Heej mensen!
Hier ook weer ff berichtje van mij.
Niet zoveel boeiends gebeurd geloof ik.. ben beetje ziek. Ga wel gewoon naar school enzo maar sinds vorige week al veel hoesten, verstopte (jaja nu verwacht je neus maar nee..) oren, keelpijn etc. Ik had nog twee toetsen terug van vorige week die wel goed waren, 8 op Nederlands en een 7,5 op Duits dus dat is wel beter.
Ohwjah en een 9,0 op kunstdossier voor CKV..
Dat is echt zo'n onzin, maar 't was wel grappig want iedereen had of een afgekeurd iets of een 7 op dat dossier, terwijl ik de avond ervoor nog alles snel ff heb gedaan.
oke oke, en één culturele activiteit van mijn broer heb overgenomen maargoed.. that's CKV Ik had gister een herhalingstoets biologie over drie hoofdstukken waar ik een 5,5 op heb gehaald. Niet geweldig dus ga ik hem maar herkansen.. (telt 10% mee voor examencijfer) ik mag twee toetsen herkansen dus wisk (ow zie beneden:P) en bio.
Verder ehh.. is mijn broer morgen jarig!
En mijn oma komt dus ook van dit weekend.. wel weer gezellig denk. Ow jah, Annemieke jij alsnog gefeli met je vader eik! Ik wou er nog aan denken op dinsdag maar daar is niet echt van gekomen..
Oh oke, Nou ben benieuwd, laat ff weten he!?
Tsja, ik kreeg die toets dus woensdag terug en ik had een 5,7. Hij had die hele som van die fout dus foutgerekend (3 fouten had hij ervoor gerekend) dus ik naar hem toe, zeggen dat hij een fout had gemaakt. Die fout bleek dus veroorzaakt zijn door excel oid, maar iig.. heeft hij er ipv 3 fouten 2 fouten voor gerekend en hij wou hem niet goedrekenen omdat ik de formule er niet bij had. Maar als hij die fout niet had gemaakt (of als ik dat dus niet had gezien) had ik echt wel de goede formule opgesteld alleen nu kwam er een onmogelijke grafiek uit zegmaar.. dus niet helemaal eerlijk maargoed..
Nu heb ik een 6,0.. ik ga hem toch herkansen omdat ik daarnaast nog veel stomme foutjes heb gemaakt en kheb dus wel 't gevoel dat ik hem wel beter kan maken..
De laatste tijd ga ik wel weer veel om met de jongens uit mijn oude klas (normaal ook wel maar nu nog meer enz) en echt weer beetje ons oude groepje, word ik wel blij van!
School is nog steeds (jaja 't wordt saai) nutteloos en tijdverspillend, waar een vriend een heel leuk, herkenbaar gedicht over heeft geschreven
Gister tijdens kwt-uur beetje overgegooid en gestuiterd met stuiterballen.
Yeah!
Enne.. hm gister had ik atletiek en de baan was echt helemaal ondergesneeuwd waardoor we niet echt hard konden rennen wat nou niet echt jammer was.
Verder veel in 't krachthonk oefeningen gedaan maar wel wat rustiger aan dan vorige week want toen had ik echt veel spierpijn drna. Gister heb ik ook weer eens bijgepraat (ja sorry, 't is ws alleen maar boeiend voor Annemieke maargoed) met die vriendin die verhuist is via de tel. (zij moest ook ff dat ene verhaal verderhoren e.d. ;-)
@miesh: Succes met 't oefenen voor dat Prinses Christina Concours! ::ok:
Dankje.
Alleen.. had ik me juist voorgenomen echt veel te gaan oefenen omdat ik ook minder computer.. kneus ik mijn vinger met basketbal vandaag.
Ik hoop dat het snel overgaat want dat is altijd zo irri met pianospelen..
Han jij iig, nog altijd succes met 't zoeken van een leuke baan! En.. goed van je dat je hebt geschilderd bij je broer!
Nostra, balen dat je contract niet verlengt wordt.. ik hoorde laatst ook al een meisje die door dat soort redenen werd 'ontslagen' (nja contract niet meer verlengt) vaag. Succes iig met 't zoeken van werk!
Milk, en hoe ging dat tentamen na je verjaardag?
Annemieke, come on.. chop chop, laat weer eens wat van je horen.
Oke dat was het wel weer.. morgen krantenlopen..
nja dr ligt iig niet zoveel sneeuw meer.. tschüss!