Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109770 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14920 Gepost op: 9-03-2005, 15:46:17 »
Hey mensen!

Ik ga ff snel posten denk ik, want kmoet zo wiskunde leren. (toets morgen.. ik wil wel goed halen)

Ik ben eigenlijk best wel goed bezig met school de laatste tijd.. of althans, de cijfers zijn goed. :) Dat ik nou veel doe wil ik niet zeggen... ::) Ik kreeg Frans toets terug en ik had een 8,4! :D Ik haat Frans.. of nja ik haat het nu wat minder uiteraard aangezien ik ook een goed cijfer (9) had op een leestoets. Misschien kan ik toch wel Frans.. Nja en toen kwam ik er maandag acter dat ik ff snel een onderwerp moest verzinnen voor een presentatie voor Nederlands die ik met een klasgenoot/vriend moest houden op die dinsdag. Nja ff snel wat verzonnen.. in 2 tussenuren btje geoefend en 't ging wel goed zowaar. (moest ook wel want ik kwam er ook nog eens achter dat ie 20% meetelt voor overgang en paar procent voor examen.. :-\\ ) Ik had een 8,0.. :-)

En vandaag ik bio-toets.. mja das allemaal niet onwijs boeiend ofzo. Hij ging iig wel redelijk goed, ik snapte het meeste zowaar eens. Verder is vandaag die vriendin jarig die verhuisd is en daar ga ik van 't weekend heen! :) Heb dr best wel veel zin in, hoewel het niet enorm goed uitkomt met school mja.. leuke dingen zijn ook erg belangrijk. En vrijdag hebk ook een feest van een andere vriendin die die zaterdag weer jarig is (en dan heb 'k ff alles weer gehad geloof ik). Allemaal wel leuk dus. ::jaja::

Han, balen van je oma! :-\\ Sterkte ermee, ook voor haar zelf natuurlijk en maar hopen dat er toch gauw verbetering inkomt en dat ze iig uit 't ziekenhuis mag! Ook natuurlijk hopen dat je door mag naar de volgende ronde bij de Rabobank! ::ok::

Firefoot, ziet er mooi uit dat appartement! Veel succes ermee!

Elmar, jammer joh dat je het niet gehaald hebt.. volgende keer beter he! ::jaja:: (heb je vast al 100x gehoord mja.. sorry :P)

Annemieke, veel plezier met toneel en de verjaardag van Eva! En ik probeer zo snel mogelijk nog te pm-en.. ohwjah, wat ik voor die ene vriendin had gekocht.. ehh niks uiteindelijk. Maar we hadden thuis nog een mooi fotolijst gedoe van de Ikea en daar had ik 3 foto's ingedaan die ik nog niet zolang geleden gemaakt had, één van mij en één van haar en de laatste van haar met een andere vriendin. Je krijgt nog de groetjes terug btw (of iig als antwoord op jouw felicitatie) van haar voor ik het vergeet! ;)

Alright.. nu maar wisk leren! doehgg :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #14921 Gepost op: 9-03-2005, 17:27:04 »
Ja, Bedankt!

Het gaat lekker hier, ben flink verwend
Eindelijk...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14922 Gepost op: 9-03-2005, 19:50:30 »
2000 ::ok:: sorry, kon't niet laten... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14923 Gepost op: 9-03-2005, 19:58:08 »
Lijkt me idd wel eng om voor 't eerst op jezelf te gaan wonen. Ik weet ook nog niet hoe dat voelt, want ik woon ook nog thuis. Maar eens zal toch die stap gemaakt worden en ik weet zeker dat ik dan net als jij ook doodsbang ben.  ;D  Maar 't gaat vast goedkomen allemaal!  ::jaja::
Ik denk het ook wel! ::jaja:: ;)

Firefoot >>> Leuk joh, heel veel succes ik hoop dat t lukt ::ok::. Ik heb mezelf een paar maanden maar ingeschreven voor een huurwoning, misschien kom ik over 6 jaar daar eens in aanmerking voor ::)
Pff... ik sta ook al 2 jaar ingeschreven en als ik onder plaats 50 kom is het heel wat... ::) Vandaar dat ik ook naar wat koop rond liep te kijken... ;)

