Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110217 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12140 Gepost op: 19-10-2003, 13:34:34 »
Haha Milk! Je bent nog altijd van harte welkom hoor! Zowel hier als in 't TV-forum!  :D

Goeiemiddag allemaal!

Hier ben ik dan eindelijk met m'n verhaal over 't feest vrijdag. Ik was er gisteren niet aan toe gekomen, omdat we de hele dag heel veel bezoek hebben gehad. Bovendien was ik gisteren te moe om nog 'n heel verhaal te gaan schrijven.

't was vrijdag echt geweldig! M'n ouders hebben genoten, wij (= de kinderen van pap en mam) hebben genoten en alle gasten hebben genoten. Maar alleen met dit nemen jullie natuurlijk geen genoegen, dus ik zal wat specifieker zijn over hoe 't was.  :)

Vrijdagmiddag waren m'n ouders hier de hele middag aan 't stressen terwijl ze zich klaar aan 't maken waren. M'n moeder was echt supernerveus en m'n vader vroeg me steeds maar weer 't zelfde. (o.a. of ik de digitale camera al klaar had gelegd) Ik probeerde m'n moeder steeds maar gerust te stellen en te zeggen dat 't vast 'n geweldig feest zou worden, maar ze bleef daarover maar steeds twijfelen.

's avonds gingen we oma ophalen en rond 19.00 uur waren we dan bij de zaal waar we 't feest hadden. ('t feest zou beginnen om 19.30 uur) De lokatie was dus echt geweldig. Heel sfeervol en sjiek en al overal waren kaarsen aan. Buiten op 'n binnenplaats bij de ingang brandden ook al fakkels, zodat de gasten bij aankomst gelijk de sjieke sfeer konden proeven. M'n broer en z'n vriendin waren er al en hadden al onze cadeaus al in de zijkamer van de zaal kunnen zetten, zodat pap en man niet gelijk zagen welke cadeaus we later op de avond zouden gaan aanbieden.

Toen hebben we de corsages opgespeld en heeft de vriendin van m'n broer vast haar cadeaus aangeboden aan m'n ouders. Zij had apart wat gedaan, omdat de cadeaus die m'n broer en ik wilden geven echt iets van ons was. Daarna kwamen langzaam alle genodigden binnen. Wij moesten natuurlijk in de rij staan om felicitaties te ontvangen en de cadeaus in ontvangst te nemen. Pap en man kregen veel enveloppen, maar ook veel bloemen, bonbons en dergelijke. Van m'n oma en m'n oom hebben ze 'n DVD-speler gekregen. Daar heb ik zelf ook nog wat aan, dus dat vond ik wel superleuk!

'n bevriend stel van m'n ouders kwamen met 'n mega grote trouwfoto. Die foto hadden ze aan m'n broer en mij gevraagd om die uitvergroting te kunnen maken. Die man van dat stel is zelf fotograaf en had die foto op posterformaat uitgeprint. D'r zit 'n mooie lijst om en nu hebben we hier in de kamer echt 'n mega grote foto van m'n ouders staan.  :)

Toen eenmaal iedereen er was hebben m'n broer en ik onze ouders onze cadeaus aangeboden. Eerst de foto's cadeau gegeven en m'n moeder natuurlijk gelijk helemaal in tranen. Daarna hebben we de CD-rom met foto's en muziek aangeboden en vermeld dat iedereen die CD-rom mee naar huis zou krijgen. Als afsluiting hebben we dan nog de feestgids met alle felicitaties van de familie aangeboden. M'n ouders vonden 't echt prachtig allemaal. M'n broer had gelukkig de taak op zich genomen om alles aan elkaar te praten, zodat ik dat niet hoefde te doen.  ;)

Later heeft de familie van m'n moeder (dat zijn zo'n 40 man!) nog samen gezongen voor m'n ouders. Ze hadden allerlei Limburgse liedjes herschreven met teksten die op m'n ouders betrekking hadden. Alle nichten en neven hebben ook nog samen 'n leuk gedicht voorgedragen. Echt heel erg leuk allemaal en m'n moeder was er weer heel emotioneel onder.

De vader van Chantal Janzen heeft de hele avond muziek gespeeld die m'n ouders mooi vonden. Vooral Duitse en Limburgstalige, waarop de gasten konden stijldansen. Er kwamen ook nog 'n paar leuke liedjes van Saturday Night Fever voorbij (toch de invloed van dochter Chantal!  ;) ), dus voor de 'jeugd' werd 't ook nog gezellig.

