Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111102 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12760 Gepost op: 16-01-2004, 17:55:26 »

Iedereen van m'n klas was erover aan 't klagen en niemand denkt dat hij/zij 't gehaald heeft. Ik heb nu echt 't gevoel dat ons onrecht is aangedaan.
Is het niet mogelijk dit voorval aan te kaarten bij die stichting LAKS? Of komen die alleen bij de mei-examens in actie? Als er 1 persoon klaagt: die heeft zich meestal gewoon niet goed voorbereid, maar als iedereen met hetzelfde probleem te kampen heeft, lijkt het me toch iets om aan te kaarten?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12761 Gepost op: 16-01-2004, 18:10:50 »
Hallo luitjes,

Pfff lange week geweest zeg, tentamens, flink stressen af en toe maar we hebben het gered. Voor de vakantie had ik er ook al 4 gehad en nu 8. Die voor de vakantie gingen iets beter als die ik deze week gehad heb, behalve de laatste want die ging echt super, wel beter, want het tentamen dat ik ervoor had was nl één grote ramp. We kregen 110 meerkeuze vragen. De stof was: leer alles van Spanje, Portugal, Frankrijk, Italie, Kroatie, Cyprus, Malta en Griekenland. Dat lijkt niet erg, maar echt als je alle plaatsen aan alle kusten met alle bezienswaardigheden moet weten en ook de exacte ligging tov van elkaar dan wordt je helemaal gek. Ik heb denk ik meer dan 80% op de gok ingevuld, ik had zoiets van, goh, laat ik A maar weer eens nemen, die hebben we weer ff niet gehad.

@Han, oei das balen zeg, ik had tzelfde vandaag met een vak, Luchtvaartdiensteverlening, we doen er niks, we lezen t boek een beetje door, de week voor de tentames wordt ze ziek, ze belooft een proeftoets te e-mailen, die krijgen we niet, en nu hadden we woensdag het tentamen en t was echt supermoeilijk! Ik hoop dat ik een voldoende heb, voor jou hoop ik ook!

@Elmar, succes met je olympiade, ik heb in een verleden ooit mee willen doen aan de wiskunde olympiade, maar er toch maar vanaf gezien, omdat mijn cijfers niet zo hoog waren :D. Maar vreemde raadsels vond ik altijd wel leuk. A&K: Ik hoop dat t wat voor je is geworden.

Volgende week een lesvrije week! Maar komende vrijdag is de finale van onze schoolwedstrijd. Mijn school heeft 5 vestigingen en in totaal 8 klassen doen mijn opleiding. De wedstrijd is een reis organiseren binnen een budget van 10.000 euro voor maximaal 1 week voor 35 personen. Mijn groepje was de beste van de klas en nu mogen we onze reis (met bestemming Kopenhagen) a..s vrijdag voor een echte jury presenteren. Heb er wel zin in, t zou leuk zijn als we wonnen, want dan wordt de reis echt gemaakt! Maar 2e, 3e, 4e of 5e, vind ik ook prima, want dan mag ik met de winnaar mee! Maar dan moet t wel een leuke bestemming zijn!

Nou, ik hoop jullie weer een beetje geinformeerd te hebben wat mij zoal heeft bezig gehouden deze week. Ik ga me maar weer eens op de CMC storten (nog niet ingeschreven?! Doe t dan snel :D)

En andere forumtaken.

-xxx- Daisy

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12762 Gepost op: 16-01-2004, 19:02:24 »
Ken je dat, Van die leraren die echt de pik op je hebben. Ik wel. WAT HAAT IK MIJN NEDERLANDSE DOCENTE. MEVR. WELTING!(sorry als ze lid is :P )

Ik kan bij haar niks doen. Ook al vraagt iemand wat naast me en ik wil het uitleggen.

"MARK! OMDRAAIEN, NU!!!!!!!!!!!!!
"Ja, maar ik wilde iets uitleggen"
"KAN ME NIET SCHELEN, WERKEN.

