Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110186 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12860 Gepost op: 30-01-2004, 15:14:48 »
Dat is niet zo mooi! Ook dat je niet je eigen stageplaats en opdracht kunt uitzoeken.   :(

Dus je moet nu gelijk weer aan 'n nieuwe stage beginnen? Bij mijn opleiding is 't zo dat je eerst gewoon verder mag met school, zodat je gewoon bij je eigen studiegenootjes kunt blijven. En als zij dan op afstuderen gaan in de 2de helft van 't 4de jaar, dan mag je op stage gaan. De afstudeerstage komt dan gelijk na de stage. 't lijkt me eerlijk gezegd alleen maar frustrerend om nu al gelijk aan 'n nieuwe stage te beginnen. Dan kun je de frustratie dat je die andere stage niet gehaald hebt niet echt verwerken lijkt me.  :-\\

Iig wens ik je sterkte met 't verwerken van deze teleurstelling!

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12861 Gepost op: 30-01-2004, 15:19:00 »
De teleurstelling lag een beetje in de lijn der verwachting. Mijn relatie met m'n stagebegeleidster was nu niet ech om over naar huis te schrijven...

Zoals jij het uitlegt is het ook. Eerst nog een half jaartje school...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12862 Gepost op: 30-01-2004, 17:20:20 »
Sjors: Balen voor je! Echt zo erg, stagebegeleiders... Die van mij spoort ook niet helemaal.

Het was leuk bij de Ikea ;D . Ik heb een hoop onzin gekocht (allemaal dingen voor ongeveer 1 euro) en een dekbedovertrek. Verder hadden ze er een Swedish Food Corner (met chocolade, ook altijd ::ok:: ). Daarna wilden we nog naar Oosterhout (we hadden toch een auto te leen) dus hebben we nog heel lang in de buurt van Oosterhout rondgereden om toen pas een parkeerplaats te vinden. Daar hebben we het centrum nog onveilig gemaakt en daarna naar huis.
Vanavond nog naar de concertzaal, Pater Moeskroen komt, ik ben benieuwd.
Gister heb ik trouwens Pirates of the Caribbean gekocht op DVD, ik moet hem nog kijken, maar dat komt vast goed :) .

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12863 Gepost op: 30-01-2004, 17:28:35 »
Haajdiehooi.

Zo de polonaise zit erop. :D Het viel nog best mee eigenlijk. Ik moest dr wel heel vroeg uit, om nog dingen te maken en klaar te zetten. Dik gestress want alle pionnen waaiden om enzo. Maar uiteindelijk stond alles klaar, we hadden wat rijen gemaakt op 'n grote parkeerplaats en daar zouden de leerlingen dan heenkomen. En de bruggers bij ons hadden 's ochtends leuk geknutseld en die waren best enthousiast toen ze aankwamen. Was wel grappig. :) En nja.. dik gestress om al die mensen in soort polonaise te krijgen wat niet echt lukte. Het werd eerder een optocht door het centrum maar dat was wel leuk. Voor alle duidelijkheid, het was een sponsoractie voor het onderwijs in Peru. En in mei gaat er een leerlinge van onze school samen met andere leerlingen naar Peru om daar te kijken enzo.

Voor de geinteresseerden: http://www.h-r-college.nl/lustrum/ hier kan je een slide-show bekijken. applaus als iemand mij ziet want ik sta dr 2x heel niet duidelijk op. ;-)
http://www.hondsrugcollege.nl/showpage.asp?item=2803 --> hier staan ook paar foto's.

Uiteindelijk hadden er ongeveer 1900 mensen meegelopen. ::ok:: Wij zijn toen iedereen weg was drachter gaan lopen en dr waren best veel mensen aan 't toekijken in de stad. Daarna kon je of films gaan kijken in school of spelletjes doen. Ik heb ik zie ik zie wat jij niet ziet en galgje gedaan. ::tandpastasmiley:: Daarna ben ik naar de stad gegaan met 'n vriendin. FF panty gekocht en paaseitjes alleen die zak ging kapot midden in de stad. Al die paaseitjes lagen op de grond. Ik lach echt zo in een deuk. ;D Mn vriendin die eitjes opraken ze stond dik voor lul.. woehoeh paaseitjes zoeken..! Ik ga zometeen naar vriendin en dan naar het feest. whiej!