't buffet later op de avond was ook heel goed verzorgd. Er zaten allerlei koude salades bij, maar ook 'n aantal warme gerechten als lasagna, kip-sate met rijst en beenham. Iedereen vond 't gelukkig heerlijk en heeft ook genoeg gegeten. M'n moeder vond 't alleen jammer dat we alles wat over was niet mee naar huis mochten nemen. Dat mag blijkbaar niet meer van de Keuringsdienst van Waren, dus dat doen ze dan ook niet meer.

We waren uiteindelijk om 'n uur of 2 thuis en toen heb ik m'n ouders nog de CD-rom laten zien op de computer. Ook hebben we nog alle cadeaus uitgepakt, waar op de avond zelf geen tijd meer voor was. Uiteindelijk lag ik wel om 4.00 uur in bed. De volgende dag was ik ook weer vroeg wakker, omdat ik m'n moeder hoorde rommelen. Ze had de hele nacht niet kunnen slapen van alle indrukken en was daarom maar alle bloemen in vazen gaan zetten en alle kaarten gaan ophangen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12141 Gepost op: 19-10-2003, 13:34:56 »
deel 2

Ons huis is nu echt 'n bloemenparadijs. Er staan wel 20 vazen vol met prachtige boeketten en overal staan nog leuke potjes met planten erin. Er hangen verder wel zo'n 50 kaarten op en mijn versieringen hangen er ook nog steeds. 't is dus erg druk in de huiskamer, maar dat is wel gezellig. De foto's van m'n broer en mij hangen ook al mooi boven de bank en m'n ouders raken niet uitgepraat over hoe mooi de foto wel niet is.  :)

Nu is er ook weer bezoek (m'n oma, m'n oom en nog 'n oom en tante), dus ik ga maar weer 'ns bij 't bezoek zitten. Ik zal straks nog wel 'n mooie foto van de fotorapportage van m'n broer en mij plaatsen in 't smoelenboek. Misschien dat ik ook vast 'n mooie foto van 't feest daar plaats. Ik heb er namelijk wel heel erg veel geknipt (wel 250 geloof ik  ::) ) 'n oom heeft nog vele mooiere foto's geknipt (die is al jaren bezig met digitale camera's enzo), maar die heb ik nog alleen op DVD staan en die kan ik niet in de computer lezen. M'n tante heeft trouwens ook nog de hele avond gefilmd (ze filmt altijd bruiloften, communies en dergelijke), dus m'n ouders hoeven echt geen moment van de avond te vergeten.

Iedereen vast 'n hele fijne middag!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12142 Gepost op: 19-10-2003, 17:42:37 »
Wat cool Han dat het allemaal zo goed verlopen is en zo super was! We hebben het toch ook wel gezegd! Dat kon gewoon niet anders na al je uren voorbereiding! :D
Ik ben benieuwd naar de foto's die je neer gaat zetten!!

Wat is eendjes in het latijns   8)
Latijns en Griek, zoals een goede vriend van me altijd steevast zegt ::) ;).
Kheb het ff opgezocht (ja sorry, ik ken ook niet ieder woord...) en eend is idd anas (genitivus anatis). Hoe je verkleinwoordjes maakt (met -ulus op het eind geloof ik of zoiets) hebben we nog niet gehad... :-[

Ik heb zojuist de film Amélie gekeken bij een goede vriend van jp, de hele jp was uitgenodigd plus nog 2 vrienden, en bijna iedereen was nog gekomen ook!! (maar 1 iem niet) We zaten daar dus metzn 10en, echt supergezellig en we zijn net zo lang gebleven totdat ie ons vrijwel letterlijk t huis uit duwde ;). Ik zou bijna zeggen dat ik weer eens n btje hyper ben ervan ;). Wel jammer dat je sommige mensen dat vrijwel helemaal niet spreekt als je een film aant kijken bent en sommigen dus meteen daarna wegrennen, maar ja, wel heel leuke film natulijk :) (die dvd had ik dus voor mn verjaardag gekregen maar ik heb geen dvd-speler vandaar dat t daar was). En nu heeft die vriend beloofd mij meteen een mail te sturen dus ik ga ff kijken of die er al is, maar eerst nog ff lezen wat Blackawton is want dat heb ik Daan beloofd.

Han, rust lekker uit en geniet nog ff na met alle foto's en het ongetwijfeld nog een hele tijd uitermate happy humeur van je ouders hierdoor ;), en natuurlijk nog ff gezelligheid met het bezoek dat er nog is.

