Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110102 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13000 Gepost op: 27-02-2004, 16:59:43 »
(sinds zaterdag heb ik 2x patat gegeten, 3 kroketten, 2 frikandellen en 1 hamburger :D)

En hoeveel kilo ben je al aangekomen??

Geen idee wanneer ik voor het laatst gepost heb hier in de bar! Naja, in ieder geval: Ik ben woensdag naar Doornroosje geweest in de Efteling, echt gaaf! We mochten in de Pandadroom, het Spookslot en het Sprookjesbos. Toen we in het Sprookjesbos liepen, ging het ook nog sneeuwen, hoe mooi :) . De musical zelf was natuurlijk ook heel gaaf :) .
Verder heb ik nog heel veel gewerkt, er was vandaag ook weer iemand ziek zodat ik in kon vallen. Gelukkig kan ik veel werken, want ik moet m'n hele studiefinanciering terug gaan betalen binnenkort volgens mij... dus ik hoop dat ik even kan sparen nog daarvoor!

Ook van mij natuurlijk een hartelijk welkom aan Tjitske en Lonnieke. Dat jullie het hier maar gezellig mogen hebben :) .

LC: Goed van je joh, zo'n lange post ;) . En wel een beetje voorzichtig met je vingers he, want ik heb gister ook weer in m'n vinger gesneden en dat doet pijn!

Annemieke: Zodra je je nieuwe bril hebt, komt er wel weer een foto he! ;) .

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13001 Gepost op: 27-02-2004, 17:56:23 »

En hoeveel kilo ben je al aangekomen??

Eehm... Geen :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13002 Gepost op: 27-02-2004, 19:47:07 »
Sow Heleen, das idd veel bijlezen! Compascuum, hmmja, is dat niet dat stationnetje bij Emmen waar ik ben uitgestapt toen ik de eerste keer naar jou ging, Anne-Marie? ;D (Maarja, das dan Emmen Compascuum, naja, maakt ook niet uit.) Tsss wat een junkfood ::ohno::, nou dan is het wel echt vakantie he? ;)

Anne, das idd sparen nu om dat terug te betalen ja.. Pfoe, veel succes daarmee! Hopelijk hou je toch ook nog flink wat geld voor jezelf over!

Ik heb vandaag weer hard Grieks geleerd en geschiedenis gemaakt, maar uiteraard niet hard genoeg, zucht, zoals altijd. Maar ik ben toch wel ietsje heppiër dan gister (niet echt een reden voor, mss dat ik nu weet dat ik het wel ga halen met leren omdat ik toch nog morgen en overmorgen heb, terwijl er eerst sprake van was dat ik dat niet zou hebben.. hoewel ik t toch ook wel heel jammer vind maargoed..).

Heb net spinazietaart gegeten, wel lekker, maar zooow m8ig, menn, zit echt supervol ervan :-\\. Morgen uit eten naar de Griek, voor de trouwdag van mn ouders!

Oja Anne, jullie zullen idd vast wel eens een foto zien van (mij en) mn nieuwe bril hoor ;)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13003 Gepost op: 27-02-2004, 21:49:07 »
Sow Heleen, das idd veel bijlezen! Compascuum, hmmja, is dat niet dat stationnetje bij Emmen waar ik ben uitgestapt toen ik de eerste keer naar jou ging, Anne-Marie? ;D (Maarja, das dan Emmen Compascuum, naja, maakt ook niet uit.) Tsss wat een junkfood ::ohno::, nou dan is het wel echt vakantie he? ;)

Ik denk niet dat je in Compascuum bent uitgestapt, want die hebben geen station. Jij bedoelt volgens mij Emmen Bargeres

Ik denk niet dat behalve Anne-Marie veel mensen het kennen, het is gewoon zon klein dorpje. Erica kent vast ook niemand.

En dat junkfoor, dat mag ook wel eens een keertje, en dan moet je het ook goed doen ;)

En ik ben al bijna klaar met bijlezen, ik moet nog wel 12 paginas SM-org, maar verder niet ::ok:: :)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13004 Gepost op: 27-02-2004, 22:51:37 »
Haajdiehaaj!

