Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110232 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12080 Gepost op: 10-10-2003, 22:40:23 »
deel 2...
Annuh, mooi dat je toch niet zo ver hoeft te reizen! Veel succes en plezier met je stage! Ga je dan al echt lesgeven of wat moet je precies doen?
Oh btw, over je sig... die hebk van Sterretje op cd gekregen... ;) (weet je mss wel al...) grappi liedje ;D

Leuk liedje he ;) . Trouwens is heel die cd wel grappig, ik ga eind oktober nog een keertje! Ik hoef nog niet echt les te geven, ik moet eerst observeren en in het leraarschap rollen zeg maar, bekend worden op en met de school. Dan mag ik in de loop van het jaar al een aantal lessen overnemen.

Net gewerkt... voor het eerst dat de tijd op m'n werk zo snel ging! Heb ook een gezellige nieuwe baas, dat scheelt ook.

Ik wil Telfort nomineren voor de Gouden Eikel... bel ik naar de klantenservice, wordt er halverwege opgehangen (€0,35 per minuut). Dit gebeurt nog 3 keer (vorige week ook al 10 keer). Dus toen ben ik via een andere weg in het "Voor prepay toets 1"etc systeem bij de medewerkers gekomen. Heb daar 10 minuten aan de lijn gehangen met om de 15 seconden (ik heb getimed): "Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft." Ik begon maar mee te praten en commentaar te leveren op die stem, had toch niets beters te doen.
Ik moest trouwens m'n simunlockcode hebben, die zouden ze nu toesturen maar ik had nog niets gehad. Dus ik kreeg te horen dat ze m'n adres daar niet hadden. Ik wilde het nog geven maar dat kon niet. Dus krijg ik binnenkort (begin volgende week volgens die muts) een smsje met daarin de code. Als het niet zo is, bel ik Ook Dat Nog!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12081 Gepost op: 12-10-2003, 22:37:54 »
Na 2 dagen reageren op mezelf... hoe laag kan je zinken?

En ik heb niet eens iets boeiends te melden!

Hallo mensen!! De bar is nog open hoor!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12082 Gepost op: 12-10-2003, 22:47:15 »
Nou, dan lust ik wel weer 'ns 'n lekker wit wijntje.  :)

Ik heb 't erg druk gehad dit weekend en ben daarom nog niet langsgekomen. Gisteren de hele dag gewerkt en me groen en geel geergerd aan iedereen: 1 collega kondigde aan te stoppen met werken met onmiddelijke ingang (waardoor we nog niemand nieuws hebben gevonden en dus nu 'n aantal weken met de handen in 't haar zitten), 1 collega heeft de hele dag bijna niks uitgevoerd en de rest van m'n collega's lieten me aan 't einde van de dag stikken toen ik nog bezig was met poetsen en iedereen al klaar stond om naar huis te gaan. Echt niemand bood aan om mij nog effe te helpen met 't laatste beetje wat nog gedaan moest worden. Weet je ook gelijk weer wat je aan je collega's hebt.  :(

Gisterenavond heb ik laat nog zitten werken aan de site en ook aan de versieringen voor m'n ouders zilveren bruiloft volgende week. Vanmorgen weer vroeg op voor de GP. Daarna gelijk aan 't huiswerk en vanmiddag weer naar m'n broer voor de laatste voorbereidingen voor 't feest volgende week. We hebben de versieringen afgemaakt (eindelijk hielp hij 'ns mee!) en de CD-roms, die de gasten cadeau krijgen, ingepakt en voorzien van 'n leuk kaartje.

Ik heb 't nu dan ook helemaal gehad met de voorbereidingen voor die bruiloft. D'r is gewoon echt enorm veel tijd in gaan zitten en ik hoop dan ook dat ik dit voorlopig niet meer hoef te doen. Jammergenoeg worden m'n ouders volgend jaar allebei 50 en wordt er weer vanalles van ons verwacht.  :-[

Maar goed, erg veel gerust heb ik dit weekend dus niet. Eigenlijk helemaal niet. En morgenvroeg begint m'n schoolweek al weer.  :(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12083 Gepost op: 12-10-2003, 22:57:03 »

We hebben de versieringen afgemaakt (eindelijk hielp hij 'ns mee!) en de CD-roms, die de gasten cadeau krijgen, ingepakt en voorzien van 'n leuk kaartje.
Het is te hopen dat je geen eigen merk CDRoms van het Kruidvat hebt gepakt, want die kwamen bij verschillende testen zeer slecht uit de bus. Branden wil nog wel lukken, maar op de een of andere manier worden de gegevens na korte tijd al onleesbaar.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12084 Gepost op: 13-10-2003, 15:21:45 »
Hoi mensen,

Wat balen Han dat je je zo kapot moet werken voor allerlei verschillende dingen. Maar iig zullen je ouders jullie wel enorm dankbaar zijn en zal t vast en zeker wel een heel leuk feest worden!!