Alle anderen ook nog een heel fijn weekend voor zover daar nog iets van over is.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12143 Gepost op: 20-10-2003, 08:48:12 »
Hallo allemaal

Hamelen was geweldig!!! Kan ik echt iedereen aanraden. Ook als je de tv serie niet kent. Het is een leuk verhaal met leuke liedjes en ook een flinke dosis droge humor die het ook voor volwassenen leuk maakt.
Ik zat op een gegeven moment met tranen in mijn ogen van het lachen.
Chantal Janzen doet het geweldig, en Loekie Knol ook. Je kon aan iedereen zien dat ze er zoveel lol in hebben
als de musical straks in februari in Breda komt, dan gaan we waarschijnlijk weer.

verder vantweekend nog de verjaardag van mijn moeder gehad, en dat was wel gezellig. De kamer zat stampvol, we konden er zelf eigenlijk net niet meer bij, dus wij hebben veel in de keuken rond gehangen. Koffie schenken, koffie zetten, afwassen, enz.
En ik ben nog bij een vriendin op kraamvisite geweest. Zij woont ook in Zeeland dus ik zie haar zeer weinig. Maar als ik daar dan weer ben, en al eerder via de telefoon, dan ouwehoeren we aan een stuk door. En ik ben niet zo'n prater, dus dat wil wel wat zeggen.

Annemieke, wat jammer dat je nu al 3x bent afgewezen! Echt zonde. Maar heb je al een toneelcursus o.i.d. gevonden?
Han, klinkt als een leuk feest. Dus Chantal komt bij jullie uit de buurt.
Heeft haar vader geen liedjes uit Hamelen gezongen?
**dans achter mij aan, dans met de trol die de trollentrappel doet....   ;D

een fijne dag iedereen!

we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12144 Gepost op: 20-10-2003, 09:37:18 »
Heyy Idefix, wat cool dat die musical zo leuk was!!
Ja ik heb wel een toneelcursus gevonden (bij Imtekato), denk dat ik vandaag maar eens een mailtje moet gaan sturen...

Vandaag strakke leerplanning gemaakt en vandaag ga ik me er eens wel aan houden (oude recept he, stuur me weg als ik hier te lang ben...). Over 1 minuut moek beginnen ;). Fijne dag iedereen!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12145 Gepost op: 20-10-2003, 12:31:02 »
Cora, Ik wil absoluut geen afbreuk van je deskundigheid betreffende digitale camera's, maar ik ben zelf de niet 100% gelukkige bezitter van een Minolta Dimage 7.

je zegt het zelf al. dimage 7. dit is geen dimage. heel ander type camera.  :)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12146 Gepost op: 20-10-2003, 12:39:55 »
Een collega van mij heeft alle websites die hij kon vinden en nog een aantal vakbladen nagespeurd, en hij is uiteindelijk uitgekomen op de Canon powershot A70. Deze kwam samen met een Sony als beste koop uit de bus.
Voordeel van de Canon boven de Sony is dat de memory card van de Canon universeel is, en Sony heeft een memory stick die alleen geschikt is voor Sony camera's
Bovendien heeft de Sony een ronde zijkant, wat niet makkelijk vasthoudt.
De Canon A60 heeft zelfs nog een iets betere lens volgens de testen, maar die heeft een iets kleinere resolutie. (1.8 t.o.v. 3.2 megapixels)
we're back :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12147 Gepost op: 20-10-2003, 12:52:02 »
Een collega van mij heeft alle websites die hij kon vinden en nog een aantal vakbladen nagespeurd, en hij is uiteindelijk uitgekomen op de Canon powershot A70. Deze kwam samen met een Sony als beste koop uit de bus.
Voordeel van de Canon boven de Sony is dat de memory card van de Canon universeel is, en Sony heeft een memory stick die alleen geschikt is voor Sony camera's
Bovendien heeft de Sony een ronde zijkant, wat niet makkelijk vasthoudt.
De Canon A60 heeft zelfs nog een iets betere lens volgens de testen, maar die heeft een iets kleinere resolutie. (1.8 t.o.v. 3.2 megapixels)
tuurlijk canon is beter, en nikon is nog beter. maar dat heeft ook zijn prijs...

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #12148 Gepost op: 20-10-2003, 13:07:43 »
Sluit de verloren dochter maar in jullie armen  ::) *kuch*

*Snotter snik snik* Kom maar hier meid! En loop direct maar door naar Han of iemand anders, want ik moet weer weg.

Ik ben er de hele week niet! Ja, ik zal jullie ook missen!  ;)

Doei!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #12149 Gepost op: 20-10-2003, 17:21:32 »
Dag dag! Wat klinkt dat sullig

Maar goed, vanwege mijn begonnen studie waarvoor ik veel films moet kijken en volgend semester tv, post ik veel op het TV algemeen forum.
Mwjah, ik had me interesse in deze site verloren omdat WIDM weg was en ik E.R. (wel de ziekenhuisversie tho ;)) en dat soort programma's niet echt heel leuk vind, it just doesn't appeal to me.
Maar wie weet, wat niet is.. oid.

