Oke oke.. vooruit dan ga ik hier ook maar weer eens posten.
De uitwisseling met de Duitsers was echt supersuper cool!!
We hadden echt een hele leuke groep, paar van mijn vriendinnen met 'onze' Duitsers die ook erg goede vrienden van elkaar waren zegmaar. :-) Echt heel veel leuke dingen gedaan en 't was gewoon heel gezellig.! De twee leukste dagen waren dinsdag en donderdag.. Dinsdag gingen we in Duitsland met de trein naar Osnabrück waar we een rondleiding kregen en veel vrije tijd wat heel gezellig was. En 's avonds gingen we met de groep naar een vriend van mijn Duitse meisje die een feest hield. We gingen bbq-en en paar Duitsers gingen aan een waterpijp-roken ofzo. Was een heel vaag iets maar wel grappig om te zien verder.
Donderdag gingen we 's ochtends wat lessen volgen geloof ik (was niet zo boeiend). Daarna de hele tijd discussieren in het House of Commons (lagerhuis). Dat was erg leuk omdat ik erg van discussieren houd.
En op het laatst werden en prijzen uitgedeeld voor de beste presentatie/beste inhoud en beste Engels en beste discussiegroep. En ik won de prijs voor het beste Engels (alles ging namelijk in het Engels) en ook de beste discussiegroep
Daarna gingen we naar het van Gogh-huis wat ook wel leuk was.. Toen 's avonds naar een pizzaria wat heel gezellig was, toen daarna naar een poolcentrum en na het poolcentrum naar een café. En het café was echt supergezellig.. met de Duitsers enzo.. één grote groep.
Veel lol gehad over een Tequilla (met zout enzo
) en over het feit dat de "stoere populaire" jongens uit Emmen aan ons gingen vragen of we toen dan eindelijk naar huis zouden gaan... Later had ik nog sjans met een oudere man aan de bar maar dat was niet super ofzo
Iig.. heel veel fun gehad, leuke mensen ontmoet (één leuke Duitse jongen
zie foto 2) en grote kans dat we ze binnenkort nog weer gaan ontmoeten.!
Annemieke, leuk verslag en mooie foto's!
Dankje voor je kaart btw.. :-) (mooie bergen idd.!) Ga je het niet zo druk hebben met je studie dat je hier weer regelmatig gaat posten?
(of ow nee.. je maakt er gewoon tijd voor ;-)
Ik denk btw niet dat ik je vandaag nog bel want m'n broer gaat morgen belijdenis doen en daarvoor komen mijn ene oma en m'n oom en tante tegen de avond naar Emmen. En ik moet nu eik gelijk v/d comp af, kamer verder opruimen (wissel van winter- en zomerkleren
) en dan wiskunde maken !
doehgg!
Ps.. foto 1: was dus donderdag.. buiten.. met de hele groep.
foto 2: Woensdag feest bij iemand thuis.. links: leuke Duitser
foto 3: De tweede van links: mijn Duitser.. dit waren de leukste Duitse meisjes waar we veel mee omgingen..
foto 4: tijdens het afscheid.. de jongens