Ik was vanaf zondag middag bij mijn opa en oma in Erica, (vlakbij MM)
Wauw, vett ja! ;D Das best wel dichtbij mij.. ik woon in het zuiden van Emmen zegmaar dat wel vlakbij Erica ligt, waar ongeveer wonen je opa en oma daar dan?
en die hebben geen inet ::niet-ok::
Hmm das dan weer minder.. ;)

Vanaf zondag was ik dus bij mijn opa en oma, en maandag zijn we naar een Carnavals optocht (in Barger Compascuum, als je weet waar dat ligt ;) )geweest, dat was wel leuk.
Koel zeg, jup ik weet wel ongeveer waar Barger Compascuum ligt. Tenminste ik weet dat het een gehucht is ergens vlakbij tsja.. Barger-erfscheideveen en Emmer-compascuum geloof ik. Een vriendin van mij was ook naar die carnavals optocht geweest in Barger-Compascuum. :D
Compascuum, hmmja, is dat niet dat stationnetje bij Emmen waar ik ben uitgestapt toen ik de eerste keer naar jou ging, Anne-Marie? ;D (Maarja, das dan Emmen Compascuum, naja, maakt ook niet uit.)
Ahumm.. neej dusj. :P (Emmer-compascuum bestaat wel maar dat ligt heel vlakbij de Duitse grens en daar woont Danny en daar wil je niet zijn.. ::ohno:: ) Jij bent idd zoals Heleen al zegt in de Bargeres (=gwn een woonwijk in Emmen) uitgestapt. ;)

Maargoed, na dit gepraat over allerlei dorpjes vlakbij het grote middelpunt Emmen (ahumahum) even hoe het hier gaat. Ik weet ook niet precies wann ik voor 't laatst heb gepost maar iig mn stem heb ik ong. bijna wel weer helemaal terug.. Af en toe nog btje schor enzo maar iig beter. Heeft nog wel paar dagen geduurt, iig die maandag tot woensdag dat ik egt moeilijk kon praten.. Terwijl ik nooit last heb van mn stem! Ook na feesten ofzo, als iedereen schor is praat ik nog lekker veel ensjow. Maargoed, ik had op die herkansing van latijn net geen voldoende maar wel een 5,3! Dus daar was ik wel blij mee want nu.. (jaja, houdt je vast..) sta ik un 6,5 op mn rapport! :D Ben ik echt zo superblij meej, een 6,5.. das wel heel goed voor mijn doen. En nu sta ik met mn 1e en 2e rapport samen weer een 5,5 dus straks op mn eindrapport (jaja ik ben vooruitdenkend) moet afgerond een 6 wel lukken. ::regenboog:: En verder.. ik heb gewoon vakantiej! Woehoeh! 8) Ik heb natuurlijk nog geen vakantiegevoel maar dat komt zondagavond wel.. ohwohwowh, egt vett. Ik was egt wel aan vakantie toe.. de laatste week net overleefd. ;) *overdrijf.. nja ik moest wel echt 2 repetities maken en wat verslagen.. Ik heb vandaag btje geblunderd.. was best sneu.. want een vriend van mij (die ik eik niet zo aardig meer vind.. ja die dus Annemieke.. :P ) die is maandag jarig tegelijkertijd met een vriendin van mij. En toen vroeg die vriend na schooltijd zo aan un vriendin en mij: "Komen jullie ook maandag?" Ik dacht zo: huh.? Maandag, maandag? dus ik zei zo tegen hem: "Wat is er maandag dan?  ??? " Mn vriendin lag helemaal in een deuk (we waren nogal melig, net vakantie dusja) dus ik keek zo dom.. (ik dacht zelfs nog dat hij misschien ook naar die vriendins verjaardag ging en vroeg of hij met ons meekwam ofzo, gelukkig zei ik dat niet.. dit word un btje onsnapbaar ofniet?) en toen begon opeens een lichtje te branden. Ohww errug! ::schaam:: Ik geloof niet dat hij 't leuk vond, maar ja moet ik maar een extra leuk cadeautje (zal wel geld worden) geven die maandag..

dis deel 1..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13005 Gepost op: 27-02-2004, 22:52:11 »
deel 2..

Morgen geeft die vriendin die dus ook maandag jarig is een feest dus gingen we met 3 andre vriendinnen naar de stad om cadeautjes te kopen. Ze houdt wel van die vage boeddha-dingen enz dus wij naar zo'n winkeltje echt eeuwen rondkijken. En uiteindelijk had iedereen wel wat leuks gezien en dat wouden we ook kopen alleen we hadden niet egt genoeg geld dus voor de kassa hadden we dan maar ff besloten dat 1 vriendin alles wel ff kon pinnen.. heel gedoew.. wij zo melig. Maargoed, de verkoper was wel geduldig dus na een poos hadden we dan alles afgerekend (na nog wat verwisselen van cadeautjes..) Daarna hadden we even patat gekocht en daarna een ijsje die we met handschoenen aan ophadden gegeten. ::rofl:: Toen ik thuis kwam egt ijskoude handen.. bahh ik wil lente! Geen sneeuw, al ligt er heel veel minder (nauwelijk wat eik) als in andere delen van 't land.

