Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110177 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12240 Gepost op: 3-11-2003, 00:36:32 »
i'm drunk so wath??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #12241 Gepost op: 3-11-2003, 00:55:42 »
so jou write very bad engliesh...

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12242 Gepost op: 3-11-2003, 08:35:55 »
Kalè hespera humin eiè!! ;) (jaja, Grieks vandaag... Idefix, veel succes! :p)

tja, grieks ligt al heel wat verder van mij vandaan dan latijn, want daar heb ik houvast aan mijn kennis van het frans
(stom trouwens dat ik 'vobis' niet gekoppeld heb aan 'vous', helemaal omdat ik wel weet dat'nobis', ons betekent. 'dona nobis pacem' maar goed  ::) )

van dit zinnetje schat ik dat 'humin' menselijk is en eie zal wel een verbuiging van 'zijn' zijn.

dus dan krijg je ? ? is menselijk.
verder kom ik niet. Kan het natuurlijk opzoeken op het internet, maar dat is valsspelen.  ;D

succes met je tentamen morgen!
Han gefeliciteerd met je scriptie! Ik hoop dat je snel een leuk afstudeerbedrijf vindt!

we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12243 Gepost op: 3-11-2003, 14:10:04 »
Heyhey,

En Annuh, hoe was het stage lopen?? Echt leuk trouwens die paddestoelen! ;D (ik dacht eerst dat je bedoelde dat je paddestoelen had klaargemaakt om op te eten... ::))

Ik heb mn eerste tentamen terug! Grieks teksten, een 9 ;D ;D... hij vond het 'verbazingwekkend dat er geen enkele onvoldoende was gevallen', nou wat verbazingwekkend als we allemaal die tekst van tevoren al hadden vertaald en besproken en vertalingen ervan gelezen hadden enzo... makkie... Maar nu kreeg hij dat langzamerhand ook wel door en besloot om volgend jaar toch maar eens een andere tekst te geven ::).

De lasagne was zowaar gelukt gisteren!! goedhe, ze vonden t nog best lekker ook. Dus bij deze heb ik besloten dat ik nu kan koken ;). Oja twas natuurlijk ook supergezelli gisteren maar dat is het altijd met die mensjes.

van dit zinnetje schat ik dat 'humin' menselijk is en eie zal wel een verbuiging van 'zijn' zijn.

dus dan krijg je ? ? is menselijk.
verder kom ik niet.
ok ik zal je dan maar uit de brand helpen ;), het klopt niet helemáál wat je zegt... ::)
"Kalè hespera humin eiè!! "
--> kalè is vrl nom ev van kalos, mooi, dus mooi in het vrouwelijk.
--> hespera is nom ev, betekent avond.
--> humin heeft niets met menselijk of zo te maken... het is de dativus van humeis, dat 'jullie' betekent... ::) dus 'aan/voor jullie'.
--> eiè is idd een vorm van zijn, nl optativus 3e pers ev: moge er zijn.
Dus: 'Moge er een mooie avond voor jullie zijn!'
Ofwel: 'Mogen jullie een mooie avond hebben!'

succes met je tentamen morgen!
thx!! ik ga nu naar huis om te leren...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12244 Gepost op: 3-11-2003, 15:42:00 »
Annemieke: Kei goed joh!! Jij mag nooit meer zeuren dat je het toch niet gaat halen ;) .

