Welkom terug Daisy!
Ik ben erg benieuwd naar je verslag! Wel uitgebreid hoop ik toch?
Minstens 3 berichtjes.
Annuh, wat ontzettend jammer dat je deze beslissing genomen hebt.
Ik hoop dat je er echt goed over hebt nagedacht, want zoals je ziet vinden we 't met 'n hoop mensen erg jammer dat je er niet meer zult zijn. Weet je zeker dat 't niet komt door de tijd in 't jaar waarin de activiteit hier (door de vakanties en 't niet op tv zijn van realityseries) wat minder is? Nou ik hoop maar dat we je straks ten tijden van ER en al die andere RN-series weer terug zullen zien.
Iedereen die jarig is geweest wil ik trouwens bij deze nog even van harte feliciteren!
Ik hoop dat jullie 'n fijne dag hebben gehad.
Misschien hebben jullie 't wel gemerkt door mijn afwezigheid hier, maar ik heb 't dus druk met m'n werk. Ik heb er ook wel bewust voor gekozen me daar effe nu helemaal op te storten moet ik zeggen. Alles is nieuw voor me, dus ik vind 't belangrijk dat al mijn aandacht daar naar uit gaat. Straks in 't najaar, ben ik hopelijk al helemaal goed ingewerkt bij de Rabobank en heb ik meer tijd en energie om hier weer te vertoeven. DAn kan ik hier hopelijk ook weer aan de slag voor een van de dochtersites.
Ik heb 't trouwens goed naar mijn zijn bij de bank. Leuk werk, leuke mensen... 't enige wat vervelend is 't reizen er naar toe. 't is maar 'n kilometer of 30, maar ik doe er in de drukte toch wel zo'n uur over. Aangezien ik niet te laat thuis wil zijn 's avonds, begin ik daarom eerder 's morgens. Meestal om kwart voor 8 of 8 uur. Dit heeft wel als resultaat dat ik al voor 7 uur in de auto op weg ben 's morgens. Ik zit dus nu in 'n heel ander ritme als tijdens WIDM, toen ik nog geen werk had. Toen bleef ik tot laat in de nacht aan de site werken en stond ik pas om 'n uur of 9 op. Gelukkig ben ik er nu na 3 maanden aan beginnen te wennen om om 11 uur naar bed te gaan en om 6 uur op te staan.
Verder heb ik niet veel nieuws te melden. Zaterdag ben ik jarig, maar ik vier 't niet echt uitbundig ofzo. Ik weet ook niet of er veel familie komt, want mijn oom ligt erg slecht en niemand heeft er dus echt zin in om feest te vieren. Ikzelf dus ook niet.
Volgende week zaterdag krijg ik 2 weken vakantie trouwens. En gelukkig hoef ik nu ook 'n paar weken niet meer op zaterdag te werken in de bakkerij. Dat doe ik namelijk ook nog steeds. Daar was 't zo druk, dat ik 't eigenlijk niet kon maken om te stoppen. Vandaar dat ik daar nog steeds, naast m'n fulltime job bij de Rabo, aan 't werk ben. 't is wel 'n beetje veel zo, dus ik ben echt aan vakantie toe. Als 't goed is (dus als mijn oom nog niet gestorven is) ga ik lekker 2 weekjes naar zee en ga ik daar heerlijk uitrusten...wat lezen enzo.
Nou dat was 't wel ongeveer geloof ik. Iedereen die op vakantie vertrekt, wens ik 'n hele fijne vakantie! En ook mensen die gewoon thuis vakantie aan 't vieren zijn: geniet er maar van!