;D
No Milk today???

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12150 Gepost op: 20-10-2003, 22:44:33 »
Lalallalallal lalalala lalallalaaaaaaaaaaaaa ik ben blij...
Morgen krijg ik zo'n poezenbeestje..Zie mijn avatar  8)
Ietsje groter dan.. :D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12151 Gepost op: 20-10-2003, 22:53:13 »
Och god, wat lief blackmollie. Hoe ga je 'm noemen?  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12152 Gepost op: 20-10-2003, 22:55:05 »
Morgen krijg ik zo'n poezenbeestje..Zie mijn avatar  8)
ohhhhhhh *gil* :o :D
Wel meteen bergen foto's van hem/haar maken en hier neerzetten he BM! Dan kan ik fijn nog meer gillen ;D. Echt super zeg!! Hoe gaat hij/zij heten weet je dat al??

Bertha, jammer dat je de hele week weg bent! :(

Ik dacht ik ga nog ff mn mail checken na ff tv kijken (heb heus ook wel hard geleerd hoor, vandaag ::)), maar dat doe ik echt veel te vaak en daardoor heb ik bijna nooit nieuwe mail en dan is het net of niemand aan me denkt... :( :P Nou ja ik zit nog op mails terug van 2 mensen te wachten dusjah. Ohnee 3. En een overhoorprogramma voor mn Latijnse woordjes.

Morgen komt het oppaskindje van mn moeder, echt zooow schattig istie. Tenminste dat was ie vorige keer toen ik hem zag ;D, normaal ben ik natuurlijk nooit thuis op dinsdag. Dus heb hem pas 1 keer gezien. Maar leren gaat dus moeilijk worden morgen... En uitslapen ook, want hij is dr al om 9 uur :-\. Naja niet dat ik dan per se ook op moet zijn maar doe ik maar wel... Dus welterusten alvast iedereen...!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12153 Gepost op: 20-10-2003, 22:58:42 »
Dat vroege opstaan kan dan mooi de uurtjes, die je kwijt bent met spelen met 't oppaskindje, compenseren. En dan kun je toch nog evenveel leren als dat je had gedaan zonder dat kindje.  ;)

Succes ermee iig morgen! En je mag best wel effe genieten van zo'n leuke kleine dreumel die bij jullie thuis rondloopt!  :)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12154 Gepost op: 20-10-2003, 23:07:30 »
Ja, Annemieke ik ga meteen het hele forum "spammen" met foto's van mijn poezebeestje....Euh naam heb ik nog niet  ;D
Maar mischien dat iemand ideeën heeft, dus kom maar op met de namen......

Neeee geen Bjorn en ook geen Jutta....Het is wel een meisjespoes

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12155 Gepost op: 20-10-2003, 23:12:53 »
Julia, Bertje of Cupido? Romeo is ook leuk maar nie voor een meisje  ::)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12156 Gepost op: 20-10-2003, 23:22:29 »
Dat vroege opstaan kan dan mooi de uurtjes, die je kwijt bent met spelen met 't oppaskindje, compenseren. En dan kun je toch nog evenveel leren als dat je had gedaan zonder dat kindje.  ;)

Succes ermee iig morgen! En je mag best wel effe genieten van zo'n leuke kleine dreumel die bij jullie thuis rondloopt!  :)
thx Han! Ja vond ik ook wel... ;) Ga ik ook zeker doen want ja nu zie ik hem eindelijk eens en mn moeder heeft t zo vaak over m ;D.
Majah denk niet dat vroeg opstaan iets kan compenseren; sowieso benk nu alweer te lang aant opblijven ::) en zó ontzettend vroeg komt ie ook weer niet... Hij blijft ook nog tot 3 uur dusjah...

Ja, Annemieke ik ga meteen het hele forum "spammen" met foto's van mijn poezebeestje....
jaaaaaaa :D ;D

Uhm naam... Angela? Elise? Jantien? Utterly Butterly? :P ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12157 Gepost op: 20-10-2003, 23:37:02 »
Tadaaaa komt de eerste foto al  ;D
Deze is het

Via deze foto ben ik aan het poesje gekomen...Isn't seee lovely??

Leuke namen Annemieke  ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12158 Gepost op: 21-10-2003, 16:25:54 »
als de musical straks in februari in Breda komt, dan gaan we waarschijnlijk weer.
Ik ook.
Gezellig, komen we elkaar mss wel tegen ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12159 Gepost op: 21-10-2003, 16:41:50 »
naam: Gerrit---> Zie avatar.

Gerrit is de huisslak van Spongebob Squarepants maar in plaats van geluiden maken die een slak maakt miauwt ie. ;D