Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109669 keer)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14820 Gepost op: 26-02-2005, 21:59:34 »
Zo mensen,

Ik laat weer eens iets van mezelf horen. Heb het de afgelopen weken erg druk gehad, met al dat gewerk, maar na vandaag zit het er voor mij op bij de grote sportzaak. Ik heb vandaag toch nog met plezier gewerkt en iedereen liep toch wel allemaal geintjes te maken en aardig tegen me te doen. Binnenkort hou ik met een paar collega’s nog een soort van afscheidsborrel.

Gelukkig krijg ik het binnenkort weer super druk met het kijken naar nieuwe CSI aflevering, PE, De Farm, WIDM enz. Nu is het allemaal maar saai met die CSI herhalingen. Hoop dat we weer een tijd van mooie afleveringen krijgen enzo.

Ik mis het forum toch erg, ook al ben ik maar iets van 4 dagen weg.. Maar door dat stomme rooster van mij, ben ik vaak laat uit enzo. Probeer komende weken vaker doordeweeks langs te komen. Niet omdat het een verplichting is, maar omdat ik het echt leuk vind. Trouwens gaat dat updaten wel goed… Dan zie ik weer het gewone forum, dan zie ik een wit forum…

Met de gezondheid gaat het de laatste tijd wel goed, dus maken jullie je daarover maar geen zorgen. Morgen ga ik even alles bijlezen en wat posten. Maar ik ga nu nog van mijn avond genieten…nou ja genieten…het heet oppassen maar goed.

Tot snel!

Nostra

PS: iedereen die jarig is geweest de afgelopen dagen Alsnog gefeliciteerd!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14821 Gepost op: 26-02-2005, 22:35:15 »
Hayhay...

Ik ben een beetje suf vandaag dus daarom heeft het ff geduurd voor ik de rust had genomen om hier eens uitgebreid te posten.
Veel plezier vanavond Annemieke!  ::ok::
Thx! Het was erg leuk, kom ik zo wel op terug..
Maarre fantastisch zeg dat je sollicitatiegesprek zo goed ging Han! Ik heb je nog nooit zo positief erover gehoord, dat moet dan wel echt goed zitten! Veel succes met de volgende rondes en hou ons op de hoogte...
Wel erg van je oma zeg. Sterkte ermee, hopelijk knapt ze snel op.

Gefeliciteerd iedereen die ik ben vergeten! ;)
oh, dankjewel dan ??? :P
Dank je. Ja, ze heet ook Annemieke en is dit jaar zelfs helemaal niet jarig... maar we vieren het toch maar! ;)
aha, op die manier wel/niet jarig! ::vergroot:: Arme Annemieke mist dan wel veel verjaardagen zeg... ::ohno:: Gelukkig maar dat jullie haar dan toch elk jaar een feestje gunnen! ;)
Mooi dat het op je werk weer beter was! Of is helemaal uitgestorven ook niet goed? ;)
Tuurlijk zin in WidM! Ben wel een beetje bang voor m'n pool alleen! :P
tss, zeg jij met je 2e plaats.. ::) >:( :P

Anne-Marie, wow goed zeg een 9 voor Frans!! ::ok:: Zou je idd niet echt verwachten na een 3.. ::)
Annemieke, veel plezier vanvond! Hoop dat het erg leuk wordt.. denk 't wel En kom ons maar vertellen hoe het was want een uitgebreid verslag van Daan verwacht ik toch niet. ;)
Thx, nee, dat zal er idd wel niet komen, daarom zal ik het er dan nu maar even over gaan hebben... Nou gisteravond en vanavond dus eindelijk de voorstelling van Daan, Ivo en ook wel van Elmar (want die deed geluid en film) waar ze al maanden en maanden mee bezig waren. Ik had gelukkig twee vrienden mee weten te krijgen ::trots:: want anders had ik in mn eentje een uur moeten wachten (we waren een beetje vroeg :-X). In de loods waar het was, was het megakoud ::bibberbibber:: maar het gaf wel heel veel sfeer... Heel spannend en beetje luguber, en zo was het stuk ook eigenlijk. Gelukkig net niet te eng voor mij ;) - op het moment dat ik dacht dat het dat wel zou worden, was het afgelopen, dus dat kwam dan eigenlijk wel mooi uit :P. Sja ik ga niet de hele verhaallijn vertellen (er waren sowieso allemaal kleine verhaallijntjes doorheen verwerkt, heel gaaf, met allemaal filmpjes) maar het was iig een gave voorstelling! Na afloop uiteraard nog nagepraat met spelers/geluidsman en andere 'fans' ;), en daarna blijven logeren bij Aplato. Dan hoefde ik niet in mn eentje nog laat op Rdam CS te wachten, en het was natuurlijk ook veel gezelliger :) want we hebben uiteraard weer de halve nacht doorgepraat... Dus ben nu wel btje moe ;D. Hij moest nl vroeg weg dus ging ik ook maar meteen naar huis. Vanochtend bijna meteen widm gekeken: :\'( vanwege Sander, ik vind het zo erg dattie weg is..!

