Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110267 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12060 Gepost op: 8-10-2003, 22:34:11 »
Hallo iedereen,

Ik ga hier nog maar een keertje posten om te zeggen dat ik heel waarschijnlijk binnenkort niet meer op 't forum te zien zal zijn (wat sommige mensen niet zal verbazen denk ik).. De laatste tijd is het niet zo leuk meer om te forummen in vergelijking met 'vroeger'. Ook hier in de Bar word niet zo gezellig en vaak meer gepost als vroeger, waar altijd zo'n leuke sfeer hing.. Die sfeer is gewoon weg... en ik ben zeker niet de eerste die dit opmerkt en -mede- daarom niet (vaak) meer komt forummen..

Verder word er over veel reality tv-programma's gepraat waar ik niks mee heb en dus ook geen zinnig woord over kan zeggen en het hele realitynet-gedoe boeit mij ook niet.

Nou ja kan wel een heel verhaal gaan lullen maar kortom: het forum trekt mij helaas niet meer...
Dus heb ik besloten om weg te gaan...

Groeten, Anne-Marie
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12061 Gepost op: 8-10-2003, 23:06:52 »
Ik vind 't erg jammer dat je besloten hebt te vertrekken @miesh.  :'(

Ik begrijp wel dat je niet zo van reality-tv houdt, maar de site heeft toch haar 'oude' fora ook behouden? Eigenlijk is er niks veranderd dus, enkel wat bij gekomen. Ik vind 't ook jammer dat je vindt dat de sfeer weg is, want ik denk eerlijk gezegd dat dit juist ook komt doordat veel forummers die jij onder 'vroeger' verstaat gewoon minder aanwezig zijn. Sfeer maak je toch samen en als 'n aantal users ineens minder online is, dan wordt dat automatisch minder ja.  :-\

Ik ga je iig wel missen en vind 't erg vervelend dat je om deze redenen besloten hebt gewoon helemaal niet meer onze site te bezoeken. Waarschijnlijk zul je dit dan ook niet meer lezen.  :-[

Ik heb 't de afgelopen dagen erg druk gehad met vanalles. Zo ben ik druk bezig met m'n scriptie en begin ik eindelijk 't idee te krijgen dat 't 'n beetje gaat opschieten. Ik moet nog wel heel erg veel doen, maar er staat iig al wat op papier.  ;)

Verder ben ik druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de zilveren bruiloft van mijn ouders. Die is volgende week vrijdag, maar dinsdag zijn ze al 25 jaar getrouwd. Ik moet dus zorgen dat alle versieringen klaar zijn voor dinsdag (we gaan in huis overal foto's van ze ophangen en er komt 'n groot bord met '25 jaar getrouwd' bij de voordeur). Verder moet ik ook nog allerlei andere dingen voor de bruiloft doen zoals kaartjes maken voor aan de CD-roms die de gasten mee naar huis krijgen en de lay-out voor de feestgids met felicitaties van familie en vrienden verzorgen. Al met al nog veel te doen dus.  :-\

Ook moet ik veel andere dingen voor school doen, omdat dit alweer de enerlaatste week van onze lesperiode is. Volgende week en die week erna moeten we dan allerlei rapporten inleveren, die nog bijna allemaal gemaakt moeten worden. (we hebben de meeste opdrachten ook pas vorige week gekregen!) Ook moet ik nog 'n presentatie in 't Engels voorbereiden over ethiek. Echt heel oninteressant!  :(

Maar goed, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn verhalen over m'n drukke leventje. Ik denk dat ik ook maar 'ns m'n bed ga opzoeken, want ik moet er morgen weer vroeg uit om voordat ik naar school moet nog iets aan m'n scriptie te kunnen doen. Truste! :)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #12062 Gepost op: 9-10-2003, 14:37:35 »
Kga vandaag ff niks tupen want *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* ben te moe om iets te posten. Ben het trouwens met je eens @miesh, de sfeer is weg. Er komen veel forummers van vroeger niet meer en dat vind ik jammer.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #12063 Gepost op: 9-10-2003, 14:59:00 »
Hahaha LC, je komt hier zelf pas vanaf 1 mei. @miesh al veeeeeeeel langer... Denk dat dat niet echt te vergelijken is.  :-X
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12064 Gepost op: 9-10-2003, 15:09:24 »
Ik kom hier vanaf 1 mei dat is waar. Maar ik kan me niet heugen dat ik in al die topics heb gelezen heb gelezen dat zoveel afscheid namen. Nu gaan er steeds meer zoals Avron enz enz zich afmelden dat is jammer. Het is niet te vergelijken maar ik mag zover ik het heb meegemaakt wel mijn mening erover geven

