Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109920 keer)

Offline sjulie

• Forumlid
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12700 Gepost op: 6-01-2004, 23:03:34 »
Je deed het helemaal geweldig. ;D ;D ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12701 Gepost op: 6-01-2004, 23:17:05 »
Je deed het helemaal geweldig. ;D ;D ;)

Ja, goed he??  ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12702 Gepost op: 7-01-2004, 11:25:56 »
Dank je Intikker, dat je er niet bij kon zijn ;D

You're welcome...

Net het nieuws gekregen waar ik niet op zat te wachten. Mijn stageopdracht is op kwantiteit afgekeurd wat betekend dat ik alles wat ik de afgelopen 2 maanden heb gedaan, nu in 2 weken nog een keer extra moet gaan doen!  >:( Dus ik denk dat ik de komende 2 weken wat minder op het forum ben...  :-\
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12703 Gepost op: 7-01-2004, 11:33:59 »
Anzjie, de vlammen hebben niet je vingertoppen bereikt? Geukkig maar, al was het even hilarisch toen je in vuur en vlam van het podium verdween. Wel flauw he, toen het publiek BIS BIS begon te roepen........ ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12704 Gepost op: 7-01-2004, 12:07:11 »
Balen Sjors, dat je nu alles nog een keer moet doen en dan extra! Is wel een goed excuus voor gister ;) . Nee, serieus: ik vind het echt erg voor je, want je hebt er hard aan gewerkt, neem ik aan.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12705 Gepost op: 7-01-2004, 13:16:04 »
Klote, Intikker. Irritant lijkt me dat, hoe er je je best ook doet, je blijft afhankelijk van anderen.  :-\ Ik heb nu alle topics (bijna) doorgelezen. Maar ik moet er nog 1tje met ongeveer 222 reacties. (ZUCHT!)  :-[

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12706 Gepost op: 7-01-2004, 13:40:14 »
Wow Chriz, wat een superactie! Succes verder!
Intikker, wat ontzettend balen! Had mijn nicht ook... Sja, ik kan niet anders dan je ook gewoon heel veel succes wensen de komende weken...

Ik heb gister de hele middag met 2 vriendinnen doorgebracht en daarna de avond aan de telefoon, dus nu veel te lang uitgeslapen, tot kwart pover 11 of zo  ::), en nu moet ik echt vandaag mn essay af krijgen :-\ en een vertaling van Latijn zien te vinden :o (waah stress). Oja archeologie ging denk ik wel goed genoeg. Naja zie het wel he.

Kheb van Elmar aan de telefoon gehoord wat de awarduitslagen (nee, niet awar-Duits-lagen ??? :P) waren, kheb nu natulijk geen tijd om t hemaal bij te lezen, en ik ben errug blij met mijn awards!! Echt heel leuk, vooral die Molshoop! :D
Hehe wel dusj.. Niet dat ik er veel aan had maar toch bedankt.. ;)
ja, goed he. Je mag ook wel antwoorden hor :P.

Ik weet niet of mijn moeder het geloofde, vast niet denk ik. ;D
whaha, nee zal wel niet dan. Het was iig niet erg geloofwaardig ;D. "Kijk mam, dit is mijn Engels boek, waar ik net uit geleerd heb!" :P

Ze heeft het er iig niet meer overgehad. (vreemd genoeg, mn ouders hebben helemaal niet gevraagd of ik nog geleerd had 't weekend..)
haha, ze begrepen ws wel dat t daar wel niet meer van was gekomen... Wel relaxt van ze! ::ok::

Balen van de irritante mensjes op school en het Franse hw. Maarre je moet ook wel n keer wel je hw maken hoor...! :-\ Mooi dat Engels goed ging!! ::ok::

Leukk idd dat je 't eng vond van die hoogslaper.
wat is daar nou weer leuk aan?! ??? Gisteravond wast al stuk minder eng want toen de foon ging die op mn bed lag ben ik razendsnel naar boven geklommen om m nog op tijd op te nemen ;). Maar mn voetjes vinden t nog steeds niet fijn :( :P.

