nee maar je bent toch wel eens gaan kijken naar die unief?
ja, dat wel hoor, en ik zou ook wel een paar docenten van Grieks en Latijn van daar herkennen, maar de naam Begeyt komt me nie bekend voor...
Mooi dat je ook wel naar volgend jaar uitkijkt! Weet je al zeker of je Germaanse talen gaat studeren eik? Enne hoe zit het met de kamers daar, is het daar ook zo onmogelijk megafrustrerend tijdrovend moeilijk om er een te vinden of valt het mee..?
Ik heb gisteravond maar weer eens alle mogelijke kamersites afgestruind, pff, word je ook nie heel blij van. En vandaag alle mogelijke uitzendbureaus in Gouda afgestruind
op zoek naar vakantiewerk voor komende zomer. Ben benieuwd of ik op tijd wat ga vinden..
Ik ben ook weer veel te laat begonnen met zoeken!! Magoe, ook nog 1 van die veelsucceskaartjes gekocht (echt verschrikkelijk hoe lang ik er altijd over doe om een kaart te kopen!) én in de stad waarschijnlijk zelfs gespot door een forummer..
Zou echt cool zijn, had me maar aangesproken..!
Hmm ik denk dat ik nog wel weer even buiten in de zon kan zitten
net als gistermiddag. (Deed me aan Han denken.. zucht, jammer hoor dat je nooit meer hier bent..
) Verder moet ik hard aan de slag met 2 grote vertalingen en een megagigantisch grote samenvatting van filosofie.. want morgen kan ik pas als ik dat allemaal af heb naar Breda..! Oja en kmoe ook nog iig 2 mensen bellen.. én die 2 succeskaarten volpriegelen natuurlijk! Haha ik heb het zowaar nog druk
. Fijne avond iedereen!