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12065 Gepost op: 9-10-2003, 15:17:29 »
Ik kom hier vanaf 1 mei dat is waar. Maar ik kan me niet heugen dat ik in al die topics heb gelezen heb gelezen dat zoveel afscheid namen. Nu gaan er steeds meer zoals Avron enz enz zich afmelden dat is jammer. Het is niet te vergelijken maar ik mag zover ik het heb meegemaakt wel mijn mening erover geven

tuurlijk mag je je mening geven...maar je moet wel alles in perspectief blijven zien. al die mensen kwamen hier voor wie is de mol. dat is nu afgelopen, en dan krijg je sowiezo dat er mensen niet meer blijven hangen, das logisch.....

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12066 Gepost op: 9-10-2003, 15:23:31 »
Ik denk dat wanneer de planetrace eenmaal op gang is, dat je een instroom van nieuwe leden krijgt die ook weer mee gaan ouwehoeren (hoop ik in elk geval)
Misschien is het met dat in het achterhoofd een idee om de huiskamer bijvoorbeeld "de Kroeg" te noemen. Straalt wat meer gezelligheid uit dan een huiskamer.

't is maar een idee.  ::)

we're back :(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12067 Gepost op: 9-10-2003, 15:35:28 »
Ben het trouwens met je eens @miesh, de sfeer is weg. Er komen veel forummers van vroeger niet meer en dat vind ik jammer.

Je geeft hier zelf eigenlijk al aan dat de vermindering in sfeer eigenlijk veroorzaakt is doordat er heel veel users niet of nog maar nauwelijks langs komen. Dan zou je eigenlijk wel kunnen zeggen dat de users, die minder of niet meer langs komen eigenlijk zelf voor de vermindering in sfeer hebben gezorgd.  :-\

Maar goed, ik vind 't zelf ook kei jammer dat er veel users afscheid nemen, maar ik blijf wel zo realistisch dat ik weet dat dit nu eenmaal gebeurd. Je zou 'ns moeten weten met wat voor 'n andere groep users we aan 't forummen waren voordat jullie allemaal op dit forum kwamen. (kijk maar 'ns op de eerste pagina's van de bar....wedden dat je daar makkelijk al 'n stuk of 20 namen tegenkomt waar je nog nooit van hebt gehoord?) Daar zijn er ook 'n hoop van vertrokken en jullie zijn er voor in de plaats gekomen. En zo zal zullen er nu ook weer andere users komen, die zich wel kunnen vinden in RealityNet.  :)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12068 Gepost op: 9-10-2003, 16:32:06 »
Het is jammer dat er steeds meer mensen weggaan, maar ik merk zelf dat ik hier ook steeds minder kom. Dit is omdat ik nu meer op school zit (af en toe dan ;) ) en omdat al die realitydingen mij nou eenmaal niet zo boeien. Ik ben te vaak 's avonds weg om shows te kunnen volgen, de enige avonden dat ik thuis ben zijn dinsdag en zondag...

Vandaag op school een workshop gedaan in overheadprojectie, was heel boeiend... op zich dan he. Heb in ieder geval heel veel lol gehad met m'n mede-workshoppers. En ik had hele mooie plaatjes getekend ;D het was net weer terug op de kleuterschool.
Gister op de volleybaltraining m'n knokkels van m'n rechterhand opengehaald aan de vloer... zijn meer van die brandwonden van als je ergens heel snel overheen schaaft, dat het geen schaafwonden meer zijn maar brandwondjes. Dus ik heb nu 4 pleisters op m'n hand, ze keken me wel raar aan in de bus en op school.
De buschauffeur vond het leuk om steeds z'n remmen te testen trouwens... waarom zou je op tijd remmen als het ook op het laatste moment kan?
Vanavond naar Rotterdam om een volleybalwedstrijd te spelen, heb ik best zin in, als ik maar niet te laat terug ben. Morgenochtend heb ik de laatste les van m'n fitnesscursus en dan mag ik voortaan altijd fitnessen in het sportcentrum. Is wel gezellig, met m'n moeder of met vrienden een uurtje sporten.

