Joechei!!! Ik heb eindelijk mijn eerste jonge eendjes van dit jaar gezien vanmiddag!
Op precies dezelfde datum als vorig jaar de eerste, als ik me goed herinner. Ik
moest ze ook wel vandaag zien, want vanavond ga ik alweer naar Nijmegen en dan kom ik vanwege Griekenland pas weer 13 mei in Gouda (sja en in Nijmegen moet je behoorlijk zoeken naar eenden). Maar met die eendjes is het dus helemaal goedgekomen!
Had helaas geen fototoestel bij me, anders had ik ze ook aan jullie kunnen laten zien.
Ja en over Griekenland... dat komt nu natuurlijk ook wel heel erg dichtbij! Nog maar zes daagjes gewoon! En omdat dit de laatste dag is voor ik vertrek dak bij mn ouders ben, moet ik nu mn koffer iig meenemen en alle spullen die hier liggen. Als ik maar niets vergeet...
Erg leuk om jullie updates ook weer te lezen. Dorine, leuk zeg, dat je bruiloft al zo dichtbij komt!
Veel plezier met verheugen eerst maar!
En idd gaaf zeg dat je terug mag naar die afdeling waar je het zo naar je zin hebt gehad.
Han, ja, dat dacht ik wel al, dat je veel te druk en moe zou zijn om veel te posten, lijkt me ook begrijpelijk. Maar wat super dat je werk goed bevalt!
Wel jammer van die files, mja
.
Stormpie, spannend die auditie van je zoon! Hopen dat ie doorkomt!
Ik heb de laatste tijd ook erg weinig gepost, ik weet het
... Een groot deel van het biopracticum moest op de computer gedaan worden en als ik dan uren daaraan gewerkt had en het telkens maar niet snel genoeg opschoot, had ik niet zo'n zin meer om daarna nog lang te computeren. Het is nu nog steeds niet helemáál af, maarja dat gaat wel lukken op tijd... Was wel echt onwijs veel werk deze week, regelmatig de hele dag eraan gezeten en dan 's middags laat nog een college van Gr of La erachteraan
.
En natuurlijk ook weer elke avond weg deze week... Maandag overigens niet in mn eentje thuis gegeten zoals ik eerder zei, maar gaan bommen om op te vrolijken en daarna een vriend tegengekomen in de Refter (de mensa) met wie ik dus kon eten en daarna nog ff in de kroeg kon zitten.
Dinsdagavond was wederom keigezellig, met drie meiden van biologie naar de film (The Butterfly Effect) en daarna opnieuw in hetzelfde cafeetje bij de uni gezeten... Woensdagavond Griekenlandreiscollege, wat voor mij eigenlijk een beetje te lang duurde, maar daarna toch nog heel even tijd voor een kopje koffie in jawel, datzelfde cafeetje
... Daarna naar toneel uiteraard, altijd leuk maar was wel hard doorwerken, en donderdag alweer ff naar het cafeetje bij de uni geweest
, daarna weer bijles gegeven
en 's avonds uit...
met zowel classici als biologen!!!
Dat was dus helemaal keigeweldig voor mij, erg leuke avond.
Kortom, kheb een erg drukke maar ook weer erg gezellige week gehad... En nu alles regelen voor Griekenland (whiej heb dr zo'n zin in! maar het is wel echt een studiereis: elke dag om 8:00u 's ochtends in de bus zitten...
), en morgenochtend weer toneel! Nou van de week zal ik hier zeker nog wel posten!
Anne-Marie, jij ook weer eens...?
Fijn weekend!