Stage lopen is kei leuk!! Ik heb een hele leuke school met een aardige begeleider die zelf heel goed les geeft. Hij is zelf nog niet helemaal klaar met z'n studie, dus hij kan me mooi vertellen waar ik op moet letten voor m'n verslag. De kinderen zijn behoorlijk druk, het is een echte VMBO-school, met practicumlokalen voor metselen, timmeren en electriciteit etc. De kinderen zijn ook niet echt slim te noemen, hoewel ze soms wel goede opmerkingen hebben. Er was ook een echt 'dom blondje': Ze moest het antwoord oplezen op vraag 8A en 8B, maar ze dacht dat ze moest kiezen tussen A en B, dus ze gaf als antwoord: A. En de rest van de klas moest toen wel lachen en ik natuurlijk ook. Verder zien ze me al een beetje als juffrouw, ze noemen me ook zo, of mevrouw, maar dan voel ik me zo oud!
Net ook nog helemaal natgeregend, ik stapte hier uit de bus en het stroomde, van 5 minuten lopen was ik echt zeiknat. Je kan m'n broek komen uitwringen. Verder is het wel fijn dat ik m'n eigen rooster kan bepalen voor de rest van de week, ik mag me pauze geven wanneer ik wil en naar een les gaan als ik daar zin in heb, als ik er maar 40 dagen dit jaar mee bezig ben. En ik moet minstens 25 keer een les geven, of een stukje van de les. Op dit niveau is het niet zo heel moeilijk, meestal worden gewoon de vragen van het huiswerk klassikaal besproken en daarna mogen ze zelfstandig werken. Er is niet echt veel practicum.

Zo even de rest van het forum bijlezen en dan spreek ik jullie morgen weer. Ik heb besloten dat ik morgen om 13.00u uit ben :) .

Groetjes, Anne

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12245 Gepost op: 3-11-2003, 18:04:11 »
Eej mensen...

Ik ben ziek... :(

Ik moest vannacht 7x overgeven... :-\ Bahh... egt ranzig. Dus heb niet veel geslapen en die nacht dr voor ook niet want toen hadden we dus bij diej vriend gelogeerd... was erg gezellig overigens.. ;D Iets van 2 uur geslapen maar okeej. Anyway, werden vannacht en vandaag ook de rest van de familiej ziek (mn ouders en mn 2 broers.. ook allemaal overgeven enzow..) Dus ws ist voedselvergiftiging ofzow.. :-\ We hebben gister gegourmet.. dus nja... nu allemaal ziek thuis.. das egt vaag... Het is zo van: wie voelt zich het beste? hm.. dan ga jij maar met de hond lopen... Mja.. heb vandaag maar de dag btje doorgebracht om de Silmarillion uit te lezen en vervolgens de Fellowship of the Ring weer eens te zien.. :) Nu heb ik nogal hoofdpijn... egt zo'n zwaar hoofd... maar ik wil morgen eik wel naar school.. maar dat zal wel niet gaan lukken.. is egt irri om morgen weer de hele dag ziek thuis te zijn.. :-\

Annemieke,, keigoed van die negen..! ;)En succes met die tentamen morgen..!

Annuh,, fijn dat 't stagelopen zo leuk is enz..! ;)en mooie paddestoelen btw.. ;D

Verder iedereen fijne avond ensjow..!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12246 Gepost op: 3-11-2003, 23:52:51 »
Ik heb nadorst van gisteren...

*gaat aan de tap lurken ...Spa lood

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12247 Gepost op: 4-11-2003, 14:22:30 »
Eej mensen...

Ik ben ziek... :(
@miesh: beterschap!  :-*

Ik heb nadorst van gisteren...

*gaat aan de tap lurken ...Spa lood

erg is dat he? ga jij dan ook altijd dromen over flessen cola?  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12248 Gepost op: 4-11-2003, 20:08:09 »
Beterschap Anne-Marie!! Gelukkig dat je nog niet tijdens de logeerpartij ziek was!! Mooi dat t gezellig was ;), had ook nie anders verwacht natulijk...

Annuh, cool dat het stage lopen zo leuk is!!
Je kan m'n broek komen uitwringen.
nou... lijkt me niet zo handig :P

Inmiddels heb ik nog een cijfer terug, nl Latijn teksten (Cicero), een 8.1! Dus das ook mooi. (Twee vriendinnen van me hadden een 8.6 en 9.5 majah een andere een 4.7... ::)) Morgen krijgen we ws Latijn grammatica terug. Vandaag dus het laatste tentamen gehad, pfew, Grieks gramm, en die viel best wel mee. Was ook uitermate weinig maargoew... Het nieuwe pensum voor Grieks vertalen is wel supermoeilijk, Lysias, we kwamen er echt niet uit! Hrmmaja... Bij Latijn zijn we nu begonnen met Ovidius, is wel leuk maar ook erg veel... En verder een nieuw vak, Alfa-informatiekunde, niet erg moeilijk maar wel van kwart voor 4 tot half 6 op dinsdag als je toch al supermoe en supergaar bent van 2 uur Latijn achter elkaar... (wat niet aan het Latijn ligt maar aan de leraar en het altijd warme lokaal)

