Ik ga vanavond Griekse Kofta koken/maken whatever,,
hm, wat was dat ook alweer? wast goed gelukt??
Tsja, onvoorstelbaar.. mn moeder belt ook eeuwen soms.. en daar zegt mn vader natuurlijk nix van.
moet ie ws ook niet wagen of wel
Ik ben niet de hele dag in Groningen gebleven
alleen heb toen schaatsen gekeken, gegeten en ff geholpen met kastje leegmaken
dus weer niks aan je hw gedaan?
Slecht hoor! Je ouders kunnen zo'n kast toch ook wel zelf leegmaken!
En die Lion King-dvd (of welke andere dan ook) mag je pas kijken als je eerst heel veel hw hebt afgemaakt!!
Je moet maar keer ergens veel foto's van maken en dan laten sjien op compp.. das koel!
ja nouja niet van mijzelf zoals ik er nu uitzie, want heb n trui aan die ik echt alleen aandoe als niemand me ziet
en dus ook sjaal om en muts op
...
Ga je naar al de verjaardagen van je neefjes/nichtjes ofzo?
haha, neehoor, heb nog veel meer neefjes en nichtjes
maar mijn vader is peetoom van dit neefje duz vandaar... Kvind het altijd wel gezelli
.
Haha,, tuurlijk moeten we je niet wegjagen!
hrm, nou, daar heb ik wat aan :-\. Tis echt vet veel, kga t denk ik nie halen om alle teksten helemaal door te nemen...
jullie zouden mij juist moeten wegjagen want ik sta niet supergoed overal op.
ksssst!!!!
weg jij!!
NU! Maar dat heeft probably geen nut.
ow, naja, proberen kan geen kwaad... je gaat hier nu
niet meer op reageren Anne-Marie, je gaat NU, voor 1 keertje, echt aan je hw!!
ik blijf proberen hor.. ;-) Ik ben trouwens aan de tel helemaal vergeten te vragen hoe je tentamens waren gegaan. Dus bij deze, hoe gingen je tentames??
ow, nm
, en kheb dr toch pas eentje gehad. Die ging wel, denk ik, mwa, weet nie zeker, maar zie het wel. Ik ga me er iig niet heel druk om maken want dat helpt toch niet
. (Wauw, ik word nog eens verstandig
)
Bibberbibber..
is nie grappig
en straks moek mn muts ook nog afzetten omdat er een vriend van mn broer langskomt en ik er zo debiel uitzie... Eik wil ik dan ook een andere trui aan majah
.
Ik dacht dat jullie thuis altijd macaroni, (wortel)salade, smek (ofzo) en tomatensausgedoe aten.
wat een ontdekking he
, niet altijd dus. Trouwens toen ik die mislukte champignonsoep had gemaakt die Daan en jij toch wel lekker vonden, aten we daarna toch ook geen macaroni? Of wel? Oooja, toen hadden jullie het nog in jullie post erover dat ik de smac aant snijden was...
Nou ik zal tegen mn moeder zeggen dat ze volgende keer iets anders moet maken
en als je 'ns in Nmegen komt zal ik ook wel iets anders maken...
Ik ga nog ff bijlezen..
NEE Anne-Marie, dat ga je niet!! Eerst hw! Huphup, chopchop!
hoor wie het zegt maar okee...