Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110719 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13900 Gepost op: 8-09-2004, 22:14:35 »
Annemieke: GEFELICITEERD!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Je P... das kei goed ::ok:: , dan heb je tenminste al iets zeg maar ;) .

@miesh: Ik heb gister wel degelijk iets gekocht ;) . Had zin om geld uit te geven en dat is nooit zo heel erg goed eigenlijk ::ohno:: . Maar goed, ik heb haarverf gekocht die nu in m'n haar zit (rood... echt goed rood ::ok:: ) en serie 3 van Friends. Die ben ik aan het sparen, heb nu dus al 1 t/m 3 ;) . Maar die boxen zijn €30,- per stuk dus ik doe rustig aan ;) .

Truste allemaal ::zwaai::
En aan de nachtbrakers: Braaksze!!  ::zwaai:: ::joehoe::

Offline alathea

• Forumlid
« Reactie #13901 Gepost op: 8-09-2004, 23:15:21 »
::bravo:: ::joehoe::GEFELICITEERD ::bravo:: ::joehoe::
It's not  that easy beeing green

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13902 Gepost op: 9-09-2004, 13:21:30 »
Ik heb ook mijn p al sinds mei en ik heb geen 1 keer gefeliciteerd gekregen.  >:(

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #13903 Gepost op: 9-09-2004, 15:44:46 »
 ::bravo:: ::bravo:: Gefeliciteerd Chriz!!! ::bravo:: ::bravo::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13904 Gepost op: 10-09-2004, 15:02:19 »
Annemieke en Chriz, gefeliciteerd met 't behalen van jullie propedeuse! [/size]  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Maar goed, ik heb haarverf gekocht die nu in m'n haar zit (rood... echt goed rood ::ok:: ) en serie 3 van Friends. Die ben ik aan het sparen, heb nu dus al 1 t/m 3 ;) . Maar die boxen zijn €30,- per stuk dus ik doe rustig aan ;) .

Uhm, had niet beter in 1 keer serie 1 tot en met 8 kunnen kopen? Die waren tot voor kort verkrijgbaar voor 130 euro als ik me niet vergis. Dat heb ik ook vorig jaar gedaan en dat is dus 'n stuk goedkoper!

Ik kom maar ook weer 'ns langs hier in de bar om bij te kletsen.  :)

Zoals ik al ooit vertelt heb, vind ik 't erg moeilijk om te beslissen wat ik nu wil doen. Ik heb dus de afgelopen maanden echt constant zitten wikken en wegen of ik moest gaan afstuderen of gaan werken. Bij allebei de opties kon ik evenveel voor- als nadelen verzinnen, dus erg veel opgeschoten ben ik nog steeds niet. Inmiddels zijn alle studies al begonnen en zit 't er dus niet in om nu nog ergens aan te beginnen. Daarom ben ik nu wel nog aan 't kijken of ik 'n studie kan vinden, die ik dan volgend jaar nog wil gaan doen. Alleen daar kom ik ook heel moeilijk uit. Ik wil liever niet op kamers, omdat ik dan m'n dansen hier moet opgeven. En aangezien dat te belangrijk voor me is, ben ik maar op zoek gegaan naar vervolgstudies in steden, die makkelijk met de trein zijn te bereiken vanuit hier. De beste optie lijkt dan Bedrijfswetenschappen in Nijmegen, maar daar heb ik nog niet genoeg informatie over om te kunnen zeggen of dat echt wat is voor mij. Ik heb wel brochures aangevraagd, maar die komen pas over 'n paar weken. Verder lijkt me 'n vervolgstudie in Eindhoven wel wat, maar dat is 'n deeltijdstudie, die je eik naast je werk moet doen. En die is bovendien ook nog 'ns heel erg duur....

En dan heb ik soms ook nog 't idee dat ik iets volledig anders moet gaan doen, journalistiek of fotografie ofzo. Maar dan moet ik dus wel nog 'n volledige studie gaan volgen en dat is me ook weer 'n beetje teveel van 't goede.  :-\\

Erg moeilijk dus nog steeds. Daarom ga ik denk ik maandag naar 't CWI. Die kunnen je niet alleen aan 'n baan helpen, maar ook helpen uitzoeken welke studie je moet gaan doen. Ik hoop dat zij me wel kunnen helpen eruit te komen. En als ik 'n studie gevonden heb, moet ik toch nog voor 'n jaar 'n baan hebben, dus daar kunnen ze me dan ook fijn bij helpen.

