Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110290 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15720 Gepost op: 7-08-2005, 22:41:06 »
JvB, proficiat met je verjaardag!!!

Ik hoop dat je 'n leuke dag hebt gehad!  ::ok::  En alle anderen die jarig zijn geweest tijdens mijn afwezigheid, natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd.  ::bravo::

Mijn vakantie is wel leuk geweest. Niet zo'n geweldig weer hier in Nederland, maar ik heb toch 'n paar dagen echt op 't strand kunnen liggen. Ik heb dan ook wel 'n beetje 'n kleurtje gekregen.  :)  Verder heb ik veel gelezen, gepuzzeld, op terrasjes gezeten en plaatsjes en markten bezocht. Lekker ontspannen dus.  ::ok::

Maar ik zie dat 't alweer laat is en morgen begint mijn werkweek weer om 6 uur, dus ik moet nu toch tot de conclusie komen dat m'n vakantie echt voorbij is  :\'(   en zal maar 'ns m'n bed gaan opzoeken. Ik kom deze week nog zeker terug om alles bij te lezen hier en wellicht dat ik dan nog wat uitgebreider over mijn vakantie vertel (hoewel er niet bepaald wat schokkends gebeurd is.  ;) ) Truste!  ::joehoe::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15721 Gepost op: 8-08-2005, 17:07:23 »
Mooi dat je een relaxte vakantie gehad hebt Han! Hopelijk valt het mee om nu weer hard te werken.

Ik heb vandaag ook weer gewoon gewerkt, niet veel bijzonders... Gelukkig mag ik donderdagavond alweer naar Nijmegen :), want vrijdag komt mijn bankje! Heb inmiddels gelukkig een aantal vrienden weten op te trommelen om mee te helpen sjouwen ;).

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #15722 Gepost op: 11-08-2005, 17:57:08 »
gefeliciteerd koekoe met je 9e verjaardag  ::rofl::

Offline JvB

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #15723 Gepost op: 11-08-2005, 18:04:07 »
Gefeliciteerd KOEKOE  ::rofl:: ::rofl:: ::jarig::

Dat je maar een grote KOE Stier mag worden  ;)  ::bravo::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #15724 Gepost op: 12-08-2005, 16:14:43 »
Ik ga morgen op vakantie naar Frankrijk, ik kom over een week weer terug  ::joehoe::
Niet te veel spammen he, dan moet ik zo veel bijlezen  ;)

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #15725 Gepost op: 12-08-2005, 19:16:58 »
fijne vakantie lieke  ::zwaai::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #15726 Gepost op: 12-08-2005, 19:20:12 »
fijne vakantie lieke ::bravo::!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15727 Gepost op: 12-08-2005, 20:34:00 »
Fijne vakantie lieke ;D

Ik vraag me af of er iemand geinteresseerd is hierin, maartog;
17 juli: Auto, Auto, Auto
18 juli: Jeetje, deze camping is wel saai zeg.. blijven we NOG een dag  ::oink:: shit :P
19 juli: Pfff... ik wou dat we vandaag al weg waren gegaan
20 juli: vertrokken naar Narbonne (MZ) waar het zo'n 32 graden was toen we aankwamen met een windje.. 2 tenten op gezet.. Mn ouders een biertje gegeven, zelf een ice tea genomen en ff uitpuffen :P verder zaten we dus in de auto..
21 juli t/m 26 juli: Kasteeltjes bekeken, bij de tent gezeten, in het heeeerlijke zwembad gedoken en verder beetje verveelt. Ohja bijna vergeten, we zijn nog een dagje naar Spanje geweest (zaten oom en tante) errrrug mooi daar, bovendien mijn eerste keer in Spanje.. hehe
27 juli: Vrienden gemaakt :) de belangrijkste verdienen hier even een plaatsje: Merel, Lotte, Luuk, Sander, Ruben (hoewel..), Raymond, Randy, Rowan, Hidde.. Daar heb ik het echt enorm gezellig mee gehad, 's avonds "uit" naar het animatieprogramma bij de camping..
29 juli moet nog even genoemd worden. Mijn laatste echte dag in Narbonne. Iedereen heel lief enzo in het zwembad, en 's avonds hadden ze voor mij en luuk een feestje georganiseerd  ::bravo:: echt superlief.. Bij het animatieprogramma was een stoelendans waar ze vrijwilligers voor zochten.. nou ik zou Judith niet zijn als ik niet mee zou doen.. Merel en ik deden dus mee  ;D Merel werd 3e (van de 10) en ik 2e... de franse man die het deed was ook wel licht partijdig :P
30 juli: Vertrokken naar de Dordogne.. eerste camping vol, dus andere camping. Camping van Brabanders  ::rofl:: dus bij het eten ook alles in het Nederlands enzow.. eigenlijk is dat best saai..
31 juli t/m 2 augustus: Vrienden gemaakt.. Hup allemaal leuk en aardig en toen de laatste dag.. ik ben een sneu en lelijk wijf en ik moest opflikkeren ik had daar niks te zoeken blablblabla KUTCAMPING
3 augustus t/m 12 augustus: Nou toen zaten we op saaie campings.. 11 augustus zijn we nog ff naar Calais geweest, de boten en de hover naar Engeland gezien.. echt leuk

In totaal ong. 1 uur regen gehad  ::trots::
Kortom: Mijn vakantie was over het algemeen leuk  8)

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #15728 Gepost op: 13-08-2005, 00:19:52 »
For old time's sakes...

