Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110790 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14600 Gepost op: 24-01-2005, 19:09:55 »
Gefeliciteerd Milk!  ::ok::
When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14601 Gepost op: 24-01-2005, 20:41:05 »
Van harte gefeliciteerd Milk!!
Ik hoop dat je een leuke dag hebt (gehad)! :)

@miesh, heb je nog wat gevraagd over die fout aan de leraar?
Nee nog niet.. ik heb de toets nog niet teruggehad dus als ik die terugkrijg (woensdag ofzo) dan kan ik hem ook zien en dan ga ik idd wel klagen over die fout.. áls hij die fout heeft gerekend en hem kennende waarschijnlijk wel.. ::)

Geniet nog even van je vakantie iig! ::ok:: (ik kijk ook alweer zo uit naar vakantie) Wanneer is jullie bruiloft nu eik?

Daisy, gefeli met dat bepaalde tentamen! Beter dat je hem toch gehaald hebt ook al had je dat niet helemaal verwacht! ::ok::

Annemieke, ben je nog naar die verjaardag geweest? ;)

Hm oke.. verder ff update'tje hier, het is wel goed geloof ik... ik ga afkicken van msn! ::trots:: Moet veel pianospelen voor 't PCC (Prinses Christina Concours) waar ik aan mee doe.. en die is begin maart al en alles moet er wel goed inzitten enzo. (nja ken hem iig al wel uit 't hoofd) Verder is msn ook zo verslavend en saai dus.. en ik heb wel betere dingen te doen.. lezen enzo. Af en toe met mate huiswerk maken.. Alleen ik wil wel met 't molseizoen redelijk op de hoogte blijven van alles maar om dan niet te msnen.. is ook zo saai. Dilemma dilemma.. ;)

School is stom.. deze week zouden we dé roosterwijziging krijgen waardoor ik niet in de andere klas had kunnen zitten. Maar we hebben dus alleen een paar lokaalwijzigingen dus ik had echt wel overgeplaatst kunnen worden wat ze nu wel moeten kunnen toegeven.. maarja, btje te laat allemaal :-\\ Nja, vooral omdat die klas van mij nog steeds zo irritant is baal ik er wel van. 'Maak er maar het beste van' zegt iedereen dan.. jah pff.. lukt niet altijd iig.

owke.. kga maar ff bijlezen.. doei doei ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14602 Gepost op: 24-01-2005, 20:57:32 »
Van harte gefeliciteerd Milk!!

Ehm.. de sneeuw vond ik wel tof  8) Maar ik heb morgen een tentamen dus eh... sadistische uni ja...  >:(
No Milk today???

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14603 Gepost op: 25-01-2005, 12:31:47 »
Nee nog niet.. ik heb de toets nog niet teruggehad dus als ik die terugkrijg (woensdag ofzo) dan kan ik hem ook zien en dan ga ik idd wel klagen over die fout.. ? hij die fout heeft gerekend en hem kennende waarschijnlijk wel.. ::)
Oh oke, Nou ben benieuwd, laat ff weten he!?
Geniet nog even van je vakantie iig! ::ok:: (ik kijk ook alweer zo uit naar vakantie) Wanneer is jullie bruiloft nu eik?
Dank je wel :)
We gaan 11 mei trouwen, op de dag dat we 6 jaar bij elkaar zijn. :D

::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14604 Gepost op: 25-01-2005, 16:27:43 »
goed nieuws Dorine! dat wordt aftellen geblazen..

Ik heb dus momenteel een druk weekje, al 2 proefwerken achter de rug (Engels en Economie) en ik had wel de indruk dat deze goed gingen. Morgen Geschiedenis..zal wel één van de moeilijksten zijn. Ook heb ik morgen een gesprek met mijn baas, als dat maar goed afloopt. Iedereen nog een prettige dag en tot snel!

NOstra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #14605 Gepost op: 26-01-2005, 22:00:36 »
Helaas is het gesprek met mijn baas niet goed voor mij afgelopen: per maart wordt mijn contract niet meer verlengt. Ze kwammen allemaal met van die stomme redenen, zoals je hebt minder hard gewerkt en dit is klinklare onzin. Heb goed van me afgepraat en ga binnenkort weer iets anders zoeken. SPreek jullie snel!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14606 Gepost op: 26-01-2005, 23:09:19 »
Hallo!

