Hey mensen!
Hier weer ff berichtje van mij. Die niet al te lang word aangezien ik zo ga eten geloof ik, hm gebakken aardappels!
Ik heb vakantie!! Whiejj, ben echt blij! Niet dat ik er nou zo aan toe was qua vermoeidheid enzo maar wel heel fijn om een week geen nutteloze schooldagen te hebben. Deze week was ook weer lekker relax, één toets en had ik al verteld dat ik mijn herkansingen terug heb gekregen? Denk het niet.. nja op wiskunde had ik een 7,9 waar ik heel blij mee was!
En op biologie een 6,4 waar ik net zo blij mee was aangezien ik helemaal niet had verwacht dat ik hoger zou halen dan mijn eerste cijfer (5,5). Dus geslaagde herkansingen.
Nu sta ik overal wel goed op enzo, nja Frans zou omlaag gaan door een leestoets die ik onwijs slecht had gemaakt (frans en ik
) maar die mogen we zowaar herkansen, niet volgens de officiele regels maar gewoon dus dat ik heel erg mooi want anders had ik een 3,0 gehad ofzo.
Maargoed, in de vakantie maar even po's maken en wat handelingsdelen gaan afmaken en dan krijg ik het verder niet zo druk op school, het gewoonlijke iig. (hoop ik)
Vanmiddag ff stad ingeweest met paar vrienden om alvast vakantie te vieren, eerst patatje gehaald en toen ijsje.. waarna ik erg blauwe vingertopjes en blauwe nagels kreeg.
Maar 't was wel lekker ondanks de kou.! Dit weekend komen mijn oom en tante hoorde ik net van mijn moeder.. de laatste tijd komen er allemaal oom en tantes uit Zuid-Holland hierheen, mja wel gezellig.
Verder ga ik in de vakantie dus met mate huiswerk maken.. althans; dat is het voornemen waar eigenlijk nooit iets van komt.
En verder gewoon leuke dingen met vrienden enz.. waarschijnlijk nog LOTR-marathon en miss nog keertje naar Groningen met 'n vriendin.
Annemieke, leuk om ff wat van je te horen!
Mooi dat 't zo gezellig is enz, en nog veel plezier! Ook al lees je dit wél als je weer thuisbent denk ik.. dan hoop ik iig dat je nog paar leuke, laatste dagen hebt (gehad)!
Intikker, welkom terug hier! En succes met je stage, ben je al uit die ene vraag?
Annuh: eey jij hier!
Je moet echt eens vaker langskomen..
Ook contractje afsluiten net als in de SMORG? ;P
Daisy, leuk dat je je vermaakt hebt in Madrid ondanks het weer!
Kreeg je een bloedneus door het vliegen of was dat toeval? =/
Firefoot, ik hoop dat het concert van Nightwish heel erg leuk word! Ik ben zo jaloers.. paar vrienden gaan ook en ik niet.
Iig, verslag is gewenst.
Iets langer dus dan 'het was fantastisch etc' ;-)
Guikie, leuk dat je hier ook eens post!
Bakkertje, hoe gaat 't daar? Nog vervelende/grappige dingen gebeurd tijdens het lesgeven?
Zo nu heb ik iedereen geloof ik wel gehad.. ohwjah het belangrijkste: vanaaf WIDM!
Maar dat hoef ik niemand te vertellen
doeii! *zwaaii
ps: het eten laat dus nog even op zich wachten..
Jullie blij.. of niet natuurlijk