Nou ff rust dus na de tentamens, hoewel we wel weer een essaytje moeten maken voor donderdag voor archeologie... grmbl... maar telt gelukki nie mee. Magoe ik ga toch maar eens naar huis, mss morgenochtend weer eens komen mailen want dan zijn dr tenminste geen mensjes op msn... ;)

Valete...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12249 Gepost op: 4-11-2003, 20:45:51 »
Ik ben op msn! Maar ik ben dan ook heel druk bezig met een werkstuk... Boring! Maar wel bijna af (eindelijk). Zo ook nog even een stageverslag schrijven over m'n eerste twee dagen. Ik kreeg al te horen dat ik te veel opschreef, maar volgens mij heb ik alles drie keer opgeschreven en dan steeds op een andere manier. Vandaag heb ik in 2 VMBO-kader een economieproefwerk gemaakt. Het ging over grafieken aflezen en begrippen als Welvaart. De meeste kinderen vonden het hartstikke makkelijk, maar er waren er ook een aantal die het verschrikkelijk moeilijk vonden.

Annemieke: jij hoeft je punten hier niet meer te melden ;) behalve als je lager dan een 7 hebt (nooit dus :P ). Nee hoor, ik vind het kei goed van je!

Cora: waarom over cola?

@miesh: Beterschap!! Of ben je al weer wat beter?

De rest: Fijne avond en tot forums!

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12250 Gepost op: 4-11-2003, 23:47:06 »
  :-*erg is dat he? ga jij dan ook altijd dromen over flessen cola?  ;)

Nee eigenlijk meer over spa-lood ...En dat ik eregast ben bij de bierfabriek enzo...
Tegoedbonnen voor kratjes bier ;D

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #12251 Gepost op: 5-11-2003, 10:12:46 »
Hallo allemaal...

kheb weinig tijd om uitgebreid te posten, dus ik hou het kort.
onze computer is al een week lang, en waarschijnlijk nog wel een poosje in repartie  :( En de computers op school waren heel lang niet beschikbaar, en nu is het internet weer traag
Tzit me sowieso allemaal niet zo mee, kben druk bezig met van school veranderen en ga waarschijnlijk van het gymnasium overstappen naar de havo. Verder is Elmar ziek (vreselijke oor en keelpijn :( ) maar hij overleeft het wel denk ik.

Blackmollie: Bewaar je ook een paar bonnen voor mij?  ;D

Annuh: succes met je werkstuk en veel plezier met je stage!

Annemieke: gefeliciteerd met die 8.1 enzo, hopelijk zijn je andere tentamens net zo goed gegaan  ;D. En je moet niet letten op die stuuds sorry als ze dat niet zijn) die tienen halen enzo, want die werken nu waarschijnlijk zo overdreven hard, dat zal over een tijdje wel helemaal misgaan, en dan ben jij degene met de hoogste cijfers!

@miesh: Gourmetten? Dat kan idd wel gevaarlijk zijn hoor! Als je met je vork eerst een stuk rauw vlees neerlegt en daarna gaat eten met dezelfde vork, dan kun je al iets oplopen volgens mij. Maar iig: veel beterschap! Zal ik vanmiddag even langskomen om de hond voor jullie uit te laten?  ;D

Jullie horen nog van me, en het spijt me als jullie me missen bij de CSC, blackawton of andere dingen waar ik aan meedoe. Mn computer is hopelijk zo snel mogelijk weer trug.

Groetjes',

Floortje

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12252 Gepost op: 5-11-2003, 19:47:44 »
Nee eigenlijk meer over spa-lood ...En dat ik eregast ben bij de bierfabriek enzo...
Tegoedbonnen voor kratjes bier ;D

Jij droomt er per nacht wel een kratje doorheen?

