Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109666 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14800 Gepost op: 25-02-2005, 09:36:29 »

::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: Gefeliciteerd!! ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14801 Gepost op: 25-02-2005, 09:40:46 »
GEFELICITEERD FLOOR MET JE 18e VERJAARDAG  ::bravo:: ::bravo::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14802 Gepost op: 25-02-2005, 09:44:23 »
EWA EN THE OVINIE HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG AND HAVE FUN!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14803 Gepost op: 25-02-2005, 11:55:53 »
Floor, jou had ik al gefeliciteerd... Maar hoop dat je een leuke dag had gister! ::ok::

Ivo, van harte proficiat ::bravo:: en tot vanavond he! ;)

Firefoot, gefeli met je moeder en je zusje! (of is je zusje nou toch niet jarig ??? btw zij heet toch ook Annemieke? ::trots::) Veel plezier met hun feestje(s).. Trouwens idd balen van je werk dat iedereen zo door elkaar schreeuwt, dat lijkt me idd niet prettig werken :-\\. Was het vandaag al wat beter?

Anne-Marie, mooi dat de open dag zo gaaf was! Ik kan het me helemaal voorstellen ::jaja::. En gefeli met je 9,5 ::ok:: echt geweldig! En ja ik heb erg veel biocolleges, veel meer dan Grieks en Latijn.. Het begint gelukkig steeds gezelliger te worden bij de beta's! ::jaja::

Ikke, balen van je fiets zeg, dat kan zo irritant zijn! Gingen je proefwerken nog wel een beetje goed?

Han, hoe is het met je oma?

Ik ga vanavond dus naar de voorstelling van Daan en Ivo (The Ovinie), ben echt benieuwd..! Aplato en Eva gaan ook mee ::jaja::. Wordt dus wel opnemen, maar daar heb ik mn ouders weer voor ingeschakeld ;). Morgenochtend als ik thuiskom meteen widm kijken natuurlijk! En daarna zal ik dan ook wel weer zeer snel hier verschijnen... ::zwaai::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14804 Gepost op: 25-02-2005, 16:44:58 »
Veel plezier vanavond Annemieke!  ::ok::

Proficiat The Ovinie!  ::bravo::

@miesh: proficiat met dat prachtige punt!  ::ok::  En hoe was je schoolvolleybaltoernooi?  :)

ikke: balen van die lekke band.  ::niet-ok::  Hoe gingen die proefwerken?  :)

Mijn gesprek ging woensdag wel goed! Ik was weer 'ns veel te vroeg daar. Ik kon namelijk niet zo goed inschatten hoe lang 't rijden was, dus was maar goed op tijd weggegaan. Toen moest ik daar dus nog 'n half uur wachten. En toen kwam die man waarmee ik gesprek had ook nog 10 minuten te laat, dus toen was ik helemaal haast in slaap gevallen.  ;)  Maar 't gesprek ging dus verder goed. Ik begin langzamerhand echt getraind te worden in die vragen en weet precies wat er komen gaat. Maar nu afwachten hoe 't verder gaat. Hierna volgen dus nog 'n paar gesprekstrondes en nog die psychologische test. Ik krijg eind volgende week of begin van die week erna te horen of ik verder mag. Ben benieuwd.  :)

Han, hoe is het met je oma?

Ja nog niet zo heel goed. Ze is nog steeds erg kortademig en de bloeddruk is nu veel te hoog. (begin van de week veel te laag) Ze is echt 'n andere oma geworden en dat is heel vreemd. Ze lijkt soms heel afwezig en krijgt veel dingen niet mee die om haar heen gebeuren. Ze is dus nog wel voorlopig in 't ziekenhuis. Gelukkig had ze vandaag trouwens geen koorts meer, dus dat is iig al 'n beetje vooruitgang.  :)

Allemaal weer zin in WIDM vanavond? Stomme vraag natuurlijk.  ;D  Iig wens ik iedereen vast veel plezier en ook 'n fijn weekend!  ::ok::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14805 Gepost op: 25-02-2005, 17:56:01 »
Gefeliciteerd iedereen die ik ben vergeten! ;)

Firefoot, gefeli met je moeder en je zusje! (of is je zusje nou toch niet jarig ??? btw zij heet toch ook Annemieke? ::trots::) Veel plezier met hun feestje(s)..
Dank je. Ja, ze heet ook Annemieke en is dit jaar zelfs helemaal niet jarig... maar we vieren het toch maar! ;)

Citaat
Trouwens idd balen van je werk dat iedereen zo door elkaar schreeuwt, dat lijkt me idd niet prettig werken :-\\. Was het vandaag al wat beter?
Vandaag was het bijna uitgestorven... dus ja! :D

Tuurlijk zin in WidM! Ben wel een beetje bang voor m'n pool alleen! :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14806 Gepost op: 25-02-2005, 18:16:14 »
Heej mensen!