FF, ow staan die plaatjes hier ook ;D ik had ze dus al gezien, maarre ziet er idd mooi uit! Veel geluk ermee, gaat vast helemaal goedkomen!! ::ok::
Yep, ff barren ook he af en toe! ;)

tss slijmbal >:(
::rofl:: Ik wil nog wel een bedje watten inrichten hoor... :P

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14924 Gepost op: 11-03-2005, 15:10:14 »
Sebas hartelijk gefeliciteerd met je 18e verjaardag alle anderen ook van harte gefeliciteerd en maak er een fijne feestdag van groetjes van Nick   ::bravo:: ::bravo::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14925 Gepost op: 11-03-2005, 16:11:00 »
Wie is Sebas?  ???  Nou ja, ook proficiat van mij!  ::bravo::

Ik wil alleen effe snel kwijt dat ik vanmorgen gebeld werd door de Rabobank en dat ik de psychologische test mag komen doen maandag!  :D  We zijn nog met 2 kandidaten over, dus die test gaat de doorslag geven. Ik ben echt benieuwd wat die test precies inhoudt, want ik heb geen idee wat ik er van moet verwachten.  :-\\

En verder heb ik heel erg veel zin in de finale vanavond!  :D ::ok::  Ik heb de hele dag al kriebels in m'n buik! Jammergenoeg komt er vanavond misschien bezoek en moet ik de finale dan op m'n kamer (en dus op 'n kleine tv!  :( ) kijken. Ik was al heel kwaad op m'n moeder om juist vanavond iemand uit te nodigen. 't is nog niet helemaal zeker, dus ik hoop dat 't niet doorgaat.  ;)

Maar iedereen vast heel veel plezier vanavond!  ::ok::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14926 Gepost op: 12-03-2005, 00:08:20 »
He Han, gefeliciteerd! Almost there!

En genoten van de Mol?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14927 Gepost op: 12-03-2005, 01:06:57 »
Heeeey mensen,

Euhmm ik wilde hier nog een megapost neerzetten met allemaal reacties en allemaal uitingen van mijn gestrestheid en megavermoeidheid van vanmiddag tegenover mijn energie-uitbarsting van vlak voor en na de afl, maar ik realiseer mij dat het toch wel errug laat aan het worden is.. :-\\

Dus kort: Han, supergefeli dat je weer door de sollicitatieronde heen bent!! ::ok:: Nu gaat het je echt lukken!! :D Btw, is het bezoek uiteindelijk niet gekomen vanavond? Zou idd wel keistom zijn >:(. Ik heb weer fijn alle foons uitgezet - hoewel ik die vlak voor en vlak na de afl nog uitermate intensief gebruikt heb, oftewel ons vaste nummer was de hele avond in gesprek.. ;D

A-M, ah mooi dak de groeten terug krijg ;D enne ben je er al uit wat je gaat doen met ons weekend..?? Goed dat je zulke goede cijfers haalt!

FF, ik ben er inmiddels achter hoe je aan je nieuwe avatar komt ;) dus dat hoef ik je niet meer te vragen.. Ben je trouwens inmiddels een beetje getroost vanwege je poolnederlaag..? :-*

Noueh.. ik was dus op weg naar mijn bedje.. ::) Zucht.. het lijkt wel een telefoongesprek dat ik aan het afsluiten ben :P ::zwaai::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14928 Gepost op: 12-03-2005, 01:50:52 »
Damn, ik voel me teneergeslagen... Na een maand of 2 elk beetje vrije tijd besteden aan het zoeken naar en lezen van de meest absurde theorien valt er opeens zo'n gat... nu weet ik wie de Mol is! Tuurlijk zijn er nog de mollenactie-aflevering en de MFD in het vooruitzicht. Feit is echter dat diverse mensen weer in hun molshoopje zullen kruipen tot volgend seizoen, over 1, 2 of mss wel meer jaar én dat het speuren naar de Mol voorlopig weer voorbij is, m'n snelst uitgegroeide en meest favoriete hobby of mss wel obsessie.