Ik moest vanavond nog dat koor begeleiden want we gingen zingen in een dienst in een verzorgingstehuis. Ging wel goed en was wel leuk om dat te doen, weer eens wat anders. Dan moet ik ook zondagochtend nog begeleiden op de piano.. niet heel veel zin in maargoed, 't zal ammel wel goed gaan.. Alleen dan moet ik na dat feest gelijk heel vroeg op. ::ohno::

Kijken.. zijn er verder nog boeiende dingen hier gebeurd behalve het eten van ijsjes met handschoenen aan en die vriend waarvan ik zn verjaardag was vergeten? :P Naja, ik heb nu dus vakantie, khoop nog wel wat te gaan afspreken met paar vriendinnen ofzo.. Alleen eentje gaat op vakantie dus das niet goed.. Verder misschien btje nuttig doen, ik weet niet wat voor nuttige dingen ik zou moeten doen.. behalve wiskunde (waar ik altijd op een onverklaarbare manier achter schijn te lopen..) inhalen en miss wat stof doornemen.. En dan paar weken na de vakantie krijg ik dan mn 2e rapport eindelijk waar ik best (soms.. zo af en toe..) hard voor heb moeten werken. Ik sta dus nul onvoldoendes, wel best veel zessen voor alle -kundevakken en duits, frans en latijn, maar omdat ik een 10 op religie sta en een 9,5 op filosofie is mn gemiddelde toch nog ongeveer een 7,4. ;D

Oeps,, btje lange post geloof ik. Ik denk dat ik in 't weekend altijd ff alles van me af moet schrijven dus dan word ie btje lang. Nja, schrijft iig iemand nog echte lange posts hé Annemieke! >:( ;) . Ik heb trouwens gister nog een logboek gemaakt van dat project waarin we die megapolonaise hebben georganiseerd. Vandaag moesten we dat inleveren en ik had dat hele logboek geschreven, btje verslag gemaakt van wat we allemaal hebben gedaan en hoe de megapolonaise was. Zo heb ik toch nog wat gedaan voor het project, ze vonden iig dat ik 't wel mooi had geschreven. :) En nu hebben we dat echt helemaal, definitief afgesloten. Daar ben ik echt blij mee want ik wil er nu wel eens vanaf. Alleen miss gaan we nog een keer met de organisatie uit eten zegmaar.. :)

EIDM, goed van je dat je alles nog bijleest zeg.! ;) Ik denk dat je daar inmiddels wel mee klaar bent ofniet.. anders iig nog succes. :P En met dat junkfood is nix mis hor vind ik. :D

Anne, leuk dat de Efteling en die musical zo gaaf waren! :)

Annemieke, alvast veel plezier morgen met 't uiteten! En je ouders' trouwdag is morgen ook? Dan alvast gefeli iig.. ;)

en natuurlijk: hartelijk welkom Tjitske en Lonnieke! Veel plezier hier!

Ik ga de rest maar ff bijlezen.. doeii! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13006 Gepost op: 28-02-2004, 00:10:18 »
Hee wauw Anne-Marie, wat een fantastisch lange post! :D ::ok:: En ik heb er ook onwijs om moeten lachen ;D! Nu dus ff reageren en dan weer snel naar bed..

Ahumm.. neej dusj. :P (Emmer-compascuum bestaat wel maar dat ligt heel vlakbij de Duitse grens en daar woont Danny en daar wil je niet zijn.. ::ohno:: ) Jij bent idd zoals Heleen al zegt in de Bargeres (=gwn een woonwijk in Emmen) uitgestapt. ;)
haha, ow, nouja, dan herkende ik dus toch een deel van die naam ;D, alleen dan net het andere deel dan ik dacht.. ::) Wil je in MM-Compascuum niet zijn omdat Danny daar woont of wil je er niet zijn en woont ie er toevallig..? ;)

Beter dat je stem weer goed is! Tijd om te bellen zouk zeggen..
Jammer dat Latijn geen voldoende was ::ohno:: maar toch mooi dat het meeviel ::jaja:: en goed dat je een 6,5 staat! ::ok::
Ja, en jij hebt nu vakantie ja.. zucht, nouja, ik ben de vakantie op zich ook wel weer zat nu :P. Tijd om terug naar Nijmegen te gaan :D. Maargoed, voor jou: have fun in je vak.! Maar wel aan wiskunde werken dan he!
Je blunder om die verjaardag te vergeten was idd wel sneu ::ohno::.. zielig voor m hor! Ik moest wel onwijs lachen om dat 'onsnapbaar' (wat wel meeviel hoor ;)) en om:

moet ik maar een extra leuk cadeautje (zal wel geld worden) geven
::rofl:: wauw, wat een extra leuk cadeautje ::) :P

Haha, het gedoe met het cadeautje kopen kan ik me hemaal voorstellen! ;D En je koude handen helaas ook.. ::) :-X

Oeps,, btje lange post geloof ik. Ik denk dat ik in 't weekend altijd ff alles van me af moet schrijven dus dan word ie btje lang. Nja, schrijft iig iemand nog echte lange posts hé Annemieke! >:( ;) .
toch alleen maar supercool juist, zo'n lange post! ::ok:: En zie je wel dat je best wat te vertellen hebt! Ja ik weet het, moek eik ook weer eens doen he.. Maar de truc die LC al handig opmerkte, van de vele smilies, werkt in dit geval ook wel weer.. ;)

Haha, megapolonaise is echt een grappi woord! ;D Mooi dat je ervan af bent nu.. Maar nog uit eten is natuurlijk ook leuk.