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12253 Gepost op: 6-11-2003, 00:53:19 »
Jij droomt er per nacht wel een kratje doorheen?

Ze leggen me aan het infuus  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12254 Gepost op: 6-11-2003, 17:31:38 »
Hoihoi,

Was ik daarnet al begonnen aan een barantwoord, kwam dr weer van alles tussendoor... Maar hier ben ik weer hoor. Gister de hele dag niet geforumd omdat het zo gezellig was 's avonds bij het eten en daarna, en toen ik eenmaal wegging moest ik ook echt zeer dringend mijn archeologie-essaytje schrijven, wat ik vanochtend dan weer moest uittypen en vanmiddag in mn tussenuren moest ik een enorm lange mail terugschrijven aan een vriendin die mij ook een enorm lange mail had gestuurd.

Annemieke: jij hoeft je punten hier niet meer te melden ;) behalve als je lager dan een 7 hebt (nooit dus :P ). Nee hoor, ik vind het kei goed van je!
thx! Nou, dan hoef ik mn andere cijfers dus niet meer te melden... :P ;) Kheb inmiddels alle 5 de tentamens terug, en voor degenen die het toch willen weten: Latijn grammatica 8,7, Archeologie dus zowaar hartstikke gehaald met een 7,5 :D en voor Grieks gramm een... 9,7!! Whiejj! (1 fout ;)) Jaja ben blij :). En tijdens Latijn gramm vanmiddag was ik zo melig dat ik op een gegeven moment echt helemaal de slappe lach had. Die man is gewoon zo grappig, icm die oefeningetjes en de opm van mn studiegenootjes, en natuurlijk het feit dat ik al melig was doordak gewoon al heel lang op de uni was enzow... nou toen kostte het me echt heel veel moeite om op te houden met lachen en de anderen vonden dat natuurlijk weer grappig ;D.

Floor: balen van al die dingen die tegenzitten. Hopelijk zijn je comp en Elmar allebei snel beter ;) en gaat alles lukken met school en zo en als je idd naar een andere klas moet hoop ik alvast voor je dat dat iig een hele leuke klas is! Mn nichtje moest ook naar een andere klas en hoewel ze daar eerst heel erg tegenop zag, is ze nu echt heel blij dat ze t gedaan heeft want ze snapt alles veel beter en zo dus dat scheelt toch wel heel veel. Niet meer zoveel stress.

Bertha: heb je geelzucht ofzo?! :o

Anne-Marie: jij bent vast wel weer helemaal beter, toch? Hoe was het op school...? ::) ;)

Hmmm, ik vraag me af of er al bekenden zijn die gaan eten... kga wel ff kijken... Fijne avond iedereen!

Oja morgen benk ws nie opt forum want ik heb natuurlijk vrij, maar ik ga nog nie naar Gouda, want ik heb 's avonds het verjaardagsfeestje van een studiegenootjevriendin in Deventer. Duzz. Ook een hele fijne vrijdag iedereen en tot zaterdag dan maar he! :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12255 Gepost op: 6-11-2003, 19:22:11 »
Goeieavond maar weer 'ns!

Ook ik leef nog steeds, maar had 't de afgelopen daagjes wat druk om hier iets te posten. Ik moest namelijk nog 'n rapport afmaken en daar ging best veel tijd in zitten. Gisteren zouden we (=ik samen met 'n ander meisje) alles af hebben en samen alles uitprinten enzo voordat we tentamen hadden. Bleek dat we toch nog 'n aantal dingen moesten doen die we nog vergeten waren. Op zich niet erg, want we waren toch ruim voordat we tentamen hadden op school. Maar toen bleek dus dat 't stuk dat dat andere meisje thuis had gemaakt echt helemaal verkeerd was. Ze had de opdracht verkeerd begrepen of zo en werd ook nog kwaad op mij dat ik zei dat 't niet goed was wat ze gedaan had. Maar ik kon 't moeilijk zo laten staan als hoe 't was, want 't was gewoon echt fout. Heb ik dat dus weer in alle haast (want inmiddels begon de tijd wel te dringen!) overnieuw gemaakt. Toen hoefden we 't alleen nog uit te printen, maar toen deed de printer op school 't weer niet. We hadden geen tijd meer om 't te gaan printen op 'n andere printer, want we moesten naar 't tentamen.

