Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109644 keer)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14760 Gepost op: 19-02-2005, 17:46:25 »
Ik had je gister al gefeli!! maar bij deze nog een keer

::bravo:: GEFELICITEERD LIMONE  ::bravo::[/size]

Offline limone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
« Reactie #14761 Gepost op: 20-02-2005, 11:40:15 »
Wat lief!!!  ::love:: Dank jullie wel, door jullie voelde ik me extra jarig!!  ::bravo::

::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14762 Gepost op: 20-02-2005, 16:29:35 »
Begint hier een beetje op een verjaardagstopic te lijken... ::)

Maar: van harte gefelici Limone! :-*
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Elara

• Forumlid
« Reactie #14763 Gepost op: 21-02-2005, 19:33:48 »
Ook namens mij: gefeliciteerd!  ::bravo::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14764 Gepost op: 21-02-2005, 19:46:06 »
Volgens mij was het vandaag op m'n werk: nationale spam-Firefoot-met-nutteloze-vragen-via-de-mail-dag... ;)

Offline Elara

• Forumlid
« Reactie #14765 Gepost op: 21-02-2005, 20:10:17 »
Ah, arme Firefoot, flink terug spammen maar! Er liggen vast nog wel een paar rottige bestandjes ergens ;)

Mijn minder leuke punt vandaag was dat mijn oude huisbaas in mijn kamer kwam om een kozijn te controleren waarbij hij met zijn bodywarmer die vol met spinnenwebben zat tegen mijn gordijnen aan ging hangen. Huisbazen zijn echt een volk apart...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14766 Gepost op: 21-02-2005, 20:30:50 »
Hey everyone!

Zo.. ik was van plan hard bezig te gaan voor school. Kon nog mooi even een uurtje voor Star Trek (half negen), maar is dus niks van gekomen. ::) Nja, dan kan ik net zo goed de laatste 10 minuten nog ff verspillen door hier te posten.. ;P

Ik heb geen vakantie meer... :( Wel jammer maar goed, kheb wel leuke vak gehad. Btje gezwommen, filmavond met vrienden gehouden en nog naar Groningen geweest met een vriendin. En nu weer in 't schoolritme komen, ach deze week hebben we het gelukkig nog helemaal niet druk. Moet komende tijd wel zorgen dat ik tijdig begin met bepaalde dingen maar verder, word 't niet heel druk geloof ik. Mag ook niet eigenlijk want kheb nog al wat bezigheden in 't weekend enz. Paar verjaardagen (zijn 4 vrienden jarig in 2 weken oid), 't concours waar ik nog goed voor moet blijven oefenen, schaatsen in Kardinge :D, schoolvolleybal en waar ik heel veel zin in heb: naar Taizé met pasen! ::jaja:: En als het goed is, die week daarna naar Annemieke en naar de Fandag! :D Ben gister naar een Taizé-viering geweest, er waren broeders uit Taizé naar Nederland gekomen en daar was een dag voor georganiseerd (mede door mijn broer) dus waren we met de fam naar zo'n avonddienst gegaan. Maar was wel mooi, je kreeg btje idee hoe 't is enz.

Verder.. hm niet iets enorm boeiends geloof ik. Ben dit jaar echt helemaal niet zeker over de Mol.. :-\\ 't kan Lottie zijn.. maar ik denk Sander maar 't zou me ook niks verbazen als Yvon het is. Nou goed.. zometeen Star Trek! Whiejj! En morgen lekker relaxte schooldag.. maar wel krantenlopen 's ochtends.. das weer ietsjes minder.

Okidoki.. whaah volgens mij begint het.. doeii!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elara

• Forumlid
« Reactie #14767 Gepost op: 21-02-2005, 20:40:30 »
He @miesh, wat grappig dat jij in Taize bent geweest, ik ben daar ook 2 keer geweest! Heel bijzonder, maar na 2 keer een week wilde ik weer eens ergens heen dan naar de heuvels in Frankrijk. Bij ons is ook wel eens een taizedienst geweest, maar dan zelf georganiseerd. Veel plezier in Taize met Pasen!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14768 Gepost op: 22-02-2005, 06:30:12 »
 ::joehoe::

'things to do on RN when you cannot sleep'  ::)

in de bar posten dus maar eens een keer.. ;D

ik ga jullie niet allemaal quoten enzo hoor, dan moet ik echt wanhopig zijn ;)

maargoed.

dat was het wel..  ::tandpastasmiley::

::zwaai::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14769 Gepost op: 22-02-2005, 14:20:33 »
Ik kom ook weer 'ns langs. Ben geloof ik Limone's verjaardag vergeten, dus alsnog:

Van harte gefeliciteerd!  ::bravo::

