Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111017 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15140 Gepost op: 22-04-2005, 20:41:32 »
hehe... meisje ken je toch ook wel???

(die rechtse dan. die linkse ken ik ook niet)
er was eens......

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #15141 Gepost op: 22-04-2005, 21:41:20 »
Dat is Marlies toch of niet?  :)

Maar goed nieuws dat hij auditie mag doen Storm!  ::ok::

En Dorine: proficiat met je baan!  ::bravo::  Echt geweldig voor je!  :D

Ik heb 't echt druk druk druk de laatste tijd, vandaar mijn er weinige bezoek hier. Ik werk momenteel 6 dagen in de week en dan ben ik 's avonds zo kapot dat ik geen puf meer heb om hier 'n lang verhaal te schrijven.  :-[   Maar ik ga er langzaam aan wennen , dus dat komt helemaal goed!  ::ok:: En 't werk bevalt me iig wel. D'r wordt gelijk veel van me verwacht, wat heel spannend is maar dat maakt 't toch ook wel weer erg leuk.  :) 't rijden naar m'n werk valt wel erg tegen. Erg druk 's morgens en 's avonds op de weg, dus ik doe er echt heel lang over (ik doe ongeveer 'n uur over de afstand van 28 km, dus ben op 'n dag toch wel 2 uur onderweg). En moeilijk om 'n parkeerplaats te krijgen.   ::niet-ok::

Binnenkort weer 'ns 'n langer berichtje van mij. Nu ga ik namelijk 'ns m'n spullen voor te werken voor morgen bij elkaar zoeken en dan m'n bed in. Mag morgen namelijk weer om half 7 in de bakkerij beginnen.

Iedereen 'n heel fijn weekend!  ::ok::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #15142 Gepost op: 22-04-2005, 22:31:54 »
Yeps Han.. dat is Marlies.. ze waren gister op t zelfde feest. De jongens gitaren en zij zingen. Was heel gezellig.
er was eens......

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15143 Gepost op: 23-04-2005, 14:01:01 »
Joechei!!! Ik heb eindelijk mijn eerste jonge eendjes van dit jaar gezien vanmiddag! :D :D Op precies dezelfde datum als vorig jaar de eerste, als ik me goed herinner. Ik moest ze ook wel vandaag zien, want vanavond ga ik alweer naar Nijmegen en dan kom ik vanwege Griekenland pas weer 13 mei in Gouda (sja en in Nijmegen moet je behoorlijk zoeken naar eenden). Maar met die eendjes is het dus helemaal goedgekomen! :D Had helaas geen fototoestel bij me, anders had ik ze ook aan jullie kunnen laten zien.
Ja en over Griekenland... dat komt nu natuurlijk ook wel heel erg dichtbij! Nog maar zes daagjes gewoon! En omdat dit de laatste dag is voor ik vertrek dak bij mn ouders ben, moet ik nu mn koffer iig meenemen en alle spullen die hier liggen. Als ik maar niets vergeet...

Erg leuk om jullie updates ook weer te lezen. Dorine, leuk zeg, dat je bruiloft al zo dichtbij komt! :) Veel plezier met verheugen eerst maar! ;) En idd gaaf zeg dat je terug mag naar die afdeling waar je het zo naar je zin hebt gehad. ::ok::
Han, ja, dat dacht ik wel al, dat je veel te druk en moe zou zijn om veel te posten, lijkt me ook begrijpelijk. Maar wat super dat je werk goed bevalt! ::ok:: Wel jammer van die files, mja :-\\.
Stormpie, spannend die auditie van je zoon! Hopen dat ie doorkomt!

Ik heb de laatste tijd ook erg weinig gepost, ik weet het :-[... Een groot deel van het biopracticum moest op de computer gedaan worden en als ik dan uren daaraan gewerkt had en het telkens maar niet snel genoeg opschoot, had ik niet zo'n zin meer om daarna nog lang te computeren. Het is nu nog steeds niet helemáál af, maarja dat gaat wel lukken op tijd... Was wel echt onwijs veel werk deze week, regelmatig de hele dag eraan gezeten en dan 's middags laat nog een college van Gr of La erachteraan ::).
En natuurlijk ook weer elke avond weg deze week... Maandag overigens niet in mn eentje thuis gegeten zoals ik eerder zei, maar gaan bommen om op te vrolijken en daarna een vriend tegengekomen in de Refter (de mensa) met wie ik dus kon eten en daarna nog ff in de kroeg kon zitten. :D Dinsdagavond was wederom keigezellig, met drie meiden van biologie naar de film (The Butterfly Effect) en daarna opnieuw in hetzelfde cafeetje bij de uni gezeten... Woensdagavond Griekenlandreiscollege, wat voor mij eigenlijk een beetje te lang duurde, maar daarna toch nog heel even tijd voor een kopje koffie in jawel, datzelfde cafeetje ;D... Daarna naar toneel uiteraard, altijd leuk maar was wel hard doorwerken, en donderdag alweer ff naar het cafeetje bij de uni geweest ;D, daarna weer bijles gegeven :) en 's avonds uit... :D met zowel classici als biologen!!! :D ::jaja:: Dat was dus helemaal keigeweldig voor mij, erg leuke avond.

