Leuk om te horen dat je het leuk hebt gehad Annemieke!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Berlijn!
Annemieke, welkom terug!
Thx!
Helaas heb ik nu weer niet veel tijd om te forummen, ik zit hier maar ff te internetten in de bieb omdat ik geen zin heb om Grieks te vertalen..
maar bijlezen gaat dus weer niet lukken.
Haha balen dat er zoveel turbulentie was, hoewel mij dat juist erg cool lijkt :-) Toen we terugkwamen uit de VS hadden we dat ook en gingen we ook ineens stukje naar beneden, luchtzak oid. Dat was wel vet! Maarja, ik weet dat jij er anders tegenaan kijkt
Nou het was echt NIET haha en NIET cool oid, maar t was nu ook wel extreem hoor. Toen we naar Afrika vlogen hadden we dat ook af en toe ja dat we zo'n stukje naar beneden gingen, maar nu bij de landing was het echt tig keer achter elkaar, dat vliegtuig schudde gewoon alle kanten op, en toen we eindelijk aan de grond kwamen begon ie toch een partij te remmen, ook niet normaal meer (op de heenweg veel rustiger). Echt zwaar niet leuk meer, ws zelfs net niet meer voor jou denk ik.. nachtmerrie, brr
.
Zo lang is't toch niet vliegen van Berlijn naar ehh.. waar je ook landde in Nederland?
Ik landde niet in Nederland, maar in Düsseldorf. Da's niet zo ver van Nijmegen.. naja, dacht ik
. Door al die slechte aansluitingen deed ik vanaf het gedag zeggen van mn vriendin in Berlijn tot aan mijn deur in Nijmegen ong. 6 uur. En dat zonder een minuut vertraging van vliegtuig, trein of bus. Dusnja.. als je al keimoe bent is dat nogal lang en saai in je eentje... Maar ik moet niet zo zeuren want in Berlijn was het dus wel erg leuk (op de regen na dan
).
Heb vandaag mn eerste college biologie gehad! Was wel bijzonder.. nog wel wennen hoor, het zijn natuurlijk KEIVEEL mensen, echt 200 ofzo, nou da's voor mijn gevoel gi-gan-tisch veel, en ze kennen elkaar allemaal en ik ken niemand! Dus da's eik best eng.. maar dat zal hopelijk nog wel verbeteren. De stof van het college was wel te begrijpen gelukkig (opbouw van dna enzo).
Oja nog even @ Grace...
Annemieke
Als je toch in Berlijn bent ga dan ook ff naar Potzdamer Platz
Geweldige architectuur
Veel plezier nog hè!!
dankjewel, en ik ben daar idd geweest hoor!
Indrukwekkend al die megagebouwen vind ik.. Oja ws laat ik nog wel foto's zien als ik weer in Gouda ben (daar staan ze op de comp).
Firefoot, kheb je concertverslag nu wel helemaal doorgelezen, en dat klinkt zeker geslaagd! Gelukkig maar, twas vast niet goedkoop
. Wanneer is je volgende concert?
Oja balen voor je dat je geen vakantie hebt..
Lorelei, als je blijkbaar jarig bent: van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!!
@miesh: en wat zijn allemaal je vakantieplannen voor deze week?
Guikie: heb jij nu ook vakantie of heb je die al vorige week gehad?
Iedereen: happy valentine's day