Floor, nogmaals ;-) van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag! En alle jarigen (Jokivin, Lola, Limone etc), beetje laat maar toch nog van harte!
euh, grotendeels ja! Alleen die vriendin uit je klas twijfel ik over is da J?
hehe jeuhjj!
Het is haar jah ;-) Waar ging het eik over? Ohwjah, Taizé.
En A-M, hoe was die open dag?
Jah erg leuk! :-) Ik had in eerste instantie eigenlijk niet enorm veel zin om te gaan MUN-en maar toen we er waren was't echt leuk. Nja in het begin niet want ik moest gelijk bij de eerste resolutie naar voren om mijn mening te verkondigen (de voorzitster, die mij btw volgens mij niet echt mag, riep me naar voren) en ik zat nog helemaal niet in de MUN-sfeer dus kon niet echt wat zinnigs uitbrengen. Maar daarna toen iedereen dr weer in kwam was't erg leuk en gezellig. Tussendoor ook door de school gelopen enz om te kijken wat er nog meer was.. Nog paar oud-leraren ff gesproken, was wel leuk en gratis ijs gehaald!
Dr was een voorstelling van de bierfabriek die gebouwd was en ook was er een ijsfabriek gebouwd voor zo'n profielwerkstuk dus mochten we 't zelfgemaakt ijs proeven en 't was erg lekker..
Tussen de middag en avond - opendag gingen we met de groep uit eten en ook dat was.. leuk en lekker
's Avonds laat thuis.. redelijk vroeg naar bed en vanochtend kranten. Mgoed, vandaag ook school was ook wel relax want ik moest een 3-minute talk houden in 't Engels dus over een inspirerend iemand. Ik moest vanochtend nog verzinnen wie dus toen hak maar besloten m'n oma te doen.. en dat gesprekje van mij ging wel goed zowaar
('t waren alleen 6 minuten ofzo... ) en ik had op toets Engels een 9,5 dus daar was ik ook nogal blij mee. :-)
Morgen heb ik maar drie uurtjes les, want ik heb nog tussenuur en we gaan eerder weg omdat we ons hebben opgegeven voor een schoolvolleybaltoernooi met de scholen in MM. Dus daar heb ik ook wel zin in. En dan weekend! yeah!
Han.. hoe was het, hoe was het?
Firefoot, balen dat 't niet echt wil lopen op je werk etc.. hoop dat 't beter wordt!
Daisy.. heb je vakantie ofzo? ;P
Annemieke.. heb je btw heel vaak biologie-colleges ofzo? Omdat je iedereen al btje leerde kennen enz,, neem ik aan dat je dr wel redelijk vaak komt.. ?
Daan, veel plezier he morgen met je toneelvoorstelling en laat 't ons horen hoe 't was!
doeii! whaah Feyenoord is al begonnen geloofk!