En toen was t alweer 12 uur.. en gingen de bruggers naar boven terwijl we nog even met de leraren een fles wijn open trokken..
Was echt grappig.. dat die leraren zo heel anders doen tegen ons.. nu we geen les meer van ze hebben (helaas) en je gewoon aan dezelfde kant staat zegmaar..
Rond 2 uur sliep ik al.. en ik ben zowaar niet wakker geworden van de bruggers..
De volgende dag was niet zo boeiend.. btje schoongemaakt, met bezemgevecht gehouden.. wat uitleg over het vak project gegeven aan de kinderen.. en toen weer naar huis.. Oja, we kregen ook nog een bioscoopbon als dank.. had ik helemaal niet verwacht..
en 's avonds moest ik ook nog oppassen dus toen ook weer wat geld gekregen..
Verder.. ik weet nog steeds niks over mijn klas.. sorry (bertha) dat ik jullie in spanning houdt!
Erger vind ik dat ik mezelf dus ook in spanning hou.. zegmaar.. omdat ik 't ook nog steeds niet weet.. maar veel hoop heb ik niet meer
Ik moet eigenlijk nu helemaal niet achter de computer zitten maar huiswerk maken.. want we moeten echt dik veel maken voor economie en wiskunde.. vooral ik nu ik dus twee dagen heb gemisd.. En onze franslerares was zo lullig om gelijk de eerste les al heel veel leerwerk op te geven.. allemaal werkwoordsvormen en maak je meer dan 2 fout moet je die toets in je eigen tijd inhalen.
Nu in frans één van mijn slechtse vakken dusja.. (vooral nu ik geen latijn meer heb
)
Annemieke, nee je had helemaal nog niet verteld dat je een kijkavond hebt!
Ik hoop dat 't goed gaat.. en dat je die kamer krijgt! Ik weet niet hoeveel mensen er voor zo'n kijkavond zijn uitgenodigd.. ? Verder, ik hoop dat 't gezellig was bij Victor en morgen ook bij dat feest!
En succes verder met het druk hebben, colleges volgen.. etc.
Annuh, I agree met Annemieke.. foto van je haar!
Ik hoop dat goed ging op die trainercursus en dat je nog tijd over had voor de Efteling.. hehe.. wat ga jij daar vaak heen zeg..
;P
bertha, ahh zielig jah van die egel..
Voel je je niet geroepen om hem te begraven?? Ik zag op de fiets ook een dode egel..
En nee ik kon niet stoppen want anders knalde allemaal bruggers tegen mij op.
Succes verder met naar school fietsen en met school zelf.. ;P
Owjah.. wat trouwens ook
is.. dinsdag gingen we verspringen met school.. en zonder in te lopen (jah niet goed) sprong ik gelijk de eerste keer best fel en snel (jeuhj.. dat rijmt) met als gevolg dat ik in één keer best veel pijn had in mijn rechter bovenbeen. Ik dacht zovan: "nou.. gaat wel over in een paar minuutjes" Nou niet dus.. dus toen ben ik maar naar binnen gegaan.. heb die hele dag nog wel last gehad. Die dag erna had ik atletiek training.. ik had verder geen last meer dus ik dacht "kan wel gaan trainen.. " Maar toen ik daar hard ging lopen deed mn been ook gelijk weer zeer.. en donderdag ook weer.. ik heb dan geen last maar trap ik ff tegen een voetbal.. dan doet 't gelijk zeer en blijft 't ook een poos zeer doen.. dus nu is waarschijnlijk een spiertje gescheurd ofzo.. en dat schijnt nog wel eens lang te kunnen gaan duren..
owjah 2.. (ik schrijf gewoon te veel. :/ ) Annemiek, gefeliciteerd met je broer en feliciteer hem ook maar namens mij!
maar ik ga zo maar weer wisk maken.. doehgg