(haha, ikzei wel dat je veel eng vond.. :P tenminste dat soort dingen dan he, net zoals die gladde, enge weggetjusz. ;P )
hihi ja precies... maar ik durf wel mensen op te bellen... :P

En veel succes met je tentamens ensjow!
thx!

Wel leuk om te lezen dat je het zo spannend vond in de hoogslaper, je kan je matras er ook onder leggen hoor ;) .
onder de hoogslaper?? Neeee daar staat mn bankje, waar ik zo superblij mee ben! :D ;D En t matras eraf zien te krijgen lijkt me heel wat enger ;D :P.

Nou uhm ik hoop dat ik morgen niet naar de uni hoef omdat ik vandaag alle benodigde Latijnvertalingen vind, en dat wil dus zeggen tot vrijdag! Doeiii

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12707 Gepost op: 7-01-2004, 16:35:45 »
wat is daar nou weer leuk aan?! ??? Gisteravond wast al stuk minder eng want toen de foon ging die op mn bed lag ben ik razendsnel naar boven geklommen om m nog op tijd op te nemen ;). Maar mn voetjes vinden t nog steeds niet fijn :( :P.
Sorry  :( :-[

Intikker, jammer dat je je stageopdracht overnieuw moet doen. Lijkt me echt balen. Ik had gisteren ook slecht nieuws, maar ik mag het niet overnieuw doen. Ik heb een 5.0 gehaald voor een PO van Geschiedenis :-\

En vandaag ging het wel goed op school, behalve dan dat ik het tweede lesuur heb gemist. En normaal zitten ze daar niet mee (als je het niet te vaak doet), maar wel op woensdag. Op woensdag hebben we namelijk het tweede uur een verplicht studieuur... Nouja, mijn conrector is morgen weer op school, ik hoor het dan wel. Of niet, want waarschijnlijk begint ie over een site die ik nog moet afmaken en moet overzetten naar de server van Markenhage.nl :-\ Zo is ie dan weer wel ;D.
Zodra de site af is, zet ik hier wel een link neer ofzo... of niet. Maar het wordt waarschijnlijk zoiets als: www.Markenhagereizen.org (Markenhage is baai de weej de naam van mijn school...)
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12708 Gepost op: 8-01-2004, 15:18:51 »
Ik vind het ook erg jammer Maapie. En dat jullie(ook al bedoel je niet iedereen hopelijk) me niet meer vertrouwen. Ik vertrouw je volkomen Lieke. Ik zou het leuk vinden als je blijft maar het is volkomen je eigen mening. Hopelijk kom je nog wel een paar keer terug :'( :'( :'(

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12709 Gepost op: 8-01-2004, 16:10:35 »
MAAPIE!

Niet weggaan, van wie zn fanclub moet ik dan lid zijn ???  Ook ik heb aan je nick gezien dat je jezelf helemaal verwijderd hebt, jammer. Ik vertrouw jouw volledig. Als je al nog een account zou aanmaken, wat ik niet denk, dan zou je niet je email adres er zo in zetten. Ik vind het jammer dat dit zo gelopen is, en ik hoop dat je nog terug komt.

:-*
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12710 Gepost op: 8-01-2004, 16:11:15 »
Maapie, jammer hoor dat je weggaat. Ik had je genomineerd voor liefste forummer. Ik vind dat degene die een dergelijke grap uithaalt en daar vervolgens niet voor uitkomt, geblokkeerd zou moeten worden.
Ik geloof je natuurlijk, maar koop jij niet zoveel voor. De mensen waar je het meest mee omgaat in de CSC bijvoorbeeld, die zijn belangrijker.

