Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110072 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15240 Gepost op: 22-05-2005, 00:30:56 »

Gefeliciteerd Pino! Maak er een gezellige dag van en een heel GELUKKIG nieuw levensjaar!

:-*  :-*  :-*
When God created man, she was only joking!

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15241 Gepost op: 22-05-2005, 01:06:52 »
Gefeliciteerd!!  ::bravo::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15242 Gepost op: 22-05-2005, 11:09:05 »
Pino, gefeliciteerd!! ::bravo:: Maak er een supergave dag van!

Hoe is het weekend van iedereen? Van mij superleuk, heb vrijdag- én zaterdagavond de hele avond aan de telefoon gehangen ::trots:: (zaterdagmiddag eik ook nog wel... ::)) dus dat was weer keigezellig. Achja ik had ook allerlei leuke dingen te vertellen ::trots::. Verder ook erg gezellig hier in Gouda met mn ouders en mn broer - alleen hebben we die laatste vanochtend uitgezwaaid om naar Letland te gaan. Zn vliegtuig is nog niet vertrokken hoor ik net, maja dat zal zo wel gebeuren. Ook ben ik happy dat 'mijn' liedje het Songfestival heeft gewonnen ::tandpastasmiley:: en verder heb ik veel zin om vanmiddag naar de verjaardag van mn nichtje te gaan. Kortom, ik ben alleen maar heel erg blij! :D Ik hoop dat met jullie ook alles goed is!

En oja, Fenna, wat ontzettend leuk dat je mijn studiegenoten kent van het klimmen! :D

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #15243 Gepost op: 22-05-2005, 13:02:15 »
Mensen,

Het zit een beetje tegen met mij…heb namelijk gisteren tijdens de hockeywedstrijd een gekneusde schouder opgelopen, gelukkig niks gescheurd in mijn schouder. Omdat ik momenteel met mijn arm in een mitella zit, kom ik pas weer rond woensdag op het forum (ik typ nu maar met 1 vinger… Tot snel!

Pechvogel Nostra.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #15244 Gepost op: 22-05-2005, 16:39:00 »
Pino... van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :-* :-*

Mijn weekend was ook wel relax ::jaja::
Gisterochtend vroeg op.. kranten lopen, en daarna bijna gelijk door naar de atletiekbaan want ik moest jurylid zijn. Bij een pupillenwedstrijd dus ik moest met twee anderen bij hoogspringen staan.. al die kleintjes, echt superlief :D Heel fanatiek ook, was wel grappig om te zien.

Verder gister beetje voor school gedaan.. en vandaag grotendeels buiten in de zon gelegen en beetje Frans geleerd (morgen toetsje). Ik ga over paar weken een week naar Duitsland.. met allemaal Duitsers die ik al ken van uitwisseling en van het project waarmee ik de prijs heb gewonnen. Dus wordt heel cool denk ik :) En die weken daarvoor heb ik het ook nog eens helemaal niet echt druk met school.. ook al relax. Na de 'vakantie' week naar Duitsland heb ik dus de toetsweek. Dat is ietsje minder maar ik hoef me toch geen zorgen te maken.. Na de toetsweek nog week met blabla-dingen en herkansingen .. dan heel veel niksdoen weken (weken waarin bijna niemand naar school gaat) en dan dus officieel vakantie en dan naar Zuid-Afrika..!! *hele blije smiley*

Al met al.. het gaat dus wel goed met mij ;)

Nostra.. jammer dat 't wat minder met jou gaat, sterkte he!

Verder.. Pino, khoop dat je hele leuke dag hebt (gehad) en dat je flink verwend bent! ;)

doeii!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15245 Gepost op: 22-05-2005, 19:38:58 »
Ook van mij natuurlijk nog:

Pino van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik hoop dat je 'n hele fijne dag hebt!  ::ok::

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #15246 Gepost op: 22-05-2005, 20:52:29 »
Dank jullie wel!!  ::bravo::

Groetjes!! ::joehoe::
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #15247 Gepost op: 22-05-2005, 23:38:06 »
Pino, van harte ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15248 Gepost op: 22-05-2005, 23:38:49 »
Pino Hartelijk Gefeliciteerd met je Verjaardag  ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #15249 Gepost op: 24-05-2005, 11:46:08 »
Pino, nog gefeliciteerd :) .

* kijkt om zich heen...

Whaaa!!! Ik zit in de Bar?

* verdwijnt weer

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #15250 Gepost op: 24-05-2005, 12:40:35 »
Oeps te laat ::schaam:: Pino nog van harte! ::bravo::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #15251 Gepost op: 24-05-2005, 14:23:08 »
CoraLinda, hartelijk gefeliciteerd met je 15000stepost! ::bravo::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #15252 Gepost op: 24-05-2005, 14:33:08 »
Beetje laat  :-[ Maar alsnog van harte Pino!  :-*  :D

Kennelijk bestaat er een Zuid- Afrikaans gerecht dat 'Molshope' heet  ;D  Misschien een leuk gerechtje om alvast in stemming te komen voor serie 2006?  :D

Molshope
(Liza Bosch)

Bestanddele
3 tot 4 lekker groot Aartappels
Groterige klont Margarien
2 - 3 ml Bakpoeier
Sout na smaak
250 ml Room
125 ml gerasperde Cheddar Kaas

Metode
Skil en kook die aartappels gewoonweg tot sag.
Dreineer en druk fyn.
Voeg die margarien, bakpoeier, sout en 'n bietjie van die room by en klits dit met 'n vurk tot lig.
Smeer 'n oondvaste bak en skep lepelsvol van die aartappels daarin.
Gooi die res van die room bo-oor.
Strooi die kaas dan bo-oor.
Bak dit 20 - 25 minute lank in 'n voorverhitte oond by 180 °C.