@miesh: Hadden jullie met school een feest gewonnen dan? Is namelijk best wel gaaf volgens mij  ::regenboog::
Neej we hebben 't niet gewonnen. 't is vanwege het 10jarig lustrum. De eerste keer geloof ik dat het een feest is voor de hele school dus dan moet het ook wel groot zijn. en vett. ::jaja::

oja, ik ben nog op radio Drenthe geweest tijdens de polonaise. ;D

Intikker, echt balen dat je het niet gehaald hebt!

Annuh, tof dat het leuk was bij de Ikea en dat je veel onzindingen gekocht hebt. ;D Veel plezier vanavond!

Whoeii, ik ga zo.. doejj! ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 30-01-2004, 17:31:09 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #12864 Gepost op: 30-01-2004, 17:59:12 »
Een tip voor mensen die die kant uit gaan.
Maar dan wel zelf doen.

http://www.raingod.com/angus/Gallery/Photos/SouthAmerica/Peru/IncaTrail/index.html

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12865 Gepost op: 30-01-2004, 18:53:25 »
Voor de geinteresseerden: http://www.h-r-college.nl/lustrum/ hier kan je een slide-show bekijken. applaus als iemand mij ziet want ik sta dr 2x heel niet duidelijk op. ;-)
http://www.hondsrugcollege.nl/showpage.asp?item=2803 --> hier staan ook paar foto's.

Jij hebt op 1 van de foto's een sandwitchbord om met STEUN PERU. :) Denk ik...
De andere kan ik niet vinden :( .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12866 Gepost op: 30-01-2004, 20:28:34 »
Annemieke.. een 2,2. :o  *moet toch wel lachen...
Ik moest het even quoten om te zien wat het was hoor, maar een 3,3 is niet zo erg als een 2,2 ;) .
Hoho Anne-Marie, idd, geen 2,2 maar een 3,3. Tis erg, maar zó erg >:( ;). Mijn ouders schrokken wel enorm ;). Maar ik heb gewaarschuwd dat als ze er te erg over zouden zeuren, ik nooit meer zou vertellen wat voor cijfers ik haal ;).

Mn tentamen van vandaag ging redelijk, de vragen over de tekst wist ik ammaal wel vooral het vertalen, want ik had gwoon de tekst en de vertaling heel goed geleerd, maar de achtergrondinfo wist ik totaal niet. Hopelijk genoeg compensatie ommet wel gehaald te hebben :s.

Sjors, wat jammer dat je je stage niet gehaald hebt! :( Succes er nog mee dan..

Anne-Marie, hoe was het feest?? Oja die slideshow werkt niet bij mij, dus ik heb je niet kunnen zoeken. Maar de paar foto's die ik wel heb kunnen zien zagen er wel heel leuk uit! (ook zo in de sneeuw, whaha) 1900 mensen, echt vet veel! Jullie zullen vast ook onwijs veel geld opgehaald hebben! ::ok::
Btw, laat eens een foto van die rok zien..!! :D is toch enorm koud, met dit weer..

Anne, leuk dat je van alles gekocht hebt bij de ikea! Wat staat er op je dekbedovertrek?

Grmbl, ik moet mn kamer (in Gouda) opruimen (eik ontruimen) van mn ouders, omdat mn neef daar nu 2 dagen per week komt wonen (werkt in Utrecht, studeert in Maastricht, gaat nu Maastrichtse kamer in en Utrechtse uit, vandaar). Majah morgen weer weg natulijk.. ;) 's Ochtends eerst naar open dag middelbare school, lijkt me wel gezelli! Lopen we daar tussen de basisscholiertjes, hihi.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12867 Gepost op: 31-01-2004, 13:49:15 »
Jij hebt op 1 van de foto's een sandwitchbord om met STEUN PERU. :) Denk ik...

De andere kan ik niet vinden :( .
Hehe neej... fout.dat meisje wat jij bedoeld is 'n niet al te aardig klasgenootje van mij.. ;-) Maar het is echt heel superonduidelijk dus eigenlijk moet je 't weten. :-X Ik sta twee keer vlakbij 'n vriendin van mij. Dat meisje dat helemaal links staat. (hmm.. plaatje is een beetje groot maar kan het niet verkleinen omdat ik geen bijlages kan toevoegen.. ) edit: ohw.. hij doet 't geeneens.. nja, nevermind.