Ik hoop dat je je nog bedenkt, en tegen de mods zou ik willen zeggen: probeer ajb om deze grappenmaker boven tafel te krijgen. Ik weet niet wat er allemaal precies gezegd is door die Alkie waardoor Maapie zo overstuur is,
maar dit kan natuurlijk niet.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2004, 16:44:51 door idefix »
we're back :(

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #12711 Gepost op: 8-01-2004, 18:56:57 »
Heeyzzz iedereen,
Ik wilde even zeggen dat ik wat vaker weer op het forum zal komen (hoe vaak heb ik dat al wel niet gezegd)...zo te zien is er veel verandert na mijn vertrek en het lijkt me wel weer leuk om te proberen wat vaker te komen

Nou ik zie jullie wel op het forum

Groetjes Jorn
Toch bedankt!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12712 Gepost op: 8-01-2004, 19:05:20 »
Heeyzzz iedereen,
Ik wilde even zeggen dat ik wat vaker weer op het forum zal komen (hoe vaak heb ik dat al wel niet gezegd)...zo te zien is er veel verandert na mijn vertrek en het lijkt me wel weer leuk om te proberen wat vaker te komen

Nou ik zie jullie wel op het forum

Groetjes Jorn

toch nog goed nieuws vandaag!!  ::ok::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12713 Gepost op: 9-01-2004, 15:21:11 »
En nog meer goed nieuws vandaag, we hebben met zijn allen ervoor gezorgd dat Maapie zich weer happy voelt hier op de site: petje af voor iedereen die daarvoor heeft gezorgd.  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12714 Gepost op: 9-01-2004, 20:00:28 »
Hoihoi,
Tis weer weekend dus ik ben weer in het eindeloze forumland Gouda :P. Moet wel nog heel veel Latijn leren voor maandag en zondag gaan we naar mn neefjes verjaardag duzz ::). Gister hebk dus idd (goed he!) niet geforumd of uberhaupt geďnternet, maar daardoor hebk wel de hele Maapie-crisis een btje gemist :-\. Ik weet niet echt wat er nou aan de hand was, ga zo nog wel ff daar kijken, maar ja ik geloof dat het voor meer mensen wel onduidelijk was. Naja ik hoop iig dat t gwoon snel weer goedkomt.

Met mij gaat het nog steeds super, mn kamertje bevalt goed, vooral de verwarming, die wordt zo lekker snel warm!! Hier in Gouda had ik het meteen weer steenkoud :( (ik weet echt nergens waar ik het zo koud heb als hier!) maar ik was mn fleecevest vergeten dus heb nu maar n sjaal om mn middel gebonden en een muts opgezet :-[ wat er zeer debiel uitziet maarja niemand die het ziet :P. Behalve dan mn ouders en broer die per se de verwarming niet hoger willen >:(. Tis dak nie kan typen met handschoenen aan...

Ennn ik heb mn digitale camera!! :D Hij werkt ook nog, ja moet nog ff alles installeren enz enz, maar kheb wel ff gekeken of ie het deed. (En nee ik ga geen foto maken van mij-met-sjaal-en-muts-8er-de-comp :p)

Avron, welcome back!! :D ::ok:: Altijd leuk, terugkomers.

Sorry  :( :-[     
ja, net alsof ik dat erg vond.. Nee tis juist handig dat ik daardoor leer extra snel mn bed op te klimmen! :P

Ik heb een 5.0 gehaald voor een PO van Geschiedenis :-\
ow, balen zeg... zeker met zo'n po. Hopelijk kun je het wel ophalen met iets anders ofzo :-\.

waarschijnlijk begint ie over een site die ik nog moet afmaken en moet overzetten naar de server van Markenhage.nl :-\
succes ermee! ::ok:: (Begon ie daar idd over? :p)

Markenhage is baai de weej de naam van mijn school
pur toeval? :P

Kheb gister samen met n huisgenootje gegeten, duz zo begin ik al n btje in te burgeren daar :). Nu nog gaan uitvinden hoe de wasmachine werkt, want kheb dit weekend voor het eerst hemaal geen was meegenomen naar mn ouders...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12715 Gepost op: 10-01-2004, 00:02:55 »
Heej hier ben ik ook weerr,

Net ff bijgekletst met Annemieke aan de tel. :) Mn ouders waren btej overstressd maargoed. Hallo zo erg is dat toch niet, poosje bellen?

