Goeieavond maar weer 'ns!
Ook ik leef nog steeds, maar had 't de afgelopen daagjes wat druk om hier iets te posten. Ik moest namelijk nog 'n rapport afmaken en daar ging best veel tijd in zitten. Gisteren zouden we (=ik samen met 'n ander meisje) alles af hebben en samen alles uitprinten enzo voordat we tentamen hadden. Bleek dat we toch nog 'n aantal dingen moesten doen die we nog vergeten waren. Op zich niet erg, want we waren toch ruim voordat we tentamen hadden op school. Maar toen bleek dus dat 't stuk dat dat andere meisje thuis had gemaakt echt helemaal verkeerd was. Ze had de opdracht verkeerd begrepen of zo en werd ook nog kwaad op mij dat ik zei dat 't niet goed was wat ze gedaan had. Maar ik kon 't moeilijk zo laten staan als hoe 't was, want 't was gewoon echt fout. Heb ik dat dus weer in alle haast (want inmiddels begon de tijd wel te dringen!) overnieuw gemaakt. Toen hoefden we 't alleen nog uit te printen, maar toen deed de printer op school 't weer niet. We hadden geen tijd meer om 't te gaan printen op 'n andere printer, want we moesten naar 't tentamen.
't tentamen was 'n Engelse brief. Ik vond 't op zich wel gaan, maar ik kan 't resultaat van zo'n tentamen altijd maar moeilijk inschatten. Je weet nu eenmaal niet of je wel genoeg aan de opdracht voldaan hebt en of je volgens de docent wel goede zinnen voor in 'n brief hebt gevormd. Dat wordt dus gewoon afwachten...
Maar ik heb me dus wel gehaast om 't af te krijgen, want ik wilde perse nog dat rapport gaan printen. De computers worden alleen om 17.00 uur uitgeschakeld, dus ik probeerde net iets daarvoor klaar te zijn met m'n tentamen. Helaas was ik net 'n minuutje te laat en kon ik daarom vanmorgen weer terug naar school om alles te printen en in te leveren.
Maar goed, alles is vanmorgen toch nog goedgekomen dus. Alhoewel goedgekomen...m'n schoolpasje waarmee we moeten betalen voor printen, kopieren, inbinden, dicaten enzo is kapot. Hij geeft steeds foutmeldingen. Nu gaan ze 'm opsturen naar Eindhoven en daar gaan ze 'm maken of maken ze 'n nieuwe voor me. Gevolg is dus wel dat ik nu 'n paar weken m'n pas kwijt ben en dus niks kan op school. Bovendien zal ik 't geld wel kwijt zijn wat er nog opstond.
Niet veel geluk dus voor mij deze week. Vandaag ontving ik ook weer 3 afwijzingen van bedrijven waar ik geinformeerd had naar 'n afstudeerplaats. Ik zie 't dus echt niet meer zitten nu. 't is toch wel echt lachwekkend erg eigenlijk, dat ik 3 en 'n half jaar m'n studie prima heb doorlopen en dan nu die studie nog niet eens kan afmaken, omdat ik geen plaats vind. Dat vind ik toch wel echt triest. :'(
Om mezelf 'n beetje op te vrolijken ben ik vanmiddag maar 'n nieuw paar schoenen gaan kopen.
Verder ben ik ook naar de 18de verjaardag naar m'n nichtje geweest vanmiddag. Is echt geweldig als al je tantes je dan gaan vragen of je al 'n afstudeerplaats hebt gevonden. Wordt je er gewoon weer extra aan herinnerd dat je nog steeds niks hebt.
Maar vanavond ga ik me er niet verder druk om maken en jullie al helemaal niet meer mee lastig vallen. Ik ga fijn de MTV Awards kijken en hopenlijk voel ik me dan niet meer zo'n hopeloos geval.
Annemieke: prachtige punten meid! Proficiat!
Geniet van je vrije dag morgen!
Floortje: ik hoop dat je computer snel weer helemaal gefixt is, zodat ons rode team bij de CSC weer compleet is!
Annuh: wat fijn dat stage lopen je zo goed bevallen is!
@miesh: beterschap als je nog ziek bent!
Ze leggen me aan het infuus
Gaat 't wel helemaal goed met je blackmollie?