En dat zo'n stomme pool ook hieraan kan bijdragen... tis maar een spelletje! Maar na de afgelopen 3 weken op positie 2, 2 en 1 te hebben gestaan is het ongewild opeens bloedserieus geworden... en dan 280e worden! :\'(

Magoed, eerst maar slapen en morgen hopenlijk fit en vol energie weer op.

Er zijn ook nog vele lichtpuntjes, ook niet Mols, aan de horizon, dus jullie zijn voorlopig nog niet van me af  >:D wat moet ik anders met al die overgebleven vrije tijd

Groetjes,

Een ietwat gedeprimeerde Mollen-misvanger

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14929 Gepost op: 12-03-2005, 01:51:43 »
Ben je trouwens inmiddels een beetje getroost vanwege je poolnederlaag..? :-*
::ohno:: komt vanzelf wel weer (denk ik)...

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14930 Gepost op: 12-03-2005, 14:42:10 »
Gister leuke dag gehad, ik wist gewoon dat yvon de mol was ::trots::
Ik had alleen niet verwacht dat de mol gister bekend werd gemaakt, ik d8 eerder dat ze het weer zouden uitstellen.
Komt iemand al op de uitslag van de poolpagina?

Han, veel suc6 maandag, ik hoop dat het je gaat lukken ::ok::

@miesh, mooie punten ::ok::

Groetjes ikke

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14931 Gepost op: 12-03-2005, 16:08:47 »
Komt iemand al op de uitslag van de poolpagina?
Nee, die wordt nog even geheim gehouden en wordt later samen met de winnaar aangekondigd... Nog even geduld dus!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14932 Gepost op: 12-03-2005, 19:12:30 »
Nee, die wordt nog even geheim gehouden en wordt later samen met de winnaar aangekondigd... Nog even geduld dus!
Doe maar rustig an hoor, dan ben ik nog steeds de winnaar van de laatste pool!  ::rofl::
When God created man, she was only joking!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14933 Gepost op: 12-03-2005, 23:26:06 »
Feit is echter dat diverse mensen weer in hun molshoopje zullen kruipen tot volgend seizoen
Nog niet aan denken lieve FF! ik blijf wel hoor >:D :P

meest favoriete hobby of mss wel obsessie.
::ok:: ::jaja::

En dat zo'n stomme pool ook hieraan kan bijdragen... tis maar een spelletje! Maar na de afgelopen 3 weken op positie 2, 2 en 1 te hebben gestaan is het ongewild opeens bloedserieus geworden... en dan 280e worden! :\'(
Ahhh, is wel begrijpelijk hoor, als je zo hoog eenmaal staat wil je dat natuurlijk ook blijven staan! Maarre jij kunt dus al de uitslag zien omdat je actief lid bent of hoe zit dat dan?

Er zijn ook nog vele lichtpuntjes, ook niet Mols, aan de horizon, dus jullie zijn voorlopig nog niet van me af  >:D
;D ::ok:: en nou niet meer zo terneergeslagen zijn he...

Met mij ist goed verder, vanavond was dus de soberheidsviering die wij hadden voorbereid en het ging erg goed, vooral de pastoor was onwijs enthousiast en blij met ons (maar dat is ie altijd wel :)). Was ook heel leuk die vrienden weer eens te spreken ::ok:: want ik zie ze al zo weinig.. ::ohno:: Toen ik thuiskwam stond Kopspijkers aan met Angela als gast :D was dat even een leuke verrassing! Verder heb ik vandaag natuurlijk weer véél te weinig Grieks gedaan ::), maar toch een klein beetje, en hopelijk maak ik het morgen goed door iig toch de tekst voor maandag af te krijgen..