Nja.. het is alweer weekend. Deze schoolweek is egt snel gegaan. het was wel gezellig vandaag op school, veel gelachen en lol gemaakt gwn. Ik heb wel btje wiskunde verpest, repetitie , khad een 4,3 en op frans so had ik een 1,0 en op scheikunde had ik een 3,1. :( Maargoed, ik sta alleen op frans een onvoldoende en op latijn sta ik (jaja, goed he Miekjuhh :P ) een 5,8!! ::ok:: Alleen ik heb volgende week een rep dus daar moet ik wel een voldoende op halen. :-\ Verder heb ik maar 2 reps volgende week, dus das wel relaxxt. Ik doe echt nix aan school terwijl ik zoveel moet doen en zoveel achterloop, echt slecht. MSN is ook te verslavend gwn.. :(

Ik ga morgen als 't goed is naar Groningen, btje winkelen hoop ik. Want daar ist natuurlijk niet van gekomen, en mn ouders willen meubels kijken.. *saaii..* Maar iig gratis vervoer naar Groningen + winkelmogelijkheid en hele kleine kans om Bertha te zien.. dus genoeg redenen lijkt me zo. ;D

Annemieke, koel dat je eindelijk je digi-camera hebt! :D En veel succes morgen met latijn leren maar kom ook maar veel op 't forum hor. ;) En mooi dat het op je kamer in Nijmegen wél warm is. ;D

Avron, welkom terug!! :D

Ik ga nog ff bijlezen denk ik, niet zoveel boeiends meer te vertellen.

Doejj *zwaai zwaai*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12716 Gepost op: 10-01-2004, 02:44:03 »
Moi!

* bertha531 twijfelt of ie wel moet gaan posten in de bar...

Ben er nu toch al!
Heb eik niets te melden! Ja, bloemkool gehad vandaag...  :-\ ::ok::

Ik ga morgen als 't goed is naar Groningen, btje winkelen hoop ik. Want daar ist natuurlijk niet van gekomen, en mn ouders willen meubels kijken.. *saaii..* Maar iig gratis vervoer naar Groningen + winkelmogelijkheid en hele kleine kans om Bertha te zien.. dus genoeg redenen lijkt me zo. ;D

Ik ben morgen in Grunn! Al ga ik niet winkelen... 
En helemaal geen meubelen...  :-\

Ik zit wel een beetje krap in de waskijpers! Wie weet!

Citaat
Doejj *zwaai zwaai*

*zwaahaai*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12717 Gepost op: 10-01-2004, 12:16:54 »
Hallo zo erg is dat toch niet, poosje bellen?
sja, ouders schijnen dat wel erg te vinden jah ::) :-\

Maargoed, ik sta alleen op frans een onvoldoende en op latijn sta ik (jaja, goed he Miekjuhh :P ) een 5,8!! ::ok::
hrm :-\, zorg er dan maar wel voor dat je volgende week je rep goed maakt he... Als je nou vandaag niet de hele dag in Groningen blijft kun je daarna nog ff leren ;), en dan zijn we samen Latijn aant leren! ;D Geeft toch wel weer een extra motivatie, of nie? ::)

Ik doe echt nix aan school terwijl ik zoveel moet doen en zoveel achterloop, echt slecht. MSN is ook te verslavend gwn.. :( 
hm, mss kom ik je zo dan wel ff van msn wegjagen... :P (yeah sure ::))

Maar iig gratis vervoer naar Groningen + winkelmogelijkheid en hele kleine kans om Bertha te zien..
whahaha, Anne-Marie straks alle wasknijperwinkels ( :P) af om haar kans maar te vergroten... ;D

Annemieke, koel dat je eindelijk je digi-camera hebt! :D
thx, ja cool he, moet nog wel ff installeren op de comp enzow... Denk dak morgen wel foto's ga maken op de verjaardag van mn neefje :).