Verder is m'n moeder op het moment kwijt... ik dacht dat ze thuis zou zijn, maar dat is ze dus niet... ik gok dat ze ergens is. Ze had namelijk gezegd dat ze ergens heen zou gaan, maar ik weet niet meer hoe/wat/waar/tijd etc. Maar ze komt vanzelf wel weer boven water.

Fijne avond nog enzo!

Kussies, Anne

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12069 Gepost op: 9-10-2003, 18:53:46 »
Ik vind 't erg jammer dat je besloten hebt te vertrekken @miesh.  :'(

Ik begrijp wel dat je niet zo van reality-tv houdt, maar de site heeft toch haar 'oude' fora ook behouden? Eigenlijk is er niks veranderd dus, enkel wat bij gekomen. Ik vind 't ook jammer dat je vindt dat de sfeer weg is, want ik denk eerlijk gezegd dat dit juist ook komt doordat veel forummers die jij onder 'vroeger' verstaat gewoon minder aanwezig zijn. Sfeer maak je toch samen en als 'n aantal users ineens minder online is, dan wordt dat automatisch minder ja.  :-\

Ik ga je iig wel missen en vind 't erg vervelend dat je om deze redenen besloten hebt gewoon helemaal niet meer onze site te bezoeken. Waarschijnlijk zul je dit dan ook niet meer lezen.  :-[

Dankje voor je reactie Han...!

Het is nog niet zo erg dat ik echt helemáál niet meer op de site kom, ik heb 't dus nog wel gelezen en zal vast nog wel eens komen kijken maar niet vaak iig. Het leek btje erg definitief die post van mij gister (dat was ook wel om tenminste aan te geven dat jullie mij niet vaak meer zullen zien,, btr dan helemaal niks te zeggen oid) en nja..  misschien dat later het wel weer anders/gezelliger of wat dan ook word. En jah, het 'oude' fora bestaat nog wel idd, maar toch is het anders... Er werd in de huiskamer ook veel over reality-programma's gepraat maar daar is inmiddels een TV-forum over zie ik. En ik weet het idd, dat je sfeer samen maakt en idd als je dan weggaat werk je daar zelf een beetje aan mee zegmaar. Maar toch... nu is de sfeer er niet meer vind ik zelf, en dat maakt dan niet uit of ik wel of niet ga.. En desondanks zal ik jullie en het forum best wel gaan missen.. dat zal wel weer raar klinken opzich maarokeej.

Je geeft hier zelf eigenlijk al aan dat de vermindering in sfeer eigenlijk veroorzaakt is doordat er heel veel users niet of nog maar nauwelijks langs komen. Dan zou je eigenlijk wel kunnen zeggen dat de users, die minder of niet meer langs komen eigenlijk zelf voor de vermindering in sfeer hebben gezorgd.  :-\
Hier ben ik het helemaal met je eens hoor Han. Dat is opzich ook wel tegenstrijdig maar het feit dat ik nu wegga of toch blijf omdat als je zelf weggaat ook zorgt voor de vermindering van de sfeer, dat maakt nu iig niet meer uit.. Ik heb het zelf ook poosje aangekeken hoe het verder ging enzow..

Iig, niet denken dat ik nu nóóít meer op het forum kom..  ben btje te snel geweest gister met zo'n post.. (ik geloof dat ik nu wel 10x iets heb gezegd wat allemaal op hetzelfde neerkomt :-X btr dubbelop dan helemaal niet iig..)

Doehhj :-*
« Laatst bewerkt op: 9-10-2003, 18:56:32 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12070 Gepost op: 9-10-2003, 19:00:09 »
Ik ben blij nu te lezen dat je toch nog zo af en toe langs zal komen, @miesh. Hoeven we je tenminste niet helemaal te gaan missen.  :)

En zoals je ziet is 't probleem van teveel realitygeneuzel in de huiskamer vanaf vandaag opgelost!  ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12071 Gepost op: 10-10-2003, 01:20:21 »
Bij deze bijzondere gebeurtenis, hoort een muzikale groet.

[size=8]Verdi: gefeliciteerd met je 190e verjaardag[/size]

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12072 Gepost op: 10-10-2003, 10:56:18 »
verdi? jarig? echt deze keer?

VERDI van harte!!  :-* :-* :-*

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12073 Gepost op: 10-10-2003, 11:34:51 »
Ik heb er ook mijn twijfels over, Cora, ik vrees ook dat het de echte leeftijd zou zijn van de naamgever van onze vriend, de forummer. Neemt niet weg dat hij ook weleens in het zonnetje mag worden gezet, toch?

