Hee wauw Anne-Marie, wat een fantastisch lange post!
En ik heb er ook onwijs om moeten lachen
! Nu dus ff reageren en dan weer snel naar bed..
Ahumm.. neej dusj. (Emmer-compascuum bestaat wel maar dat ligt heel vlakbij de Duitse grens en daar woont Danny en daar wil je niet zijn.. ) Jij bent idd zoals Heleen al zegt in de Bargeres (=gwn een woonwijk in Emmen) uitgestapt.
haha, ow, nouja, dan herkende ik dus toch een deel van die naam
, alleen dan net het andere deel dan ik dacht..
Wil je in MM-Compascuum niet zijn omdat Danny daar woont of wil je er niet zijn en woont ie er toevallig..?
Beter dat je stem weer goed is! Tijd om te bellen zouk zeggen..
Jammer dat Latijn geen voldoende was
maar toch mooi dat het meeviel
en goed dat je een 6,5 staat!
Ja, en jij hebt nu vakantie ja.. zucht, nouja, ik ben de vakantie op zich ook wel weer zat nu
. Tijd om terug naar Nijmegen te gaan
. Maargoed, voor jou: have fun in je vak.! Maar wel aan wiskunde werken dan he!
Je blunder om die verjaardag te vergeten was idd wel sneu
.. zielig voor m hor! Ik moest wel onwijs lachen om dat 'onsnapbaar' (wat wel meeviel hoor
) en om:
moet ik maar een extra leuk cadeautje (zal wel geld worden) geven
wauw, wat een extra leuk cadeautje
Haha, het gedoe met het cadeautje kopen kan ik me hemaal voorstellen!
En je koude handen helaas ook..
Oeps,, btje lange post geloof ik. Ik denk dat ik in 't weekend altijd ff alles van me af moet schrijven dus dan word ie btje lang. Nja, schrijft iig iemand nog echte lange posts hé Annemieke! .
toch alleen maar supercool juist, zo'n lange post!
En zie je wel dat je best wat te vertellen hebt! Ja ik weet het, moek eik ook weer eens doen he.. Maar de truc die LC al handig opmerkte, van de vele smilies, werkt in dit geval ook wel weer..
Haha, megapolonaise is echt een grappi woord!
Mooi dat je ervan af bent nu.. Maar nog uit eten is natuurlijk ook leuk.
Annemieke, alvast veel plezier morgen met 't uiteten! En je ouders' trouwdag is morgen ook? Dan alvast gefeli iig..
thx! jup, is morgen.. hm, ik heb niks of zo, majah, volgend jaar weer een rond getal
Nou, ik moet weer snel naar bed, want morgen weer de hele dag leren!
Mn moeder heeft me net mn stamtijden overhoord, nou ik vond dat ik ze best goed kende!
Maar mn moeder merkte dan weer op dat ik er toch ook nog heel veel niet kende
dus naja, aangezien de stamtijden nog maar een heel klein deel zijn van wat ik moet leren, en ik ook nog Plato moet vertalen en geschiedenis af moet maken, moet ik morgen wel echt weer heel hard werken! Dus zien jullie me op msn of te lang opt forum: stuur me weg!
Verder heb ik niets boeiends van vandaag of zo, te lang uitgeslapen en te weinig geleerd, maar toch wel veel, en 's avonds Praatjesmakers gekeken, altijd leuk. Alleen raak ik hier in Gouda nog verslaafd aan die tv :s
, ik kijk nu elke dag tv!
(Vanmiddag ook dat programma met Angela..) En das zeer gevaarlijk, want in Nijmegen heb ik hemaal geen tv en dan moet ik dus niet verslaafd zijn want dan moet ik wel weer erg afkicken. Maarja daarentegen heb ik deze week bij mn ouders wel bijster weinig aan de telefoon gehangen dus die verslaving mag ik dan in Nijmegen wel weer oppakken
. (Hoewel dat uiteraard ook hier veel handiger is, waar mn ouders de rekening betalen..)
Iig, ik ging dus naar bed, welterusten!!