Annemieke, alvast veel plezier morgen met 't uiteten! En je ouders' trouwdag is morgen ook? Dan alvast gefeli iig.. ;)
thx! jup, is morgen.. hm, ik heb niks of zo, majah, volgend jaar weer een rond getal :P

Nou, ik moet weer snel naar bed, want morgen weer de hele dag leren! :( Mn moeder heeft me net mn stamtijden overhoord, nou ik vond dat ik ze best goed kende! ::jaja:: Maar mn moeder merkte dan weer op dat ik er toch ook nog heel veel niet kende ::) ::ohno:: dus naja, aangezien de stamtijden nog maar een heel klein deel zijn van wat ik moet leren, en ik ook nog Plato moet vertalen en geschiedenis af moet maken, moet ik morgen wel echt weer heel hard werken! Dus zien jullie me op msn of te lang opt forum: stuur me weg!
Verder heb ik niets boeiends van vandaag of zo, te lang uitgeslapen en te weinig geleerd, maar toch wel veel, en 's avonds Praatjesmakers gekeken, altijd leuk. Alleen raak ik hier in Gouda nog verslaafd aan die tv :s :-\\, ik kijk nu elke dag tv! :o (Vanmiddag ook dat programma met Angela..) En das zeer gevaarlijk, want in Nijmegen heb ik hemaal geen tv en dan moet ik dus niet verslaafd zijn want dan moet ik wel weer erg afkicken. Maarja daarentegen heb ik deze week bij mn ouders wel bijster weinig aan de telefoon gehangen dus die verslaving mag ik dan in Nijmegen wel weer oppakken ;). (Hoewel dat uiteraard ook hier veel handiger is, waar mn ouders de rekening betalen..)

Iig, ik ging dus naar bed, welterusten!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13007 Gepost op: 28-02-2004, 00:33:52 »
haha, ow, nouja, dan herkende ik dus toch een deel van die naam ;D, alleen dan net het andere deel dan ik dacht.. ::) Wil je in MM-Compascuum niet zijn omdat Danny daar woont of wil je er niet zijn en woont ie er toevallig..? ;)
Haha heel goed van je.. ach.. Emmerr-compascuum is 't hé, niet Emmen-compascuum..! :P Maar tsja ik wil daar niet zijn omdat dat een gat is, en ik kan nog wel meer vooroordelen erover gaan vertellen maargoed, dat lijkt me geen goed idee.. en dat Danny er woont (nja... hijs soms wel aardig) speelt wel btje meej ja.. maar ik kom er toch nooit.. behalve als ik bij Danny kom dan. Logica.

Beter dat je stem weer goed is! Tijd om te bellen zouk zeggen..
Ja, en jij hebt nu vakantie ja.. zucht, nouja, ik ben de vakantie op zich ook wel weer zat nu :P. Tijd om terug naar Nijmegen te gaan :D. Maargoed, voor jou: have fun in je vak.! Maar wel aan wiskunde werken dan he!
Jaja. ;D Ik wel... en idd ik denk niet dat jij nog een week vakantie zou willen..? ;) In Nijmegen heb je vast veel meer fun dan je in deze vakantie gehad hebt.. denk ik. Mgoed, thx voor dat have fun enzo.. en ik zal aan 't eind van de vakantie wel eens iets aan wiskunde gaan doen ja. ;) Ik wil miss wiskunde b1 gaan doen bij Economie en Maatschappij want bij wiskunde a1,a2 hou ik dezelfde stomme leraar die niet kan uitleggen. En ik ben beter in wat formules dan statistiek en kansberekening ensjow.. en waarom schreef ik dat ook alweer op..? Owja,, daarom moet ik dus wel btje me best doen voor wiskunde. ;) Maar 't is nu niet megamoeilijk.. btje goniometrie (?).

