Mensen allemaal een geweldig 2004 gewenst! Dat het alles mag brengen waar je op hoopt.
Ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk, met frisse tegenzin kan ik je melden. Maar goed, er moet brood op de plank.
Niet zoveel bijzonders uitgespookt. 1e Kerstdag zoals al eerder gemeld in een ander topic, bij mijn vriend thuis, tante Annie was erg negatief en nogal veeleisend, dus daar hebben we geen goede herinneringen aan.
2e Kerstdag bij mijn ouders in Zeeland gevierd, nou ja, eigenlijk bij mijn zusje, want die heeft meer ruimte, en een afwasmachine, en mijn moeder had griep, dus bij hoge uitzondering niet bij mijn ouders thuis. (wij zijn vrij sentimenteel-traditioneel wat dat betreft)
Zaterdag na Kerst shoppen in Utrecht. Meeeen wat was het daar druk, echt niet leuk meer. DVD van The sound of Music gekocht (heel erg fout, ik weet het... nobody's perfect)
Zondag de 28e 's avonds gefondued met onze vrienden. Dat was ook erg gezellig en lekker.
Maandag de 29e een dagje naar Luxemburg-stad geweest (met de auto en het laatste stuk met de trein) Dat was wel weer leuk, maar er waren best nog wel wat winkels dicht ivm maandag. DVD van Simply Red live in Sicily gekocht. (8 euro goedkoper dan hier in NL)
Dinsdag de 30e een beetje thuis rondgehangen, en toen belde de makelaar dat een stel vandalen de poort van ons nieuwe huis vernield hadden.
Die schade is nog voor de woningbouwstichting, en die wilde weten of wij de poort uberhaupt zo zouden laten, dat is niet het geval, dus het wordt netjes dichtgemaakt, zodat er niemand meer bij kan.
Aan de makelaar gevraagd of het okee was, om alvast wat voor de ramen te hangen, dan ziet het er niet meer zo leeg uit.
Dat mocht dus gauw even een oud dekbedovertrek
opgehangen. Nu lijkt het tenminste een beetje of er al mensen bezig zijn, en dat schrikt toekomstige vandalen misschien af.
Oudejaarsdag weer naar Zeeland, na veel zeuren stemde mijn vriend toe. Ik wilde al vroeg gaan, omdat mijn moeder zelf nog altijd oliebollen bakt, en daar wilde ik graag bij zijn. Vriendje zag dat niet zo zitten, maar is toch gezwicht onder mijn druk en is dan 's middags maar naar Goes gegaan, uit verveling. Keb nog een paar oliebollen zelf gebakken, maar dat was niet zo'n succes (te plat)
nieuwjaarsdag weer terug naar Dongen,
vrijdag de 2e bij vrienden van ons geholpen met tegels bikken in de keuken van hun (ook al) nieuwe huis.
afgelopen zaterdag wat meubelzaken in Nijmegen en Kesteren afgelopen en wat ideeen opgedaan, nog nix gekocht, al hebben we wel laminaat op het oog, en hebben we een mooie bank gezien.
dat was het wel zo'n beetje.
vanmiddag hebben we weer een afspraak bij de rabobank, deze keer voor de verzekringen.
Ik moet trouwens ook op medische keuring voor de levensverzekering. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ben al meteen weer bang dat we de verzekering (en dus de hypotheek) alsnog niet krijgen. Het nieuwe jaar begint dus al weer lekker gestressed....
Magoe. Er komen hier constant mensen binnenvallen om nieuwjaar te wensen, dus ik ga maar eens een ander schermpje op mijn comp toveren, zodat het tenminste lijkt alsof ik aan het werk ben..
groetjes allemaal!