Maargoed, hoe het feest was? Heel koel. ;D

Eerst zo dik gestress want ik wou zo mn haar opsteken en 't was al superlaat en het zat helemaal niet enzo. Uiteindelijk maar gwn saai los haar gedaan. ::) Daarom waren we een beetje laat met het gevolg dat paar vrienden drie kwartier op ons gewacht hebben. :-X Wel trouw iig want we hadden zo bij de kluisjes afgesproken en daar stonden ze nog steeds. ;D Dr waren al best veel mensen en die ene vriend die een epileptische aanval heeft gehad was er ook. Hij had gister de uitslag van die hersenscans/filmpjes en hij heeft een lichte vorm van epilepsie. Hij krijgt nu gelijk medicijnen enzo. Mja die kon dus niet echt naar de dj's van radio 538 in de schoolzaal gaan want daar waren allemaal lichtshows en van stroloscopisch effect ding ofzo en dat is dus helemaal niet goed voor hem. Dusj dat was best sneu. We zijn wel btje bij hem gebleven en hij ging om kwart over 10 al naar huis.. Daarna heb ik best veel gedanst eik. Was wel koel. :) Er waren twee dj's, Jens Timmermans en Barry Paf geloof ik. Was erg vett. 8) De muziek was in 't begin wel beter,, gwn trance enzo. Alleen later gingen ze van die aprés-ski muziek draaien en Frans Bauer, ietsje minder. ;) Nja.. was iig erg vett.. redelijk veel gedanst en om half 2 was ik ongeveer thuis.. Heb uitgeslapen tot half 12. Ik had alleen (en nu nog) heel erg last van mn voeten want khad hakschoenen van mn moeder in combinatie met dansen -> ::niet-ok:: arme voeten. en ik heb nu spierpijn. Ik zou eerst vandaag nog gaan fitnessen maar lijkt me bij nader inzien geen goed idee.

Kwam dr vandaag achter dat we met die polonaise op de voorpagina van het Dagblad van het Noorden zijn gekomen. :D Met zo'n foto erbij, koel! En ik ben ook nog op tv Drenthe geweest.. woehoeh!

Ik ga vandaag btje huiswerk maken denk ik, ik loop superveel achter met wiskunde en ik heb 5 repetities en 2 so's zowiezo al volgende week. Niet leuk. ::ohno:: Vanmiddag komt mn oma hier na toe omdat mn broer van de week jarig was. Wel gezellig. :)

Hoho Anne-Marie, idd, geen 2,2 maar een 3,3. Tis erg, maar zó erg >:( ;).
Haha ja oke dan.. valt weer un klein btje meej. ;)

Oja die slideshow werkt niet bij mij, dus ik heb je niet kunnen zoeken. Maar de paar foto's die ik wel heb kunnen zien zagen er wel heel leuk uit! (ook zo in de sneeuw, whaha) 1900 mensen, echt vet veel! Jullie zullen vast ook onwijs veel geld opgehaald hebben! ::ok::
Btw, laat eens een foto van die rok zien..!! :D is toch enorm koud, met dit weer..
Ohw jammer dat de slideshow niet werkt. (hehe ja. ;D) Ik denk ook dat we veel geld hebben opgehaald, wij moeten komende maandag en dinsdag het geld gaan tellen en de leerlingen moeten het geld van de sponsors nog ophalen en dat moet ook weer geteld worden enz. Ben heel benieuwd hoeveel het heeft opgebracht!

Ik zal eens een foto maken van mij met die rok... :) achja.. gister ook 's avonds met rok gefietst in de kou.. valt opzich nog wel mee

Annemieke, mooi dat je tentamen opzich wel goed ging. Behalve dan die achtergrondifo.. je hebt 't vast wel gehaald! Haha leuk dat je naar die open dag gaat.. ik hoop dat 't gezellig was. ;)

Ik ga mn kamer opruimen.. doeii :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12868 Gepost op: 31-01-2004, 14:50:17 »
bla bla bla

Kwam dr vandaag achter dat we met die polonaise op de voorpagina van het Dagblad van het Noorden zijn gekomen. :D Met zo'n foto erbij, koel! En ik ben ook nog op tv Drenthe geweest.. woehoeh!

bla bla

Sta je zelf ook op die foto in de krant? Want dan zie ik je maandag wel in de krant staan. (Wij hebben een abbonnement op DvhN, maar hij komt altijd een dag later met de post :))

