Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111163 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12220 Gepost op: 29-10-2003, 21:05:40 »
Ook nog eens hallo allemaal!
Ik lees hier nog trouw mee, dus ik weet precies hoe het met jullie allemaal gaat. Ja ja, big sister is watching you.
Ik kom hier sowieso nog regelmatig in verband met de afleveringsverslagen van ER.

Ik dacht, zet hier ook nog maar eens een postje neer, he? Met mij gaat alles prima z'n gangetje. Werk is druk, maar leuk. Dus dat scheelt weer. We hebben een huisje gekocht! 1 maart krijgen we de sleutel. Du sdat is iets heel leuks om naar uit te kijken natuurlijk.

Ik ga het hier voor nu bij laten, want zoals gewoonlijk in de winter zit ik hier te verkleumen op het kamertje. Mn hand tintelt helemaal  ::).

Groetjes Ovide
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12221 Gepost op: 30-10-2003, 23:11:48 »
Heeee Ovide

Leuk om jou ook weer eens hier in de bar te zien. Tof om te horen lezen dat alles goed me je gaat.

Zet je in je nieuwe huis je compjoetertje op een warm plekje??

Groetjes,
BM
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12222 Gepost op: 31-10-2003, 13:37:07 »
looool

Heb echt dubbel gelegen om jullie (pogingen tot) vertalingen van mijn zinnetje! ;D Nou, komtie hoor:
dies = 'dag', idd, alleen dat kan mannelijk of vrouwelijk zijn, hangt ervan af of het dag itt nacht betekent of dag als bepaalde dag, maar ik ben eerlijk gezegd vergeten bij welke van die 2 het nou vrouwelijk of mannelijk was :-[ :-[, jaaa, zeeeer slecht van mij en mss was die zin dus nog fout ook ::), maar ik heb maar gegokt dat het in dit geval dus vrouwelijk was.
bona = 'goed', vrl enkelvoud nominativus van 'bonus'
vobis = '(aan/voor) jullie' idd zoals Heleen zei (Y), dativus van 'vos', jullie
omnibus = dativus of ablativus meervoud van 'omnis', 'alle(n)' of 'ieder(e)'
sit = 3e pers ev coniunctivus praesens van 'esse', 'zijn'; coni is de aanvoegende wijs dus 'laat er zijn' of 'moge er zijn'

Dus:
'Moge er voor jullie allen een goede dag zijn!' ofwel:
'Dat jullie allemaal een goede dag hebben!' (dativus possessivus...)
oftewel: fijne dag iedereen...! ;)

Idefix, ik vind het echt heel knap dat je dat allemaal weet terwijl je niet eens Latijn gehad hebt...! Cool! :D

Ok dan over op andere reacties... Ovide, leuk weer eens iets van je te lezen. Als je echt zo veel meeleest kun je ook wel wat vaker een reactietje of tekentje van leven neerzetten hoor... Veel plezier met je nieuwe huisje!! Uiteindelijk dus toch gelukt iets goeds te vinden!! Gefeliciteerd!

Annuh, nogmaals veel beterschap!! (mss werkt het als we het vaak genoeg zeggen)

Anne-Marie, cool als je boeken meeneemt naar de Sintmeeting! ;D We hebben tenslotte de zaterdag nog he... ;)
Enne balen van je onvoldoendes enzo... :-\ Maar ja je kunt het dan toch vast volgende periode wel ophalen? Het gaat er toch maar om wat je op je eindrapport staat... Enne waarom zou je je mentor eigenlijk niet vertellen over dat 'gezeik op school' waardoor je niet meer vrolijk bent, het is tenslotte op school... Mss kan zij er wel iets aan doen (ok das mss overdreven, ik heb natuurlijk ook geen idee wat het is...) maja wie weet is het wel iets... ik weet t nie hoor :-X. Of heb je geen leuke mentor?
Enne sterkte met je vriendin, ik kan me wel voorstellen dat je denkt dat t nu nie meer goed komt maar mss dat als ze je toch genoeg waard is dat je dan wel ietsje meer vergevingsgezind blijkt te zijn... Moet het natuurlijk ook wel van haar kant komen... nou ja iig succes ermee.