Ik kom weer 'ns effe langs om te lezen wat jullie allemaal bezig houdt. Ik heb niet veel nieuws te vertellen. Nog steeds geen baan en nog steeds druk met WIDM (zowel als WIDM.com-crewlid als WIDM-fan  ::tandpastasmiley::). Vandaag heb ik effe wat anders gedaan, namelijk schilderen in 't nieuwe huis van m'n broer en zijn vriendin. 't was voor 't eerst in m'n leven dat ik echt mocht schilderen (hier thuis wil m'n vader liever alles zelf doen  ;D ) en ik vind dat ik 't er best aardig vanaf heb gebracht.  ::trots::  Ik vond 't iig wel leuk om te doen, al waren de raamkozijnen vrij lastig.  ::niet-ok::  Maar de deuren gingen wel echt ontzettend goed!  :)

Dat was denk ik al alles wat ik te vertellen heb. Ik maak echt niet meer veel mee zeg. Eik heb ik maar 'n heel saai leven.  ;D

Nostra: wat ontzettend vervelend zeg dat je contract niet verlengd wordt.  ::niet-ok::  Goed dat je zo van je af hebt gepraat! Ik hoop dat je snel iets anders vind.  :)

Dorine: veel succes verder en natuurlijk ook plezier met 't voorbereiden van je trouwdag!  ::ok::

Daisy: wat goed dat je dat tentamen gehaald hebt! En 8 van de 10 is echt kei goed! ::ok::

@miesh: Succes met 't oefenen voor dat Prinses Christina Concours!  ::ok:

Truste allemaal!  ::bravo::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #14607 Gepost op: 27-01-2005, 14:48:05 »
Vandaag heb ik effe wat anders gedaan, namelijk schilderen in 't nieuwe huis van m'n broer en zijn vriendin. 't was voor 't eerst in m'n leven dat ik echt mocht schilderen (hier thuis wil m'n vader liever alles zelf doen  ;D ) en ik vind dat ik 't er best aardig vanaf heb gebracht.  ::trots::  Ik vond 't iig wel leuk om te doen, al waren de raamkozijnen vrij lastig.  ::niet-ok::  Maar de deuren gingen wel echt ontzettend goed!  :)

Nostra: wat ontzettend vervelend zeg dat je contract niet verlengd wordt.  ::niet-ok::  Goed dat je zo van je af hebt gepraat! Ik hoop dat je snel iets anders vind.  :)

ik hoop wel dat ik snel iets anders heb inderdaad :)
Schilderen is best leuk hoor!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14608 Gepost op: 27-01-2005, 21:07:04 »
Heej mensen!

Hier ook weer ff berichtje van mij.
Niet zoveel boeiends gebeurd geloof ik.. ben beetje ziek. Ga wel gewoon naar school enzo maar sinds vorige week al veel hoesten, verstopte (jaja nu verwacht je neus maar nee..) oren, keelpijn etc. Ik had nog twee toetsen terug van vorige week die wel goed waren, 8 op Nederlands en een 7,5 op Duits dus dat is wel beter. :) Ohwjah en een 9,0 op kunstdossier voor CKV.. ;D Dat is echt zo'n onzin, maar 't was wel grappig want iedereen had of een afgekeurd iets of een 7 op dat dossier, terwijl ik de avond ervoor nog alles snel ff heb gedaan. oke oke, en één culturele activiteit van mijn broer heb overgenomen maargoed.. that's CKV Ik had gister een herhalingstoets biologie over drie hoofdstukken waar ik een 5,5 op heb gehaald. Niet geweldig dus ga ik hem maar herkansen.. (telt 10% mee voor examencijfer) ik mag twee toetsen herkansen dus wisk (ow zie beneden:P) en bio.

Verder ehh.. is mijn broer morgen jarig! :) En mijn oma komt dus ook van dit weekend.. wel weer gezellig denk. Ow jah, Annemieke jij alsnog gefeli met je vader eik! Ik wou er nog aan denken op dinsdag maar daar is niet echt van gekomen.. ::)

Oh oke, Nou ben benieuwd, laat ff weten he!?
Tsja, ik kreeg die toets dus woensdag terug en ik had een 5,7. Hij had die hele som van die fout dus foutgerekend (3 fouten had hij ervoor gerekend) dus ik naar hem toe, zeggen dat hij een fout had gemaakt. Die fout bleek dus veroorzaakt zijn door excel oid, maar iig.. heeft hij er ipv 3 fouten 2 fouten voor gerekend en hij wou hem niet goedrekenen omdat ik de formule er niet bij had. Maar als hij die fout niet had gemaakt (of als ik dat dus niet had gezien) had ik echt wel de goede formule opgesteld alleen nu kwam er een onmogelijke grafiek uit zegmaar.. dus niet helemaal eerlijk maargoed.. :-\\ Nu heb ik een 6,0.. ik ga hem toch herkansen omdat ik daarnaast nog veel stomme foutjes heb gemaakt en kheb dus wel 't gevoel dat ik hem wel beter kan maken..