Daar ben ik dus vooral erg veel mee bezig geweest de laatste tijd. Gelukkig heb ik ook nog af en toe iets leuks te doen, wat ook helpt om effe niet meer te piekeren over m'n toekomst. Zo had ik zaterdag familiedag. We hadden natuurlijk prachtig weer en hebben gefietst, gezwommen (bij m'n tante thuis) en gebarbecued. 't was echt 'n heel gezellige dag en 't was leuk om weer 'ns m'n hele familie te spreken. Dat komt namelijk niet meer zo vaak voor dat we elkaar nog allemaal zien.  :)

Nou, ik ga effe van de laatste zon genieten, want als ik de weermannen moet geloven is 't na vandaag gedaan met 't fijne weer.  ::niet-ok::

Ik wens iedereen vast 'n fijn weekend!  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13905 Gepost op: 10-09-2004, 19:53:52 »
Thx voor jullie felicitaties Anne-Marie, Annuh, Tricia en Han! :) En Chriz, jij ook van harte met je P! ::jaja:: Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om die al in mei te halen?? :o
Mijn broer is trouwens ook afgestudeerd (sinds vandaag ::trots::) dus het is hier dubbel feest. En dan zijn we ook nog eens allebei bijna jarig.. ::trots::

Anne-Marie, hoop dat het bruggerkamp leuk is/was! Da's dus ook int weekend? Wel gemeen hoor, zo mis je nog bijna niks van school natulijk ;). (naja, ik weet niet hoe lang het is.) Maarre iig wel uitgebreid verslag als je terug bent! ::jaja::
Annuh, foto van je haar...! ::jaja:: Over nachtbraken gesproken, ik ben gister ook weer uitgeweest ::trots:: en het was weer supergezelli, deze keer met 3 eerstejaars en een goeie vriend van me (derdejaars). Nieuw gezelschap dus, en het was ook wel een bijzondere avond, maar heb het iig weer erg leuk gehad. Komende weken zit het er niet meer in ::ohno:: want ik ga vanaf maandag 4 weken lang 3 keer per week een experiment doen op zo'n wetenschappelijk onderzoekscentrum bij de uni in de buurt, waar ze hersenonderzoek doen. En ik heb het zo ingepland dat ik op vrijdag altijd vroeg begin, zodat ik ook bijtijds weer naar Gouda kan. Maarja, a.s. woensdag is er wel een heel tof feest... waar ik heel mss toch heenga ook al moet ik donderdags heel vroeg naar college... week nog niet. Had ik trouwens al verteld dat ik woensdag weer eens een kijkavond heb?

Han, ik hoop dat het CWI je verder kan helpen!! Nogmaals maar veel succes ermee dan, ja en je bent natuurlijk meer dan welkom in Nijmegen hoor... ;) Kun je niet gewoon dansen in het weekend eigenlijk?

Nou, ik ga maar weer eens bijpraten met Gouwenaren en mensjes aan de andere kant van de telefoonlijn... om geld bedelen voor de boeken die ik deze week aangeschaft heb... mss eigenlijk beginnen met wat Ilias vertalen... mails beantwoorden... weekend vieren door morgen naar Victor te gaan en zondag naar een feest van een oom en tante... en vast nog wel een paar andere dingen. Fijn weekend alvast iedereen! ::zwaai::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13906 Gepost op: 10-09-2004, 20:17:11 »
Zo te horen heb je weer 'n druk weekend! Iig veel succes en plezier met alles!  ::ok::

En proficiat met je broer natuurlijk!  Gaat hij nu werken? Heeft hij al 'n baan?

Han, ik hoop dat het CWI je verder kan helpen!! Nogmaals maar veel succes ermee dan, ja en je bent natuurlijk meer dan welkom in Nijmegen hoor... ;) Kun je niet gewoon dansen in het weekend eigenlijk?