Goed, ik heb weekend, vandaag tentamen Latijnse teksten gehad, dat ging wel aardig denk ik, en dan ist nu leren geblazen voor Grieks grammatica van dinsdag... Mijn ouders zijn vandaag naar Zweden vertrokken (zitten nu int vliegtuig ofzo) dus ben t weekend alleen thuis... gelukkig wel jp zondag dat wordt weer gezelli... Verder zijn de lootjes met mn familie ook getrokken :D dus das ook erg leuk. Ik ga niet zeggen wie ik heb want wie weet komt Fieneke hier nog wel eens (sure :P) en die doet ook mee... verder nog een neef en nicht en tante... mn ouders vertikten het dit jaar :s, echt stom...

Nou ik ga maar eens naar huis (Nijmegen) om mn tas in te pakken en naar huis (Gouda) te gaan... ben dr vanavond sowieso wel weer!

Valete!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12223 Gepost op: 31-10-2003, 14:36:08 »
Goeiemiddag allemaal!

Annemieke, succes nog met leren! Je hebt 't er toch maar weer druk mee zeg! Ik weet zeker dat je je tentamens vast allemaal heel goed zal maken.  :)

Ovide, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Blijven jullie in Heerlen wonen? Zie je Fatima eigenlijk niet 'ns voorbij komen? Die werkt bij de politie van Heerlen.

Ik heb gisteren eindelijk m'n scriptie ingeleverd! 't hoefde eigenlijk vandaag pas, maar ik was helemaal klaar (eindelijk!) en ik moest gisteren sowieso al naar school. En nu hoefde ik vandaag niet meer extra terug alleen voor die scriptie. Ik heb er echt nog hard aan gewerkt om alles op tijd af te krijgen en ik ben op zich wel tevreden over 't eindresultaat. Dat was ik eigenlijk niet totdat ik 't allemaal nog 'n laatste keer ging doorlezen. Toen kreeg ik ook echt zoiets: meer had ik er niet van kunnen maken, dus ben maar gewoon tevreden. Nu maar afwachten of m'n begeleidend docent er ook tevreden over is. Ik moet er trouwens over 'n paar weken ook 'n discussie met andere studenten of docenten over houden, waar ik ook nog 'n punt voor krijg. Ik moet alles wat ik geschreven heb dus goed kunnen verdedigen.  :-[

Gisteren had ik verder 'n presentatie in 't Engels over Ethiek op school. In groepjes van 2 hadden we allemaal 'n case uitgewerkt die over 'n ethische kwestie ging. En die moesten we dus gisteren aan de rest van de klas en de Engels docent presenteren. 't ging bij mij op zich wel goed. We kregen wel lastige vragen van de docent, maar we hebben er ons denk ik wel redelijk uit gered. Ik vond verder alle andere presentaties oorsaai. Ze waren allemaal ontzettend onduidelijk en ik begreep eigenlijk bij allemaal niet goed waar de case over ging. 't liep verder ontzettend uit, waardoor ik uitendelijk 3 uur lang achter elkaar naar presentaties heb zitten luisteren.  :(

Nu moet ik nog studeren voor 'n tentamen dat ik volgende week woensdag heb en moet ik nog 'n aantal dingen doen voor 'n ander rapport dat nog volgende week moet worden ingeleverd. Hopenlijk is op woensdag dan alles af en heb ik nog 2 daagjes 'n beetje vakantie, voordat m'n lessen alweer beginnen.