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12074 Gepost op: 10-10-2003, 13:31:21 »
kijk jongens...daar komt ie, de jarige jop. vlug de taart...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12075 Gepost op: 10-10-2003, 14:48:41 »
Verdi, Gefeliciteerd!!!!  :-*

Gisteravond (naja, vannacht) is het lekker laat geworden. We moesten eigenlijk om 21.00u spelen, maar we konden pas om 21.45u beginnen. Dus we waren ook pas om 0.45u thuis... en dan 's ochtends weer moeten fitnessen... schiet niet echt op. Maar de rest van m'n team moet ook allemaal werken en naar school, dus ik heb nog mazzel.
M'n stageschool is veranderd, ik hoef niet helemaal naar Vught maar ik mag naar Goirle. Dat scheelt 45 minuten reizen, dus dat is mooi.

Verder heb ik echt zoooooooo weinig te melden!
Ja, vanavond werken...

Fijne dag nog!
Kussies, Annuh

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12076 Gepost op: 10-10-2003, 15:35:04 »
Ok, zal ik dan ook even feliciteren?

VERDI GEFELICITEER
Ok hij leeft al lang maar ff een liedje

Lang zal ie leven(???) Lang Zal Ie leven(???) lang zal ie leven(???) in de gloria, in de gloria, Hij leve hoog hij leve hoog, hij leve hoog hij leve hoog, JA HOOG, JA HOOG Hij leve hoog

Hieperdepiep Hoera

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12077 Gepost op: 10-10-2003, 20:57:21 »
Hoi allemaal!

Die-hard-forummer Miekje hier! En het gaat alweer een stuk beter met mij dan op die depri dinsdag...!

Jazeker hebben ze gezegd waarom ze me niet hebben aangenomen maandag, lijkt me ook wel logisch... Ze vonden dat ik zowel als speler (omdat ik geen theatersportcursus heb gedaan - alle anderen wel) als als persoon (omdat ik nog zo jong ben en pas net begonnen aan mijn nieuwe studentenleven uit huis etc etc) nog kon 'groeien'. Ze merkten het 'leeftijdsverschil' zeg maar te veel, omdat sommigen van hen nu al klaar zijn met studeren, of bijna, najah, zoiets zei ze maar dat vind ik aardig onzin want ten eerste staat zoiets toch niet per se een goeie samenwerking in de weg en ten tweede is deze club verreweg de jongste (daarom voelde ik me júist daar het meeste thuis), er is zelfs nog iemand van 18! Majah, die heeft dan weer wel een cursus gedaan voor ie erbij kwam en was het toen dus net wel geworden... Iig kwam het erop neer dat er maar een paar waren die het niet zagen zitten, maar ja, ze moeten er natuurlijk wel als hele groep achterstaan dak erbij kom, daar ben ik het ook wel mee eens, dus ging t niet door. Maar ik vond het wel echt supererg want ik had het ook hemaal niet verwacht!! Heb 4 keer meegedaan en vond het 4 keer supergezellig, 3 keer dus ook nog vrij lang in de kroeg gebleven na afloop en dat vonk ook onwijs leuk. Maar ja, op zich was daar dan ook weer niet iedereen bij enzow... Nou ja, eigenlijk begrijp ik hun redenen wel, alleen ben ik het er niet mee eens dat ze ook reden genoeg zijn om me af te wijzen. Maar ja niets aan te doen. En ze zeiden erbij dat het 'geen ontmoediging' was, want ik had het wel in me, zeiden ze. Dus ze wensten me veel succes bij andere groepen en spoorden me wel aan om die cursus te doen en ik geloof dat dat tussen de regels door ook een soort halve uitnodiging was dat ik na die cursus volgend jaar misschien nog wel eens terug zou kunnen komen, maar dat weet ik niet zeker en ik weet ook niet of ik dat dan nog wil, magoe.