Je blunder om die verjaardag te vergeten was idd wel sneu ::ohno::.. zielig voor m hor! Ik moest wel onwijs lachen om dat 'onsnapbaar' (wat wel meeviel hoor ;))
Ghehe. ;D Ja hij werd ook btje rood.. ik deed alsof die 't niet zo erg vond maar intussen... ik hoop niet dat die nog op mij is maar dat zal iig al wel snel over zijn dan denk ik. Nja, ik spreek dat vriendgroepje toch niet zo heel veel meer dus het verbaasde me nog dat wij (die vriendin en ik) uitgenodigd waren.. mooi dat 't wel snapbaar was iig.. ;D

::rofl:: wauw, wat een extra leuk cadeautje ::) :P
Ja nou.. neej.. niet echt. Maar daar zal het vast wel op neerkomen.. ;)

toch alleen maar supercool juist, zo'n lange post! ::ok:: En zie je wel dat je best wat te vertellen hebt! Ja ik weet het, moek eik ook weer eens doen he.. Maar de truc die LC al handig opmerkte, van de vele smilies, werkt in dit geval ook wel weer.. ;)
Jawel.. ik heb nu soms wel wat te vertellen ja. ;) En jij moet dat idd weer eens gaan doen.. als je in Nijmegen bent.. en weer ammel leuke jongens ziet die jou ook leuk vinden en dan toch weer niet.. en dan kun je al die soap-verhalen (of frustraties) weer mooi in de bar gaan zetten. En dan hebben we weer een leuk verhaaltje erbij! ;) En die vele smilies zijn wel btje irri hor.. :P Nja doe ik ook wel denk ik..

thx! jup, is morgen.. hm, ik heb niks of zo, majah, volgend jaar weer een rond getal :P
yw.. oke nu dan echt gefeliciteerd.. :P Hoeveel jaar zijn ze dan getrouwd? *gaat niet gokken want is bang dat ze er grandioos naastzit.

Nou, ik moet weer snel naar bed, want morgen weer de hele dag leren! :(
Nou chopchop! Je bed in jij,, en leruhh morgen! Ik hoef nix.. whiejj. ;D

Dus zien jullie me op msn of te lang opt forum: stuur me weg!
Kommop,, we gaan jou toch niet wegsturen! Forrumze, msnze en tvkijkze hor morgen! ::zwaai:: en succes met leren mocht je daar nog aan toekomen.. ;P lekker boeiend.. Oja, en miss telefoneerze.. goed ideej.. ;)

Okej, ik ga ook maar naar bed.. mn ouders liggen er al in, ik bedoel mijn broer ligt er al in mijn andere broer komt nu uit Groningen en mn ouders zijn naar 't centrum en komen pas rond uur of 2/3 thuis. Ouders die naar een café/kroeg.. gaan en de kinderen blijven thuis! Tssk.. schande. ::ohno::

Weltrustuhn mensen! ::zwaai::

ps.. sorry voor de quotes maar omdat ik ook een lange post gepost heb mag 't wel toch.. en ik moet gwn ff op Annemieke reageren.. ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13008 Gepost op: 28-02-2004, 10:31:49 »
Haha, ja tulijk mag het :D, echt superleuk om 's ochtends online te komen en dan eens níet te laatste in de bar te zijn geweest, maar gewoon nog zo'n onwijs leuke lange post te hebben om op te reageren!

-Ja, ik had gezien dat het Emmer-Compascuum was (nog vager woord..) maar dat mag ik toch ook wel afkorten met MM-C? (haha het lijkt wel CMC :P)
-Ja, ik hoop wel dak meer fun in Nijmegen heb komende week dan ik afgelopen week hier gehad heb ja..
-Je moet je wiskunde niet op de leraar kiezen hoor! En wisk b1 is best moeilijk, maar wel leuker dan wisk a (vind ik dan).. Iig succes ermee, wel doen he deze vak!

ik hoop niet dat die nog op mij is maar dat zal iig al wel snel over zijn dan denk ik.
ohhh, erg, dus je doet eik gwoon extra onaardig om dat maar snel over te laten zijn?!? :p

ik heb nu soms wel wat te vertellen ja. ;) En jij moet dat idd weer eens gaan doen.. als je in Nijmegen bent.. en weer ammel leuke jongens ziet die jou ook leuk vinden en dan toch weer niet..
whahahaha, nouhou :-[, "ammel leuke jongens".. dat dat 1 keer gebeurd is wil niet zeggen dat dat aan de lopende band gebeurt he.. :P ;D ::)

oke nu dan echt gefeliciteerd.. :P Hoeveel jaar zijn ze dan getrouwd? *gaat niet gokken want is bang dat ze er grandioos naastzit.
thx.. doe het toch maar eens :P je weet iig hoe oud ze ong zijn toch..? (hm, weet niet of zij het zo geweldig vinden dat ik dat ammaal hier vertel, whaha)

Nou chopchop! Je bed in jij,, en leruhh morgen! Ik hoef nix.. whiejj. ;D
euw, jij gmeen hor.. :( Mahja je hebt wel gelijk, ik ga weer stoppen hier hoor..