Kheb zaterdag een gezellig verjaardagsfeestje gehad, t vriendenclubje van school weer eens gezien.

Gister hard aan archeologie gewerkt, ben zo goed als klaar met het bouwplan voor mijn essay. Goed he.

Zojuist ff een nieuwere versie van msn gedownload voor dit uni-computertje, want de oude versie werkte niet meer. Magoe nu kan ik dus weer fijn chatten, maar kmoet niet meer te lang blijven, zo maar naar huis gaan om nog wat hw te maken ofzow...

Annuh, balen van dat gedoe met je mobiel. Zoiets kan gewoon nooit in 1 keer goed geregeld worden he!

Nou fijne dag iedereen verder! (Zucht, maandag, maar geen theatersport meer... :()

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12085 Gepost op: 13-10-2003, 15:57:32 »
(Zucht, maandag, maar geen theatersport meer... :()

Hee Annemieke, die cursus waar je het over had, is dat bij De Lindenberg? (cultureel centrum)
Als dat zo is, kun je gerust zijn, want daar hangt aan het eind altijd een voorstelling aan vast.
Als het bij een andere stichting ofzo is, dan weet ik het niet, anders kun je altijd De Lindenberg nog eens proberen (zit in de stad op het Kelfkensbos, vlak bij de Waalkade) Daar zit sinds kort ook het Steigertheater. Misschien doen die ook iets in die richting
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12086 Gepost op: 14-10-2003, 18:04:15 »
Hee Annemieke, die cursus waar je het over had, is dat bij De Lindenberg? (cultureel centrum)
nou, die hebben dat ook ja, maar bij de Lindenberg is het ongeveer 5 keer zo duur als bij Imtekato, dacht ik, dus ik was eik die laatste dan van plan... Zal nog eens informeren. Wel lief dat je me even die info geeft! Kan ik die ook altijd nog overwegen, als ze bij Imtekato geen voorstelling bij die cursus hebben...

Hm, ik zit hier een btje mijn tijd te verdoen... sja, mn tante kookte vandaag niet dus ben ik zeer lui maar weer naar de mensa gegaan maar kmoest wel aardig lang wachten dus benk alleen maar wat aant msnen.. hmm, niezo goed van mij he. Maja daarnet hebk ook met 2 studiegenootjes wat cadeautjes gekocht voor andere studiegenootjes die binnenkort jarig zijn, das altijd wel leuk.

Denk dat ik zo maar ff ga eten en dan toch maar eens naar huis en mss nog ff wat nuttigs doen...

Fijne avond verder iedereen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12087 Gepost op: 14-10-2003, 21:26:28 »
Hallo allemaal!

Druk druk druk! Vandaag te horen gekregen dat ik morgen iets in moet leveren, hoezo En Bedankt? Verder Body Twister gespeeld, dan moet je stickers in de kleuren van Twister op je lichaam plakken (hoofd, benen, handen, voeten, rug, buik etc) en dan ga je met z'n 4en twister spelen. Iemand draait en dan moet je bijv. je linkerhand op iemands gele sticker doen. ;D Kei lol gehad. Ik wilde eigenlijk Bello Bijt meenemen, maar die kon ik niet vinden.
Morgen m'n eerste les geven! Wel aan m'n eigen klas, maar dan is het nog best spannend. Het wordt ook opgenomen op video, zodat ik het later terug kan kijken, de zwakke en de sterke punten eruit kan halen enzo. En dan over twee weken tentamenweek, met 1 tentamen, maar dat gaat wel over drie vakken.

Vandaag kregen we ook de taaltoets terug die we een paar weken geleden hadden gemaakt, ze gingen kijken hoe goed je de Nederlandse taal beheerst. Je had een samenvatting en een grammatica-gedeelte. Iedereen had de samenvatting goed, maar er waren maar vier mensen die de grammatica goed hadden...
*steekt d'r vinger op! ;D

Annemieke: waren er nog mensen in de Mensa? Ik hoop het wel voor je!

Han: Ik weet dat het nu druk is, maar als je straks het feest hebt gehad, is het wel helemaal goed!

Groetjes, Anne

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12088 Gepost op: 14-10-2003, 23:18:39 »
Verder Body Twister gespeeld, dan moet je stickers in de kleuren van Twister op je lichaam plakken (hoofd, benen, handen, voeten, rug, buik etc) en dan ga je met z'n 4en twister spelen. Iemand draait en dan moet je bijv. je linkerhand op iemands gele sticker doen. ;D Kei lol gehad.