Het zou me niet verbazen als ik dit jaar er nog wordt uitgestuurd*zucht*

Iedereen: Prettig Weekend. En Han: Je bent niet de enige met een pest-humeur

LC

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #12763 Gepost op: 16-01-2004, 19:09:51 »
Nou ik had vandaag gym en we deden het ergste wat je je maar kunt bedenken.........boksen ::niet-ok::
Een verschrikkelijke sport en ik kan het ook echt niet. En dan kreeg je allemaal technieken en ik wist nog niet eens of ik mijn handen wel goed in die bokshandschoen had gestopt. En dan op het laatst moest je nog een partijtje boksen en ik kreeg wel rake klappen (auw mijn maag)
Volgende week gaan we er weer mee verder en volgende week vrijdag ben ik ziek ::ok::
Toch bedankt!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12764 Gepost op: 16-01-2004, 19:37:07 »
Is het niet mogelijk dit voorval aan te kaarten bij die stichting LAKS? Of komen die alleen bij de mei-examens in actie? Als er 1 persoon klaagt: die heeft zich meestal gewoon niet goed voorbereid, maar als iedereen met hetzelfde probleem te kampen heeft, lijkt het me toch iets om aan te kaarten?

Ik ben al iets op aan 't stellen namens de klas met al onze klachten over 't tentamen waarmee we dan kunnen gaan klagen bij de docent. Ik denk niet dat 't veel uit zal maken (hij vindt 't volgens mij alleen maar leuk als iedereen 'n onvoldoende heeft.  >:( ), maar proberen kan natuurlijk altijd.

't LAKS is denk ik idd alleen voor de examens, maar dat weet ik niet zeker.  :-\

Daisy, zo te zien heb jij 't ook behoorlijk druk gehad met je tentamens. Geniet maar van je vrije weekje volgende week en succes met die schoolwedstrijd!  ::ok::

LC, wat rot voor je dat die docent zo doet tegen je. Ik hoop dat 't snel beter zal gaan...

Volgende week gaan we er weer mee verder en volgende week vrijdag ben ik ziek ::ok::

Dat is natuurlijk ook 'n oplossing voor vervelende gymlessen. Haha!  ;D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12765 Gepost op: 16-01-2004, 19:40:21 »
hallo iedereen  :)

alle mensen met een rothumeur =>  :-* het komt wel in orde !! Han: klinkt echt vervelend  :-\ en ik sluit me aan bij Jos, als iedereen erover zeurde, dan kan dat echt niet zomaar gebeuren.

ik heb niks te vertellen denk ik ::) wel heb ik gisteren in LO leren walsen (wat btw een ramp was  ;D) en voor mijn wiskunde olympiade heb ik 64/150  ;D zwak dus maar ik vond het voor mezelf best wel in orde
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #12766 Gepost op: 16-01-2004, 19:48:36 »
en voor mijn wiskunde olympiade heb ik 64/150  ;D zwak dus maar ik vond het voor mezelf best wel in orde

