Hayhay...
Ik ben een beetje suf vandaag dus daarom heeft het ff geduurd voor ik de rust had genomen om hier eens uitgebreid te posten.
Veel plezier vanavond Annemieke!
Thx! Het was erg leuk, kom ik zo wel op terug..
Maarre fantastisch zeg dat je sollicitatiegesprek zo goed ging Han! Ik heb je nog nooit zo positief erover gehoord, dat moet dan wel echt goed zitten! Veel succes met de volgende rondes en hou ons op de hoogte...
Wel erg van je oma zeg. Sterkte ermee, hopelijk knapt ze snel op.
Gefeliciteerd iedereen die ik ben vergeten!
oh, dankjewel dan
Dank je. Ja, ze heet ook Annemieke en is dit jaar zelfs helemaal niet jarig... maar we vieren het toch maar!
aha, op die manier wel/niet jarig!
Arme Annemieke mist dan wel veel verjaardagen zeg...
Gelukkig maar dat jullie haar dan toch elk jaar een feestje gunnen!
Mooi dat het op je werk weer beter was! Of is helemaal uitgestorven ook niet goed?
Tuurlijk zin in WidM! Ben wel een beetje bang voor m'n pool alleen!
tss, zeg jij met je 2e plaats..
Anne-Marie, wow goed zeg een 9 voor Frans!!
Zou je idd niet echt verwachten na een 3..
Annemieke, veel plezier vanvond! Hoop dat het erg leuk wordt.. denk 't wel En kom ons maar vertellen hoe het was want een uitgebreid verslag van Daan verwacht ik toch niet.
Thx, nee, dat zal er idd wel niet komen, daarom zal ik het er dan nu maar even over gaan hebben... Nou gisteravond en vanavond dus eindelijk de voorstelling van Daan, Ivo en ook wel van Elmar (want die deed geluid en film) waar ze al maanden en maanden mee bezig waren. Ik had gelukkig twee vrienden mee weten te krijgen
want anders had ik in mn eentje een uur moeten wachten (we waren een beetje vroeg
). In de loods waar het was, was het megakoud ::bibberbibber:: maar het gaf wel heel veel sfeer... Heel spannend en beetje luguber, en zo was het stuk ook eigenlijk. Gelukkig net niet te eng voor mij
- op het moment dat ik dacht dat het dat wel zou worden, was het afgelopen, dus dat kwam dan eigenlijk wel mooi uit
. Sja ik ga niet de hele verhaallijn vertellen (er waren sowieso allemaal kleine verhaallijntjes doorheen verwerkt, heel gaaf, met allemaal filmpjes) maar het was iig een gave voorstelling! Na afloop uiteraard nog nagepraat met spelers/geluidsman en andere 'fans'
, en daarna blijven logeren bij Aplato. Dan hoefde ik niet in mn eentje nog laat op Rdam CS te wachten, en het was natuurlijk ook veel gezelliger
want we hebben uiteraard weer de halve nacht doorgepraat... Dus ben nu wel btje moe
. Hij moest nl vroeg weg dus ging ik ook maar meteen naar huis. Vanochtend bijna meteen widm gekeken:
vanwege Sander, ik vind het zo erg dattie weg is..!
Oja, dat moet ik nog wel even vertellen! Sander deed ook mee aan het toneelstuk!
Hij had een bandje ingesproken dat te horen was tijdens een van de filmpjes... Echt keileuk
ik helemaal stuiteren natuurlijk toen dat te horen was
.
Ikke, goed van je die cijfers!
Bakkertje, haha ja wel een grappig voorval van je zoontje, aan de andere kant natuurlijk ook weer niet maarja.. Mooi dat je zoveel sneeuwpret hebt!
Nostra, forumze he!
Sja roosters werken daar nooit zo goed in mee...
onbegrijpelijk tochHm, ik moet maar eens naar bed denk ik... Ik heb echt het gevoel dat er twee dagen voorbij zijn gegaan sinds ik vanochtend thuis ben gekomen
Fijn weekend iedereen verder nog, ik ga morgen naar mn oma dus zal dan ws niet meer forummen.