Lijkt me idd wel erg grappig dat Body Twister.  ;D

Annuh, succes met je eerste les geven morgen! 't is echt vreemd om jezelf terug te zien op de video. Bij ons worden in 't eerste jaar ook je presentaties opgenomen. Echt vreselijk was dat om terug te zien in 't begin, maar je leert er zeker van!  :D

Annemieke, hoe is 't nu zo met je opleiding? Heb je 't erg druk? Al bijna de eerste tentamens?

Vandaag zijn m'n ouders 25 jaar getrouwd. 't feest is dus vrijdag pas, maar vandaag hadden we toch ook 'n beetje feest. Ik moest vanmorgen vroeg naar de kapper en moest dus nog vroeger op om de boel hier te versieren. Ik had gisterenavond toen m'n ouders naar bed waren al binnen alles versierd met foto's, hartjes, zilveren roosjes en '25 jaar getrouwd'-teksten. Vanmorgen ben ik om 7.00 uur al naar buiten gesneakt om in de kerstboom in onze tuin ook allemaal zilveren roosjes te hangen en om 'n groot '25 jaar getrouwd'-bord voor de voordeur te hangen.

M'n ouders waren echt blij verrast toen ze beneden kwamen vanmorgen. Gelukkig had ik me dus niet voor niks uitgesloofd met alle versieringen maken (die roosjes waren echt 'n pokkenwerk  :( ). Toen ben ik naar de kapper gegaan en na de kapper kregen we onverwachts bezoek van drie zussen van m'n moeder. Zij kwamen vast 'n mooi boeket rozen brengen. Verder werden er nog 'n paar boeketten afgeleverd van andere familie en bekenden.

Vanmiddag zijn we met ons gezin (dus inclusief m'n broer en z'n vriendin) 't Limburgs museum gegaan (dat is 'n heel bijzonder museum gelegen hier in Venlo) en daarna zijn we gaan uiteten. 't was best gezellig alleen was ik wat kwaad op m'n broer. Hij deed namelijk nogal vervelend tegen mij en dat verpeste voor mij eigenlijk bijna de hele dag. Maar ik hoop dat m'n ouders 't tenminste wel leuk hebben gehad.

De komende dagen nog de laatste voorbereidingen voor 't grote feest vrijdag en dan kan 't gaan beginnen allemaal. Ik heb er erg zin in, al is 't alleen al dat daarna al 't extra werk tenminste voorbij is.  ;)

Ik ga naar bed nu, want ik moet morgen weer vroeg op om naar school te gaan. 't wordt weer 'n heerlijk lange dag op school.  :(

Iedereen fijne dag morgen!  :)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12089 Gepost op: 14-10-2003, 23:26:01 »
Damzie... "Mun bar" bestaat nog...

Wordt er nog wat getappert hier????
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12090 Gepost op: 14-10-2003, 23:52:34 »
Han: jij bent altijd zo attent met je felicitaties, dan is een felicitatie vor jou, je ouders (en alle andere familie) hier uiteraard ook op zijn plaats.
[size=16]P R O F I C I A T   D U S[/size]

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12091 Gepost op: 15-10-2003, 00:24:28 »
Ook namens mij han....!!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12092 Gepost op: 15-10-2003, 08:46:21 »
En natuurlijk ook van mij! Ik ben blij dat het werk niet voor niets was! Zei ik toch ;) .

Waaaaaa, ik ben zenuwachtig!! En dat wil ik helemaal niet! Heb vandaag ook gedroomd over m'n eerste les, dat hij helemaal mis ging :'( :-\ . Dus nu zit ik me extra goed voor te bereiden, hoef pas over 3 uur op school te zijn maar vertrek zo al. Beter te vroeg dan te laat?
En ik ga 26 oktober weer naar de Efteling ;D . Dat is de laatste dag van het seizoen, zal wel nokkievol zitten dan, maar dat is juist gezellig. Kan ik tenminste ruilen ;) . Ik heb trouwens een heel mooi speldje erbij :) Is al behoorlijk oud, bijna 40 jaar geloof ik...

En daar ben ik natuurlijk heel trots op.

Iedereen nog een fijne dag!
Kussies, Anne

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12093 Gepost op: 15-10-2003, 09:13:58 »
Heel veel succes Annuh! Ik zal voor je duimen dat 't goed gaat! :)

Damzie... "Mun bar" bestaat nog...

Wordt er nog wat getappert hier????