Hoeveel fout had je dan...iemand die ik kende had er maar 2 goed...ben blij dat ik er zelf niet aan mee heb gedaan, dat zou een verschrikkelijke afgang zijn geweest. Niet dat ik zo slecht ben in wiskunde maar van die rare opgaven waarbij je de vraag al niet snapt daar heb ik niks mee. Geef mij maar 2+2=5...toch? ???
Toch bedankt!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12767 Gepost op: 16-01-2004, 20:04:28 »
12 juist en 4 niet ingevuld  :) en er zit een vraag in die ik fout heb maar ik snap écht niet wat er fout aan is  :-X en het is idd wel niet te onderschatten zoiets  :-\
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12768 Gepost op: 16-01-2004, 22:09:40 »
Wat heeft iedereen toch een rotweek! Ik ook al en dan ook vooral door school... Vandaag wel moeten lachen trouwens, we kregen iets over impedantie en condensatoren die met spoelen en weerstanden parallel en in serie geschakeld waren en of wij even de stroom wilden uitrekenen. Ik had heel mooi alles uitgerekend (dacht ik), maar toen de docent naar me toe kwam, zei hij dat ik het goed fout had gedaan. Naja, beter goed fout dan een beetje fout denk ik dan...
Nu bleek dat de hele klas er niets van snapte, dus we hebben twee uur lang met klapperende oren in het lokaal gezeten en vanalles overgeschreven van het bord waar we niets van snapten... En daar hebben we dinsdag tentamen over, echt geweldig! Waarschijnlijk worden de cijfers net zo van die toto-uitslagen als die van de vorige keer toen er 1 voldoende was van de 25 :-\ .
Net heb ik gewerkt en een collega wordt overgeplaatst naar een ander filiaal. Morgen is haar laatste dag en vandaag moest ik afscheid van haar nemen, omdat ik morgen eigenlijk niet langs zou komen. Echt zo erg! Ik kan supergoed met haar opschieten en ze heeft echt staan huilen, ze vindt het helemaal niet leuk. Even uitleg voor de niet AH-ers: Je hebt een filiaalmanager (de grote baas, FM) en je hebt een verkoopmanager (de iets minder grote baas VM). De FM heeft haar overgeplaatst naar een ander filiaal, omdat hij geen full-timers meer wil hebben (zijn te duur). De VM wil helemaal niet dat ze weg moet, maar die heeft niets te zeggen bij ons ::) (FM = klootzak). Dus ik moest van de VM heel de afdeling versieren met ballonnen en bordjes van "we gaan je missen!" etc. Ze moet morgen om 7 uur beginnen, dus dan ziet ze dat :) . En als ze om 12.00u klaar is, kom ik ook nog even afscheid nemen. Waarschijnlijk word ik binnenkort ook ontslagen, ik kreeg te horen dat ik te vaak ziek ben en dat vindt de eikel niet leuk.

Han: ik hoop dat je het gehaald hebt en dat je kan afstuderen. Had je nou al een plek gevonden?

Avron: lang niet gesproken :) . Gymen is leuk, maar niet als je gaat boksen.

LC: ik hoop dat mevrouw Welting geen lid is ;)

Iedereen: Hebben jullie trouwens op school ook een minuut stilte gehouden om 11.00u? Wij wel, de docent wilde het niet ::) maar de hele klas wel.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12769 Gepost op: 16-01-2004, 22:19:24 »
Wij hebben wel een minuut stilte gehouden hoor. En de vlag hing ook halfstok.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #12770 Gepost op: 17-01-2004, 00:01:39 »
Iedereen: Hebben jullie trouwens op school ook een minuut stilte gehouden om 11.00u? Wij wel, de docent wilde het niet ::) maar de hele klas wel.
Je leraar wilde dat niet nou dat kan ik me echt niet voorstellen...waarom niet dan?
Toch bedankt!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12771 Gepost op: 17-01-2004, 00:12:31 »
Hoihoi...

Poeh heb weer zoveel bij te lezen... en nu heb ik zo lang aan de foon gehangen dat ik geen tijd meer heb om lang te reageren want ik moet morgenochtend eerst nog cadeautjes kopen voor de verjaardag van 's avonds en 's middags hebk dan nog een familiefeest in Amsterdam.

