Hey
Eerst ff wat quotes:
Klinkt idd erg leuk en gezellig! Gaaf dat jij als begeleider mee mocht EIDM!
ja
Er staan nu trouwens een aantal foto's op ardito.nl, voor wie dat mocht interesseren
hier en
hier
hehe, ja dat weet ik nog wel hoor.. Gaaf dat jij daar ws ook aan mee gaat doen! Lijkt me wel iets voor jou. Weet je al zeker of je mee naar Leiden mag?
Nee, ik weet het nog helemaal niet, want je kan je tot 10 juni opgeven, dus daarna hoor ik het pas, dus nu moet ik nog even wat redenen verzinnen waarom ze mij moeten kiezen
en hoe ging het?
Ja, het ging wel goed, en gisteravond ging ik optreden in Capelle a/d IJssel, en toen ging het nog beter
, nu hebben we alleen nog een optreden in Arnhem op 2 juli, en dan gaan we weer aan de kerstvoorstelling werken
EIDM, ik hoop voor je dat je wel naar LEMUN2005 mag want dat is echt zo supercool! En veeeel leuker dat gewoon een debate op school met alleen maar mensen van je school.! Hou me op de hoogte en waarschijnlijk als je gaat, zie ik je daar dan wel.
Mij lijkt het veeeel leuker, maar laat de andere mensen uit mijn klas het maar stom vinden, dan is de kans groter dat ik naar LEMUN ga
En het lijkt me ook wel cool om jou daar te zien
Alle Jarigen! Gefeliciteerd!
De komende dagen is het op school heel druk, donderdag begint de laatste proefwerk week, en over precies 2 weken heb ik vakantie, maar voordat het zover is moet ik nog heel veel doen, maar het vooruitzicht dat het bijna vakantie is is natuurlijk heel erg leuk. Vandaag was frans ook leuk, want aan het eind van de les was iedereen blij, want dit was voor iedereen (op 2 mensen na) de laatste les frans ooit