Zekers blackmollie, niet meer zo frequent als in de tijd dat jij nog onder ons was, maar er is nog steeds vanalles te krijgen.  :)  Leuk trouwens dat je weer 'ns langs kwam!  :D

Bedankt voor de felicitaties allemaal.  :)

Ik ga er weer vandoor, want ik moet over krap 'n half uurtje alweer op school zijn. Fijne dag iedereen!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12094 Gepost op: 15-10-2003, 19:19:28 »
Mijn pa is vandaag 50 jaar geworden! Heb het alleen een beetje druk. Nu ff een uurtje vrij tussen twee "dingen" namelijk etentje en feest
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12095 Gepost op: 15-10-2003, 21:50:28 »
Mijn pa is vandaag 50 jaar geworden! Heb het alleen een beetje druk. Nu ff een uurtje vrij tussen twee "dingen" namelijk etentje en feest

GEFELICITEERD!!!

Ik heb net training gegeven aan heeeeeeeeel hyper kinderen... ze hadden allemaal koffie op ofzo. Normaal ben ik assistent-trainer, maar de hoofdtrainer was er niet, dus mocht ik ze allemaal bezig houden. Ben nu dus behoorlijk moe (heb daarna ook nog 2 uur zelf getraind). Zo lekker slaaaaaaaaapen!!!!

Vakantie!!!!! Vandaag 2 uur naar school geweest en daarna een terrasje gepikt. Toen even op en neer naar Breda met de trein (heb toch een OV). Dat hebben we op het laatste moment besloten, de trein ingesprongen, in Breda gerend en weer terug.

Heel veel succes Annuh! Ik zal voor je duimen dat 't goed gaat! :)

Dank je! Het ging ook best goed, voor een eerste keer. Ik was ook behoorlijk gespannen, toch voor het eerst les geven enzo, maar ik heb de dingen uitgelegd die ik uit wilde leggen en de opdrachten gedaan die ik wilde doen, dus dat is mooi.

Welterusten alvast en tot morgen!
Groetjes, Anne

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12096 Gepost op: 15-10-2003, 22:21:23 »
Toen even op en neer naar Breda met de trein (heb toch een OV). Dat hebben we op het laatste moment besloten, de trein ingesprongen, in Breda gerend en weer terug.
Tja, Breda is nou eenmaal beter dan tilburg.

Ze verliezen alleen wel van Newcastle United... grlmb
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12097 Gepost op: 15-10-2003, 22:29:17 »
Gefeliciteerd met je vader Intikker!  :)

Dank je! Het ging ook best goed, voor een eerste keer. Ik was ook behoorlijk gespannen, toch voor het eerst les geven enzo, maar ik heb de dingen uitgelegd die ik uit wilde leggen en de opdrachten gedaan die ik wilde doen, dus dat is mooi.

Wat fijn dat 't zo goed ging! Tuurlijk ben je de eerste keer 'n tikkeltje zenuwachtig, dat is heel normaal en dat zal niemand je kwalijk nemen. Vanaf nu gaat 't vast steeds nog beter als deze eerste keer omdat je dan vast minder gespannen bent!  :D

Ik heb 'n lange dag school gehad vandaag. Ik was nog kei moe van de afgelopen dagen (ik heb maar heel weinig slaap gehad de afgelopen nachten en 't erg druk gehad overdag) en viel echt bijna in slaap bij m'n lessen. Ze waren dan ook echt niet interessant. Ik had net zo goed niet kunnen gaan.  :(  Later heb ik nog de hele middag aan 'n project gewerkt, wat maar niet op leek te schieten. Morgenmiddag moet ik er weer aan werken, dus dat wordt weer 'n 'plezierig' middagje.  ::)

Ik moet nog vanalles printen voor m'n ouders feestgids voor 't feest vrijdag, maar dat kan dus niet omdat ze de hele avond hier al in de kamer zitten. Morgen is m'n moeder ook gewoon thuis als ik thuis ben, dus dan wordt 't ook erg moeilijk. De tijd begint nu echt te dringen, dus ik hoop dat ik nog 'n momentje vindt dat ik 't ongestoord kan doen.  :-[

Maar goed, ik ga dan maar vroeg naar bed, want ik ben dus echt heel erg moe. (ik kan natuurlijk ook wachten tot m'n ouders naar bed gaan en dan gaan printen, maar dan moet ik vrees ik nog wel erg lang wakker blijven  :-\ ) Iedereen nog 'n fijne avond en morgen vast 'n hele fijne dag!  :)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #12098 Gepost op: 15-10-2003, 22:29:30 »
Zekers blackmollie, niet meer zo frequent als in de tijd dat jij nog onder ons was, maar er is nog steeds vanalles te krijgen.  :)  Leuk trouwens dat je weer 'ns langs kwam!  :D

Thanks Han...Ik zal eens wat frequenter mun "ouwe stamkroeggie" komen bezoeken

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12099 Gepost op: 15-10-2003, 22:33:03 »
...en de rest van het forum ook natuurlijk  8)
Take a glorious bite out of the whole world