Nou, m'n trainingen zijn op maandag en dinsdag en optredens en wedstrijden e.d. zijn in 't weekend. Maar dan wil ik dus iig op maandag- en dinsdagavond thuis zijn en dan vind ik 't niet veel zin hebben om 'n kamer voor maar 2 nachten te hebben.  :-\\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13907 Gepost op: 10-09-2004, 20:40:21 »
Zo te horen heb je weer 'n druk weekend! Iig veel succes en plezier met alles!  ::ok::

En proficiat met je broer natuurlijk!  Gaat hij nu werken? Heeft hij al 'n baan?
thx! :D Nee, hij gaat verder studeren aan de Erasmus universiteit.

Sja, als je doordeweeks ook 2 keer moet trainen is het idd niet handig om ver weg te wonen nee.. :-\\ Balen zeg.

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13908 Gepost op: 10-09-2004, 22:28:52 »
Vandaag heerlijk een zeskamp met bewoners gedaan. Leek wel monty pythons flying circus.... Ik werd 3e in de waszakloopwestrijd, 3e in de rollatorrace, maar had wel de gelegenheid om een grote emmer water over mijn baas te gooien.
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #13909 Gepost op: 10-09-2004, 22:55:46 »
Vandaag heerlijk een zeskamp met bewoners gedaan. Leek wel monty pythons flying circus.... Ik werd 3e in de waszakloopwestrijd, 3e in de rollatorrace, maar had wel de gelegenheid om een grote emmer water over mijn baas te gooien.
:D

Zijn hier bewegende beelden van???
Ik zou dit graag willen aanschouwen..misschien is dit iets voor onze bewoners....
back again..

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #13910 Gepost op: 11-09-2004, 00:11:01 »
HAPPY BIRTHDAY, GRACE !!  ::bravo::  ::joehoe::  :-*  :-*  :-*

hey, je hebt alvast 1 fan in belgië  ;)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13911 Gepost op: 11-09-2004, 01:11:23 »
én ik heb het zelfs uitvergroot op de computer maar toen werd het niet duidelijk.. duss  :P

hmm, tis idd mss een beetje onduidelijk.  ;) sorry!

Waar is iedereen.... Ik voel me zo alleen... :(
En Linda, opt forum hoef je je toch nooit alleen te voelen..? ???

Idd, op het forum "KRO Detectivespel 'het Veiligheidstheater'" is het altijd gezellig!  ::ok::

Heb je nog een tip voor iets leuks wat ik kan gaan kopen?

Nieuwste Donald Duck?  ???  ::ok::

Uhm....ben je eigenlijk wel jarig vandaag?? Je bent namelijk op miraculeuze wijze van de verjaardagskalender verdwenen..... ???

Nouw, die Gerard, tis een dondersteen hoor! Het kan maar zo zijn dat hij een geintje uithaalde! Foei!

Nee ik weet nog steeds niet of ik nou wel of niet in de andere klas mag.. heel vaag gedoe daarzo.. nog steeds.. maar heb geen zin om dat verhaal nu voor de 100e keer te gaan vertellen.. ;) Ik vertel liever straks gewoon of ik wel of niet in die klas kan.. :/

Je houdt ons in spanning! :(  ;)

Ik heb ook mijn p al sinds mei en ik heb geen 1 keer gefeliciteerd gekregen.  >:(

::ohno::
'Gefeliciteerd worden in de bar is een keuze.' zei mn moeder altijd.
En ze had gelijk, want je moet het alleen ff zeggen! Maakt niet uit, hoeft niet perse waar te zijn. Als je zegt dat je morgen 40 jaar getrouwd bent is ook prima.  ::ok::

Annemieke en Baron: Gefeliciteert !!!!   ::ok:: ::ok:: ::ok::

Ziejewel!

Ik zou dit graag willen aanschouwen..misschien is dit iets voor onze bewoners....