Fijne dag allemaal en ook alvast 'n fijn weekend!  :)

Ben ik nog helemaal vergeten te zeggen dat ik ook nog druk bezig ben met 't zoeken van 'n afstudeerplaats. Ik heb al contact opgenomen met 30 bedrijven, waarvan ongeveer de helft me al heeft laten weten dat ze geen plaats voor me hebben. Ik begin 't dus echt somber in te zien.  :-[  Ik heb net maar weer 'n bedrijf of 5 uitgezocht waarmee ik contact op ga nemen, want 't schiet niet zo op natuurlijk als ik alleen maar afwijzingen krijg.  :-\
« Laatst bewerkt op: 31-10-2003, 16:55:50 door Han13 »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #12224 Gepost op: 31-10-2003, 18:51:08 »
Ovide, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Blijven jullie in Heerlen wonen? Zie je Fatima eigenlijk niet 'ns voorbij komen? Die werkt bij de politie van Heerlen.

Nee, ik heb haar geloof ik nog nooit bewust gezien. Ik ken wel haar broer, die werkte tot een paar maanden geleden nog op dezelfde afdeling als ik bij de gemeente. Het laatste wat ik hoorde (een paar weken geleden) was dat Fatima nog steeds zwanger was. Wanneer ze uitgerekend is weet ik niet.

Dank je voor de felicitaties met het huis. We blijven inderdaad in Heerlen. Het nieuwe huis staat ongeveer 200 meter van waar we nu wonen, dus dat is erg dichtbij.

Citaat
Ik heb gisteren eindelijk m'n scriptie ingeleverd!

Ben ik nog helemaal vergeten te zeggen dat ik ook nog druk bezig ben met 't zoeken van 'n afstudeerplaats. Ik heb al contact opgenomen met 30 bedrijven, waarvan ongeveer de helft me al heeft laten weten dat ze geen plaats voor me hebben. Ik begin 't dus echt somber in te zien.  :-[  Ik heb net maar weer 'n bedrijf of 5 uitgezocht waarmee ik contact op ga nemen, want 't schiet niet zo op natuurlijk als ik alleen maar afwijzingen krijg.  :-\

Wat moet je eigenlijk nog allemaal doen voordat je afgestudeerd bent. Normaal gesproken is de scriptie het laatste, toch?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12225 Gepost op: 31-10-2003, 19:03:16 »
Nee, ik heb haar geloof ik nog nooit bewust gezien. Ik ken wel haar broer, die werkte tot een paar maanden geleden nog op dezelfde afdeling als ik bij de gemeente. Het laatste wat ik hoorde (een paar weken geleden) was dat Fatima nog steeds zwanger was. Wanneer ze uitgerekend is weet ik niet.

Ze is eind oktober uitgerekend volgens dit artikel. Dus 't zou kunnen zijn dat ze momenteel aan 't bevallen is.  :D

Wat leuk trouwens dat je haar broer kent.   :)

Citaat
Dank je voor de felicitaties met het huis. We blijven inderdaad in Heerlen. Het nieuwe huis staat ongeveer 200 meter van waar we nu wonen, dus dat is erg dichtbij.

Zo dichtbij? Dan hebben jullie nog niet eens 'n verhuiswagen nodig. Gewoon alles te voet overbrengen. ;)

Citaat
Wat moet je eigenlijk nog allemaal doen voordat je afgestudeerd bent. Normaal gesproken is de scriptie het laatste, toch?

Ja klopt, bij de universitaire studies is dat zo ja. Bij ons is deze scriptie er, naast de stage en 't bijbehorende stageverslag en 't afstuderen en de bijbehorende afstudeerscriptie, extra bijgekomen. We hebben dus gewoon lessen nu, maar moesten als 'extraatje'  'n literatuuronderzoek naar 'n eigen gekozen onderwerp doen en daar 'n scriptie over schrijven. Deze scriptie is dus precies tussen de stage in 't derde jaar en 't afstuderen in 't vierde jaar gepland, zodat je dus in totaal wel 2 jaar lang bezig bent met scripties schrijven.  :(

Ik heb dus vorig jaar m'n stage van 5 maanden gehad, nu m'n scriptie over 't onderwerp management informatie (ik zal jullie niet lastig vallen met wat ik precies over management informatie onderzocht heb) en in februari ga ik afstuderen.....als ik 'n plaats kan vinden tenminste.  :-[

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12226 Gepost op: 31-10-2003, 22:01:20 »
Ik heb gisteren eindelijk m'n scriptie ingeleverd! 't hoefde eigenlijk vandaag pas, maar ik was helemaal klaar (eindelijk!)

muziek!
Echt wel een feestje waard lijkt me...
Han, gefeliciteerd!!
Goed van je!! Eindelijk af!! Geniet maar even van je paar daagjes vrij!