Wat jammer dat er allemaal dingen misgaan bij iedereen. Met mij gaat t ammaal prima!! Ok Grieks ging vandaag wat minder (denk ik, maar hopelijk nog wel gehaald..), maar daar kan ik niet de leraar de schuld van geven want het was gwoon een normaal tentamen, had dr alleen wat meer voor moeten leren.
Han, jij hebt je tentamen ook vast wel gehaald! Mss worden de cijfers ook wel opgehoogd of zo als iedereen het slecht maakt?
Iig toch leuk dat je weer eens in de bar post!
Anne, balen van die collega, kun je niet toch contact met haar blijven houden? En nog meer balen als je zelf ook ontslagen wordt zeg.. :-\
Debbie, maakt toch niet uit dat je niet zo hoog had voor die olympiade, je hebt het tenslotte maar wel gedaan! ::ok:: En met het zwemmen gaat het nu vast ook wel goed komen!
Daisy, wat cool dat de winnende reis echt doorgaat! Hopelijk mag jij mee! :D
Elmar, nogmaals gefeli met die hoge nat-olymp-score ;).
Daan, wat ontzettend leuk dat jullie nu zo veel mailen!! :D Weet je al of ze nou op je verjaardag komt?
LC, sja balen van die docente, maar ws weinig aan te doen dus je kunt je er maar beter niets van aan trekken.. :-X
Anne-Marie, post weer eens...?!

Nou onderhand ist al een aardige post dus vertel ik ook nog maar even dak een 7,7 voor mn Latijn teksten heb gehaald, wat wel mooi is met maar uhm een paar daagjes leren :). Verder heb ik maandag mythologietentamen, maar daarvoor kan ik alleen zondag leren :-[ omdak morgen dus de hele dag weg ben. Hebk errug veel zin in (in morgen dus, niet in zondag leren :P). Oja en ik heb een nieuwe broek! Met een leuke riem erbij! Cool he.. Verder hebk fotootjes van mn kamer die ik ook graag aan jullie wil laten zien maar ik kan geen bijlages toevoegen :( en ik ben dat programmaatje kwijt waarmee je foto's op onze site kunt zetten :-\.

En verder moet ik eens naar bed, dus iig welterusten en fijn weekend iedereen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12772 Gepost op: 17-01-2004, 10:35:07 »
Je leraar wilde dat niet nou dat kan ik me echt niet voorstellen...waarom niet dan?

Hij had zoiets van: naja, het is gebeurd maar niet hier in de buurt, dus eigenlijk raakte het hem niet zo erg. Maar toen zeiden wij met de hele klas dat wij wel een minuut stilte wilden houden, toen is hij daar toch maar in meegegaan. Ik snapte het ook niet hoor, van hem ::) .

Annemieke: Goed, die 7,7, maar jij vindt dat vast niet goed genoeg ;) . Nee hoor, ik ben trots op je  :-*

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12773 Gepost op: 17-01-2004, 13:56:50 »
Goeiemiddag!

Anne-Marie, post weer eens...?!
Ja sorry.. had deze week niet zoveel zin om te posten.

[gezeur] Ik sluit me aan bij degenen die een rotweek hadden, 't was wel niet zo heel erg maargoed. Ik had 't best druk met allemaal dingen voor school enzow, en ik ben de laatste tijd echt supermoe... :-\ We hadden woensdag ook zo atletiek en ik was de hele tijd btje duizelig,zwak en weetikveel. Nu had ik die dag ook niet ontbijten en als middageten alleen 1 boterham gegeten maargoed. En dan kom je thuis na 'zware' training en dan moet je latijn nog helemaal gaan leren. Buhh. Ik had dinsdag een so latijn en daar had ik een 9 op dus ik sta nu nóg een 6,3. Alleen door de rep gaat ie ws weer grandioos omlaag. :( Moet je nagaan hoe slecht ik in latijn ben, ik heb de goede antwoorden van de repetitie gezien van 't gymnasium ervoor en ik had 2 spiekbriefjes met teksten erop die er dus in voorkwamen (ja bad me :-X ) en wat rijtjes en dan nog heb ik ws een onvoldoende. ::niet-ok:: Onze leraar rekent ook zo superstreng, 1 fout per punt bijna. Iig dat deed íe bij 't gymnasium maar miss istie bij ons wat soepeler. Verder heb ik mn frans weer opgehaald want ik had op de rep een 6,1 en ik sta nu een 5,0. Dusj.. ;)

Maargoed, genoeg gezeur over cijfers enzow. Gister werd ik wel gek op school want de leraren bij ons houden zich gwn nooit aan de afspraken. Ze kijken nooit reps/verslagen en so's op tijd na! Vragen wij waarom zeggen ze zoiets van: "ja ik had vakantie" "geen tijd.."  "ik wou eens vroeg naar bed.."