Anne-Marie, hoeist met jou?? Hoe vond jij de ontknoping?? srry dak jou niet gebeld heb

Ik vroeg me trouwens ook af of Fenna hier nog wel eens langskomt.. iemand enig idee? Oh en ik zag dat Bertha gister op de chat was, gelukkig dat hij er weer eens was! ::ok:: Echt superjammer dat ie dit seizoen vrijwel niet op het forum is geweest.. ::ohno:: :\'( Weet iemand waarom?

Aaargh, ongemerkt plotseling alweer bijna half 12! :o ::ohno::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14934 Gepost op: 12-03-2005, 23:40:16 »

Leuk leuk leuk  :D of zie ik het helemaal verkeerd nu  ???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14935 Gepost op: 13-03-2005, 00:13:11 »
Leuk leuk leuk  :D of zie ik het helemaal verkeerd nu  ???
euhmm ik denk half verkeerd Guikje ;)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14936 Gepost op: 13-03-2005, 17:42:15 »
Jij loopt hier al zo lang rond, je verdwijnt niet zomaar... :P

Citaat
::ok:: ::jaja::
Ahhh, is wel begrijpelijk hoor, als je zo hoog eenmaal staat wil je dat natuurlijk ook blijven staan! Maarre jij kunt dus al de uitslag zien omdat je actief lid bent of hoe zit dat dan?
Met toegang tot het CMS kan je het ook wel zien ja, de pagina was er, maar was nog niet zichtbaar... ;)

Citaat
;D ::ok:: en nou niet meer zo terneergeslagen zijn he...
Doe m'n best... met een nieuw seizoen en nog een kans lukt het wel weer hoor... Het is al twee keer achter elkaar (alle keren dat ik van te voren heb voorspeld wie de Mol was) dezelfde fout gemaakt... Diegene die ik hoopte dat zou winnen en daar dus ook op gokte bleek de Mol te zijn... Zowel Yvon als Elise... ::) Alleen zal het mss wel weer een man zijn volgende keer, is alweer wat seizoenen geleden... :P

En toch keek de Mol een aflevering van WidM op Goat Island he... toch een hint geweest! ::jaja::

Citaat
Toen ik thuiskwam stond Kopspijkers aan met Angela als gast :D was dat even een leuke verrassing!
Ja, was leuk idd, samen met EP.

En ik zit nog ff in spanning op een tegenbod van m'n huis... ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14937 Gepost op: 14-03-2005, 16:10:47 »
En ik zit nog ff in spanning op een tegenbod van m'n huis... ::)
En??

Ik heb niet veel nieuws, wel gezellige colleges gehad vandaag. Maar ik moet nu eigenlijk maar eens wat gaan leren... :-[

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14938 Gepost op: 14-03-2005, 17:03:48 »
En??
Een paar keer heen en weer geboden vandaag... zenuwslopend! ::jaja:: Hopenlijk morgen de afronding want we zijn elkaar redelijk genaderd al... Dus mss morgen, maar wrs woensdag pas weer nieuws (hier)...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14939 Gepost op: 14-03-2005, 22:16:46 »
Wow, ik ben 11e geworden in de pool  ::trots:: Ik stond de hele tijd iets van 1000ste ofzo, echt te ver onderaan om helemaal bovenaan te eindigen ;) . Ik heb ook maar 5 afleveringen iets ingevuld volgens mij.

Hallo!!  ::zwaai::

Eej, de smilies blijven werken, ookal klik je er op eentje. Das nieuw, eerst gingen ze allemaal stilstaan als ik erop klikte.

Ik vind het wel ontzettend jammer dat de Mol weer is afgelopen, het is zo raar om niet meer met m'n collega's te kunnen praten over wie die Mol toch kon zijn. Ik vond het wel leuk dat ze me kwamen feliciteren omdat ik al zolang riep dat Yvon de Mol was. Maar ik geloofde het zelf ook niet hoor :) . Nu zijn we aan het roddelen over de Desperate Housewifes en de Lama's. Dat is ook gezellig praten tijdens het werk en in de pauze's, maar het is anders dan toen WIDM nog op tv was (ook net een week geleden ;) ).

Doeg!!  ::zwaai::

Ze blijven het doen :D