Mijn broer gaat trouwens ook komend voorjaar afstuderen, als hij een plaats kan vinden ::). Is voor zover ik weet ook nog nie gelukt. Maarja btje moeilijk regelen vanuit Zweden. Mn ouders zijn trouwens goed aangekomen! Dr hebben nu al 3 mensen voor mn moeder gebeld en ze is nog geen dag weg ::).

Ik ga maar ns wat Sinterklaasgedichtjes uittypen... :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12227 Gepost op: 1-11-2003, 01:05:04 »
Goeie...avond? ochtend.. :P

Reden dat ik hier nog btje laat zit... we werden hier gebeld, door de studievereniging in Groningen waar mn broer studeert en hij zich op dit moment bevind, met het verhaal dat die lieve (?) broer van mij zich niet "zo lekker voelt" (lees: stomdronken is) en het niet verantwoord is dat hij nog in zn eentje met de bus naar Emmen gaat.. En ze hebben geen vervoer en slaapplaats voor hem dus mn ouders zijn hem nu aant ophalen uit Groningen.. ;D Fijn..... die zal wel snel op kamers gaan.. ::) (wastie ook al wel op zoek naar) maar het belangrijkste: ik heb met mn andere broer weer wat langer het rijk alleen (mn ouders waren de hele avond al weg...)

Vandaag was best drukke dag op school... een SO geschiedenis waar ik minimaal een 8,5 op wil halen om een 9 op mn rapport te staan.. de SO ging goed... was wel irritant opzich want je moest 22 gebeurtenissen in een tijdbalk zetten met de precieze jaartallen drbij... en daarnaast moest je nog 6 gebeurtenissen uitleggen met gevolg dat ik zo'n 80 minuten aan die so (!) heb gewerkt... :-\ Ik mocht na de geschiedenis les zelf namelijk op de gang verder werken en kwam wel driekwartier te laat bij engels maar dat was geen probleem de engelsleraar zo: ging de rep/so goed? ik zo: "ja hoor" okeej.. ;D

Verder had ik vandaag een rep scheikunde die nogal raar was... 30 hele moeilijke meerkeuze vragen waarvan ik 25 hetzelfde heb als mijn overbuurvrouw..... Maar ja... ik ben benieuwd wat ik heb.. ;D En verder had ik nog een presentatie van mn project... ging best wel aardig geloof ik. Had niks voorbereid dus gwn btje uit mn hoofd verhaalte gelult.. dat werkt soms nog beter dan dat je alles helemaal uit je hoofd leert enzo.. Mja.. verder heb ik superveel zin in morgen vanavond want dan ga ik dus films kijken + logeren met stel vrienden.. :) Whiejjj..! :D

Volgende week heb ik ws drie repetities van 3 talen (frans,duits,engels) joepie. Dat ga je natuurlijk allemaal door mekaar halen maar goed... Maar 6 november speelt Feyenoord en als het goed is gaan wij daarheen en moet ik daarom eerder weg van school waardoor ik de rep frans mis... :o Eheu! ;) Heb dr wel superveel zin in... en dan worden die week erop de cijfers alweer ingeleverd dus dat is wel beterr... :) En dan zijn binnenkort weer wat vrienden ensjow jarig... Sinterklaas... ik ben binnenkort jarig... nou... word wel gezellig allemaal hoop ik..... [[gister was ff niej leukk... want ik moest/ging een vriend van mij vertellen die op mij is dat ik op zijn beste vriend ben..... :-\ btje rare situatie.. ]]

deel 1
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12228 Gepost op: 1-11-2003, 01:05:49 »
het paste niet in 1 deel kennelijk dus hier ff doormiddengeknipt deel....