De laatste tijd ga ik wel weer veel om met de jongens uit mijn oude klas (normaal ook wel maar nu nog meer enz) en echt weer beetje ons oude groepje, word ik wel blij van! ::jaja:: School is nog steeds (jaja 't wordt saai) nutteloos en tijdverspillend, waar een vriend een heel leuk, herkenbaar gedicht over heeft geschreven ;D Gister tijdens kwt-uur beetje overgegooid en gestuiterd met stuiterballen. :D Yeah!

Enne.. hm gister had ik atletiek en de baan was echt helemaal ondergesneeuwd waardoor we niet echt hard konden rennen wat nou niet echt jammer was. ;) Verder veel in 't krachthonk oefeningen gedaan maar wel wat rustiger aan dan vorige week want toen had ik echt veel spierpijn drna. Gister heb ik ook weer eens bijgepraat (ja sorry, 't is ws alleen maar boeiend voor Annemieke maargoed) met die vriendin die verhuist is via de tel. (zij moest ook ff dat ene verhaal verderhoren e.d. ;-)

@miesh: Succes met 't oefenen voor dat Prinses Christina Concours!  ::ok:
Dankje. :) Alleen.. had ik me juist voorgenomen echt veel te gaan oefenen omdat ik ook minder computer.. kneus ik mijn vinger met basketbal vandaag. ::niet-ok:: Ik hoop dat het snel overgaat want dat is altijd zo irri met pianospelen..

Han jij iig, nog altijd succes met 't zoeken van een leuke baan! En.. goed van je dat je hebt geschilderd bij je broer! ::ok::

Nostra, balen dat je contract niet verlengt wordt.. ik hoorde laatst ook al een meisje die door dat soort redenen werd 'ontslagen' (nja contract niet meer verlengt) vaag. Succes iig met 't zoeken van werk!

Milk, en hoe ging dat tentamen na je verjaardag? ;)

Annemieke, come on.. chop chop, laat weer eens wat van je horen. ;)

Oke dat was het wel weer.. morgen krantenlopen.. ::ohno:: nja dr ligt iig niet zoveel sneeuw meer.. tschüss! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14609 Gepost op: 27-01-2005, 22:13:39 »
Binnengekomen telegram van: Grace

Joehoe  ::joehoe:: *stop* alles goed met jullie? *stop* zoals ik al gehoord heb hebben de meesten het druk op school *stop* ben ik even blij dat ik niet meer op school zit *stop* Nostra, balen van je baantje. Ik hoop dat je snel wat anders vind!*stop* @miesh, succes met je piano-spel-concours! Tof dat je daaraan meedoet! *stop* Han, heerlijk geschilderd? En hoe staat het met zoektocht naar een leuke baan? *stop* Ik ben ook weer druk bezig met "werk", ben met 3 schilderijen bezig voor bij ons in het hotel *stop* Ben ook ontzettend verliefd *stop* was vergeten hoe dat ook alweer voelde *stop* zou zo een foto van hem in het hunks topic plaatsen. hij is zooooo  ::love:: *stop* Genoeg gezwijmel *stop* Nu nog even klagen, ik heb ont-zet-ten-de spierpijn *stop* gisteren iets te fanatiek gesport. Auw! *stop* Oja en vanaf volgende week krijgen we verplichte bedrijfskleding bij ons in het hotel *stop* Dat betekent een (vormeloos, onflatterend)rokje, blouse en jasje en hele nette schoenen *stop* niks voor mij  ::ohno:: *stop* Ik sla me er wel doorheen....

Over en sluiten  ::bravo::
That's all

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14610 Gepost op: 28-01-2005, 07:08:32 »
Binnengekomen telegram van: Grace

Ben ook ontzettend verliefd *stop* was vergeten hoe dat ook alweer voelde *stop* zou zo een foto van hem in het hunks topic plaatsen. hij is zooooo  ::love:: *stop*

Telegram voor grace

Plaatsen die knul *stop*wij willen ook wel emegenieten van deze hunk*stop* ;D *stop*groetjes Bakkertje *stop*
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14611 Gepost op: 28-01-2005, 15:34:33 »

Milk, en hoe ging dat tentamen na je verjaardag? ;)

Slecht, uiteraard zou ik bijna zeggen ;)

Ik heb verder even niks te melden, maar als wel, dan zien jullie het vanzelf.  :P
No Milk today???