Klinkt goed  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15253 Gepost op: 24-05-2005, 19:10:12 »
Op z'n (Zuid-)Afrikaans geschreven ook! ;D

Maar het is inmiddels avondetenstijd geweest, dus Loor, hoe smaakte het? ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #15254 Gepost op: 24-05-2005, 19:21:13 »
Op z'n (Zuid-)Afrikaans geschreven ook! ;D

Jaja ;D

Citaat
Maar het is inmiddels avondetenstijd geweest, dus Loor, hoe smaakte het? ;)

Heb vanavond meer zin in Indiaas.. om in Peking stijl te blijven  ;) en woon in Amsterdam dus hier nog geen etenstijd he  ::trots::

Maar als ik het heb gemaakt laat ik het weten hoor  ::tandpastasmiley::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #15255 Gepost op: 24-05-2005, 21:09:57 »

Ik zal ook weer eens wat vertellen :)

Zaterdag ben ik de hele dag in Amstelveen geweest, want daar was het Nationaal Kinderkoor Festival. Twee jaar geleden was ik daar zelf met mn koor, en dit jaar was ik koor begeleider. Samen met een aantal andere mensen van mijn koor moesten we die koren dan overal heen brengen, naar de kleedkamer, naar de inzingruimte, naar het podium en dan weer naar de kleedkamer. Het was echt ontzettend leuk om zo'n koor dan helemaal te begeleiden, en vooral het inzingen was leuk. Omdat wij bij de organisatie hoorden, was er 's middags lunch voor ons in het artiestencafe, waar allemaal luxe broodjes met salades en soep was :D Wij moesten ook de prijzen uitreiken, en we kregen daarna nog een cd/dvd bon van 20 euro, dus dat was ook leuk ;) Toen was er diner, en wij moesten dus weer bij de jury enzo eten, dus er was pasta, gyros, varkensvlees, aardappels en salades. Toen we daarvan hadden gegeten hebben we ook nog een bord patat en een kroket gehaald bij het eten voor de kinderen van de koren :P 's Avonds was het prijswinnaarsconcert, met de koren die in hun categorie 1ste waren geworden. Er waren 3 koren, en 1 daarvan zong 6 liedjes, waarvan wij er 5 ook kenden ::) Maar zij waren wel de beste van de 3 en het was wel leuk om daar in de zaal te zitten. Daarna gingen we opruimen en naar huis, toen moesten we omrijden omdat de afrit afgesloten was. Er werdt een fietsbrug over de a12 geplaatst, en toen ik thuis was ben ik nog even gaan kijken, want daar waren ze toen mee bezig. Zondag ochtend ben ik weer even gaan kijken, en toen stond hij helemaal op zn plek. :)

Vandaag op school kregen we een brief dat we ons op kunnen geven voor de MUN (als je niet weet wat het is heb je de bar niet goed genoeg gelezen en moet je maar ff hier kijken :P Dan gaan ze vijf tot tien mensen kiezen uit de 38 mensen die volgend jaar in 5tvwo zitten, en de helft vind het niet leuk, dus er is best wel een redelijke kans dat ik daar heen ga :D Als ik niet naar de MUN in leiden ga, moet ik het ook doen, maar dan gewoon op school, met die 38 mensen, dus het lijkt me leuker om naar leiden te gaan, want dan hoef je op school niet meer :P

Morgen ben ik weer de hele avond in Amstelveen, want dan moet ik zelf optreden met mn koor. Daar heb ik wel zin in, maar het wordt wel vermoeiend, want dan moet ik meteen uit school naar Amstelveen, dan 's avonds om 20:30 begint het concert en dat is om 22:00 afgelopen, en dan moet ik nog naar huis. En de volgende dag weer naar school ;)

Dat was het wel weer ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15256 Gepost op: 24-05-2005, 21:32:27 »
woon in Amsterdam dus hier nog geen etenstijd he  ::trots::
;D Dat is waar, ik vergeet het verschil van die tijdzones tussen Vlaardingen en Amsterdam altijd... ::) :P

Citaat
Maar als ik het heb gemaakt laat ik het weten hoor  ::tandpastasmiley::
Sgoed! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15257 Gepost op: 26-05-2005, 00:03:43 »
Molcrazy Van Harte Gefeliciteerd met je 20ste Verjaardag  ::ok:: ::ok:: Jet Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Maak er morgen een fijne Dag van en nog vele jaren Molcrazy en Jet  :) ;) :D  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #15258 Gepost op: 26-05-2005, 00:26:32 »
Partytime in Belgium!

Molcrazy en Jet van harte! ::bravo:: ::ok::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #15259 Gepost op: 26-05-2005, 06:56:10 »
Molcrazy en Jet van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!! maak er een mooie dag van!!  ::zwaai::