Anne-Marie, cool als je boeken meeneemt naar de Sintmeeting! ;D We hebben tenslotte de zaterdag nog he... ;)
Hehe... ;D Ja dat is zo.. zaterdag ook nog... mag ik ook al mee boodschappen doen hoorde ik al.. :P Gezellig...
Enne balen van je onvoldoendes enzo... :-\ Maar ja je kunt het dan toch vast volgende periode wel ophalen? Het gaat er toch maar om wat je op je eindrapport staat...
Ja in principe zou ik het de volgende periodes wel op kunnen halen maar als je nagaat dat de eerste periode meestal het gemakkelijkst is... ::) Maar iig goed nieuws: (okeej wist jij al Annemiek.. ;P) Ik heb mn natuurkunde opgehaald.!! :D (je kunt trots op me zijn Annuh.. ::) :P ) Ik dacht dat ik de repetitie helemaal verknalt had,, maar ik had... jaja.. een 7..! :) Ben nog nooit zo blij geweest met een '7' geloof ik...! Latijn heb ik heel klein btje opgehaald door een 7,8 op een so te halen waardoor ik nu (jaja) een 4,3 sta i.p.v. een 3,2.

Enne waarom zou je je mentor eigenlijk niet vertellen over dat 'gezeik op school' waardoor je niet meer vrolijk bent, het is tenslotte op school... Mss kan zij er wel iets aan doen (ok das mss overdreven, ik heb natuurlijk ook geen idee wat het is...) maja wie weet is het wel iets... ik weet t nie hoor :-X. Of heb je geen leuke mentor?
Hmm... ja ik heb dr wel over gedacht om 't dr te vertellen maar ach... niet dat ze dr wat aan kan doen ofzo denk ik... ik heb wel een leuke mentor btw.. erg aardig enzow.. :)

Enne sterkte met je vriendin, ik kan me wel voorstellen dat je denkt dat t nu nie meer goed komt maar mss dat als ze je toch genoeg waard is dat je dan wel ietsje meer vergevingsgezind blijkt te zijn... Moet het natuurlijk ook wel van haar kant komen... nou ja iig succes ermee.
Dankje... Hehe ja ik heb dit 'advies' wel meer gehoord van paar vrienden.. :P Maar ik ben iig vandaag heel vergevingsgezind geweest want ik heb wat tegen dr gezegd.. :P haha jaja.. maar dat komt ook omdat we morgen gaan logeren met stel vrienden en zij is dr ook altijd bij en om het gewoon gezellig te houden... zijn we nu weer ff aardig tegen elkaar... (blijkbaar..?) tis nog niet zeker of ze morgen mag maar okeej..... we shall see..

Annemieke: Beterr dat je tentamen(s) goed gingen en alvast veel succes met Grieks leren.! 't gaat je allemaal wel lukken.. dat weet ik zeker.. ;)

Han: Wat goed van je dat je je scriptie af hebt..! :D Gefeli..!!

Ovide: Leuk om weer eens wat te horen van je.. :) en gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.!

Ik heb mn lenzen al uit.. en 't word steeds btje waziger hier dus hier laat ik het maar bij...

doehjj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #12229 Gepost op: 1-11-2003, 02:51:03 »
Bertha, ik hoop voor je dat je het dit halfjaar volhoudt je klokken niet te verzetten.. ;D

Hmm, ik weet het niet. Vandaag ging het alweer mis... Ik schrok eerst en dacht dat ik me verslapen had toen ik op de klok keek maar toen dacht ik van: 'och ja, die klok loopt een uur voor.' En toen ben ik weer 'even' gaan slapen zonder de wekker weer fatsoenlijk in te stellen... :(  Dus tja...