Ohja, ik ben ook gek op mijn bewoners hoor, ik ben vanavond achter ze aan gegaan met zo'n elektrische mepper, net zolang dat ze allemaal mooi vonkten enzo.  ::trots:: ::ok::
Het was een gezellige avond.  :)

Nou, gezellig hier in de bar!  :D
Ik ga weer naar school en omdat het zo mooi weer is zelfs op de fiets!  ::trots::
En iedere dag weer fiets ik over langs die egel die echt mega-enorm geplet is.
Dat is toch wat, heb je de hele tijd zitten leven als egel enzo en dan wordt je zo door een auto overreden en dan ben je gewoon een soort extra wegdek geworden! Tis toch wat...
Dat zet je toch aan het denken enzo.
Het broeikasprobleem is ook erg he.

Iig: Grace, Gefeli!!!!!!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13912 Gepost op: 11-09-2004, 07:50:31 »
Grace, gefelicitaart!!

Ik moest weer vroeg op >:( , want ik moet zo naar Eindhoven toe voor m'n trainerscursus. Dit wordt de eerste workshop en ik ben benieuwd. Als het goed is, ben ik over 9 maanden ofzo gediplomeerd trainer ::ok:: (voor volleybal dan he ;) ). Lijkt me wel heel gaaf om dat te hebben, maar ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik heb twee begeleiders en die konden allebei niet mee, dus dat is wel jammer, dan zit ik daar straks in m'n eentje... Maar ik weet dat er iemand komt, die ik ook ken, dus dat scheelt dan weer, heb ik een beetje aanspraak zeg maar ;) .

En als het dan straks een beetje weer is, gaan we nog naar de Efteling. Zal wel gezellig druk zijn, maar als ik maandag ga, dan zal dat wel anders zijn ;) .

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe met veel zon enzo, maar dat zal wel niet gebeuren...

Doeg ::zwaai:: !!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13913 Gepost op: 11-09-2004, 10:56:57 »
Grace, van harte gefeli met je kwart eeuw!!

Gerard, klinkt idd grappig die zeskamp ;D.
Bertha, thx voor je felicitatie! En fietsze he! Ja, tragisch voor die egel... en wat dan mss nog wel erger is... soms zie je ook wel eens een geplette mol..[/size]
Annuh, veel succes met je traingscursus! Echt cool dat je dan straks 'gediplomeerd trainer' bent! Krijg je vast meer ontzag ::jaja::. En veel plezier in de Efteling!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #13914 Gepost op: 11-09-2004, 12:20:45 »
Grace, Gefeliciteerd!!! ::bravo:: :-* :-* :-*[/color]
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13915 Gepost op: 11-09-2004, 12:53:56 »
Grace! Gefeliciteerd!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13916 Gepost op: 11-09-2004, 15:22:57 »
Grace, van harte gefeliciteerd! :-* :-*

Chriz, jij natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met je propedeuse! ;)

Ik ben sinds gister al terug van bruggerkamp hoor Annemieke ;) Maar ik misde dus wel de hele donderdag en vrijdag dus dat was wel beter.. En het was heel leuk!! :D Donderdagochtend 'uitslapen' tot half 8.. yeah! Toen werden we daar op school uitgezwaaid.. (ik voelde me weer helemaal basisschool achtig. hehe) We mochten van die leuke gele verkeershesjes aan.. De kampeerboerderij was wel mooi.. twee grote slaapzalen.. alleen meisjes en jongens moesten apart.. Dat was wel jammer (bij ons mocht het wel.. en 't was dezelfde mentor dus btje vaag) want nu konden we (die vriendin en ik) dus ook niet bij die andere twee vrienden slapen.. maarja. We moesten met zn vieren wat spelletjes verzinnen voor de bruggers wat we die dag ervoor maar gedaan hadden.. op tijd asusual!  Eerst gingen we siamees voetbal doen.. dus met de voeten aan elkaar, hele chaos.. en toen kwam net de sector-directeur ofzo van onze school kijken. :-\\ Maar ja, de bruggers vonden het iig wel leuk. Daarna gingen we levend stratego-en in het bos, als begeleiders hielpen wij onze groep een beetje door wat dingen proberen af te luisteren.. Toen ik probeerde zo dicht mogelijk bij de 'vijandige basis' (;D) te komen kwam ik terecht in een bramenstruik-bos zegmaar.. mn benen zijn dus nog een beetje gehavend.. ;) Dat spel was echt leuk, iedereen was ook wel fanatiek enzo. Hierna moesten we gaan eten koken voor zo'n 30 mensen.. ::)