Doei
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12869 Gepost op: 31-01-2004, 18:54:26 »
Een 2,2 tssss....  ::ohno::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12870 Gepost op: 31-01-2004, 19:03:15 »
Sta je zelf ook op die foto in de krant? Want dan zie ik je maandag wel in de krant staan. (Wij hebben een abbonnement op DvhN, maar hij komt altijd een dag later met de post :))
Nee ik sta dr niet op. ;)

Dr staan nu ook foto's van het feest op de site.. en nog meer foto's van polonaise waar ik zelf wat duidelijk op sta. zoals deze: die met die lange zwarte jas dus. ;) (btje groot.. )

« Laatst bewerkt op: 31-01-2004, 19:08:23 door @miesh »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12871 Gepost op: 1-02-2004, 14:38:29 »
Goed.... tweede poging
*test test*

Ja... hij doet het weer... maar voor hoelang? Mijn muis heeft enge knopjes, en Annemieke is geflipt... BLIJF VAN DIE MUIS AF (ze zat aan de muis...)..

Goed, we HADDEN een hele leuke post over Plien en Bianca, en mijn feestje (wat die met elkaar te maken hebben komen jullie nu nooit meer te weten... *snik snik*) maar daar hebben we nu geen zin meer in.

Daahaag
Daan

*Annemieke neemt het over
oh, hebben we dat niet meer?! Hallo zeg.. ik moet nog (opnieuw) vertellen dat huisoudste Elmar goed opgelet heeft bij het overmatige drankgebruik van alle 14jarigen :P en dat de film die tijdens het feest gemaakt is ook erg grappi was, dat er alleen wel errug vaak werd gezegd hoe leuk het wel niet was, en hoe verschrikkelijk om Wendy van Dijk genoemd te worden (?). Magoed, nee, ik moet geen okee meer zeggen :P.

Btw, leuke foto hoor Anne-Marie, je bent niet te missen! :P
En Chris je bent gemeen.. :(

* *(Daan dus) pakt het toetsenbord uit Annemiekes handen
Nouw...  Anne-Marie is wel degelijk te missen, dat hebben we namelijk gisteravond de hele tijd gedaan :(.

En dat geldt natuurlijk ook voor Debbie.
En Chriz.
En Han.
En Bertha.
En jullie aaaaaaaaaaaaaaaaaaaallemaal!!

*Annemieke
euhh ja sure :P
Ster moet btw nog ff enthousiast vertellen hoe blij ie wel niet is met ons cadeau :P ga je gang..

**
**scrolt snel naar boven...
**zoekt naar een bepaald zinnetje..
He SH*T... dat was ik dus vergeten.
[enthousiast]ik heb een cadeau gekregen van hunnie en ik was er zoooooo blij mee [/enthousiast]

*Miek
whahaha, ja joh, hij huppelde hemaal door het huis heen van blijdschap ::). En nou heb je nog niet gezegd wat het was! Majah dat doe je dan vast nog wel eens.. voor alle backspaceknoppen (hier ook al :o ;D) en enge muisknopjes helemaal gaan flippen, laat ik t hier maar bij. Facete valeatis en tot over een paar daagjes als ik weer ns op de uni kan forummen.. :-*

**had al dag gezegd
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12872 Gepost op: 2-02-2004, 17:27:08 »
Goeiemiddag,

Ik zou vandaag eik beginnen met afstuderen, maar ik heb me helaas al gelijk de eerste dag moeten ziekmelden. Ik ben zaterdag tijdens 't werken in de bakkerij namelijk heel hard gevallen ('t was heel glad doordat er water lag) en sindsdien had ik heel erg veel pijn in m'n onderrug. Ik weet me nauwelijks 'n houding te geven en kan eik 't beste liggen de hele dag. Met lopen, staan en zitten heb ik namelijk heel veel pijn. Daarom kan ik ook maar effe achter elkaar zitten en kon ik daarom vandaag onmogelijk de hele dag op kantoor gaan zitten.

Ik ben vanmiddag naar de dokter geweest en zij kwam tot de conclusie dat m'n stuitbeentje flink is gekneusd en daar kan ik wel 6 weken last van hebben!  :o >:(  Ze dacht wel dat de ergste pijn na 'n week voorbij zou zijn. Dat wordt dus iig 'n paar weken niet dansen voor mij (en juist nu we zo hard aan 't oefenen zijn voor onze wedstrijden in maart...) en rustig aan doen deze week. Ik heb net m'n afstudeerbedrijf gebeld dat ik probeer woensdag toch te beginnen. Ik moet wel veel opstaan tussendoor om zo proberen m'n rug te ontlasten. Ook heb ik pijnstillers gekregen, dus ik hoop dat die gaan werken.