Klinkt ontzettend dom en dat is het eik ook.  :(  :(

Ik lees hier nog trouw mee, dus ik weet precies hoe het met jullie allemaal gaat. Ja ja, big sister is watching you.

Echt alles? En wat voor kleur haar heb je trouwens?

Ik heb gisteren eindelijk m'n scriptie ingeleverd! 't hoefde eigenlijk vandaag pas, maar ik was helemaal klaar (eindelijk!) en ik moest gisteren sowieso al naar school.

Tsssss, al 1 dag van tevoren? Strebertje!

Gratis tip: Heb je  hem nog wel even door de spellingscontrole gehaald?

dies = 'dag', idd, alleen dat kan mannelijk of vrouwelijk zijn, hangt ervan af of het dag itt nacht betekent of dag als bepaalde dag, maar ik ben eerlijk gezegd vergeten bij welke van die 2 het nou vrouwelijk of mannelijk was :-[ :-[, jaaa, zeeeer slecht van mij en mss was die zin dus nog fout ook ::), maar ik heb maar gegokt dat het in dit geval dus vrouwelijk was.
bona = 'goed', vrl enkelvoud nominativus van 'bonus'
vobis = '(aan/voor) jullie' idd zoals Heleen zei (Y), dativus van 'vos', jullie
omnibus = dativus of ablativus meervoud van 'omnis', 'alle(n)' of 'ieder(e)'
sit = 3e pers ev coniunctivus praesens van 'esse', 'zijn'; coni is de aanvoegende wijs dus 'laat er zijn' of 'moge er zijn'

Dus:
'Moge er voor jullie allen een goede dag zijn!' ofwel:
'Dat jullie allemaal een goede dag hebben!' (dativus possessivus...)
oftewel: fijne dag iedereen...! ;)

Lekker hoor! Wil ik net het antwoord geven kom je het zelf alweer melden!
Bedankt!
 >:(   ;D

@@miesh: Je bent echt een voorbeeldige forumverlater! Als iedereen die het forum verlaat nog zoveel post wordt het nog druk!

@iedereen: Verlaat het forum zsm!

O, lekker... welke? (Ik vind zelf Zuidafrikaanse wijn het lekkerst voor bij het eten(ligt er natuurlijk ook weer aan wat voor eten....))

Droe rooi (fonetisch) was het!   8) (Zeg niet dat ik de bar niet volg... ;))

Welterusten iedereen! :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12230 Gepost op: 1-11-2003, 12:05:52 »
@@miesh: Je bent echt een voorbeeldige forumverlater! Als iedereen die het forum verlaat nog zoveel post wordt het nog druk!

Hahaha... ;D ja dankje... :P Tis toch verslavend he... nja.. jullie horen het.. allemaal 't forum gaan verlaten.. ;)

wat wil je hier verder mee zeggen? moet ik maar wat minder gaan posten...? ;P

Mja... ik ben zo lui... kheb egt geen zin om iets te doen ofzow... dus gaak maar ff compjoeteren.. je moet toch wat..

Iedereen fijne dag... en tot ooit..!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12231 Gepost op: 1-11-2003, 13:50:14 »
Eat een leuke posts allemaal! (daar ga ik echt Grieks van leren dus :P)

Heb zojuist boodschappen gedaan jaja, eigenlijk heb ik dr best zin in om morgen voor een paar jp'ers te koken, maar ben ook wel btje zenuwachtig dat t onwijs gaat mislukken... En ik geloof dat ik wel met veel te veel brood ga zitten dit weekend.. hrmm...