Kommop,, we gaan jou toch niet wegsturen! Forrumze, msnze en tvkijkze hor morgen! ::zwaai:: en succes met leren mocht je daar nog aan toekomen.. ;P lekker boeiend.. Oja, en miss telefoneerze.. goed ideej.. ;)
>:(neeneenee, leren is in dit geval wel boeiend, zijn n paar dingen die echt moeten!! :( Alleen dat telefoneren moet ook wel ja..

mn ouders liggen er al in, ik bedoel mijn broer ligt er al in mijn andere broer komt nu uit Groningen en mn ouders zijn naar 't centrum en komen pas rond uur of 2/3 thuis. Ouders die naar een café/kroeg.. gaan en de kinderen blijven thuis! Tssk.. schande. ::ohno::
hahaha, ja, zo gaat t wel vaker bij jullie he? ;D

Ik ga snel ontbijten, aankleden ::) en weer aan de slag.. doegdoeg! hm.. srry dat de reacties zo kort waren

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #13009 Gepost op: 28-02-2004, 13:02:30 »
Hallo allemaal!
Zijn jullie nou alweer begonnen met dat quoten A en A? *schudt afkeurend haar hoofd en neemt niet eens de moeite om het allemaal te lezen*  :P
Over mijn dodelijk interessante leven:
Kwas dinsdag de 24e jarig en heb een superleuke dag gehad! Vanavond vier ik het nog een keer in de tagrijn met wat vrienden enzo.
Verder moet ik om de 2 weken naar de huidarts omdat hij allemaal moedervlekken gaat wegsnijden op mn rug en buik. Niet echt leuk :(
Nu mag ik 2 maanden niet sporten, terwijl ik net weer was begonnen met hardlopen. 2 maal per week met de Gooische atletiek club in het bos rondhollen zeg maar, en dat mis ik nu  :\'(
Hmmz... wat nog meer?    Ow ja! Kheb vakantie en helemaal niks te doen eigenlijk... Beetje huiswerk en naar een concert van Green lizard.
Maar nu even wat eten: HONGER  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13010 Gepost op: 28-02-2004, 13:21:59 »
Nog gefeliciteerd Floortje!! ::bravo:: Proficiat!! Wrom staat je verjaardag nie op de kalender?? En wat heb je ammaal gekregen?? Oja, veel plezier nog vanavond met je feest!

Ja, we 'zijn alweer begonnen' ja, zo zou je t kunnen noemen, maar tis gewoon wat uitgebreid reageren op elkaar, dat zou iedereen kunnen doen, en zo komen er tenminste leuke lange posts in de bar waar iets meer in staat dan 'doe mij maar een cola' ::) :-X, dus kvind t jammer dat jullie het zo afkeuren :\'(

Balen dat je nu een tijdje niet mag sporten, majah, nu kun je in de vakantie ook echt lekker uitrusten toch? :) Geniet ervan iig, en veel plezier bij dat concert!

Btw wat is de tagrijn? :-[

Ik heb net flink wat vertaald (jaaaja hard aant werk ::ok:: ::trots::) en ga nu weer ff woordjes stampen..

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #13011 Gepost op: 28-02-2004, 13:36:14 »
Dankje dankje
ik sta al vanaf het begin niet op de kalender omdat mn leeftijd niet op mn profiel verschijnt als ik mn geboortedatum invul. Kweet niet waarom, maar ik kan er niks aan doen  :\'(
Iig heb ik een hoop varkens gekregen (die spaar ik) en nog wat cds en boeken enzo.
En dat van dat quoten keur ik niet af hoor, het is alleen voor jullie leuker om te lezen dan voor mensen die niet meedoen in het gesprek, als je begrijpt wat ik bedoel...
De tagrijn is waar ik tegenwoordig mn halve leven doorbreng: het culturele, alternatieve uitgaanscentrum van hilversum. Zijn altijd leuke concerten, filmavonden en weet ik veel wat allemaal :)
Kga idd deze vakantie lekker uitrusten...
Jij veel succes met je woordjes he! Echt goed dat je zo hard aan het werken bent IN HET WEEKEND :O

@ Juultje: geweldig dat je weer terug bent, ik heb je gemist!
@ Anne: je bent dus al gestopt met school? wat rottig voor je als je die hele studiefinanciering moet gaan terug betalen, ik hoop dat dat een beetje meevalt.    Leuk dat je weer naar de efteling was! T lijkt me echt superromantisch en gaaf als je door het sprookjesbos loopt en het begint gewoon te sneeuwen :O ;D
@miesh: lol.. ouders die uitgaan, cool toch?  ;D
en weet je wel heel zeker dat je wiskunde B wil gaan nemen vanwege die leraar? dan zit je daar wel tot je examen aan vast he? Ben je een beetje goed in algebra enzo?