't tentamen was 'n Engelse brief. Ik vond 't op zich wel gaan, maar ik kan 't resultaat van zo'n tentamen altijd maar moeilijk inschatten. Je weet nu eenmaal niet of je wel genoeg aan de opdracht voldaan hebt en of je volgens de docent wel goede zinnen voor in 'n brief hebt gevormd. Dat wordt dus gewoon afwachten...

Maar ik heb me dus wel gehaast om 't af te krijgen, want ik wilde perse nog dat rapport gaan printen. De computers worden alleen om 17.00 uur uitgeschakeld, dus ik probeerde net iets daarvoor klaar te zijn met m'n tentamen. Helaas was ik net 'n minuutje te laat en kon ik daarom vanmorgen weer terug naar school om alles te printen en in te leveren.  :(

Maar goed, alles is vanmorgen toch nog goedgekomen dus. Alhoewel goedgekomen...m'n schoolpasje waarmee we moeten betalen voor printen, kopieren, inbinden, dicaten enzo is kapot. Hij geeft steeds foutmeldingen. Nu gaan ze 'm opsturen naar Eindhoven en daar gaan ze 'm maken of maken ze 'n nieuwe voor me. Gevolg is dus wel dat ik nu 'n paar weken m'n pas kwijt ben en dus niks kan op school. Bovendien zal ik 't geld wel kwijt zijn wat er nog opstond.  :-[

Niet veel geluk dus voor mij deze week. Vandaag ontving ik ook weer 3 afwijzingen van bedrijven waar ik geinformeerd had naar 'n afstudeerplaats. Ik zie 't dus echt niet meer zitten nu. 't is toch wel echt lachwekkend erg eigenlijk, dat ik 3 en 'n half jaar m'n studie prima heb doorlopen en dan nu die studie nog niet eens kan afmaken, omdat ik geen plaats vind. Dat vind ik toch wel echt triest.  :'(

Om mezelf 'n beetje op te vrolijken ben ik vanmiddag maar 'n nieuw paar schoenen gaan kopen.  ;)  Verder ben ik ook naar de 18de verjaardag naar m'n nichtje geweest vanmiddag. Is echt geweldig als al je tantes je dan gaan vragen of je al 'n afstudeerplaats hebt gevonden. Wordt je er gewoon weer extra aan herinnerd dat je nog steeds niks hebt.  :-[

Maar vanavond ga ik me er niet verder druk om maken en jullie al helemaal niet meer mee lastig vallen. Ik ga fijn de MTV Awards kijken en hopenlijk voel ik me dan niet meer zo'n hopeloos geval.  ;)

Annemieke: prachtige punten meid! Proficiat!  :-*  Geniet van je vrije dag morgen!  :)

Floortje: ik hoop dat je computer snel weer helemaal gefixt is, zodat ons rode team bij de CSC weer compleet is!  :)

Annuh: wat fijn dat stage lopen je zo goed bevallen is!  :D

@miesh: beterschap als je nog ziek bent!

Ze leggen me aan het infuus  ;D

Gaat 't wel helemaal goed met je blackmollie?  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12256 Gepost op: 6-11-2003, 20:11:46 »
Hey Han, wat balen dat alles zo irritant gaat op school. Maar ja uiteindelijk zul je echt wel een afstudeerplaats vinden (je school moet daar toch eik ook bij helpen of niet??) en dat jij dat rapport af moest maken is wel balen, maar je moet maar zo denken: bij een individuele opdr valt dat meisje door de mand en jij bent gewoon nu eenmaal beter...! Das toch een mooie gedachte? En dat Engels tentamen heb je echt wel gehaald, volgens mij ben jij daar echt wel goed in na al die werkstukken in t Engels...
Enne wees iig maar blij dat je wel meteen leuke schoenen kan vinden als je die zoekt ;). Wat voor heb je gekocht?