Ja hallo als wij het daarom niet maken of inleveren worden wij toch ook gestrafd? De leraren moeten proefwerken in principe gewoon binnen 5 werkdagen nakijken dat staat in zo'n leerlingenstatuut maar wat kunnen wij daar tegen doen als ze zich daar niet aan houden.. nix >:( En gister was onze mentor weer heel lullig aan 't doen tegen mij en 'n vriendin. Ik snap niet wat zij de laatste tijd heeft maar alles wat ik zeg is fout geloof ik. [/gezeur]

Verder alles goed hor. ;) Ik ga vandaag ws voor een bril kijken, ik heb wel lenzen alleen als ik die echt elke dag inheb gaan mn ogen btje irriteren ensjow. Dus nu heb ik wel een bril erbij alleen die staat mij niet echt en de glazen zijn niet meer van de goede sterkte dus gaan we ff kijken. :) En ik denk dat ik voor mn overige verjaardagsgeld de boeken van In de Ban van de Ring ga kopen! :) We hebben hier thuis wel de boeken maar die zijn oud en niet écht van mij dusj. Wij hebben wel 1 minuut stilte gehouden op school, voor de 2e keer al want gelijk de ochtend na dinsdag hadden wij met de klas ook al 1 minuut stilte maargoed.

Elmar, btje laat maar nog gefeliciteerd met je hoge score en succes met die scheikunde-olympiade!

LC, vervelend dat die lerares de pik op je heeft maar ws weinig aan te doen idd. :-\ Wees blij dat 't iig niet je mentor is. ;) toch?

Debbie, leuk dat je hebt meegedaan aan die olympiade ondanks dat je geen geweldige score had maar dat boeit niet superveel toch?

Annemieke, goed van je zeg die 7,7!! Leuk dat je een nieuwe broek hebt, *fotoww* echt irri dat je geen bijlages hier kan toevoege en succes met je mythologietentamen en het leren ervoor! Ik hoop dat die verjaardag gezellig word en dat het familiefeest dat ook ehm.. is/was whatever. ;)

Han, balen zeg van dat tentamen! Ik hoop dat je hem toch gehaald hebt, vast wel.!

Daisy, leuk dat je hier ook weer eens post en ik hoop dat jullie gaan winnen met die wedstrijd!

Anne, wat vervelend dat die collega van je overgeplaatst word! Wel erg leuk dat jullie die afdeling hebben versierd voor haar.

Ik ga zo naar de stad.. doejj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12774 Gepost op: 18-01-2004, 13:32:34 »
Balen Anne-Marie van al dat gedoe op school en die irritante leraren. Maarja het blijft toch het belangrijkste of het gezellig is.. Naja hopelijk wordt t snel ammaal wat leuker.. Btw, je moet wel ontbijten enzo he, straks ga je nog echt een  keer flauwvallen :s.

Annemieke, goed van je zeg die 7,7!! Leuk dat je een nieuwe broek hebt, *fotoww* echt irri dat je geen bijlages hier kan toevoege en succes met je mythologietentamen en het leren ervoor! Ik hoop dat die verjaardag gezellig word en dat het familiefeest dat ook ehm.. is/was whatever. ;)
thx thx, jaa was heel leuk allemaal, beide feesten... O.a. confettigevecht met mn familie ;D. 's avonds dus de verjaardag van 'die grappige vriend', dus we hebben erg veel gelachen en ik heb ook eens zijn andere vrienden gezien waar die t wel eens over heeft, ammaal leuke mensen..was alleen wat minder toen zn ouders er ff 'gezellig' bij kwamen zitten ::) ;) maar owkej.. Magoed, laat thuis en nu moek dus idd mytho leren.. Idd irri dat je geen bijlagen meer kan toevoegen want ik heb ook weer een hoop leuke fotootjes gemaakt gister! :D