Oja, dat moet ik nog wel even vertellen! Sander deed ook mee aan het toneelstuk! ;D Hij had een bandje ingesproken dat te horen was tijdens een van de filmpjes... Echt keileuk :D ik helemaal stuiteren natuurlijk toen dat te horen was ::) ::tandpastasmiley::.

Ikke, goed van je die cijfers! ::ok::

Bakkertje, haha ja wel een grappig voorval van je zoontje, aan de andere kant natuurlijk ook weer niet maarja.. Mooi dat je zoveel sneeuwpret hebt! ;)

Nostra, forumze he! ;) Sja roosters werken daar nooit zo goed in mee... ::ohno:: onbegrijpelijk toch

Hm, ik moet maar eens naar bed denk ik... Ik heb echt het gevoel dat er twee dagen voorbij zijn gegaan sinds ik vanochtend thuis ben gekomen ??? :-\\

Fijn weekend iedereen verder nog, ik ga morgen naar mn oma dus zal dan ws niet meer forummen.

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14822 Gepost op: 27-02-2005, 00:37:13 »
Nick! Gefeliciteerd! welkom in de wereld van volwassenheid en wijsheid

::bravo:: ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14823 Gepost op: 27-02-2005, 00:40:49 »
Nick Gefeliciteerd met je verjaardag!  :D Maak er een mooie dag van!  ::zwaai:: ::ok::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14824 Gepost op: 27-02-2005, 00:49:20 »
Nick gefeliciteerd ::bravo:: enjoy the day!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14825 Gepost op: 27-02-2005, 07:45:24 »
 ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo:: Gefeliciteerd Nicky[/b]  ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #14826 Gepost op: 27-02-2005, 09:14:20 »
::bravo:: Gefeliciteerd Nicky  ::bravo::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14827 Gepost op: 27-02-2005, 10:00:45 »
Nicky Gefeliciteerd ::zwaai::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14828 Gepost op: 27-02-2005, 10:46:24 »
Nick proficiat met je 18de verjaardag!  

Ik hoop dat je 'n leuke dag hebt en vast succes met je eerste rijles morgen!  ::ok::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14829 Gepost op: 27-02-2005, 10:59:42 »
Jullie zijn toppertjes  ::ok:: Hartstikke bedankt allen!  ::bravo:: ::bravo:: Gisterenavond half 9 me moeder moest me nicht ophalen van haar huis maar die doos deed netalsof haar cafe nog niet gesloten was dus, wij daarheen ik liep naar binnen en stond perplex  ::oink:: allemaal mensen voor mijn in het cafe? allemaal vrienden en familie en kennissen en ze gingen meteen zingen voor me van kleine jongen van Andre hazes kleine nicky dat jij ter wereld kwam dat is alweer zo lang gelee.Al 18 jaren,we weten het nog goed,je was toen nog zo heeeeel erg klein.Kleine Nicky,nu ben je een stuk groter,een heeel stuk groter,ja tis waar.We kunnen t weten,je blijft nog steeds groeien,waneer is t einde nou toch een keertje daaar. Dit leven gaat voorbij.Er is zo weinig tijd,dus leef want jij bent vrij.Maar doet het wel verstandig maak de mensen blij.Dan zul je echt gelukkig zijn Want,het leven is zo kort. Veel dingen worden anders als je ouder wordt.Je vult nu nog de vakken maar dat duurt niet lang.Straks ga je als een bay watch aan de gang Kleine Nicky,op school gaat alles prima en iedereen wordt blij van jouw gulle lach.Zo ben jij Nicky,dus lach maar lieve Nicky want dan is elke dag ook een mooie dag Grote Nicky we gaan een feestje vieren en hopen dat je t erg leuk vindt. Feliciteerd Nick je bent een grote jongen en niet meer zo een heel erg klein kind.Dit leven gaat voorbij,er is zo weinig tijd dus leef want jij bent vrij.Maar doet het wel verstandig maak de mensen blij.Dan zul je echt gelukkig zijn.Want het leven is zo kort,veel dingen worden anders als je ouder wordt.Je vult nu nog de vakken maar dat duurt niet lang Het is jammer maar je blijft niet klein,Grote Nicky.Dit was de tekst die voor mijn gezongen werdt en het was een super leuke avond hartstikke bedankt mensen die mijn hier gefeliciteerd gewenst hebben ecards gestuurd hebben en op mijn verjaardag zijn geweest  ::bravo:: ::bravo:: Veel liefs van Nicky  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2005, 11:06:34 door ~*Nick*~ »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14830 Gepost op: 27-02-2005, 11:38:57 »
nicky gefeli! ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14831 Gepost op: 27-02-2005, 12:54:45 »
Gefeliciteerd Nick; tof dat ze dat voor je gedaan hebben, Hazes roeleert nog steeds  ::joehoe::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14832 Gepost op: 27-02-2005, 12:56:05 »
Coor en Chriz bedankt   ::bravo:: 

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #14833 Gepost op: 27-02-2005, 13:05:49 »
Heeeeeeeeeey Nicky!!

gefeliciteerd hoor met je 18e verjaardag!!

nu zeker een rijbewijs???

dikke kuzzz

storm
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
er was eens......

