Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110223 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15560 Gepost op: 12-07-2005, 15:25:10 »
dees!! ::zwaai::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15561 Gepost op: 12-07-2005, 15:31:03 »
Welcome back Daisy!
2024: wie is de Mol?

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15562 Gepost op: 12-07-2005, 17:31:20 »
Welkom terug Desi  :)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #15563 Gepost op: 12-07-2005, 19:04:31 »
Heey Daisy  ::zwaai:: ::zwaai:: WB meis, Ikwe Hebben je gemist  ::bravo::

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15564 Gepost op: 12-07-2005, 20:01:50 »
Welkom terug Daisy!! Ben benieuwd naar je verslagje :) Blij dat t leuk was ::zwaai::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #15565 Gepost op: 12-07-2005, 20:28:09 »
Welkom terug!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #15566 Gepost op: 12-07-2005, 23:56:45 »
anne  :\'( hoe moet het dan met de smorg enzo? jij was mn officiele opvolger >:(
Nou lekker dan ::ohno::

Ben ik nou echt helemaal alleen over? :\'(
Geer, waar blijf je dan in de SMORG? Ik hoor alleen maar echo... :-\\ van mezelf... Vraag me ook sterk af wáárom ik hier ook nog steeds zit ::)
« Laatst bewerkt op: 13-07-2005, 08:43:31 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #15567 Gepost op: 13-07-2005, 08:24:55 »
Welkom terug Daisy! ::bravo::
er was eens......

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #15568 Gepost op: 13-07-2005, 15:57:41 »
Zozo zeg, een heel welkomscommite, terwijl ik zelfs nog een aantal keer langs ben geweest ;D :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15569 Gepost op: 13-07-2005, 21:01:45 »
Welkom terug Daisy!  ::zwaai::  Ik ben erg benieuwd naar je verslag! Wel uitgebreid hoop ik toch?  :D  Minstens 3 berichtjes.  ;D

Annuh, wat ontzettend jammer dat je deze beslissing genomen hebt.  :\'(  Ik hoop dat je er echt goed over hebt nagedacht, want zoals je ziet vinden we 't met 'n hoop mensen erg jammer dat je er niet meer zult zijn. Weet je zeker dat 't niet komt door de tijd in 't jaar waarin de activiteit hier (door de vakanties en 't niet op tv zijn van realityseries) wat minder is? Nou ik hoop maar dat we je straks ten tijden van ER en al die andere RN-series weer terug zullen zien.  :)

Iedereen die jarig is geweest wil ik trouwens bij deze nog even van harte feliciteren!  ::bravo::  Ik hoop dat jullie 'n fijne dag hebben gehad.  ::ok::

Misschien hebben jullie 't wel gemerkt door mijn afwezigheid hier, maar ik heb 't dus druk met m'n werk. Ik heb er ook wel bewust voor gekozen me daar effe nu helemaal op te storten moet ik zeggen. Alles is nieuw voor me, dus ik vind 't belangrijk dat al mijn aandacht daar naar uit gaat. Straks in 't najaar, ben ik hopelijk al helemaal goed ingewerkt bij de Rabobank en heb ik meer tijd en energie om hier weer te vertoeven. DAn kan ik hier hopelijk ook weer aan de slag voor een van de dochtersites.  :)

Ik heb 't trouwens goed naar mijn zijn bij de bank. Leuk werk, leuke mensen... 't enige wat vervelend is 't reizen er naar toe. 't is maar 'n kilometer of 30, maar ik doe er in de drukte toch wel zo'n uur over. Aangezien ik niet te laat thuis wil zijn 's avonds, begin ik daarom eerder 's morgens. Meestal om kwart voor 8 of 8 uur. Dit heeft wel als resultaat dat ik al voor 7 uur in de auto op weg ben 's morgens. Ik zit dus nu in 'n heel ander ritme als tijdens WIDM, toen ik nog geen werk had. Toen bleef ik tot laat in de nacht aan de site werken en stond ik pas om 'n uur of 9 op. Gelukkig ben ik er nu na 3 maanden aan beginnen te wennen om om 11 uur naar bed te gaan en om 6 uur op te staan.

Verder heb ik niet veel nieuws te melden. Zaterdag ben ik jarig, maar ik vier 't niet echt uitbundig ofzo. Ik weet ook niet of er veel familie komt, want mijn oom ligt erg slecht en niemand heeft er dus echt zin in om feest te vieren. Ikzelf dus ook niet.  :-\\

Volgende week zaterdag krijg ik 2 weken vakantie trouwens. En gelukkig hoef ik nu ook 'n paar weken niet meer op zaterdag te werken in de bakkerij. Dat doe ik namelijk ook nog steeds. Daar was 't zo druk, dat ik 't eigenlijk niet kon maken om te stoppen. Vandaar dat ik daar nog steeds, naast m'n fulltime job bij de Rabo, aan 't werk ben. 't is wel 'n beetje veel zo, dus ik ben echt aan vakantie toe. Als 't goed is (dus als mijn oom nog niet gestorven is) ga ik lekker 2 weekjes naar zee en ga ik daar heerlijk uitrusten...wat lezen enzo.

