Ja veel plezier Idefix! Hamelen is ook binnenkort hier in Venlo in de Schouwburg. Misschien dat ik maar 'ns moet gaan informeren of er nog kaarten te krijgen zijn. 't lijkt me toch wel erg leuk.
De vader van Chantal Janzen komt morgen trouwens bij m'n ouders zilveren bruiloft zingen en muziek maken. 't gezin komt hier uit 'n dorp nabij Venlo en die vader is ook al jaren muzikant. M'n ouders hebben hem dus 'ingehuurd' voor 't feest morgen.
Ik had vandaag echt 'n rotdag op school. Ik moest eigenlijk veel voor 'n project doen, maar 't netwerk van school lag weer 'ns plat waardoor dat mooi niet door ging. Gevolg is dus nu dat ik in m'n vrije weken (nou ja 'vrij' kan ik ze eigenlijk beter niet noemen, want ik moet m'n scriptie schrijven, m'n Engels tentamen leren en m'n Engels presentatie voorbereiden) terug moet komen om er aan te werken.
Net ben ik nog effe met m'n moeder naar de winkel geweest om met haar 'n mooie ketting uit te zoeken voor 't feest morgen. Ze wilde iets heel bijzonders, dus zijn we naar 'n winkeltje wat verder weg gegaan, waar ze hele bijzondere sieraden verkopen. Gelukkig is ze goed geslaagd.
Ik ga nu maar weer snel aan 't huiswerk, want ik moet vandaag ook nog wat dingen voor 't feest regelen. Waaronder dus dat stukje voor m'n ouders schrijven, waar ik nog steeds niet aan toe gekomen ben.
Iedereen vast 'n hele fijne avond!