Ik heb een foldertje van het studententheater waar je goedkoop een theatersportcursus kunt doen, en dat lijkt me toch ook wel erg leuk... Alleen vraag ik me af of je dan wel opt eind iets van voorstelling of zo hebt, als dat niet zo is twijfel ik wel of ik dan niet toch maar weer een toneelcursus zal gaan doen want een heel jaar zonder voorstelling... pfoe...
Maar verder ben ik natuurlijk ook nog steeds aan het meetrainen bij, tsja, de eerste en de laatste vereniging... Daar ben ik nl het eerst begonnen en het is nu nog de enige die over is, omdat ik daar maar liefst 6 keer meedoe voor ze definitief beslissen. Heb nu 5 keer meegedaan... En hoewel ik die van maandag stiekem toch wel leuker vond, vind ik deze van donderdag ook wel supertof!! Dus ik hoop voor nu dat zij me wel willen, maar ik reken er niet meer op, want deze mensen zijn ouder dan die van die andere vereniging dusjah...

Tot zover mijn theatersportervaringen/-frustraties. Ik ben er dus inmiddels wel grotendeels overheen dat ze me maandag afgewezen hebben. Iig bedankt voor jullie lieve reacties!

Dan nu: Verdi, van harte proficiat, of je nou echt jarig bent of niet... zo niet dan alvast of alsnog gefeliciteerd he :P.

twas te lang dus dit was deel 1...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12078 Gepost op: 10-10-2003, 20:58:18 »
deel 2...

Anne-Marie, uh tsja je zult wel weten hoe ik erover denk he (andersom ook wel... ::) :-\). Ik vind het wel verschil maken of jij erbij bent of niet, maar als jij het niet meer leuk vindt moet je t natulijk nie meer doen... Nja ik snap je ook wel iig. Je doet toch nog wel mee met Sinterklaas hoop ik?! En gelukkig spreek ik je iig nog op msn...
Han je hebt gelijk dat je natulijk realistisch moet blijven maar ik kan er persoonlijk toch eik altijd wel slecht tegen als er mensen weggaan die ik goed ken... :-\

Goed, dan ff mijn weekendplannen... Morgen een verjaardag van een vriend in de buurt van Gouda... Hij was eik 6 september jarig maar viert het nu pas... en hij heeft die andere vriend die zelf morgen jarig is ook uitgenodigd! Haha, vond ik wel grappig, die zal wel nie komen, maargoe.
Verder moet ik keihard gaan werken aan mijn archeologie-essay (2500 woorden) want daar moeten we donderdag het bouwplan (de hoofd- en deelvragen) van gaan inleveren... boehoehoe... Vind het echt vreselijk en mn informatie-tekst is echt niet door te komen... blegh. Oja ik heb mn mini-essay van archeologie van vorige week (max 440 woorden) (over de boodschap van de tempeldecoraties van de Parthenon in Athene) gisteren teruggekregen en had een 6,5... Tsja och das ong wat ik verwacht had, khad t heel snel de avond van tevoren in elkaar geflanst maar vond t uiteindelijk nog wel meevallen dus had wel een voldoende verwacht maar niet al te hoog, nah, goed ingeschat dan. Een vriendin van me had de hare moeten voorlezen en de hele klas had met open mong geluisterd en verwacht dat ze zeker wel een 9 had, maar zijzelf dacht dat het heel slecht was enz, nou, ze had dus echt wel een 9 ;), maargoed lekker boeiend allemaal.

Argh mn comp is raar aant doen... Hm ik wilde nog wat dingetjes reageren... Han veel succes met de laatste voorbereidingen voor t feest, t gaat vast supertof worden!!
Annuh, mooi dat je toch niet zo ver hoeft te reizen! Veel succes en plezier met je stage! Ga je dan al echt lesgeven of wat moet je precies doen?
Oh btw, over je sig... die hebk van Sterretje op cd gekregen... ;) (weet je mss wel al...) grappi liedje ;D

Gmrbl, mn vader gaat me weer vd comp jagen... Haha naja tis ook wel weer ns lang genoeg :). Fijn weekend iedereen!!

Owjee, ben nog hemaal vergeten te vertellen over de verjaardag die ik gisteravond had in Nijmegen! Was ook erg gezellig! Alleen een enorm eind fietsen, was pas om 3 uur thuis en heb dus wat langer uitgeslapen dan normaal ;).

liefs,
Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12079 Gepost op: 10-10-2003, 20:59:57 »
Anne-Marie, uh tsja je zult wel weten hoe ik erover denk he (andersom ook wel... ::) :-\). Ik vind het wel verschil maken of jij erbij bent of niet, maar als jij het niet meer leuk vindt moet je t natulijk nie meer doen... Nja ik snap je ook wel iig.
nog even over jouw 'vertrek' A-M... kvind het iig wel erg aardig dat je het ook ff zegt en niet gewoon maar wegblijft...!