Nou dat was 't wel ongeveer geloof ik. Iedereen die op vakantie vertrekt, wens ik 'n hele fijne vakantie! En ook mensen die gewoon thuis vakantie aan 't vieren zijn: geniet er maar van!  ::ok::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15570 Gepost op: 14-07-2005, 00:34:07 »
Nelson Hartelijk Gefeliciteerd Met je 22e Verjaardag Groetjes, Van Nicky ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #15571 Gepost op: 14-07-2005, 00:42:32 »
Ik weet zeker dat er een Jan vandaag jarig is ergens in nederland.

Jan, hardstikke gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #15572 Gepost op: 14-07-2005, 01:02:05 »
Hallo iedereen,  ::zwaai::

ik ben al een poosje niet meer langsgeweest he, maar ik was nooit weg hoor, ik was er altijd wel.  ::jaja::

Iedereen die jarig was heel veel gefeliciteerd enzo en iedereen die niet jarig was: ach, komop, mss later dit jaar!  :)

@anne:  :(
@daisy: wt!  :)

Ik zal ff iets over mezelf vertellen aangezien ik dat al tijdje niet meer gedaan heb:
Tja, het gaat niet zo best. Ik was een keurige nette jongen enzo, alles ging goed; was (meestal) beleefd voor oudere mensen en mn studie ging ook goed enzo. Maar ineens ging het mis. Ik raakte van het goede pad af. Waar het precies misging weet ik eigenlijk zelf niet.
Maar ineens liet ik mn baardhaar groeien tot wel 2 milimeter voordat ik het scheerde, ik  steek mn hand niet meer uit als ik afsla op die fiets. Ik scheld politiemannen uit (als ze 2 straten verderop zijn natuurlijk) voor 'stommerds'. Ik peuter nu in het openbaar uit mn neus en

[deze tekst is niet geschikt voor jeugdige kijkers]
ik stuurde een sms naar tmf
[/deze tekst is niet geschikt voor jeugdige kijkers]

oke oke, dat laatste overdrijf ik, ik mag graag dramatiseren,  zo erg is het nog niet, maar mss duurt het niet lang meer voor het zover is....  :\'( :\'( :\'( ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: :(

doeg!  ::zwaai::

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15573 Gepost op: 14-07-2005, 01:52:47 »
 ::rofl:: Ik ben blij dat alles in orde met je is Bertha. ::rofl::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15574 Gepost op: 14-07-2005, 13:43:41 »
Daisy, welkom terug en mooi dat het zo gaaf was in Amerika! Wat vond je het leukste?

Han, wat leuk om weer eens wat van je te horen! Mooi dat je werk zo goed bevalt ::ok::. En och 's ochtends in de auto kun je dan fijn naar Giel luisteren ;). Alleen wel erg vervelend van je oom natuurlijk. Hopelijk kun je toch nog wel een beetje leuke verjaardag hebben!

Bertha, superkeigaaf geweldig dat je er nog steeds bent en weer eens hier post!! Wel heel erg jammer dat het zo de slechte kant op gegaan is he. ::ohno:: Ik ben dan wel geen heel erg jeugdige kijker (tenminste, waar ligt die grens??) maar ik vond het wel behoorlijk schokkend ja.. Hopelijk knap je snel weer helemaal op!

Anne-Marie, veel succes met inpakken voor maandag alvast, doe niet alles op het laatste moment he! Vergeet je armbandje niet enzo.. ;)

Nou ik ga weer stoppen want ik ben hier heel asociaal bij mn vriend thuis aan het forummen... ;)

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15575 Gepost op: 15-07-2005, 23:48:55 »
Ik weet dat het ip pas voor over 15 minuutjes is Han, maar ik ben zo offline want ik vertrek morgen heel vroeg op reis dus bij deze:

EEN HEEL GELUKKIGE VERJAARDAG HAN! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

::hug::

Hopelijk stelt je oom het beter. :)

Maak er desondanks toch een fijne dag van. ;)

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #15576 Gepost op: 15-07-2005, 23:50:57 »
Fijne vakantie alvast Molcrazy..  ::zwaai::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #15577 Gepost op: 16-07-2005, 00:07:53 »
::bravo:: ::bravo:: ::bravo::HAN   Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
En maak er ondanks dat je oom niet zo goed ligt, toch een hele mooie dag van!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 16-07-2005, 00:09:48 door Guikie »

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #15578 Gepost op: 16-07-2005, 00:20:28 »
Proficiat HAN13..  ::bravo::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15579 Gepost op: 16-07-2005, 01:10:50 »
Han13 Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een hele fijne verjaardag fan veel liefs van Nicky nog vele jaren meis   ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::