En veel succes morgen met latijn leren maar kom ook maar veel op 't forum hor. ;)
thx, neeej :o dat moet je niet zeggen, je moet me juist wegjagen! Zie je, mn pauze is alweer voorbij! :'(

En mooi dat het op je kamer in Nijmegen wél warm is. ;D
haha zo kan je het ook bekijken... ik zit hier weer te bibberen :s

* bertha531 twijfelt of ie wel moet gaan posten in de bar...

altijd doen! die bloemkool kan bijv reuze interessant zijn hoor ;), maar waarom dat :-\-smiley erbij, is toch best lekker? Ik heb gister, net als dinsdag, pannenkoeken gegeten...

(shit, te lang pauze gehouden) (het zal ook eens niet...) *zwaaizwaai*

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12718 Gepost op: 10-01-2004, 17:22:11 »
Moi!
Moiuh!

Ik ben morgen in Grunn!
;D Nou ik heb je niet gezien in een wasknijperwinkel. :P Ook niet in de V&D, Plato, Bijenkorf of whatever.. Ondanks dat ( ;) ) wasst wel koel! Ik heb eindelijk de dvd van The Lion King gekocht en een CD van Nightwish (Century Child)! Die ik nu aan 't beluisteren ben.. :) Verder hebben mn ouders nog een kast gekocht en verder gwn rondgekeken ensjow.. We waren nog net op tijd thuis om de 3000m te zien van de dames bij 't schaatsen. Wie volgt 't schaatsen nog meer? Vind 't iig altijd erg leuk om te zien, go Tuitert! 8)

Ik ga vanavond Griekse Kofta koken/maken whatever,, :D

sja, ouders schijnen dat wel erg te vinden jah ::) :-\
Tsja, onvoorstelbaar.. mn moeder belt ook eeuwen soms.. en daar zegt mn vader natuurlijk nix van. ::)

hrm :-\, zorg er dan maar wel voor dat je volgende week je rep goed maakt he... Als je nou vandaag niet de hele dag in Groningen blijft kun je daarna nog ff leren ;), en dan zijn we samen Latijn aant leren! ;D Geeft toch wel weer een extra motivatie, of nie? ::)
Hehe jahoor,, een 5,8 is goed hor :o Ik stond eerst een 3,4 ofzo en dat heb ik maar mooi opgehaald.. (met so's waarbij je de teksten op de stoel van diegene voor je kan plakken maargoed) Ik ben niet de hele dag in Groningen gebleven alleen heb toen schaatsen gekeken, gegeten en ff geholpen met kastje leegmaken want mn ouders hebben ook in Groningen een dvd-speler gekocht! :D Eindelijk, dus kan ik vanaaf dvd op de tv kijken zegmaar ipv op de computer.

hm, mss kom ik je zo dan wel ff van msn wegjagen... :P (yeah sure ::))
Haha,, idd right. ;D

whahaha, Anne-Marie straks alle wasknijperwinkels ( :P) af om haar kans maar te vergroten... ;D
Als ik 't eerder had gelezen misschien ja.. ;)

thx, ja cool he, moet nog wel ff installeren op de comp enzow... Denk dak morgen wel foto's ga maken op de verjaardag van mn neefje :).
Yw, hehe idd cool. Je moet maar keer ergens veel foto's van maken en dan laten sjien op compp.. das koel! Ga je naar al de verjaardagen van je neefjes/nichtjes ofzo? Ik ga daar nooit naar toew.  :-\

thx, neeej :o dat moet je niet zeggen, je moet me juist wegjagen! Zie je, mn pauze is alweer voorbij! :'(
Haha,, tuurlijk moeten we je niet wegjagen! Je red het allemaal wel, jullie zouden mij juist moeten wegjagen want ik sta niet supergoed overal op. Maar dat heeft probably geen nut. ;) Ik ben trouwens aan de tel helemaal vergeten te vragen hoe je tentamens waren gegaan. :-[ Dus bij deze, hoe gingen je tentames??

haha zo kan je het ook bekijken... ik zit hier weer te bibberen :s
;D Bibberbibber..