The Ovinie/Ivo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :-* ::bravo::
En dat de voorstelling maar erg goed mag gaan op your birthday.. :)

En gefeli met je 9,5 ::ok:: echt geweldig!
Dankje.. ik was ook erg blij mee! Maar eigenlijk nog blijer met mijn 9,0 die ik vandaag terugkreeg op leestoets Frans! Deze leestoets mocht je zomaar herkansen omdat het de eerste leestoets was en ik had eerst een 3,0.. errug slecht dus. Die leestekst was ook veel moeilijker vond ik maar goed, nu dacht iedereen wel zo'n beetje dat ik er echt slecht in ben maar heb ik nu dus wel bewezen dat 't wel meevalt. :)

@miesh: proficiat met dat prachtige punt!  ::ok::  En hoe was je schoolvolleybaltoernooi?  :)
Ook dankje. :-) Tsja.. het schoolvolleybaltoernooi.. het was best wel leuk maar het ging niet geweldig. Het was wel jammer want er waren te weinig teams om te selecteren om de "Nevobo-teams" (met allemaal mensen erin die op volleybal zitten) en de gewone teams zegmaar. We zaten in een poule met 6 teams, en twee echte volleybalteams en we hadden 1 wedstrijd gewonnen en 4 verloren.. :-\\ Eentje hadden we nét verloren maar de rest met redelijk achterstand. Maar ach, het was wel leuk en mijn vingers hebben het overleefd.. ook erg belangrijk. ;) ivm pianospelen

Verder.. wat vervelend dat het nog niet heel geweldig gaat met je oma Han! Ik hoop dat er gauw toch meer vooruitgang in komt. En ik ben natuurlijk erg benieuwd naar de afloop van het sollicitatiegesprek! ::ok::

Annemieke, veel plezier vanvond! Hoop dat het erg leuk wordt.. denk 't wel En kom ons maar vertellen hoe het was want een uitgebreid verslag van Daan verwacht ik toch niet. ;)

Firefoot, gefeli met je moeder dan! En miss valt 't nog mee met je pool.. wie verdenk je eik?

Zo.. verder hebk niet echt wat te melden geloof ik. School was niet zo boeiend op mijn cijfer na enne, tsja.. vanaaf WIDM uiteraard! ::jaja::

Oki.. doehgg! have fun iedereen met de Mol! *zwaaii*
« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 18:18:37 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14807 Gepost op: 25-02-2005, 18:33:18 »
Gefeliciteerd The Ovinie/Ivo ::bravo::
Ik had goede punten teruggekregen :D
Een 7 voor aardrijkskunde en een 8.3 voor Frans  ::oink::  :D
Ik had vandaag proefwerk engels en dat ging wel.

Han heel vervelend voor je, ik hoop dat er snel verbetering komt in je oma, ik heb het zelf ook meegemaakt.

Ik heb echt weer zin in de mol vanavond, sta bijna zo te springen als Jim vorige week bij dat vliegtuig :P

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14808 Gepost op: 25-02-2005, 19:18:16 »
Firefoot, gefeli met je moeder dan! En miss valt 't nog mee met je pool.. wie verdenk je eik?
Dank je! Zie de tekst onder m'n bericht... ;) In het voor mij meest gunstige geval valt Sander af en verlies ik niks, anders Isabelle en verlies ik 5 kandidaten * 2 punten (=10) voor de verkeerde afvaller... Voor Yvon en Marc-Marie zou het 7 afleveringen * 5 kandidaten * 2 punten + de afvaller fout zijn (=70+10 punten) en in het meest dramatische geval valt Lottie af en verlies ik 7 afleveringen * 5 kandidaten * 4 punten + afvaller fout (=150 punten)... :-\\
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #14809 Gepost op: 25-02-2005, 23:38:28 »
Aanschouw mijn 4e plek in de widm -pool!!!!
(en de 2e van firefoot....) ::ok::
back again..

