Han: dat was typisch zo'n feest van: *feest feest*! Geweldig, zulke feesten
. Gelukkig heb je één van je tentamens niet verknald dan
.
Ikke wel
. Ik had vandaag tentamen van drie vakken, Krachten, Electriciteit in huis en Stoffen en Materialen 2. Het begon met krachten, de eerste vraag wist ik en daarna liep ik vast. Het bestond uit 1a en b en 2a en b. 1a wist ik dus... verder heb ik een hoop dingen opgeschreven, dan staat er vast wel iets goeds tussen. Toen kwam Stoffen en materialen... echt verschrikkelijk! Ik had niet zo heel goed geleerd...
niet... en ik had echt geen idee waar het over ging. Dus dat gedeelte heb ik gewoon overgeslagen. Leeg blaadje ingeleverd en verder met Electriciteit. In de les vond ik dat altijd supermoeilijk, maar de laatste week niet meer en gister tijdens het leren ook niet. Dus eigenlijk had ik wel goede moed
. Had ik niet moeten hebben
.
Laten we het er maar op houden dat het bij de herkansing vast beter gaat...
Nu ben ik druk bezig met een werkstuk, ben al bijna klaar! Hoef alleen nog maar een gedeelte over warmtegeleiding te maken en dat is het dan. Verder moet ik nog iets van een klasgenoot krijgen, maar die is niet op msn
. En de hele klas moet morgen een Nederlandse spellingstoets herkansen, geweldig! Ik niet, ik had de toets de eerste keer wel gehaald, met nog 3 anderen. De rest moet allemaal herkansen
. (gna gna)
Morgen ga ik winkelen in Breda en ik heb besloten dat ik best wel wat geld uit mag geven, dus ga ik iets leuks kopen voor mezelf, hoop ik. Als ik iets leuks vind, zal ik het morgen melden
.
Daan, wat een aso cadeau's zeg
. Wel gaaf van je ouders, die digitale videocamera. Hoe lang heb je om af te betalen
?
@miesh: zie m'n signature
.
Fijne avond nog en tot morgen!