HAPPY BIRTHDAY, BOOMPJE77 !!!  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #15729 Gepost op: 13-08-2005, 00:41:01 »
prettige verjaardag boompje!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15730 Gepost op: 13-08-2005, 13:01:33 »
Anne-Marie, Anne-Marie, je moet volgens mijn agenda nu weer terug zijn op dit halfrond...!! Vertel vertel vertel!! ::jaja::

Juudith, haha een beknopt verslag, maar mooi dat het over het algemeen leuk was! Wel minder van de verveelmomenten en superbalen van die gemene mensen (tenminste zo begrijp ik het...) ::niet-ok::. Hou je nog een beetje contact met de mensen die wel heel leuk waren? Het waren toch allemaal Nederlanders of niet?

Lieke, hopelijk heb je het leuk in Frankrijk!

Gisteren is mijn bankje bezorgd :D (en mn bureaustoel)! Er waren zoveel vrienden gekomen om te sjouwen, dat ik zelf niet eens meer mee hoefde te helpen! ;D Dus nu kunnen we iig zitten op mijn kamer. Slapen nog niet, maar a.s. donderdag komt m'n bed! Dat moet dan nog wel in elkaar gezet worden...
Verder ben ik gisteravond ook nog naar de verjaardag van een vriendin (van biologie) in Eindhoven geweest en dat was onwijs gezellig! Echt leuk om de biologen weer eens te zien. Maar het is ook alweer bijna introductie dus dan is het voorbij met hele weken in Gouda zitten... Vandaag en morgen heb ik zowaar geen afspraken om weg te gaan :o, echt wonderbaarlijk, maar ook wel ff lekker rustig natuurlijk, ook om mail en telefoon ff bij te werken mss.. ;) Daarna nog maar drie dagen werken en dan dus weer naar Nijmegen...!

Anne-Marie, ik ben echt heel benieuwd hoor! Joehoe! Online komen! ;) ::zwaai::

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #15731 Gepost op: 13-08-2005, 19:29:47 »
::feest:: ::jarig:: Proficiat Boompje77  ::jarig::  ::feest::

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15732 Gepost op: 14-08-2005, 14:31:17 »
Juudith, haha een beknopt verslag, maar mooi dat het over het algemeen leuk was! Wel minder van de verveelmomenten en superbalen van die gemene mensen (tenminste zo begrijp ik het...) ::niet-ok::. Hou je nog een beetje contact met de mensen die wel heel leuk waren? Het waren toch allemaal Nederlanders of niet?
Allemaal Nederlanders ja :)
Ik heb met de meeste nog wel contact ja, gister werd ik nog gebeld door Hidde ineens :P

Wat ik nog vergeten was, ik heb 2 augustus de dordogne een stuk gekanoet (15 km in totaal) wat was dat GAAF, op sommige plekken stroomt het vrij hard, alsof je aan het raften bent in je kano. Eerste x sinds 4 jaar dat ik me in de buurt van een rivier durf te vertonen (ben bang voor rivieren door iets wat ik niet met iedereen ga delen). Dat was echt supergaaf, had t niet willen missen.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15733 Gepost op: 14-08-2005, 15:53:18 »
Nou, afgelopen vrijdag was het zo ver... voor het eerst in m'n eigen huisje slapen. :) Af is het nog zeker niet, er staan sws nog ruim 10 dozen in huis die nog uitgepakt moeten worden en af en toe kom ik nog dingen tegen die ik nog niet heb. Ook kleine(re) klusjes als lampen ophangen, plintjes plakken, etc moet ik nog doen. Maar dit alles weerhield me er niet van om er toch te gaan wonen. Het bevalt tot nu toe goed, wel ff wennen bepaalde dingen... ook het nieuwe bed slaapt ok. :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #15734 Gepost op: 14-08-2005, 15:54:22 »
okeej dan firefoot ::ok:: veel plezier alvast in je nieuwe huisje!

ennuh wanneer geef je housewarming?   ::tandpastasmiley::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15735 Gepost op: 14-08-2005, 15:56:00 »
veel plezier alvast in je nieuwe huisje!
Dank je wel! :)

Citaat
ennuh wanneer geef je housewarming?   ::tandpastasmiley::
::rofl:: Eerst maar zorgen dat de meeste dozen uitgepakt zijn! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15736 Gepost op: 14-08-2005, 17:05:33 »
Leuk FF dat je er nu eindelijk echt in kunt wonen! ::ok:: Ben ik je toch niet voor geweest ;), maar ik heb als het goed is donderdag of vrijdag mn bed compleet, dus dan kan ik ook in mn nieuwe kamer slapen! :D Haha ja zo'n (in vergelijking) klein kamertje is toch een stuk sneller 'af' iig! ;)

Judith, wat leuk dat je contact kunt houden met die vakantievrienden! Ook mooi dat het kanoën zo gaaf was. ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #15737 Gepost op: 16-08-2005, 00:16:33 »
Citaat
yep. slotje. geen reclame voor eigen sites op forum, wel in profiel.

Gelukkig :) Zie mijn profiel allemaal! :) (of zou dit reclame voor je profiel zijn  :-\\ Maar je profiel is wel RN  :) dus dat mag wel) Uitleg stond in een heel mooi topic, maar mail me en ik leg alles uit :)
« Laatst bewerkt op: 16-08-2005, 00:20:42 door Chriz »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #15738 Gepost op: 16-08-2005, 00:23:27 »
heej annemieke ::zwaai::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!