Jij hebt op 1 van de foto's een sandwitchbord om met STEUN PERU. Denk ik...
De andere kan ik niet vinden .
Hehe neej... fout.
dat meisje wat jij bedoeld is 'n niet al te aardig klasgenootje van mij.. ;-) Maar het is echt heel superonduidelijk dus eigenlijk moet je 't weten.
Ik sta twee keer vlakbij 'n vriendin van mij. Dat meisje dat helemaal links staat. (hmm.. plaatje is een beetje groot maar kan het niet verkleinen omdat ik geen bijlages kan toevoegen.. ) edit: ohw.. hij doet 't geeneens.. nja, nevermind.
Maargoed, hoe het feest was? Heel koel.
Eerst zo dik gestress want ik wou zo mn haar opsteken en 't was al superlaat en het zat helemaal niet enzo. Uiteindelijk maar gwn saai los haar gedaan.
Daarom waren we een beetje laat met het gevolg dat paar vrienden drie kwartier op ons gewacht hebben.
Wel trouw iig want we hadden zo bij de kluisjes afgesproken en daar stonden ze nog steeds.
Dr waren al best veel mensen en die ene vriend die een epileptische aanval heeft gehad was er ook. Hij had gister de uitslag van die hersenscans/filmpjes en hij heeft een lichte vorm van epilepsie. Hij krijgt nu gelijk medicijnen enzo. Mja die kon dus niet echt naar de dj's van radio 538 in de schoolzaal gaan want daar waren allemaal lichtshows en van stroloscopisch effect ding ofzo en dat is dus helemaal niet goed voor hem. Dusj dat was best sneu. We zijn wel btje bij hem gebleven en hij ging om kwart over 10 al naar huis.. Daarna heb ik best veel gedanst eik. Was wel koel.
Er waren twee dj's, Jens Timmermans en Barry Paf geloof ik. Was erg vett.
De muziek was in 't begin wel beter,, gwn trance enzo. Alleen later gingen ze van die aprés-ski muziek draaien en Frans Bauer, ietsje minder.
Nja.. was iig erg vett.. redelijk veel gedanst en om half 2 was ik ongeveer thuis.. Heb uitgeslapen tot half 12. Ik had alleen (en nu nog) heel erg last van mn voeten want khad hakschoenen van mn moeder in combinatie met dansen ->
arme voeten. en ik heb nu spierpijn. Ik zou eerst vandaag nog gaan fitnessen maar lijkt me bij nader inzien geen goed idee.
Kwam dr vandaag achter dat we met die polonaise op de voorpagina van het Dagblad van het Noorden zijn gekomen.
Met zo'n foto erbij, koel! En ik ben ook nog op tv Drenthe geweest.. woehoeh!
Ik ga vandaag btje huiswerk maken denk ik, ik loop superveel achter met wiskunde en ik heb 5 repetities en 2 so's zowiezo al volgende week. Niet leuk.
Vanmiddag komt mn oma hier na toe omdat mn broer van de week jarig was. Wel gezellig.
Hoho Anne-Marie, idd, geen 2,2 maar een 3,3. Tis erg, maar zó erg .
Haha ja oke dan.. valt weer un klein btje meej.
Oja die slideshow werkt niet bij mij, dus ik heb je niet kunnen zoeken. Maar de paar foto's die ik wel heb kunnen zien zagen er wel heel leuk uit! (ook zo in de sneeuw, whaha) 1900 mensen, echt vet veel! Jullie zullen vast ook onwijs veel geld opgehaald hebben!
Btw, laat eens een foto van die rok zien..!! is toch enorm koud, met dit weer..
Ohw jammer dat de slideshow niet werkt. (hehe ja.
) Ik denk ook dat we veel geld hebben opgehaald, wij moeten komende maandag en dinsdag het geld gaan tellen en de leerlingen moeten het geld van de sponsors nog ophalen en dat moet ook weer geteld worden enz. Ben heel benieuwd hoeveel het heeft opgebracht!
Ik zal eens een foto maken van mij met die rok...
achja.. gister ook 's avonds met rok gefietst in de kou.. valt opzich nog wel mee Annemieke, mooi dat je tentamen opzich wel goed ging. Behalve dan die achtergrondifo.. je hebt 't vast wel gehaald! Haha leuk dat je naar die open dag gaat.. ik hoop dat 't gezellig was.
Ik ga mn kamer opruimen.. doeii