We hadden aardappels in soort vlaamse friet vorm gesneden en ze toen dus gefrituurd wat eigenlijk best goed ging.. ik moest voor de gehaktballen zorgen.. die redelijk gedoemd waren te mislukken.. Het rook namelijk nogal verbrand ;D Maar het uiteindelijk nog wel mee gelukkig.. verder gewoon veel lol gehad in die keuken. Ook toen onze oudmentor btje paniekte toen er een wesp in de keuken zat (ze is nml erg allergisch voor wespensteken). Ook veel foto's gemaakt met mobiel van 'n vriend en later met digicam van de vader van de andere vriend die ook leraar is bij ons op school.. (jaja ;P ) Anyway, er was genoeg eten en de bruggers vonden 't nog wel lekker ook geloof ik.. 't was trouwens een leuke klas, wel een paar macho-jongens erin maar toch wel een gezellig groep opzich. Na het eten zouden weer naar het bos gaan om 't douanespel te spelen en de 4 begeleiders mochten meedoen! :D Jeej! Alleen het was eigenlijk al te laat want het werd al helemaal donker.. die vriendin en ik gingen eerst smokkelen.. Je kon echt weinig zien dus moest je erg oppassen voor takken en dergelijke, uiteindelijk waren we dichtbij het punt waar we ons geld moesten inleveren tot we een paar douanemensjes zagen die ons hadden gehoord.. Toen kwamen ze achter ons aan en wij renden zo keihard weg.. en we renden zo de modder in.. bahh.. vieze schoenen.. ::) En zo had de douane ons gepakt,5 meter voor het eindpunt. ::ohno:: En daarvoor had ik opnieuwe bramenstruiken moeten doorstaan.. en ik had mijn nieuwe broek aangedaan.. niet zo handig.. Maargoed, hierna zouden wij de douane zijn en de douane de smokkelaars.. Die vriendin en ik hadden zoiets van "wij blijven wel hier op jullie wachten" Want rest van de groep ging eerst weer richting kampeerboerderij om daar 't geld te tellen.. Dus wij blijven met één brugger achter in het grote, donkere bos.. 8) Toen kwamen we ook nog twee andere bruggers tegen die niet wisten dat 't spel eventjes was stilgelegd.. Wij ff gepraat.. elkaar geprobeerd bang te maken enzo.. maar wij bleven maar wachten.. en wachten.. en er kwam nog steeds niemand aan. Na een poos zagen we redelijk dichtbij ons een zaklantaarn flitsen wat een leraar bleek te zijn die naar ons op zoek was.. Het bleek dus dat besloten was te stoppen want sommige mensen (zullen wel meisjes geweest zijn) durfden niet meer.. ::niet-ok::  Maar die leraar was dus een btje verdwaald toen íe ons ging zoeken ;D Was wel grappig.. hij vond 't vast minder leuk dan ons.. maarja.. hehe,.

Hierna was dr een soort bonte avond.. en ondertussen gingen we nog een touw ophangen in een ander stukje bos waar de bruggers langs moesten. Na de bonte avond namen we dus telkens een groepje bruggers mee.. eerst zeiden we nog niet wat er ging gebeuren.. en als we bij 't touw kwamen zeiden we "volg het touw maar" En toen ging de zaklamp uit en mochten ze 't verder mooi zonder ons uitzoeken.. alleen het eerste groepje was zo bang dat ze bijna gelijk weer teruggingen naar de boerderij. :/ De rest was gelukkig wel dapper.. alleen niet die paar keren dat ze werden opgeschrikt door die vrienden van mij.. die op sommige plekjes ineens opsprongen met zo'n masker oid.. 't was wel geslaagd. :-)

deel 1..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13917 Gepost op: 11-09-2004, 15:23:39 »
En toen was t alweer 12 uur.. en gingen de bruggers naar boven terwijl we nog even met de leraren een fles wijn open trokken.. :D Was echt grappig.. dat die leraren zo heel anders doen tegen ons.. nu we geen les meer van ze hebben (helaas) en je gewoon aan dezelfde kant staat zegmaar.. ;) Rond 2 uur sliep ik al.. en ik ben zowaar niet wakker geworden van de bruggers.. ::trots:: De volgende dag was niet zo boeiend.. btje schoongemaakt, met bezemgevecht gehouden.. wat uitleg over het vak project gegeven aan de kinderen.. en toen weer naar huis.. Oja, we kregen ook nog een bioscoopbon als dank.. had ik helemaal niet verwacht.. :) en 's avonds moest ik ook nog oppassen dus toen ook weer wat geld gekregen..

Verder.. ik weet nog steeds niks over mijn klas.. sorry (bertha) dat ik jullie in spanning houdt! ;) Erger vind ik dat ik mezelf dus ook in spanning hou.. zegmaar.. omdat ik 't ook nog steeds niet weet.. maar veel hoop heb ik niet meer ::ohno:: :( Ik moet eigenlijk nu helemaal niet achter de computer zitten maar huiswerk maken.. want we moeten echt dik veel maken voor economie en wiskunde.. vooral ik nu ik dus twee dagen heb gemisd.. En onze franslerares was zo lullig om gelijk de eerste les al heel veel leerwerk op te geven.. allemaal werkwoordsvormen en maak je meer dan 2 fout moet je die toets in je eigen tijd inhalen. >:( Nu in frans één van mijn slechtse vakken dusja.. (vooral nu ik geen latijn meer heb ;D )

Annemieke, nee je had helemaal nog niet verteld dat je een kijkavond hebt! >:( ;) Ik hoop dat 't goed gaat.. en dat je die kamer krijgt! Ik weet niet hoeveel mensen er voor zo'n kijkavond zijn uitgenodigd.. ? Verder, ik hoop dat 't gezellig was bij Victor en morgen ook bij dat feest! ;) En succes verder met het druk hebben, colleges volgen.. etc.

Annuh, I agree met Annemieke.. foto van je haar! ;) Ik hoop dat goed ging op die trainercursus en dat je nog tijd over had voor de Efteling.. hehe.. wat ga jij daar vaak heen zeg.. :o ;P

bertha, ahh zielig jah van die egel.. ::ohno:: Voel je je niet geroepen om hem te begraven?? Ik zag op de fiets ook een dode egel.. :( En nee ik kon niet stoppen want anders knalde allemaal bruggers tegen mij op. ;) Succes verder met naar school fietsen en met school zelf.. ;P

Owjah.. wat trouwens ook ::niet-ok:: is..  dinsdag gingen we verspringen met school.. en zonder in te lopen (jah niet goed) sprong ik gelijk de eerste keer best fel en snel (jeuhj.. dat rijmt) met als gevolg dat ik in één keer best veel pijn had in mijn rechter bovenbeen. Ik dacht zovan: "nou.. gaat wel over in een paar minuutjes" Nou niet dus.. dus toen ben ik maar naar binnen gegaan.. heb die hele dag nog wel last gehad. Die dag erna had ik atletiek training.. ik had verder geen last meer dus ik dacht "kan wel gaan trainen.. " Maar toen ik daar hard ging lopen deed mn been ook gelijk weer zeer.. en donderdag ook weer.. ik heb dan geen last maar trap ik ff tegen een voetbal.. dan doet 't gelijk zeer en blijft 't ook een poos zeer doen.. dus nu is waarschijnlijk een spiertje gescheurd ofzo.. en dat schijnt nog wel eens lang te kunnen gaan duren.. ::ohno::

owjah 2.. (ik schrijf gewoon te veel. :/ ) Annemiek, gefeliciteerd met je broer en feliciteer hem ook maar namens mij! ;)

maar ik ga zo maar weer wisk maken.. doehgg ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 11-09-2004, 15:34:44 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13918 Gepost op: 11-09-2004, 16:17:15 »
Gefeliciteerd Grace!  ::bravo:: ::bravo::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #13919 Gepost op: 11-09-2004, 16:59:03 »

Grace, Gefeliciteerd!!! ::bravo:: [/color]
Smiling isn't a crime..