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #14612 Gepost op: 28-01-2005, 16:39:52 »
eej mensen!

vandaag was de laatste dag van de toetsweek en ik zag erg op tegen de toetsen, maar ze vielen reuze mee!  ::ok:: Maandag krijgen we waarschijnlijk al heel wat cijfers. Ook heb ik tussen de toetsen door vandaag een herdenkingsdienst gehad van die jongen die was overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk. Hij zou vandaag 16 geworden zijn, dus ik ben er maar even heen gegaan. Moest ook weer een beetje aan mijn overleden opa en oma toen denken. Maar alles gaat nu veel beter!  ::ok:: Maandag moet ik weer eens naar het ziekenhuis, naar de diëtiste. Kijken of die me van mijn buikpijn af kan helpen, of ten minste adviezen kan geven. Ik ga zo nog even het forum bijlezen en wat berichtjes posten. Tot snel!

Nostra  ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14613 Gepost op: 28-01-2005, 19:45:39 »
Heej allemaal!

Het is weer bijna zover, nog minder dan een uur! :D Hoop dat ik het haal om dan even hier bij te praten... Heb het zo druk gehad met mijn tentamens en mijn Nijmeegse gezelligheid deze week.

Nostra, balen van je baantje. Ze zullen wel hebben moeten bezuinigen of zo... En hopelijk ben je snel van je buikpijn af!

Grace, succes met de schilderijen en veel geluk met je nieuwe liefde!

Han, ja jammer dat je zo weinig meemaakt :P. Maar mooi dat het schilderen iig goed gelukt was, anders had je broer dat vast niet leuk gevonden :P.

A-M, ben je weer helemaal beter? Wat een vervelende wiskundeleraar >:(. En balen van je vinger zeg, gaat het pianospelen alweer beter? ;) Verder gefeliciteerd met je broer!! Thx voor je felicitatie voor mijn vaders verjaardag, kheb m een kaart gestuurd. D**ns moeder was dinsdag ook jarig btw :P. Trouwens echt beter dat je oude groepje weer een beetje bij elkaar is! ::ok::

Ik ben idd zondag nog naar de verjaardag van mn neefje geweest en dat was erg gezellig. Het tentamen de volgende dag hebk een 6,9 voor gehaald (ja, was vrij snel nagekeken), dus das wel mooi, hoewel ik zelfs dacht dat ie wel beter ging maargoed. Had ik ook al verteld dat ik voor 2 andere tentamens een 7 en 7,9 had? Dus al 3 van de 6 iig gehaald, en een andere zeker ook, nog eentje niet echt een idee, maar de laatste (geschiedenis) van gisteren ben ik wat minder zeker van, maja, we zien het wel. Iig heb ik nu al mijn tentamens weer gehad!! :D Whiejj.. Gisteravond meteen fijn uit geweest om dat te vieren. Verder heb ik maandag, dinsdag en woensdag bij Eva gegeten :D en dinsdag gebomd, dus de week was toch ook wel behoorlijk leuk. Toneel ging alleen helaas niet door woensdag :(.

Maar nu ga ik even met mijn ouders bijpraten! Die hebben vandaag mijn broer op het vliegtuig naar Zuid-Korea gezet... :o ::jaja::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14614 Gepost op: 30-01-2005, 13:41:40 »
A-M, ben je weer helemaal beter?
Joah.. nog wel veel hoesten maar verder gaat 't wel.

En balen van je vinger zeg, gaat het pianospelen alweer beter? ;)
Nope, ik heb nog helemaal niet gespeeld want dat is nogal onmogelijk zo met m'n vinger. :-\\ Ga vandaag maar btje rechterpartijtjes oefenen maar links is juist 't moeilijkst. En m'n linker ringvinger is dus gekneusd. Ik heb 't getaped en dat typt zo irri.. :P

Verder gefeliciteerd met je broer!!
Thnx. :)
Ohw Daan, ook nog gefeli met je moeder dan! ;)

Annemieke, gefeli met je behaalde tentamens! Echt beter dat het er weer op zit en ik hoop dat je de rest ook gehaald hebt. Hoe lang blijft je broer in Zuid-Korea?

Hm ik ga zo met hondje lopen.. ik ben gister met een vriendin naar de stad geweest en heb twee leuke shirtjes gekocht! Ben dr echt blij mee, maar nu moet 't maar snel warmer worden zodat ik zo gewoon kan dragen ipv onder vest oid. Enne.. gister heeft m'n vader definitief de reis naar Zuid-Afrika geboekt! :D Whiejj!

