijk megafrustrerend tijdrovend moeilijk om er een te vinden of valt het mee..? ::) Ik heb gisteravond maar weer eens alle mogelijke kamersites afgestruind, pff, word je ook nie heel blij van. En vandaag alle mogelijke uitzendbureaus in Gouda afgestruind ::) op zoek naar vakantiewerk voor komende zomer. Ben benieuwd of ik op tijd wat ga vinden.. :-\\ Ik ben ook weer veel te laat begonnen met zoeken!! Magoe, ook nog 1 van die veelsucceskaartjes gekocht (echt verschrikkelijk hoe lang ik er altijd over doe om een kaart te kopen!) én in de stad waarschijnlijk zelfs gespot door een forummer.. :D Zou echt cool zijn, had me maar aangesproken..!

Hmm ik denk dat ik nog wel weer even buiten in de zon kan zitten ::trots:: net als gistermiddag. (Deed me aan Han denken.. zucht, jammer hoor dat je nooit meer hier bent.. ::)) Verder moet ik hard aan de slag met 2 grote vertalingen en een megagigantisch grote samenvatting van filosofie.. want morgen kan ik pas als ik dat allemaal af heb naar Breda..! Oja en kmoe ook nog iig 2 mensen bellen.. én die 2 succeskaarten volpriegelen natuurlijk! Haha ik heb het zowaar nog druk :P. Fijne avond iedereen!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13273 Gepost op: 21-05-2004, 17:41:47 »
Je mag mijn naam wel noemen hoor Annemiek. Die forummer was ik dus. Alleen voor ik doorhad dat jij het was zag ik je niet meer.  :-\\

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13274 Gepost op: 21-05-2004, 18:03:29 »
Je mag mijn naam wel noemen hoor Annemiek. Die forummer was ik dus. Alleen voor ik doorhad dat jij het was zag ik je niet meer.  :-\\

De meeste mensen hebben toch wel door dat jij het was LC, want jij bent verder de enige uit Gouda
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13275 Gepost op: 21-05-2004, 19:38:05 »
Het is toch vakantie en in Gouda komen toch wat toeristen. Kan toch dat het een andere forummer was?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13276 Gepost op: 21-05-2004, 19:47:22 »
hahahaha ::rofl:: discussie of het wel of niet obvious was dat het LC was.. :P Sorry LC als je niet wilde dat dat obvious was maar ik vond het gewoon erg leuk, dus vermeldenswaardig! (Er was btw wel Pottenbakkersfestival in Gouda wat voor sommige mensen reden genoeg zou kunnen zijn om daar heen te gaan :P)

Pff, het is nu alweer zo laat :-\\, veel te weinig gedaan, ik ga morgen echt niet al die dingen afkrijgen die ik net noemde  :-\\.. maar eerst maar ff wat mensen bellen.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13277 Gepost op: 22-05-2004, 00:24:27 »
Van harte gefeliciteerd, Pino!! :-* :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #13278 Gepost op: 22-05-2004, 14:08:03 »
Happy Birthday Pien !![/color]

::bravo:: ::bravo::

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr