Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111044 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12780 Gepost op: 19-01-2004, 10:32:21 »
voor daan, speciaal over laten komen:

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12781 Gepost op: 19-01-2004, 10:32:53 »
Hallo allemaal

Ik ben er weer. Afgelopen dinsdag was inderdaad de dag van de waarheid, en de waarheid was dinsdag dat mijn bloeddruk veeeel te hoog was. Ik stond ook stijf van de stress, vanwege de onzekerheid en de crisis hier op het werk. Ik heb dat er ook bij gezegd.
De procedure is dan dat je het nog een keer bij de eigen huisarts gaat controleren en daar ben ik dus donderdag geweest. In de tussentijd mezelf ziek gemeld, want ik had echt behoefte aan rust, om het donderdag zo laag mogelijk te krijgen. Dat is voor een groot deel gelukt. Bij mijn eigen huisarts was mijn bloeddruk bijna normaal. Iets te hoog nog, maar niet meer zo extreem hoog als dinsdag.
Maar nu is het dus afwachten wat de verzekeraar met deze gegevens doet. En dat levert ook weer de nodige stress op. Vandaag over 2 weken is de overdracht, dus dan moet alles geregeld zijn.

De bewuste collega blijkt nu griep te hebben, en daar ben ik blij mee, ik zag er als een berg tegenop om vandaag weer te gaan werken, maar thuis blijven zitten lost ook niks op. Maar op het werk dus ff rust in de tent.

Maar volgens mij zit er iets in de lucht ofzo. Iedereen heeft een k.tweek gehad geloof ik. Annuh en Han, lc, @miesh sterkte met school/studie!

edit: owww vergeten!!.. Daan gefeliciteerd!
« Laatst bewerkt op: 19-01-2004, 11:15:51 door idefix »
we're back :(

Offline molice

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #12782 Gepost op: 19-01-2004, 10:43:14 »
Als het goed is houden ze als ze je bloeddruk meten er rekening mee dat deze hoger is dan normaal. De meeste mensen zijn nl niet helemaal ontspannen als hun bloeddruk word gemeten.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12783 Gepost op: 19-01-2004, 10:48:11 »
Hallo allemaal

Ik ben er weer. Afgelopen dinsdag was inderdaad de dag van de waarheid, en de waarheid was dinsdag dat mijn bloeddruk veeeel te hoog was. Ik stond ook stijf van de stress, vanwege de onzekerheid en de crisis hier op het werk. Ik heb dat er ook bij gezegd.
De procedure is dan dat je het nog een keer bij de eigen huisarts gaat controleren en daar ben ik dus donderdag geweest. In de tussentijd mezelf ziek gemeld, want ik had echt behoefte aan rust, om het donderdag zo laag mogelijk te krijgen. Dat is voor een groot deel gelukt. Bij mijn eigen huisarts was mijn bloeddruk bijna normaal. Iets te hoog nog, maar niet meer zo extreem hoog als dinsdag.
Maar nu is het dus afwachten wat de verzekeraar met deze gegevens doet. En dat levert ook weer de nodige stress op. Vandaag over 2 weken is de overdracht, dus dan moet alles geregeld zijn.

De bewuste collega blijkt nu griep te hebben, en daar ben ik blij mee, ik zag er als een berg tegenop om vandaag weer te gaan werken, maar thuis blijven zitten lost ook niks op. Maar op het werk dus ff rust in de tent.

Maar volgens mij zit er iets in de lucht ofzo. Iedereen heeft een k.tweek gehad geloof ik. Annuh en Han, lc, @miesh sterkte met school/studie!

ik had precies hetzelfde idefix. ik had een bloeddruk van 150/100 en een hartslag van 130 pm..  ;D ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12784 Gepost op: 19-01-2004, 10:57:04 »
Hallo

Daan, allereerst van harte gefeliciteerd ::ok:: :-*. Wel snel beter worden hoor! :)

Ik moet vandaag naar een museum met school, heb totaal geen zin, maar ja, eenmaal verplicht, en altijd beter dan tentamens natuurlijk, jullie horen vanavond wel hoe het was.

Daisy

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12785 Gepost op: 19-01-2004, 12:21:36 »
HIEP HIEP HOERA VOOR DAAN!!

Gefeli Ster :-* :-* :-*

En dat cadeau van je... :o jouw ouders (of wie de gulle gever(s) anders was/waren ;)) hebben echt geld te veel!! :D

Oja enne hou je aan het bevel in mijn smsje he >:( ;).

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12786 Gepost op: 19-01-2004, 13:02:55 »

ik had precies hetzelfde idefix. ik had een bloeddruk van 150/100 en een hartslag van 130 pm..  ;D ;D

dinsdag bij die keuringsarts was het 180/120 :o  :o
donderdag bij mijn eigen huisarts was het 140/94. Dat is niet zo slecht toch? De bovendruk wel, die mag maximaal zijn 100 + je leeftijd heb ik begrepen. Maar de onderdruk moet ongeveer 90 zijn zegt de dokter, en in zo'n foldertje over hoge bloeddruk dat ik bij de huisarts heb meegenomen staat dat een onderdruk van 95 normaal is.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12787 Gepost op: 19-01-2004, 13:45:21 »
Ik had deze voor je gekocht, maar zo te zien was Cora zo vervelend om dezelfde te halen.  >:(

In ieder geval: Van harte gefeliciteerd, D**ntje

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12788 Gepost op: 19-01-2004, 17:01:42 »

GEFELICITEERD DAAN!
WAT EEN ROT-WEER!

Waarom is het de vorige dag lekker weer, en moet je weer naar school. REGENT HET PIJPENSTELEN! *Zucht*

Ik heb zoals gewoonlijk niks te vertellen, omdat ik helemaal niks meemaak ;D

LC

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12789 Gepost op: 19-01-2004, 17:13:42 »
Dat zal toch wel meevallen, LC? Je bent vandaag nog naar school geweest... dan zal er toch wel iets gebeurt zijn wat de moeite van het vertellen waard is?

Niet dat ik zoveel heb te melden... ik heb de hele dag een poging gedaan tot leren, terwijl ik weet dat ik m'n tentamen van morgen toch niet ga halen. De stof is veel te moeilijk en dat vinden we met de hele klas. Verder hebben we van 3 vakken tentamen en voor twee van die vakken krijgen we les van mensen die het zelf nog niet eens snappen ::) . Hoe moeten wij het dan wel snappen?  ???

Morgen het grote festival op de pier in Scheveningen. Wil je erbij zijn? Geef je dan nu nog op in de SM-org.

Vanavond trainen, dus zo even eten. Anders ligt het zo zwaar op de maag en dan kan ik helemaal niet springen (niet dat ik verwacht dat ik nu ineens actief kan worden, maar goed).

Ow... de Senseo-crema die bij de Blokker in de aanbieding is, is de oude versie, dus die hebben we niet gekocht. M'n moeder wil er op zich wel eentje, maar ze heeft nog een goed koffiezetapparaat en "het is alleen maar luxe", aldus mijn moeder. Maar goed, wat niet is, kan nog komen en als ons bestaande koffiezetapparaat kapot gaat, komt er wel een Senseo. Ik heb al aangeboden om hem te mollen, maar dat mocht niet :( . Flauw!

Daan, wat heb je allemaal gekregen voor je verjaardag? Ben wel benieuwd naar het cadeau waar Annemieke het over had!

Idefix: Adem in, adem uit! Vanavond gewoon op de bank gaan zitten en denken: Zak allemaal maar in de stront! En dan Friends gaan kijken :) . Werkt bij mij meestal wel! Succes in ieder geval!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12790 Gepost op: 19-01-2004, 17:15:31 »
Hoera voor de Daan!

Ik denk ik doe es orgineel en heb een mooie ballon voor je meegnomen! Ik hoop dat je m  ::ok:: vindt!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12791 Gepost op: 19-01-2004, 17:25:50 »
Gefeliciteerd D**n!  ::ok::

en ook veel beterschap...  :-\

Ik ben ook wel benieuwd naar dat cadeau van je ouders. :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12792 Gepost op: 19-01-2004, 19:23:09 »
Daan, gefeliciteerd!! :-* :-* :-*

Heb je ook EK shorttrack gekeken? Dat was op mijn ijsbaan ::ok::
Ik heb er wel een stuk van gezien idd.. Leuk dat 't op 'jouw' ijsbaan was! :D

Ik heb vandaag mn rep latijn terug gekregen, en ik had.... een 6,8!! :o 8) Had ik echt zo niet verwacht, ik had zelfs wat bonus goed.. Ben dr echt blij mee, ik sta nu weer een 6,5! ::ok:: Alleen op so geschiedenis had ik een 5,0 = zeker wat minder en niet verwacht. ::niet-ok:: Maargoed, ben wel blij.

Doeii mensen! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12793 Gepost op: 20-01-2004, 10:49:25 »
Oké,
aangezien Annemieke iedereen nieuwsgierig heeft zitten maken naar mijn verjaardagcadeau's, hierbij m'n lijstje:
een sleutelhanger die piept als je fluit (en andere hoge geluiden maakt... ontzettend irritant :P)
een fourpack dvd's van melig kaliber
nog een dvd van melig kaliber (USHI says HI!)
het kopsijkersboek
een headset voor mn telefoon
en een Digitale Videocamera (waarvan ik de helft moet terugbetalen :-\ ::) ;D)

et voila.. welke van bovenstaande artikelen zou Annemieke nu hebben bedoeld?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12794 Gepost op: 20-01-2004, 11:20:40 »
Het kopspijkersboek natuurlijk... Dat is toch vanzelfsprekend. Ik ben hartstikke jaloers op je, ik wil ook zo'n boek...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12795 Gepost op: 20-01-2004, 11:41:57 »
Ik had gisteren geen mogelijkheid om online te komen en daarom heb ik Daan's verjaardag gemist.  :-[

Maar bij deze alsnog:

Proficiat met je 14de verjaardag!!! 