Kortom, kheb een erg drukke maar ook weer erg gezellige week gehad... En nu alles regelen voor Griekenland (whiej heb dr zo'n zin in! maar het is wel echt een studiereis: elke dag om 8:00u 's ochtends in de bus zitten... :-X), en morgenochtend weer toneel! Nou van de week zal ik hier zeker nog wel posten!
Anne-Marie, jij ook weer eens...?

Fijn weekend!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #15144 Gepost op: 23-04-2005, 14:05:33 »
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI ::ZWAAI::

Daar ben ik weer! En hoe! Ik ben net terug van mijn uitwisseling met Padova en het was simpelweg geweldig. Ik zal geen uitgebreid verslag geven, maar ik heb het echt enorm naar mijn zin gehad. Het weer zat soms tegen en soms mee, maar die Italiaanse studenten (en ook ouders) zijn allemaal zo lief en geweldig en great en whatever... ben best wel verdrietig dat ik weg moest :-\\

maar in oktober komen ze hierheen :D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15145 Gepost op: 23-04-2005, 14:53:56 »
Oja, voor wie het interesseert: heb gister een smsje gekregen van Daan dat hij het heel gaaf heeft in Italië! ::jaja:: ::zwaai::
Zoals ik al zei... ;)
Toch leuk dat je terug bent Daan :) en toch alleen maar gaaf dat het zo supergeweldig was! ::ok:: Ik wil wel veel meer horen hoor! - maar dat zal ws wel goedkomen aan de telefoon ;).

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15146 Gepost op: 23-04-2005, 18:56:30 »
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI ::ZWAAI::

Daar ben ik weer! En hoe! Ik ben net terug van mijn uitwisseling met Padova en het was simpelweg geweldig. Ik zal geen uitgebreid verslag geven, maar ik heb het echt enorm naar mijn zin gehad. Het weer zat soms tegen en soms mee, maar die Italiaanse studenten (en ook ouders) zijn allemaal zo lief en geweldig en great en whatever... ben best wel verdrietig dat ik weg moest :-\\

maar in oktober komen ze hierheen :D
Leuk dat je weer trug bent  ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #15147 Gepost op: 23-04-2005, 20:00:18 »
Leuk dat je weer trug bent ;D
Heel erg bedankt :D Jij nog gefeliciteerd ::ok::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15148 Gepost op: 23-04-2005, 20:01:40 »
Hej D**n leuk dat je weer terug bent van weggeweest  ::joehoe:: Fijn weekend!!!

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15149 Gepost op: 23-04-2005, 21:14:12 »
Heel erg bedankt :D Jij nog gefeliciteerd ::ok::
Dankje  8)

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15150 Gepost op: 24-04-2005, 00:02:34 »
Lieve lieve lieve jorg.. GEFELICITEERD!!  ::bravo::[/color]
-xxx- Juud
« Laatst bewerkt op: 24-04-2005, 16:41:41 door Juudith »

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #15151 Gepost op: 24-04-2005, 01:13:02 »
 ::bravo:: gefeliciteerd Jorg ::bravo::
Geniet er van jongen, je bent 16
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #15152 Gepost op: 24-04-2005, 09:38:37 »
 ::bravo:: Jorg van harte!! ::bravo::
met je 16e verjaardag! Maak er een gezellige dag van, met veel taartjes, leuke kadootjes en gezellige mensen om je heen.

er was eens......

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #15153 Gepost op: 24-04-2005, 10:20:00 »
jorg! van harte gefeliciteerd! :-* sweet sixteen ;)

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #15154 Gepost op: 24-04-2005, 10:25:21 »
gefeli Jorg  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #15155 Gepost op: 24-04-2005, 11:11:33 »
Jorg: Gefeliciteerd! :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15156 Gepost op: 24-04-2005, 11:49:09 »
Jorg en Corien, proficiat met jullie verjaardag!!!

Ik wens jullie allebei 'n hele fijne dag!  ::ok::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #15157 Gepost op: 24-04-2005, 11:57:57 »
Dankuwel allemaal :D :D ::bravo:: ::bravo::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #15158 Gepost op: 24-04-2005, 12:00:57 »
Jorg!  ::zwaai::

Gefeliciteerd !!!

Maak er een mooie dag van!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15159 Gepost op: 24-04-2005, 12:36:01 »
Jorg, van harte!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)