Veel plezier met de MTV-awards! Ik ga ook maar eens naar huis... tis alweer laat... ook maar tv kijken denk ik, tis tenslotte begin vh weekend... (en hw komt zondag wel :P)

Annemieke: prachtige punten meid! Proficiat!  :-*  Geniet van je vrije dag morgen!  :)
Thx!! Jup, ga ik zeker doen, kga nog eens terug naar het enige paar schoenen in heel Nijmegen dat mij wel paste, magoed das een grote misschien, en verder ga ik op jacht naar een hoop sinterklaascadeautjes... :D En dan 's avonds dus die verjaardag daar hebk ook wel zin in. Maargoed dat had ik al verteld dus ik ga nu echt, ook al is het donker buiten en gezelli op msn... Doeidoei!

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12257 Gepost op: 7-11-2003, 00:37:21 »

Knip heel verhaal
!Gaat 't wel helemaal goed met je blackmollie?  ;D

Ja, hoor Han. Ben heel happy op het moment, en dat bier is maar virtueel hoor  ;)

Vandaag met het nieuwe poezebeestje naar de dierenarst geweest...Was wel fun. Wat een bekijks heb je met zo'n klein poesje  :)
De dierenarts ging haar onderzoeken o.a. haar hartje..En die maffe poezemoes knorde zo hard dat hij het hartje niet kon horen. Hij vond het zo fun, hij is ook een katten gek. Dus we hebben daar wel een paar minuten staan lachen...En die gekke poes ging maar steeds harder knorren.
Maar alles is goed met Dayla  8)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12258 Gepost op: 7-11-2003, 10:16:24 »
Goedemorgen!

Zoals sommige misschien wel wisten, heb ik vannacht even een spoedklusje gemaakt. Ik ben zo rond half 1 begonnen en was welgeteld om 06.34 klaar! Heb nu wel mijn voorlopige stageverslag klaar en het is nog goed ook! Verder even een plan van aanpak aangepast, een quickscan gemaakt én niet te vergeten de onderzoeksresultaten van het verslag uitgewerkt. Half 7 klaar en ik mocht om 8 uur weer de vestiging open... Ben nu wel een beetje moe, maar dat kan eigelijk niet. Ik moet namelijk nog werken tot half 7, dan moet ik als een gek gaan fietsen want ik moet om half 8 voetballen, dan vlieg ik weer terug naar Tilburg, ga ik nog even naar een verjaardag. Heb ik besloten dat ik niet naar de stad ga, maar of ik me daar aan ga houden dat weet ik niet. Morgen moet ik weer van 7.45 tot 19.00 werken bij Appie dus morgenavond kan ik eindelijk slapen. Als ik me nog goed voel ga ik nog even stappen maar ik vrees met grote vrezen. Ik denk dat ik zondag gewoon tot 15:00 in bed blijf liggen. Dat kan dan ook weer niet want ik moet nog zoveel doen! Stress!

Ik kijk wel hoe ik het allemaal op ga lossen,

Groeten, ik ga weer terug aan het werk...

Sjors
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12259 Gepost op: 7-11-2003, 10:53:43 »
goeiemorgen ook hier...

vandaag ben ik helemaal alleen op mijn werk..  ??? iedereen is of ziek of heeft een vrije dag genomen, en ik vraag me echt af wat ik hier nu aan het doen ben.
maar goed morgen is het weekend en dan staan er allemaal 'spannende' dingen te gebeuren. allereerst ga ik morgen de nieuwe vriend van mijn broer ontmoeten, en ik ben na veel verhalen van hem (lievelingsbroer) heel erg benieuwd...
zondag moet ik op visite bij vegetarische vrienden, dus dat wordt weer broccolipurree   ::).
oja overdag wordt er zondag gesoftbalt door de kinderen...
wat gaan jullie doen van het weekend?