Whahaha wel lol van je broer A-M, zullen je ouders erg blij mee zijn geweest... ;)
Je geschiedenisSO heb je vast wel gehaald! (Y) (met die 8,5 bedoel ik) En scheikunde vast ook wel, als je zoveel hetzelfde hebt als iemand anders... (is zij goed in scheikunde? ;))
Eheu! ;)
;D ik steek jullie nog eens aan met mn Latijnse gebrabbel... :p

Heb dr wel superveel zin in... en dan worden die week erop de cijfers alweer ingeleverd dus dat is wel beterr... :) En dan zijn binnenkort weer wat vrienden ensjow jarig... Sinterklaas... ik ben binnenkort jarig... nou... word wel gezellig allemaal hoop ik.....
kijk kijk, dat klinkt al een stuk beter!! Zie je wel dat je gewoon allemaal superleuke dingen voor de boeg hebt om wél vrolijk van te worden!! Héél veel plezier vanavond he en good luck met die vriend van die vriend, uhh... ;)

mag ik ook al mee boodschappen doen hoorde ik al.. :P Gezellig...
jajaaa, voel je je nie vereerd? :P

Latijn heb ik heel klein btje opgehaald door een 7,8 op een so te halen
mooooi, dus ik mag ook uhmm 'heel klein btje' trots op je zijn...? ::) (als ik niet verder lees dan :-X)

Maar ik ben iig vandaag heel vergevingsgezind geweest want ik heb wat tegen dr gezegd.. :P
:o wow! dat gaat ook de goeie kant op! ;) Maar als zij er vanavond ook is en toch heb je er zo gigaveel zin in, wil dat toch ook al zeggen dat het iig nog aardig te overleven valt dat zij erbij is...

Annemieke: Beterr dat je tentamen(s) goed gingen en alvast veel succes met Grieks leren.! 't gaat je allemaal wel lukken.. dat weet ik zeker.. ;)
thx! jah... als ik genoeg leer sowieso jah... moet ik echt wel weer gaan doen... het is wel superveel :-\.

Arme Bertha... sterkte hoor met je klokken... kun je niet een etiketje erop plakken met 'min 1 uur' of zo...? Dan hoef je ze niet te verzetten, hoef je straks alleen maar dat etiketje eraf te halen ::).

lol, ja idd ;D
Ok dan ga ik het forum nu verlaten om Grieks te gaan leren... valete!

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #12232 Gepost op: 1-11-2003, 17:06:20 »
Heeeyzzz,
Ik denk ik laat eens een keer wat van me horen (kwam vooral door verzoek van Jos)
Ik zie dat er al veel weer is verandert. Ik zal nu wat vaker langskomen en af en toe wat van me laten horen.

Groetjes Avron
Toch bedankt!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12233 Gepost op: 1-11-2003, 20:03:37 »
Hey Avron! Welcome back! Je moet wel aardig nog wat posten voordat je een compliment van Bertha krijgt hoor! ;) :P

Ik heb net echt supergoed gestampt!!! Echt stampen zoals stampen bedoeld was.
Ik had eerst heel ijverig eten gemaakt met salade erbij enzo voor vitamientjes (jaja goed bezig :P) en daarna nog superijveriger de afwasmachine ingeruimd en aangezet (pff hele handleiding moeten doorlezen :P) en het overige zelfs het allerijverigst ook nog ns afgewassen! Goedhe. Nou om dat ammaal vol te houden moet je natuurlijk wel de radio aan hebben en ik had daarna geen zin om die uit te zetten, maar toen bleek dat stampen juist prima gaat met muziek aan! Je schreeuwt gewoon je Griekse woordjes dwars door dat Engelse gezwijmel heen ;D ;D... en per liedje verandert dan het ritme van je Griekse woordjes... enige constante is dat het supervals blijft :P (maar goed dat er niemand thuis is zeg, pff...) ;D. Hopelijk heb ik al die rijtjes nu ook een beetje onthouden...
Goed, ik ben dus wel trots op mezelf! Nu mag ik forummen en mailen... maar wil eik ook zometeen Kopspijkers kijken.

Kalè hespera humin eiè!! ;) (jaja, Grieks vandaag... Idefix, veel succes! :p)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12234 Gepost op: 1-11-2003, 22:08:08 »
Heeeyzzz,
Ik denk ik laat eens een keer wat van me horen (kwam vooral door verzoek van Jos)
Ik zie dat er al veel weer is verandert. Ik zal nu wat vaker langskomen en af en toe wat van me laten horen.