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14834 Gepost op: 27-02-2005, 13:09:19 »
DANKJE WEL LIEVE STORM Forummoeder  ::bravo:: ::bravo:: dikke kus terug en ik ga nu zeker voor me rijbewijs ga me best doen  ::bravo::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14835 Gepost op: 27-02-2005, 13:51:47 »
Nicky
Van harte gefeliciteerd
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14836 Gepost op: 27-02-2005, 14:42:39 »
Iedereen die jarig is, was of zal zijn!
 GEFELICITEERD!!!!!!!!!
Maak er een mooi nieuw levensjaar van!
[/b][/size][/color]
When God created man, she was only joking!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14837 Gepost op: 27-02-2005, 19:23:16 »
Nick, van harte!

Arme Annemieke mist dan wel veel verjaardagen zeg... ::ohno:: Gelukkig maar dat jullie haar dan toch elk jaar een feestje gunnen! ;)
Aardig zijn we toch he! :P

Gelukkig dat de (familie)verjaardagen hier binnenshuis weer even voor een paar maandjes voorbij zijn. Ik krijg meestal van de familie opmerkingen complimentjes dat ik zo goed help bij een verjaardag... Maar ik vind het zó verschrikkelijk, iedereen die tegen elkaar aan zit te schreeuwen over onderwerpen waar ik niks van weet... dan ga ik maar koffie zetten, gebak snijden, vaatwasser in/uitruimen, enzo. ::) Vaste onderwerpen zijn altijd vroeger/visserij, auto's (m'n oom heeft een garage en m'n neefje werkt er bij een en een andere oom en m'n pa knutselen af en toe aan hun Eend) of andere zaken waar ik niks van af (wil) we(e)t(en). Ach, hoort bij het leven zeggen ze... :P

Maar goed... voorlopig weer ff voorbij dus... ;D

Citaat
Mooi dat het op je werk weer beter was! Of is helemaal uitgestorven ook niet goed? ;)tss, zeg jij met je 2e plaats.. ::) >:( :P
Normaal heb ik er niet zo'n last van, maar deze week was een beetje rust heerlijk! ;D
« Laatst bewerkt op: 27-02-2005, 19:29:39 door Firefoot »
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14838 Gepost op: 2-03-2005, 13:31:15 »
ik blijf het maar druk hebben, ik denk pas weer vrijdag hier wat te kunnen posten.... Het gaat jullie goed,

NOstra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14839 Gepost op: 2-03-2005, 16:37:47 »
Haihaiii,

Gisteren had ik open podium van de studievereniging, en het was echt heel gaaf! :D Ik deed ook twee 'acts': een liedje in het Nieuwgrieks, dat we met zes mensen zongen, en Wannabe van de Spice Girls :-[, dat we met zn vijven playbackten ;D maar dan wel in bijbehorende outfits (ik was Victoria). Ik kan eigenlijk niet zingen, maar we hadden het Griekse liedje heel goed geoefend en degene naast me was wel heel toonvast, dat het uiteindelijk best meeviel en ik gewoon meegezongen heb. En ging nog best goed ook! ::trots:: De Spice Girls-act was meer voor de meligheid, althans dat vond ik, en ik durfde het eigenlijk ook niet echt omdat ik vond dat we heel erg voor gek stonden, maarja, uiteindelijk heb ik gewoon ook veel lol gehad, en och, allemaal bekende mensen, als ze het belachelijk vonden is dat maar jammer... Er waren wel meer grappige stukjes. De docenten zijn bijv per definitie grappig als ze iets gaan zingen oid ;). Dus we hebben ons heel goed vermaakt en er was een superopkomst: ook mensen die normaal niet op alle feesten of activiteiten van de studievereniging komen, wilden dit toch niet missen! (Superopkomst bij Grieks en Latijn wil dus zeggen dat het wel eens meer dan 50 aanwezigen geweest kunnen zijn...)

Verder was er vandaag meeloopdag en heb ik ook nog bij een collegetje van die meelopers gezeten, want ja het werd gegeven door mijn favoriete geschiedenisdocent... ;) De scholieren waren ook meteen fan van hem! ;D Waren er trouwens onwijs veel: 23! :o Dus dat was ook wel leuk... en verder heb ik vanavond voor het eerst college voor mijn Griekenlandreis, maar daarom moet ik wel zometeen gaan eten. En vanavond natuurlijk ook weer toneel :).

Tot morgen ofzo! ::zwaai::