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14810 Gepost op: 25-02-2005, 23:41:04 »
Aanschouw mijn 4e plek in de widm -pool!!!!
(en de 2e van firefoot....) ::ok::

Knap hoor beide! maar hou het nog 4 afleveringen vol he!  ::ok:: :D

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14811 Gepost op: 25-02-2005, 23:43:07 »
 ::oink:: nog 4 afleveringen te gaan zo lang haha ik dacht nog 2 jah idd volhouden is het grote woord missrobinson gaat ook goed zeg eerst de expeditie robinsonpool en nu misschien de wieisdemolpool  ;D petje af ik doe het niet na haha hoogste positie is 9e maar mensen succes!!!!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14812 Gepost op: 25-02-2005, 23:49:05 »
::oink:: nog 4 afleveringen te gaan zo lang haha ik dacht nog 2 jah idd volhouden is het grote woord missrobinson gaat ook goed zeg eerst de expeditie robinsonpool en nu misschien de wieisdemolpool  ;D petje af ik doe het niet na haha hoogste positie is 9e maar mensen succes!!!!!  ::bravo:: ::bravo::
Nick een kleine tip, gebruik . en , in je zinnen... dat is makkelijker lezen  ::ok:: :D

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14813 Gepost op: 25-02-2005, 23:52:56 »
Dankje, Mr Guikie  ;) Ik vind dat de mol wel heel erg mooi, gefilmd wordt vinden jullie niet? Overmorgen ben ik eindelijk, 18 en Maandag ga ik beginnen met lessen wordt spannend ben benieuwd in hoeveelste keer ik het haal.Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte  ::rofl::  ::bravo:: ::bravo:: Groetjes,Nicky

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14814 Gepost op: 25-02-2005, 23:54:56 »
Dankje, Mr Guikie  ;) Ik vind dat de mol wel heel erg mooi, gefilmd wordt vinden jullie niet? Overmorgen ben ik eindelijk, 18 en Maandag ga ik beginnen met lessen wordt spannend ben benieuwd in hoeveelste keer ik het haal.Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte  ::rofl::  ::bravo:: ::bravo:: Groetjes,Nicky

Doe het dan ook! alvast een fijne verjaardag en succes met je lessen!  ::zwaai::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14815 Gepost op: 25-02-2005, 23:55:57 »
Dankje wel Guikie!  ::zwaai::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14816 Gepost op: 26-02-2005, 09:22:06 »
Alle jarigen die ik gemist heb... ::bravo::van harte gefeliciteerd!! ::bravo::

Heb al een tijdje niks van me laten horen maar ben ook erg druk geweest.

Op school zijn we begonnen met een nieuwe methode van voorbereidend lezen voor de groepen 1 en 2 en dat kost nogal veel tijd om me in te lezen....

Maar leuk is het wel en dat je ook gekke grappige momenten meemaakt met de kleutertjes is ook erg leuk.
Gisteren toverde mijn jongste zoon het schaamrood op mijn wangen...hij overtrof zichzelf door "het" woord uit te spreken wat bij ons thuis niet uitgesproken mag/dient te worden, maar wat al zo lekker ingeburgerd is in de maatschappij ::)

We deden in de grote kring het spelletje; welk woord begint met de letter K...nou daar wisten de kinderen al best wel veel van op te noemen...kikker, koek, kamer, klas, knoop etc etc Op het laatst vraagt mijn collega:"wie weet er nog één woord wat begint met de letter K."....steekt mijn jongste dus ijverig zijn vingertje in de lucht en ja hoor hij krijgt de beurt....met een triomfantelijk gezicht schreeuwt hij heel hard door de klas...KUT!!
Het schaamrood stond op mijn kaken en mijn collega en ik konden onze lach eigenlijk ook niet inhouden...vlug weer weggetovert en mijn collega zegt:"ja dat is geen netjes woord hé mitch!" Waarop zoonlief zegt:"nee maar het was wel goed hé?" ::trots::

Dat was weer zo'n moment waarop je eigenlijk niets anders kunt doen dan trots zijn op je ukkepuk ::rofl::

maar afijn het was een leuke week voor de kinderen met al die sneeuw in de vroege ochtend, de meeste dagen stonden we al vroeg buiten sneeuwballen te gooien...lang leve de lol :D

Goed ik hoop dat jullie allemaal veel succes hebben met huisjes zoeken, sollicitatiegesprekken, rijlessen etc...

Ik laat binnenkort wel weer van me horen ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14817 Gepost op: 26-02-2005, 13:03:45 »
Button4Ever,M-M Luminae,Noukie,Sandgsus,Much-kisses,en mijn groep1maatje Sanne van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een toppie dag van veel plezier allemaal xxxjes   ::bravo:: ::bravo::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14818 Gepost op: 26-02-2005, 13:06:38 »
Dat was weer zo'n moment waarop je eigenlijk niets anders kunt doen dan trots zijn op je ukkepuk ::rofl::

::rofl:: ::rofl::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #14819 Gepost op: 26-02-2005, 21:27:11 »
Button, en ook alle andere jarigen...

gefeliciteerd!!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
er was eens......