Alle jarigen die ik gemist heb...
van harte gefeliciteerd!! Heb al een tijdje niks van me laten horen maar ben ook erg druk geweest.
Op school zijn we begonnen met een nieuwe methode van voorbereidend lezen voor de groepen 1 en 2 en dat kost nogal veel tijd om me in te lezen....
Maar leuk is het wel en dat je ook gekke grappige momenten meemaakt met de kleutertjes is ook erg leuk.
Gisteren toverde mijn jongste zoon het schaamrood op mijn wangen...hij overtrof zichzelf door
"het" woord uit te spreken wat bij ons thuis niet uitgesproken mag/dient te worden, maar wat al zo lekker ingeburgerd is in de maatschappij
We deden in de grote kring het spelletje; welk woord begint met de letter
K...nou daar wisten de kinderen al best wel veel van op te noemen...kikker, koek, kamer, klas, knoop etc etc Op het laatst vraagt mijn collega:"wie weet er nog één woord wat begint met de letter K."....steekt mijn jongste dus ijverig zijn vingertje in de lucht en ja hoor hij krijgt de beurt....met een triomfantelijk gezicht schreeuwt hij heel hard door de klas...KUT!!
Het schaamrood stond op mijn kaken en mijn collega en ik konden onze lach eigenlijk ook niet inhouden...vlug weer weggetovert en mijn collega zegt:"ja dat is geen netjes woord hé mitch!" Waarop zoonlief zegt:"nee maar het was wel goed hé?"
Dat was weer zo'n moment waarop je eigenlijk niets anders kunt doen dan trots zijn op je ukkepuk
maar afijn het was een leuke week voor de kinderen met al die sneeuw in de vroege ochtend, de meeste dagen stonden we al vroeg buiten sneeuwballen te gooien...lang leve de lol
Goed ik hoop dat jullie allemaal veel succes hebben met huisjes zoeken, sollicitatiegesprekken, rijlessen etc...
Ik laat binnenkort wel weer van me horen