deel 2...Anne-Marie, uh tsja je zult wel weten hoe ik erover denk he (andersom ook wel...
:-\). Ik vind het wel verschil maken of jij erbij bent of niet, maar als jij het niet meer leuk vindt moet je t natulijk nie meer doen... Nja ik snap je ook wel iig. Je doet toch nog wel mee met Sinterklaas hoop ik?! En gelukkig spreek ik je iig nog op msn...
Han je hebt gelijk dat je natulijk realistisch moet blijven maar ik kan er persoonlijk toch eik altijd wel slecht tegen als er mensen weggaan die ik goed ken... :-\
Goed, dan ff mijn weekendplannen... Morgen een verjaardag van een vriend in de buurt van Gouda... Hij was eik 6 september jarig maar viert het nu pas... en hij heeft die andere vriend die zelf morgen jarig is ook uitgenodigd! Haha, vond ik wel grappig, die zal wel nie komen, maargoe.
Verder moet ik keihard gaan werken aan mijn archeologie-essay (2500 woorden) want daar moeten we donderdag het bouwplan (de hoofd- en deelvragen) van gaan inleveren... boehoehoe... Vind het echt vreselijk en mn informatie-tekst is echt niet door te komen... blegh. Oja ik heb mn mini-essay van archeologie van vorige week (max 440 woorden) (over de boodschap van de tempeldecoraties van de Parthenon in Athene) gisteren teruggekregen en had een 6,5... Tsja och das ong wat ik verwacht had, khad t heel snel de avond van tevoren in elkaar geflanst maar vond t uiteindelijk nog wel meevallen dus had wel een voldoende verwacht maar niet al te hoog, nah, goed ingeschat dan. Een vriendin van me had de hare moeten voorlezen en de hele klas had met open mong geluisterd en verwacht dat ze zeker wel een 9 had, maar zijzelf dacht dat het heel slecht was enz, nou, ze had dus echt wel een 9
, maargoed lekker boeiend allemaal.
Argh mn comp is raar aant doen... Hm ik wilde nog wat dingetjes reageren... Han veel succes met de laatste voorbereidingen voor t feest, t gaat vast supertof worden!!
Annuh, mooi dat je toch niet zo ver hoeft te reizen! Veel succes en plezier met je stage! Ga je dan al echt lesgeven of wat moet je precies doen?
Oh btw, over je sig... die hebk van Sterretje op cd gekregen...
(weet je mss wel al...) grappi liedje
Gmrbl, mn vader gaat me weer vd comp jagen... Haha naja tis ook wel weer ns lang genoeg
. Fijn weekend iedereen!!
Owjee, ben nog hemaal vergeten te vertellen over de verjaardag die ik gisteravond had in Nijmegen! Was ook erg gezellig! Alleen een enorm eind fietsen, was pas om 3 uur thuis en heb dus wat langer uitgeslapen dan normaal
.
liefs,
Annemieke