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13012 Gepost op: 28-02-2004, 14:37:17 »

Ja, we 'zijn alweer begonnen' ja, zo zou je t kunnen noemen, maar tis gewoon wat uitgebreid reageren op elkaar, dat zou iedereen kunnen doen, en zo komen er tenminste leuke lange posts in de bar waar iets meer in staat dan 'doe mij maar een cola' ::) :-X, dus kvind t jammer dat jullie het zo afkeuren :\'(

mee eens annemiek!!  ::ok:: quoten is reageren op elkaar, en quoten is gewoon cool! vooral doorgaan dus..  ::bravo::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13013 Gepost op: 28-02-2004, 17:28:32 »
Wauw Cora, dat jij het ermee eens bent.. :D ::ok:: Dankjewel zeg! Horen ze het hier ook eens van n ander ;). En ja Floortje, het is leuker voor degenen die meedoen aan het gesprek, maar dan zit er dus maar 1 ding op.. meedoen! ;D

Vaag dat je leeftijd niet op je profiel verschijnt zeg.. :s Kunnen ze daar niets aan doen?

De tagrijn is waar ik tegenwoordig mn halve leven doorbreng: het culturele, alternatieve uitgaanscentrum van hilversum. Zijn altijd leuke concerten, filmavonden en weet ik veel wat allemaal :)
aha, ik snap, klinkt leuk! :D Begrijpelijk dat je daar je halve leven doorbrengt.. ;)

Jij veel succes met je woordjes he! Echt goed dat je zo hard aan het werken bent IN HET WEEKEND :O
thx, ja, goed he, maar eik was het voor mij de hele week 'weekend' (savvatokíriako ;D) en ik heb de rest van de week te weinig gedaan, dus moet nu wel, gezien de herkansing maandag al is.. (waah)

Magoed, nu hield ik t dus ff niet meer vol, dus ben toch maar weer gaan computeren.. wilde eik weer eens bellen maar dan is men natulijk weer niet thuis :(.

We gaan straks trouwens naar de Griek, waar ze alleen vanavond live muziek hebben! :D Haha cool he.. En eik zouk ook in het Grieks moeten kunnen bestellen maar dat zal nog wel niet echt lukken vrees ik..

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13014 Gepost op: 28-02-2004, 17:39:38 »
Goeie..avond/middag mensen!

Zoww, tis alweer btje laat.. zaterdagen gaan altijd veels te snel om. Nja, ik heb schaatsen gekeken, erg leuk! :) En ben nog ff naar de stad geweest, en ik heb gezien dat ze een winkel in Emmen hebben waar ze de Evenstar hebben van Arwen. ::oink:: Die wil ik best graag hebben maar hijs zoow duur.. :( Nja ik ga denk dan maar of 'the one ring' kopen of nja ook zoiets maar dan in een andere vorm. Ik was egt verbaasd dat ze dat gwn in een winkel hadden.. koel! Dus dat wordt ff sparen denk ik.

-Je moet je wiskunde niet op de leraar kiezen hoor! En wisk b1 is best moeilijk, maar wel leuker dan wisk a (vind ik dan).. Iig succes ermee, wel doen he deze vak!
Nee ja dat weet ik wel. En ik weet idd ook door mn 2 broers dat wiskunde b1 best moeilijk is. En we hebben ook nog zo'n leuke wiskunde leraar in de bovenbouw die een meester is in het maken van hele moeilijke repetities. Dus ik weet het nog niet.. maar van die a-leraar zegmaar word ik egt gek! En ik heb wel 't idee dat ik wel meer leer van die andere leraar met wisk-b dan dat andere. Maargoed, ik heb nog alle tijd om te beslissen.

ohhh, erg, dus je doet eik gwoon extra onaardig om dat maar snel over te laten zijn?!? :p
Mja nou ja.. :P Btje wel, maar de laatste tijd doe ik wel btje aardig tegen hem want ik kan echt een enorm kreng zijn (zonder dat ik dat altijd zo bedoel.. ::) ) en das wel btje zielig..

whahahaha, nouhou :-[, "ammel leuke jongens".. dat dat 1 keer gebeurd is wil niet zeggen dat dat aan de lopende band gebeurt he.. :P ;D ::)
Neej tuurlijk niet.. maargoed, you never know.. ;)

hahaha, ja, zo gaat t wel vaker bij jullie he? ;D
Jah idd.. :P Maar is soms ook wel beter want dan kan ik iig rustig computeren.

Floor: Ohwohw, was je jarig! :o Nou nog van harte gefeliciteerd hor! :-* :-*

@miesh: lol.. ouders die uitgaan, cool toch?  ;D
en weet je wel heel zeker dat je wiskunde B wil gaan nemen vanwege die leraar? dan zit je daar wel tot je examen aan vast he? Ben je een beetje goed in algebra enzo?
Hehe ja opzich wel cool.. ;) Iig anders dan anders.. en neej ik weet 't dus nog niet cker. Je zit er idd wel gwn 3 jaar nog aan vast, al kan je wel wisselen na de 4e denk ik omdat je dan toch nog in 't zelfde boek werkt als wiskunde-a mensen. Algebra? Dat woord gebruiken we nooit op school.. das gwn met formules/herleiden ensjo?