Mijn oma is gisteren onverwacht opgenomen in 't ziekenhuis. Ze was er zondagavond niet goed aan. Gisterenmorgen is mijn moeder erheen gegaan en toen herkende ze haar helemaal niet. Ze had heel erg overgegeven en diaree en kon niet meer opkomen uit bed. M'n moeder heeft haar toen verschoond enzo en de dokter gebeld. Die heeft gelijk 'n amublance opgeroepen om haar naar 't ziekenhuis te brengen. M'n oma slikt namelijk allerlei medicijnen, die ze moet hebben anders gaat ze heel snel dood. Ze heeft tijdens 'n zwangerschap vroeger namelijk 'n heel zeldzame ziekte gekregen. En die medicijnen kreeg ze dus niet binnen en daarom moest ze die ingediend gaan krijgen via 'n infuus. Ik ben toen ook snel naar 't ziekenhuis gegaan en heb met m'n moeder eerst uren op de eerste hulp zitten wachten. Later is ze naar de afdeling spoedopname gebracht en daar is ze nu nog steeds. Vanmorgen ben ik weer bij haar op bezoek gegaan en gelukkig gaat 't ietsjes beter. Ze herkend ons weer en is weer 'n beetje aanspreekbaar. Dus ik hoop dat 't snel de goede kant met haar opgaat.  :)

Verder kan ik jullie mededelen dat ik morgen op gesprek mag bij de Rabobank. 't is 'n hele strenge selectieprocedure met 'n heel aantal rondes. Verder is er ook 'n psychologische test bij. Dat heb ik nog nooit gehad, dus ik ben heel benieuwd hoe dat is. Iemand daar toevallig ervaring mee?

Verder geen nieuws eigenlijk. Dus ik ga maar weer 'ns aan de slag voor de site. En ik moet ook nog effe dat gesprek van morgen voorbereiden. Iedereen 'n fijne dag!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 22-02-2005, 14:22:47 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14770 Gepost op: 22-02-2005, 15:06:44 »
Volgens mij was het vandaag op m'n werk: nationale spam-Firefoot-met-nutteloze-vragen-via-de-mail-dag... ;)
goh, noemen ze je op je werk ook Firefoot? :P

Huisbazen zijn echt een volk apart...
Irri is dat, en je kunt ze ook niet uitkiezen he... ::ohno:: ik heb er dan gelukkig geen last van magoed Hopelijk komt ie niet al te vaak langs! ;)

Anne-Marie, gelukkig dat je vakantie leuk was! ::ok:: Veel succes met weer in het schoolritme komen... Oja ook veel succes met oefenen voor het concours natuurlijk! Gaat dat wel helemaal lukken op tijd? Met wie ga je eik allemaal naar Taizé? Ik heb het er ook wel eens met mensen over gehad of we daar eens heen zouden gaan, maar het schijnen juist onwijs saaie vieringen te zijn, die Taizévieringen. Maar dat vind jij dus wel meevallen?
naar Taizé met pasen! ::jaja:: En als het goed is, die week daarna naar Annemieke
Oh? ??? ;D goh, zo kom ik nog eens ergens achter :p

::joehoe::

'things to do on RN when you cannot sleep'  ::)

in de bar posten dus maar eens een keer.. ;D

ik ga jullie niet allemaal quoten enzo hoor, dan moet ik echt wanhopig zijn ;)
...beschuldig je ons nu ergens van...? ::)

Han, héél veel succes met dat gesprek morgen!! Is het ook wel een functie die jij graag wilt? Die psychologische test zul je vast wel makkelijk doorkomen joh... Nouja, laat maar weten wat het ongeveer inhield. Maar wat erg van je oma zeg! Ik hoop voor je dat ze snel weer beter wordt.

Ik heb vandaag en gister natuurlijk iedereen doorgezaagd over zaterdag ;D. En ik begin ook al een beetje te integreren bij biologie ::ok::, vanavond ga ik iig al met een meisje van bio eten. Maar eerst nog Latijncollege zometeen... ::zwaai::

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14771 Gepost op: 22-02-2005, 18:39:37 »
Elara, ey wat grappig dat je 2x in Taizé bent geweest! :) Dankje voor de plezierwensing (oid) ;-) Ben nog nooit in Taizé geweest maar denk dat 't wel zal lukken.

