Verder Body Twister gespeeld, dan moet je stickers in de kleuren van Twister op je lichaam plakken (hoofd, benen, handen, voeten, rug, buik etc) en dan ga je met z'n 4en twister spelen. Iemand draait en dan moet je bijv. je linkerhand op iemands gele sticker doen. Kei lol gehad.
Lijkt me idd wel erg grappig dat Body Twister.
Annuh, succes met je eerste les geven morgen! 't is echt vreemd om jezelf terug te zien op de video. Bij ons worden in 't eerste jaar ook je presentaties opgenomen. Echt vreselijk was dat om terug te zien in 't begin, maar je leert er zeker van!
Annemieke, hoe is 't nu zo met je opleiding? Heb je 't erg druk? Al bijna de eerste tentamens?
Vandaag zijn m'n ouders 25 jaar getrouwd. 't feest is dus vrijdag pas, maar vandaag hadden we toch ook 'n beetje feest. Ik moest vanmorgen vroeg naar de kapper en moest dus nog vroeger op om de boel hier te versieren. Ik had gisterenavond toen m'n ouders naar bed waren al binnen alles versierd met foto's, hartjes, zilveren roosjes en '25 jaar getrouwd'-teksten. Vanmorgen ben ik om 7.00 uur al naar buiten gesneakt om in de kerstboom in onze tuin ook allemaal zilveren roosjes te hangen en om 'n groot '25 jaar getrouwd'-bord voor de voordeur te hangen.
M'n ouders waren echt blij verrast toen ze beneden kwamen vanmorgen. Gelukkig had ik me dus niet voor niks uitgesloofd met alle versieringen maken (die roosjes waren echt 'n pokkenwerk
). Toen ben ik naar de kapper gegaan en na de kapper kregen we onverwachts bezoek van drie zussen van m'n moeder. Zij kwamen vast 'n mooi boeket rozen brengen. Verder werden er nog 'n paar boeketten afgeleverd van andere familie en bekenden.
Vanmiddag zijn we met ons gezin (dus inclusief m'n broer en z'n vriendin) 't Limburgs museum gegaan (dat is 'n heel bijzonder museum gelegen hier in Venlo) en daarna zijn we gaan uiteten. 't was best gezellig alleen was ik wat kwaad op m'n broer. Hij deed namelijk nogal vervelend tegen mij en dat verpeste voor mij eigenlijk bijna de hele dag. Maar ik hoop dat m'n ouders 't tenminste wel leuk hebben gehad.
De komende dagen nog de laatste voorbereidingen voor 't grote feest vrijdag en dan kan 't gaan beginnen allemaal. Ik heb er erg zin in, al is 't alleen al dat daarna al 't extra werk tenminste voorbij is.
Ik ga naar bed nu, want ik moet morgen weer vroeg op om naar school te gaan. 't wordt weer 'n heerlijk lange dag op school.
Iedereen fijne dag morgen!