Anne-Marie, ben benieuwd naar je nieuwe bril! Je vindt vast wel een leuke! Of mss heb je hem al gevonden..
Anne thx dat je trots op me bent ;D

Ik ga nu ff mn ouders de foto's showen.. hm, met lichtelijke censuur.. :p

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12775 Gepost op: 18-01-2004, 18:28:09 »
Balen Anne-Marie van al dat gedoe op school en die irritante leraren. Maarja het blijft toch het belangrijkste of het gezellig is.. Naja hopelijk wordt t snel ammaal wat leuker.. Btw, je moet wel ontbijten enzo he, straks ga je nog echt een  keer flauwvallen :s.
Tsjaah, 't is idd ook wel het belangrijkste of 't gezellig is enzow. En dan is het meestal ook wel zo, alleen 't is niet echt gezellig meer met die paar vrienden waar we ook paar keer bij gelogeerd ensjow hebben o.a. die ene.. weetjewel.. maargoed, dat zal wel weer komen. Ja ik weet wel dat ik moet ontbijten maar kan 's ochtends bijna niks door mn keel krijgen.  :-\

Mooi dat allebei de feesten gezellig enzo waren, minder dat die ouders erbij kwamen zitten maar die hebben jullie toch wel snel weggejaagd? ;)

Anne-Marie, ben benieuwd naar je nieuwe bril! Je vindt vast wel een leuke! Of mss heb je hem al gevonden..
Hehe ik heb dr idd één gevonden. ;D Eerst heel lang getwijfeld, zo'n vage verkoper de hele tijd terugkomen: "heb je al wat leuks gevonden?"  En toen ging die dr weer ammel andre brillen bijhalen waardoor de keuze nog moeilijker werd. ::) Maargoed, ik heb dr een, en hijs wel leuk denk ik. Voor zover een bril bij mij leuk kan staan. Toen nog ff oogtest ensjow, en omdat ik dus lenzen heb die ik bij een andere opticien koop gingen ze mij zo'n btje bepraten dat hun ook dat soort lenzen hadden en over de goede service.. blabla. En nu heb ik gratis lenzen+houderding & vloeistof meegekregen dus dat is wel weer mooj meegenome. :D Ik kan niet a.s. maandag maar die drop ehm.. mn bril ophale.

Succes morgen met je tentamen Annemieke!

Ik haat wiskunde btw... ik loop achter en dat hoofdstuk ik echt zo moeilijk. ::niet-ok:: Heb vandaag eerst wel schaatsen gekeken, dat was wel koel! :)

Ik ga ff comp opnieuw opstarten om te kijken of msn het dan wel doet. :-\

Dagg :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12776 Gepost op: 18-01-2004, 20:50:14 »
Heb vandaag eerst wel schaatsen gekeken, dat was wel koel! :)

Heb je ook EK shorttrack gekeken? Dat was op mijn ijsbaan ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12777 Gepost op: 19-01-2004, 10:14:32 »
Speciaal voor de verjaardag van Daan is deze jongedame even komen overvliegen, om hem vandaag te feliciteren met zijn 14e verjaardag.

Proficiat, Daan

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12778 Gepost op: 19-01-2004, 10:15:30 »
Daan, nogmaals gefeliciteerd!  :-*
Ik moet leren voor m'n tentamen van morgen, maar ik heb er absoluut geen zin in. Maar als ik op de site zit, schop me eraf! Kunnen we de server niet vast laten lopen ofzo?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12779 Gepost op: 19-01-2004, 10:17:45 »
Speciaal voor de verjaardag van Daan is deze jongedame even komen overvliegen, om hem vandaag te feliciteren met zijn 14e verjaardag.

Proficiat, Daan

;D ;D ;D

Daan, nogmaals gefeliciteerd!  :-*
bedankt :-*

Ik ben vandaag ziek thuis, dus ik ga weer lekker verder uitzieken...

daaahaag
Take a glorious bite out of the whole world