Floor, koel ja dat jullie in Hilversum zo'n alternatief uitgaanscentrum hebben! :D Shit zeg dat je nu 2 maanden niet mag sporten vanwege die moedervlekken.. liep je alleen maar dan bij de atletiekclub? Ik haat hardlopen bij atletiek.. ;)

Annemieke, hmm de Griek lekker! :D Veel plezier daar en eetze enne.. nog succes met leren.

quoten is reageren op elkaar, en quoten is gewoon cool! vooral doorgaan dus..  ::bravo::
::bravo:: Okeej.. ben ook blij dat je 't met Annemieke eens bent.!

Ik ga zostraks eten en dan naar dat feest toe. :) Heb dr wel zin in..

Doeii mensen,, *zwaaii!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13015 Gepost op: 28-02-2004, 22:42:37 »
Zooow.. terug van de Griek. Was wel lekker, errug veel vooral ook, maar de service was nogal slecht (kwamen eerst paar keer met verkeerde dingen aan voor ze het bestelde eten eindelijk brachten), en het was superduk en lawaaiierig, en de live muziek was hemaal geen Griekse muziek, zoals we gedacht hadden.. Naja, niet zo heel erg maar mn ouders vonden t toch nie leuk, dus das wel erg jammer. Een van de serveersters bleek btw een oude bekende van mij van cabaret, dat was wel leuk ;D.
Heb trouwens hemaal geen Grieks gepraat, maar de meeste serveerst/ders kenden volgens mij ook geen woord Grieks.. ::niet-ok::

Uhm, Anne-Marie, leg eens uit, wat is de Evenstar?

Nee ja dat weet ik wel.
haha, okee dan ;D
Sja succes met kiezen van je wiskunde.. denk dr dan nog maar eens goed over na, als beide leraren vervelend zijn, sja, dan zul je al helemaal op t vak moeten kiezen natulijk.

Mja nou ja.. :P Btje wel, maar de laatste tijd doe ik wel btje aardig tegen hem want ik kan echt een enorm kreng zijn (zonder dat ik dat altijd zo bedoel.. ::) ) en das wel btje zielig..
ahhh, ja, niet meer doenhoor! Maarre is het nou degene die ik denk dat t is? (hak t nog over met Daan aan de telefoon..)
Want jaja ik heb eindelijk weer eens kunnen telefoneren vandaag :D, alleen wast wel behoorlijk kort :( majah ben wel blij dak t gedaan heb..

Neej tuurlijk niet.. maargoed, you never know.. ;)
haha, das ook weer waar, nou ik hou je op de hoogte.. Bellen he.. ::)

Jah idd.. :P Maar is soms ook wel beter want dan kan ik iig rustig computeren.
das ook zeker weer zo! ;) ::ok::

Ik ga zostraks eten en dan naar dat feest toe. :) Heb dr wel zin in..
ohja, tuurlijk, das vandaag ja. Nou heel veel plezier, of beter gezegd: ik hoop dat het leuk was! Wat heb je nou gegeven, die boeddhabeeldjesdingen? Vond ze het leuk? Als het iig maar gezellig geweest is!

Hm, kga mss maar eerst ff mn tanden poetsen, al die knoflook in dat Griekse eten.. ::) :-[ ;D (argh, wrom loopt msn de hele tijd vast..?!)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13016 Gepost op: 29-02-2004, 10:10:44 »
Uhm, Anne-Marie, leg eens uit, wat is de Evenstar?

Kijk je nooit TellCell? Dat is zo'n ding uit LOTR, net als de One Ring. Veel te duur en nog nep-mensen die zeggen: "Hij is zooo mooi" "We zijn zoveel meer verliefd op elkaar"

::kots::

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #13017 Gepost op: 29-02-2004, 10:14:19 »

Ach, hij heeft wel wat.. Leuk verjaardagscadeau hoor..
EDIT: wat nou kruisje
« Laatst bewerkt op: 29-02-2004, 10:19:24 door D**n »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13018 Gepost op: 29-02-2004, 10:15:44 »

Ach, hij heeft wel wat.. Leuk verjaardagscadeau hoor..

Mooi kruisje ;) .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13019 Gepost op: 29-02-2004, 14:53:53 »
Nee, ik kijk nooit TellSell nee :P.

Nou, gesch hebk ingestuurd, nu hopen dat ik Grieks goed genoeg ken, zo nog wel ff in de trein leren.. (alleen tot Utrecht gaan er bussen, geloof ik)

Magoed, ik ga zo dus weer naar Nijmegen, wish me luck voor morgen alvast! Doegdoeg!