Zo te lezen heb je ondanks dat je ziek bent, toch 'n leuke verjaardag gehad. Iig leuke cadeaus gekregen.  :)

Idefix: sterkte!

En iedereen die nog met tentamens zit: heel veel succes!

Ik had zelf gelukkig gisteren m'n laatste tentamen en dat was gelukkig wel te doen. Heb ik tenminste niet alles verknalt.  ;)

Na m'n tentamen ben ik met 2 klasgenootjes inkopen gaan doen voor ons afscheidsfeestje met de klas 's avonds. (we zien elkaar nu niet meer tot aan onze diploma-uitreiking (als we tenminste allemaal slagen) omdat we nu gaan afstuderen) We hadden 'n buffet besteld en dus hoefden we alleen maar drank en wat zakken chips en nootjes enzo in te kopen. Maar we waren met z'n drieen in mijn kleine autootje, dus 't was wel echt proppen met die kratten bier en flessen wijn. M'n autootje had nog nooit zo vol gezeten als gisteren.  ;D

Maar goed, toen zijn we naar 't huis van een van die klasgenootjes gegaan, want daar zou 't feest zijn. Zij woont in 'n dorp hier in de buurt in 'n grote boerderij, waar ook groepen op kamp kunnen gaan enzo. We konden dus in de recreatieruimte voor die groepen 't feest houden. Dat was echt ideaal, want er was 'n bar en al. Dus toen hebben we die ruimte opgeruimd, wat gepoetst (tafels en stoelen afgedaan enzo) en versierd. 's avonds kwamen dus al onze klasgenoten (voor 't eerst was echt iedereen er!) en hebben we 'n gezellig feest gehad.  :)

Vandaag heb ik lekker wat langer geslapen, want 't was laat gisterenavond (ik geloof dat ik om half 4 thuis was!) en bovendien was ik moe van al 't leren de afgelopen weken. Verder heb ik vandaag wel weer vanalles op 't programma staan wat ik nog allemaal moet doen. Dus ik denk dat 't hoog tijd wordt dat ik maar 'ns actief ga worden en van die stoel achter m'n pc op ga staan.

Iedereen 'n hele fijne dag!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12796 Gepost op: 20-01-2004, 21:18:01 »
Han: dat was typisch zo'n feest van: *feest feest*! Geweldig, zulke feesten :) . Gelukkig heb je één van je tentamens niet verknald dan :) .

Ikke wel :( . Ik had vandaag tentamen van drie vakken, Krachten, Electriciteit in huis en Stoffen en Materialen 2. Het begon met krachten, de eerste vraag wist ik en daarna liep ik vast. Het bestond uit 1a en b en 2a en b. 1a wist ik dus... verder heb ik een hoop dingen opgeschreven, dan staat er vast wel iets goeds tussen. Toen kwam Stoffen en materialen... echt verschrikkelijk! Ik had niet zo heel goed geleerd... niet... en ik had echt geen idee waar het over ging. Dus dat gedeelte heb ik gewoon overgeslagen. Leeg blaadje ingeleverd en verder met Electriciteit. In de les vond ik dat altijd supermoeilijk, maar de laatste week niet meer en gister tijdens het leren ook niet. Dus eigenlijk had ik wel goede moed :) . Had ik niet moeten hebben ::) .
Laten we het er maar op houden dat het bij de herkansing vast beter gaat...

Nu ben ik druk bezig met een werkstuk, ben al bijna klaar! Hoef alleen nog maar een gedeelte over warmtegeleiding te maken en dat is het dan. Verder moet ik nog iets van een klasgenoot krijgen, maar die is niet op msn :( . En de hele klas moet morgen een Nederlandse spellingstoets herkansen, geweldig! Ik niet, ik had de toets de eerste keer wel gehaald, met nog 3 anderen. De rest moet allemaal herkansen ;D . (gna gna)

Morgen ga ik winkelen in Breda en ik heb besloten dat ik best wel wat geld uit mag geven, dus ga ik iets leuks kopen voor mezelf, hoop ik. Als ik iets leuks vind, zal ik het morgen melden :) .

Daan, wat een aso cadeau's zeg ;) . Wel gaaf van je ouders, die digitale videocamera. Hoe lang heb je om af te betalen ;) ?

@miesh: zie m'n signature ;) .

Fijne avond nog en tot morgen!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12797 Gepost op: 21-01-2004, 00:20:44 »
Mollemans, van harte gefeliciteerd met je 35e verjaardag!!!

:D  :D  :D  :D  :D

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12798 Gepost op: 21-01-2004, 07:48:17 »
Mollemans gefeliciteerd!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12799 Gepost op: 21-01-2004, 08:47:59 »
mollemans gefeliciteerd!
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."