Nostra, ik hoop dat je buikpijn snel overgaat!
Grace, succes met alles enne.. laat eens foto zien! :P

oke ik moet gaan.. doei doei!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #14615 Gepost op: 30-01-2005, 14:10:34 »
Hallow allemaal!

Ik ben voor het eerst in de molshoop.
Dus vertel jullie verhaaltjes maar, ik luister wel :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14616 Gepost op: 30-01-2005, 17:31:17 »
Heyhey

Mooi dat je wel weer zo goed als beter bent Anne-Marie. Hopelijk geneest je vinger ook snel! En idd mag het wel eens wat warmer worden zeg...!
Annemieke, gefeli met je behaalde tentamens! Echt beter dat het er weer op zit en ik hoop dat je de rest ook gehaald hebt. Hoe lang blijft je broer in Zuid-Korea?
Thx! Mijn broer komt volgende week maandag terug (de volgende dag ga ik naar Berlijn!). Dus nog maar 1 widm-afl dat hij niet thuis is... ::)

gister heeft m'n vader definitief de reis naar Zuid-Afrika geboekt! :D
whow...

Hallow allemaal!

Hee Eck, welkom hoor! Dapper om na al die tijd dat je toch al opt forum bent ook de Molshoop eens in te durven.. ;) Je hebt verhaaltjes van ons zat om te lezen op alle voorgaande pagina's :P, dus vertel zelf maar iets! ::jaja::

Offline Elara

• Forumlid
« Reactie #14617 Gepost op: 31-01-2005, 21:19:05 »
Hoi hoi,

Ik lees net het berichtje van Eck die voor het eerst reageert en ik dacht, waarom ik niet. Ik vind het echt leuk om te lezen wat jullie allemaal schrijven!

Momenteel ben ik een beetje zenuwachtig want woensdag zit ik in het publiek van de quiz winnaar van de week. In een maffe bui hebben wij ons met een groepje opgegeven. Als ik (of een van de anderen) het goed doet ben ik de week erna kandidaat. Om kans te kunnen maken moet ik het nieuws van de afgelopen week super goed volgen, maar ook het nieuws van deze week, maar dan in vorige jaren (snappen jullie het nog).

Groetjes! ::joehoe::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14618 Gepost op: 1-02-2005, 15:37:12 »
Hopelijk geneest je vinger ook snel!
Uhuh.. tsja, ik heb geen piano gespeeld sinds vorige week dinsdag dus dat is wel erg niet mooi. ::ohno:: Het gaat nu wel stukken beter maar is nog steeds gevoelig..

Eck, welkom hier! Idd, je weet vast wel wat te vertellen toch over jezelf etc.. ;)
Elara, ook welkom! :D En veel succes woensdag bij die quiz! ::ok:: Laat 't ons horen hoe het is gegaan..

Ik ben gister naar Utrecht geweest met een vriendin en nog twee meisjes.. een vader van één van die personen die werkt namelijk aan een compagne samen met Herman van Veen over de kinderrechten en vooral de naleving van die 'afspraken'. Een school organiseerde gister in Utrecht een soort info-dag met een lezing van een professor en Herman van Veen himself kwam ook. ::jaja:: Wij gingen daarheen om zelf ook te kijken wat wij als school hier aan kunnen doen en de directie moet nog ff overgehaald worden enzo. (we mochten eig ook niet naar Utrecht maargoed) Was erg interessant en gezellig.. drna gegeten bij een Griek en jah.. was een leuke dag. :-)

Om vandaag naar school te gaan was dan weer minder.. vooral toen het eerste uur op school bleek dat ik het eerste uur vrij had en daardoor dus de eerste 3 (!) uur weg had kunnen blijven aangezien ik na dat 1e uur standaard twee tussenuren heb. >:( Niemand had mij ook even gebeld ofzo.. grr. Verder ook niet veel gedaan vandaag, had ook nog eens het laatste uur vrij alleen aangezien we vergadering hadden met leerlingenraad wat uitliep maakte het uiteindelijk niks uit.

Morgen weer niksdoen-dag enne.. kga zo maar ff leren voor herkansingen van donderdag.. doeii! ::zwaai::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14619 Gepost op: 1-02-2005, 16:43:04 »
Hallow allemaal!

Ik ben nu ook voor het eerst in de molshoop ::ok::
Maar ik ben pas 2 maanden lid dus dat is nog niet zo lang :)
Ik zal die 731 pagina's eens aandachtig bekijken  ;D
Doei ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 1-02-2005, 17:11:38 door ikkuhhh »