Goeiemiddag!
Anne-Marie, post weer eens...?!
Ja sorry.. had deze week niet zoveel zin om te posten.
[gezeur] Ik sluit me aan bij degenen die een rotweek hadden, 't was wel niet zo heel erg maargoed. Ik had 't best druk met allemaal dingen voor school enzow, en ik ben de laatste tijd echt supermoe... :-\ We hadden woensdag ook zo atletiek en ik was de hele tijd btje duizelig,zwak en weetikveel. Nu had ik die dag ook niet ontbijten en als middageten alleen 1 boterham gegeten maargoed. En dan kom je thuis na 'zware' training en dan moet je latijn nog helemaal gaan leren. Buhh. Ik had dinsdag een so latijn en daar had ik een 9 op dus ik sta nu nóg een 6,3. Alleen door de rep gaat ie ws weer grandioos omlaag.
Moet je nagaan hoe slecht ik in latijn ben, ik heb de goede antwoorden van de repetitie gezien van 't gymnasium ervoor en ik had 2 spiekbriefjes met teksten erop die er dus in voorkwamen (ja bad me
) en wat rijtjes en dan nog heb ik ws een onvoldoende.
Onze leraar rekent ook zo superstreng, 1 fout per punt bijna. Iig dat deed íe bij 't gymnasium maar miss istie bij ons wat soepeler. Verder heb ik mn frans weer opgehaald want ik had op de rep een 6,1 en ik sta nu een 5,0. Dusj..
Maargoed, genoeg gezeur over cijfers enzow. Gister werd ik wel gek op school want de leraren bij ons houden zich gwn nooit aan de afspraken. Ze kijken nooit reps/verslagen en so's op tijd na! Vragen wij waarom zeggen ze zoiets van: "ja ik had vakantie" "geen tijd.." "ik wou eens vroeg naar bed.."
Ja hallo als wij het daarom niet maken of inleveren worden wij toch ook gestrafd? De leraren moeten proefwerken in principe gewoon binnen 5 werkdagen nakijken dat staat in zo'n leerlingenstatuut maar wat kunnen wij daar tegen doen als ze zich daar niet aan houden.. nix
En gister was onze mentor weer heel lullig aan 't doen tegen mij en 'n vriendin. Ik snap niet wat zij de laatste tijd heeft maar alles wat ik zeg is fout geloof ik. [/gezeur]
Verder alles goed hor.
Ik ga vandaag ws voor een bril kijken, ik heb wel lenzen alleen als ik die echt elke dag inheb gaan mn ogen btje irriteren ensjow. Dus nu heb ik wel een bril erbij alleen die staat mij niet echt en de glazen zijn niet meer van de goede sterkte dus gaan we ff kijken.
En ik denk dat ik voor mn overige verjaardagsgeld de boeken van In de Ban van de Ring ga kopen!
We hebben hier thuis wel de boeken maar die zijn oud en niet écht van mij dusj. Wij hebben wel 1 minuut stilte gehouden op school, voor de 2e keer al want gelijk de ochtend na dinsdag hadden wij met de klas ook al 1 minuut stilte maargoed.
Elmar,
btje laat maar nog gefeliciteerd met je hoge score en succes met die scheikunde-olympiade!
LC, vervelend dat die lerares de pik op je heeft maar ws weinig aan te doen idd. :-\ Wees blij dat 't iig niet je mentor is.
toch?Debbie, leuk dat je hebt meegedaan aan die olympiade ondanks dat je geen geweldige score had maar dat boeit niet superveel toch?
Annemieke, goed van je zeg die 7,7!! Leuk dat je een nieuwe broek hebt, *fotoww*
echt irri dat je geen bijlages hier kan toevoege en succes met je mythologietentamen en het leren ervoor! Ik hoop dat die verjaardag gezellig word en dat het familiefeest dat ook ehm.. is/was whatever.
Han, balen zeg van dat tentamen! Ik hoop dat je hem toch gehaald hebt, vast wel.!
Daisy, leuk dat je hier ook weer eens post en ik hoop dat jullie gaan winnen met die wedstrijd!
Anne, wat vervelend dat die collega van je overgeplaatst word! Wel erg leuk dat jullie die afdeling hebben versierd voor haar.
Ik ga zo naar de stad.. doejj