Maar geen goede start dus van m'n afstudeerperiode. Ik baal er ook echt van dat ik gelijk op de eerste dag al niet kan komen. Ik hoop niet dat ze nu 'n stomme indruk van me hebben. Bovendien hoop ik dat ik nu niet in tijdsproblemen ga komen. Ik mis immers gelijk al 2 dagen.  :-\\

Maar genoeg gezeur van mij. 'n fijne avond allemaal!   :)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12873 Gepost op: 2-02-2004, 18:48:13 »
Han, jij mag zeuren hoor! Tegen ons kan je alles kwijt! En dan kunnen wij ook weer terug zeuren ;)

Bijvoorbeeld over het weer. Ik heb vandaag echt constant in de regen gelopen, steeds als ik er doorheen moest, regende het. En op een gegeven moment maakt het dan ook niet meer uit als een auto je helemaal natspat.
Over m'n stage, dat ik binnenkort veel lessen moet gaan geven van m'n begeleider, omdat ik er veel te weinig heb gegeven tot nu toe. Hallo... Snuffelstage!
Over het feit dat ik vanavond moet trainen en dat ik eigenlijk morgen een proefwerk heb over 7 hoofdstukken scheikunde, maar dat ik mezelf er niet toe kan zetten om te leren.
Over (even denken hoor) dat m'n schoenen nu nog steeds nat zijn van de regen.
Over dat de chocolade hier thuis op is.
Over van alles en nog wat :) .

Maar Han, jij mag dus ook zeuren ;D .

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12874 Gepost op: 3-02-2004, 15:56:54 »
Wat een sukkels bij mijn orthdontist, moest ik gister naar de Orthodontist omdat de elastiekjes moesten worden vervangen. Ik daarheen, wachten, wachten, wachten. Ben aan de beurt. Kga liggen. Elastiekjes worden er ingezet...... maar onder is maar een helft met rode elastiekjes(de kleur die ik had gekozen) bedekt.

Tenminste, daar kwam ik later pas achter. Toen ik thuis zat en wat at, schoot opeens het draadje(dat loszat zonder de elastiekjes) omhoog AUWWWWWWWW ::ohno:: ::ohno:: Ik meteen ff kijken hoe het kwam. Zag ik dat niks zat.

Vandaag weer teruggegaan. Zelfde Assistente. OWW DOM. Zegt ze als ze ziet dat er aan kant niks zit. JA @#$%#, had dat eerder opgemerkt.

Toch nog een leuke dag vandaag. Ik heb alle Onvoldoendes weggewerkt die op mijn vorig rapport stonden. Ik was HEEL erg vroeg uit en moest maar 3 uurtjes op school zijn. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen Mevr. Bouwers:(een rot-lerares die de rooster en roosterwijzigingen regelt)  ::bravo:: ::bravo::

Intikker: Balen dat het je niet gelukt is(foutje als dat niet zo was ;) )

Han: Balen dat je bent gevallen. Ik heb ook leuke dingen moeten missen toen ik op schookamp viel'

Nou iedereen *zwaai zwaai* ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

LC

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12875 Gepost op: 3-02-2004, 18:16:48 »
Maapie is terug!!!!!!!!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12876 Gepost op: 3-02-2004, 20:11:57 »
Maapie is terug!!!!!!!!

Ssssssssst..... Kom je daar nu al achter? Sinds vanmiddag al!! ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12877 Gepost op: 3-02-2004, 20:39:01 »
MAAPIE!!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Sorry, moest eruit.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12878 Gepost op: 3-02-2004, 20:54:09 »
Hier het eerste levensteken:
inlognaam: maapie
wachtwoord: ************************
::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::regenboog::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12879 Gepost op: 5-02-2004, 15:38:16 »
Han nog ontzettend beterschap met je rug, klinkt net zoiets als wat ik had toen ik altijd in een verkeerde houding ging zitten, was net een oud mannetje. Maar dat duurde maar 2 dagen oid. :-/

Ik heb vandaag iets ontdekt, ik heb nl. een verstopte neus nu.
En ik poets mijn tanden altijd voornamelijk met mijn mond dicht, maar als je neus dus dan verstopt zit dan stik je!  :o

Dus als je ook tandenpoetst met de mond dicht en als je neus verstopt is: let daar ff op! 

Doei! ::zwaai::