Groetjes Avron

welkom trug avron!! hoop dat je blijft!

@han: gefeliciteerd!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12235 Gepost op: 2-11-2003, 13:37:36 »
Hoi lieve mensjes,

De jp'ers staan zo voor de deur dus ik zal vandaag niet meer kunnen forummen... Duim voor me dat het eten vanavond helemaal gaat lukken! De salade is iig vrijwel af en de kaas geraspt, alleen nog maar de lasagne maken ::)...

Fijne zondag nog allemaal en tot morgen of overmorgen!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #12236 Gepost op: 2-11-2003, 19:08:32 »
Echt alles? En wat voor kleur haar heb je trouwens?

Nouhou, ik braaf mn best gedaan de laatste tijd, Weinig van het diagonale werk, dus mn haar is mooi zart op het moment (ik vind het mooi althans)  :P :-*

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12237 Gepost op: 2-11-2003, 19:23:33 »
hihi Ovide, heb je je ondertitel al gezien?  ;D
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12238 Gepost op: 2-11-2003, 19:28:02 »
hihi Ovide, heb je je ondertitel al gezien?  ;D

Ik denk dat ze die wel gezien heeft ja, aangezien die er toch wel al 'n hele tijd staat. Ovide is trouwens Actief Lid, omdat ze meeschrijft aan de afleveringsverslagen voor ER. Ze is dus niet zo afwezig als jullie allemaal denken.  ;)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12239 Gepost op: 2-11-2003, 20:33:33 »
Hallo allemaal

Even snel een berichtje van mij ("Ja mam, ik ben aan m'n werkstuk aan het werken..."). Vandaag toch eigenlijk stiekum best actief geweest, ik heb vanmorgen training gegeven (volleybal) in Zundert, het is een selectietraining voor de 14 beste meiden van 14 en 15 jaar uit regio Zuid bla bla, maar ze zijn in ieder geval best goed.
Vanmiddag heel actief aan m'n werkstuk gewerkt en ook nog eens heel veel paddestoelen gemaakt (Paddestoelen?? Ja, paddestoelen). Volgende week zondag komt Hakim (van Sesamstraat) namelijk in de schouwburg, hij doet een stuk van Klein Duimpje. Omdat daar veel kinderen op af komen, heeft m'n moeder (zit in de activiteitencommissie daar) een speurtocht voorbereid die draait om de reus en bos etc. En in een bos zijn paddestoelen (en bladeren...) dus ik heb mooi paddestoelen mogen maken. Ik heb er nu zo'n 50 geloof ik... (http://members.lycos.nl/annuhw/Schouwburg/paddestoelen1.JPG). En dan zijn het er nu 2 keer zo veel... Ik verveel me niet :) .

Morgen voor het eerst stage lopen! Ik heb er best veel zin in, ook best spannend eigenlijk. Zo kan ik zien of het ook echt iets voor me is, leraar zijn. Ik hoef trouwens nog niet echt les te geven, alleen een beetje observeren.

Heeeyzzz,
Ik denk ik laat eens een keer wat van me horen.
Groetjes Avron

Gezellig!! Er is behoorlijk wat veranderd (vooral heel veel nieuwe leden) dus ik hoop dat je blijft!

Annemieke: Goed bezig!! Het lukt allemaal wel! Afwasmachines zijn inderdaad moeilijk, ik geloof dat ik die van de Albert Heijn een keertje gemold heb... maar dat weet niemand zeker! En ik al helemaal niet, dus  :-X allemaal!

Nu weet ik echt niets meer te melden, alleen dat ik het de komende paar weken echt druk-druk krijg! Met m'n stage, hele dagen naar school (zelfs de vrijdag! Het zou verboden moeten worden) en m'n sporten, ik ben benieuwd hoe ik het vol ga houden!
Iedereen nog een fijne avond en tot forums!

Groetjes, Anne