Ik heb gister, net als dinsdag, pannenkoeken gegeten...
:o Ik dacht dat jullie thuis altijd macaroni, (wortel)salade, smek (ofzo) en tomatensausgedoe aten. Tssk, valt me nou tegen, ongezond hoor. :P

Ik ga nog ff bijlezen.. *zwaaaiii..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12719 Gepost op: 10-01-2004, 19:23:28 »
Ik ga vanavond Griekse Kofta koken/maken whatever,, :D
hm, wat was dat ook alweer? wast goed gelukt??

Tsja, onvoorstelbaar.. mn moeder belt ook eeuwen soms.. en daar zegt mn vader natuurlijk nix van. ::)
moet ie ws ook niet wagen of wel ;)

Ik ben niet de hele dag in Groningen gebleven
::ok::
alleen heb toen schaatsen gekeken, gegeten en ff geholpen met kastje leegmaken
dus weer niks aan je hw gedaan? ::niet-ok:: Slecht hoor! Je ouders kunnen zo'n kast toch ook wel zelf leegmaken! >:( En die Lion King-dvd (of welke andere dan ook) mag je pas kijken als je eerst heel veel hw hebt afgemaakt!!

Je moet maar keer ergens veel foto's van maken en dan laten sjien op compp.. das koel!
ja nouja niet van mijzelf zoals ik er nu uitzie, want heb n trui aan die ik echt alleen aandoe als niemand me ziet :-[ :-X en dus ook sjaal om en muts op ::)...

Ga je naar al de verjaardagen van je neefjes/nichtjes ofzo?
haha, neehoor, heb nog veel meer neefjes en nichtjes ;) maar mijn vader is peetoom van dit neefje duz vandaar... Kvind het altijd wel gezelli :).

Haha,, tuurlijk moeten we je niet wegjagen!
hrm, nou, daar heb ik wat aan :-\. Tis echt vet veel, kga t denk ik nie halen om alle teksten helemaal door te nemen... :-[

jullie zouden mij juist moeten wegjagen want ik sta niet supergoed overal op.
ksssst!!!! >:( weg jij!! NU!

Maar dat heeft probably geen nut. ;)
ow, naja, proberen kan geen kwaad... je gaat hier nu niet meer op reageren Anne-Marie, je gaat NU, voor 1 keertje, echt aan je hw!! >:( ik blijf proberen hor.. ;-)

Ik ben trouwens aan de tel helemaal vergeten te vragen hoe je tentamens waren gegaan. :-[ Dus bij deze, hoe gingen je tentames??
ow, nm :), en kheb dr toch pas eentje gehad. Die ging wel, denk ik, mwa, weet nie zeker, maar zie het wel. Ik ga me er iig niet heel druk om maken want dat helpt toch niet ;). (Wauw, ik word nog eens verstandig :P)

;D Bibberbibber..
is nie grappig :( en straks moek mn muts ook nog afzetten omdat er een vriend van mn broer langskomt en ik er zo debiel uitzie... Eik wil ik dan ook een andere trui aan majah :-[.

:o Ik dacht dat jullie thuis altijd macaroni, (wortel)salade, smek (ofzo) en tomatensausgedoe aten.
wat een ontdekking he ;), niet altijd dus. Trouwens toen ik die mislukte champignonsoep had gemaakt die Daan en jij toch wel lekker vonden, aten we daarna toch ook geen macaroni? Of wel? Oooja, toen hadden jullie het nog in jullie post erover dat ik de smac aant snijden was... :-[ ;D Nou ik zal tegen mn moeder zeggen dat ze volgende keer iets anders moet maken :P en als je 'ns in Nmegen komt zal ik ook wel iets anders maken... ;)

Ik ga nog ff bijlezen..
NEE Anne-Marie, dat ga je niet!! Eerst hw! Huphup, chopchop! hoor wie het zegt maar okee...