Cora.. jah ehh, leuk dat je hier ook eens komt.. ;)

Anne-Marie, gelukkig dat je vakantie leuk was! ::ok:: Veel succes met weer in het schoolritme komen... Oja ook veel succes met oefenen voor het concours natuurlijk! Gaat dat wel helemaal lukken op tijd?
dankje dankje, jah kheb dr wel vertrouwen in qua concours. Ik ken 't al hele poos uit m'n hoofd en jah, nog ff laatste dingen afwerken. ::jaja::

Met wie ga je eik allemaal naar Taizé? Ik heb het er ook wel eens met mensen over gehad of we daar eens heen zouden gaan, maar het schijnen juist onwijs saaie vieringen te zijn, die Taizévieringen. Maar dat vind jij dus wel meevallen?
Met ehh.. mijn broer (oudste), die ene vriendin die verhuisd is, die andere vriendin die eh.. bij mij in de klas zit :P ennn.. tsja nog wat mensen die ik ken van school. Owjah, en de vriend van de zus van die ene vriendin ook.. ::) ;) Eh tsja, khoop dat je het snapt. Maarre.. die Taizévieringen zijn echt niet saai hoor vind ik. De mensen die ik ken die naar Taizé zijn geweest zijn daar juist erg enthousiast over.. juist 't feit dat 't redelijk bijzonder is dat daar de diensten juist niet saai zijn.. Maar het blijft altijd wel kwestie van.. waar houd je van. Veel zingen.. en dezelfde korte liederen vaak herhalen.. maar kvind 't wel iets hebben iig. :-) En verder schijnt 't natuurlijk gewoon erg gezellig te zijn met alle mensen uit Emmen.

Oh? ??? ;D goh, zo kom ik nog eens ergens achter :p
Haha ohw dan niet hoor.. :P Dan ga ik wel niet naar de Fandag enz..

Leuk verder dat je al gaat eten met iemand van biologie! ::ok::

Han, das wel schrikken zeg van je oma! Ik hoop dat 't gauw weer helemaal goed met haar gaat.. en natuurlijk veel succes met je gesprek! Laat het ons horen iig.. :-)

Zo ik ga zo eten geloof ik.. morgen open dag op school en ik ga de hele dag vrijwillig naar school toe. ::trots:: We gaan met de hele MUN-groep ehh.. munnen zegmaar :P Dat VN-gedoe.. schijnt ook iets te zijn op de open dag al snap ik niet wat die toekomstige bruggers nou moeten met discussies in het Engels over wereldproblemen.. ::)

nja doeii!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14772 Gepost op: 22-02-2005, 22:02:20 »
He Cora, jij hier, gezellig! :)

Verder kan ik jullie mededelen dat ik morgen op gesprek mag bij de Rabobank. 't is 'n hele strenge selectieprocedure met 'n heel aantal rondes. Verder is er ook 'n psychologische test bij. Dat heb ik nog nooit gehad, dus ik ben heel benieuwd hoe dat is. Iemand daar toevallig ervaring mee?
Ja, ik heb ook een psychologische test gedaan voor m'n werk... In mijn geval was het iets meer dan een halve dag een hele berg vragen beantwoorden en wat testjes doen op de computer, niet te veel van voorstellen, gewoon jezelf zijn! ;)

Sterkte met je oma Han, hopen dat ze snel weer opknapt!

goh, noemen ze je op je werk ook Firefoot? :P
:-* ;D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14773 Gepost op: 23-02-2005, 06:42:31 »
::bravo:: Gefeliciteerd Lola met je verjaardag! ::bravo::
Maak er een mooie dag van!  :-*

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14774 Gepost op: 23-02-2005, 09:13:02 »
LOLA GEFELICITEERD!
En iedereen die ik ben vergeten te feliciteren ook.

Vandaag vrijgenomen van school om de hele dag te repeteren en 's avonds te spelen voor dé theatervoorstelling van 2005 in een loods.
hm... best zenuwachtig ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14775 Gepost op: 23-02-2005, 09:15:23 »
Hoe kom ik aan die lelijke avatar?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14776 Gepost op: 23-02-2005, 09:51:22 »
Proficiat met je verjaardag Lola!   ::bravo::

Ik wens je 'n hele fijne dag!  ::ok::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14777 Gepost op: 23-02-2005, 11:12:57 »
lola van harte!! ::bravo::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #14778 Gepost op: 23-02-2005, 11:40:23 »
Lola, van harte gefeliciteerd! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Han, sterkte met je oma :-*

Zal ik ook eens wat gaan vertellen? Hmmm, heb eigenlijk helemaal nix spannends meegemaakt ofzo. Ben een beetje ziekjes maar ik ben gewoon aan het werk (ik hoop dat ik HZVDB onderhand al heb aangestoken >:D) Weet alleen niet of ik vanavond ga sporten, heb d'r eigenlijk niet zo heel veel zin in. Va 1 maart geven ze bij ons in het dorp teakwon-do en ik weet nog niet of ik dat nou weer ga doen of niet. Ik heb het zo'n 3 jaar lang gedaan maar pfff, het vergt toch best veel disipline... Ik ga eerst maar eens kijken denk ik ;D
Nou, dit was het wel weer zo'n beetje... ::zwaai::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Lindĺ

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14779 Gepost op: 23-02-2005, 11:40:39 »
Hey Lola!
Van harte!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand