Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110268 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12020 Gepost op: 28-09-2003, 11:34:12 »
zoiets ja, vb K3 vergelijken met Boudewijn De Groot. Of het taalgebruik in de liedjes van Willem Vermandere. Wat ook heel veel aan bod zal komen is dialect (Twarres, Hof van Commerce ...)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12021 Gepost op: 28-09-2003, 12:06:14 »
klinkt leuk, Aak, maar eeuh laat het niet ten koste gaan van je forumtijd, je mag weleens wat vaker langskomen, hoor!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12022 Gepost op: 28-09-2003, 12:20:20 »
Lieve mensen,

Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties, ook die achteraf, want beter laat dan nooit!

Gisteravond was de party en het was weer helemaal fantastisch. Ja, helemaal, want hij past perfect int rijtje van mijn vorige verjaardag en mijn diplomafeest. Zelfde supergezellige sfeer (ongeveer dezelfde mensen ook), ja gwoon zelfde hyper- en happiness-opwekkendheid... :) Echt supersupergezellig en heb me natulijk ook weer kapot gelachen. Ik was denk ik wel ietsje minder hyper dan vorige keer maar dat kwam doordat ik deze keer op tijd was, jawel!! En dat kwam dan weer doordat Fieneke en Lieveke zoveel vetraging hadden dat ik daar toch niet meer op kon wachten, dus maar meteen toen Daan aangekomen was naar huis ben gegaan en zij vervolgens zelf de weg maar moesten vinden, maar dat was onderhand geen probleem meer. Dus jaja ze konden me nu niet meer uitlachen dak te laat was...

Verder uiteraard ook weer ammaal leuke en lieve cadeautjes en kaarten gekregen die ik straks ammaal in Nijmegen op mn kamer ga hangen.

Maar hier laat ik t bij, sorry, weet dat t errug kort is voor zoiets geweldigs leuks, voor mijn doen dan, maar ik heb zo jp (jeeeeeeeej daar ben ik echt zoooo blij om, dan zie ik dus weer veel mensjes die dr gister ook waren!) en ik heb dit hele weekend natuurlijk nog helemaal niets aan mn vertalingen oid gedaan en dat moet moet moet echt want die moeten worden ingeleverd (eik vandaag al), naja zalk wel niet halen maar anders moet t vandaag en ik heb natulijk niet al te lang geslapen vannacht... Bleven weer 4 mensjes slapen, ik vind dat dan ook altijd zo cool om de volgende ochtend zo'n groepje naar t station te brengen, hoort dr echt bij :). En ze zijn natuurlijk erg handig voor het opruimen, he Sterretje? ;)

Heb erg drukke week weer, 3 keer theatersport en woensdag een referaat houden dak nog nie heb uitgetypt dus heel erg veel zalk niet verschijnen :( maar vast en zeker wel een paar keer kort. Doeidoei!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #12023 Gepost op: 28-09-2003, 14:02:28 »
De volgende morgen was ik rond 7.15 wakker en heb toen de boel maar opgeruimd en ben toen naar huis gegaan( rond 12.00, toen waren ze al wel wakker hoor ;))

That's it. Het was gweldig en magetof!
Dit heb ik over de vorige keer (examenfeestje) geschreven en dat geld nu weer... ik leid zo'n eentonig leven... ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12024 Gepost op: 28-09-2003, 19:01:08 »
Wat fijn dat je feestje zo geweldig was Annemieke!  :)

Ik zelf ben erg druk geweest de afgelopen dagen en ben daarom niet meer langs kunnen komen. Vrijdag heb ik lang school gehad, waarna ik met m'n broer weer naar de fotograaf ben geweest. De uitvergrotingen van onze foto's waren namelijk klaar. Ze zijn echt heel mooi geworden en ze stonden ook erg mooi in de lijsten die we uitgezocht hadden. Daarna heb ik me snel snel moet klaarmaken om vervolgens 'n aantal dansvriendinnen op te gaan halen met de auto. We hebben vrijdag namelijk moeten optreden op de zilveren bruiloft van de ouders van 't meisje dat ons onze danslessen geeft. 't was voor die ouders 'n verassing dat we kwamen optreden, dus dat was wel heel erg leuk. Jammergenoeg was 't optreden in 'n heel kleine ruimte (dus dat was enorm improviseren!) en hong er enorm veel rook. Ik ben dan ook kei misselijk geworden van dat optreden daar.  :-[

Gisteren heb ik eerst de hele dag gewerkt en daarna me snel klaar gemaakt om naar de discotheek te vertrekken. We zijn daar gisterenavond vanaf 20.00 uur tot en met 3.00 uur geweest. Eerst nog 1 keer oefenen voordat de tent open ging en daarna lang opmaken en haren doen enzo. Onze optredens (2 keer 20 minuten) gingen uiteindelijk erg goed! Vooral de 2de keer was geweldig! Toen was echt de spanning eraf en hebben we gewoon heel erg goed gedanst. 't was gelukkig erg druk in de discotheek (natuurlijk hadden wij zelf ook voor wat extra klanten gezorgd in de vorm van familie en vrienden!  ;) ) en iedereen was heel enthousiast. Ook de eigenaar was erg tevreden over ons en waarschijnlijk mogen we nog wel 'ns terugkomen.  :)

Na ons laatste optreden (rond 1.00 uur) zijn we nog 'n tijdje blijven hangen en 't was vervolgens pas 3.30 uur voordat ik thuis was. Lekker lange dag dus weer, aangezien ik al vanaf 6.00 uur opwas om te werken.  :-\ Maar 't was dus wel 'n hele leuke avond.  :)

M'n neefje is trouwens 't hele weekend bij ons geweest, omdat z'n vader weg ging. Ik heb 'm helaas weinig gezien, omdat ik zelf constant weg was. Vandaag zijn we wel met 'm gaan midgetgolfen en pannekoeken eten. Dat was ook gezellig en vooral erg lekker.  ;)

Net heb ik nog snel wat huiswerk gedaan, want daar was ik dit weekend natuurlijk nog helemaal niet aan toe gekomen. Zo meteen ga ik fijn de Grand Prix kijken. ER neem ik op en kijk ik gelijk er achteraan. Ik wilde 't eigenlijk andersom doen (dus ER gelijk kijken en GP opnemen), maar dan heb ik de ER-aflevering niet op video staan. Dus daarom maar voor deze optie gekozen.

Fijne avond nog iedereen en waarschijnlijk pas tot morgen!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12025 Gepost op: 29-09-2003, 16:18:58 »
Vandaag niet zo'n goed bericht. Een van de beste vriendinnen van mijn zusje is overleden aan een hersenbloeding dus ziet iedereen een beetje in shock want vorige week was ze nog hier  :(

Voor de rest wel leuk op school. Kga ff bijlezen en misschien vanavond nog op de chat

LC

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #12026 Gepost op: 29-09-2003, 16:41:16 »
Vreselijk Little creep.

Ik ken dat zogenaamde shockgevoel.

Drie jaar geleden is het mijn buurman ook overkomen.

Je kan het niet vatten.

Van de eén op de andere dag is het voor altijd weg.'

Veel sterkte.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12027 Gepost op: 29-09-2003, 23:35:26 »
Hersenbloeding, LC? Hoe oud was dat meisje dan? Dat is niet best om te horen, je kunt er nauwelijks iets op zeggen.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12028 Gepost op: 30-09-2003, 15:38:56 »
Ze was pas iets van 9/10

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12029 Gepost op: 1-10-2003, 18:35:21 »
 :o Tsjee zeg, wat jong. Wat vreselijk zeg, sterkte ermee, ook aan de familie :'(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12030 Gepost op: 1-10-2003, 23:44:50 »
Dat kan dus ook al op die leeftijd, ik wist wel dat er mensen zijn die dit tussen hun 20e en 30e hebben moeten meemaken (Rob de Wit, Henk Duut, voetballers, en Carola Smit van BZN, bijvoorbeeld), maar iemand van 10 jaar? Ongelofelijk zeg.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12031 Gepost op: 3-10-2003, 12:37:49 »
Al 2 dagen niets meer in de Bar! Slecht hoor...

Ik heb een griepje ontwikkeld, daar ben ik erg goed in. Heb nu koorts, maar het valt allemaal wel mee. Vanmorgen heb ik nog staan fitnessen en straks moet ik nog werken. Ik kan me niet meer ziek melden, omdat dat voor 10.00u moet. Morgen moet ik ook een wedstrijd spelen en dat wil ik niet missen! Zondag ga ik naar Breda, naar Elmar en Daan, alleen ik weet nog niet hoe... want er rijden geen treinen. Dus ik ben benieuwd... ik hoop dat ik een auto kan lenen van iemand.
Gister training gegeven en de fotograaf kwam langs om foto's te maken van de kinderen, die vonden dat kei leuk. Morgen moet ik ook op de foto! Hopen dat m'n haar goed zit ;) .

Gisteren ook weer naar de dokter geweest in het ziekenhuis, voor m'n pols. Het is nu officieel: M'n pols is zo kapot dat er niets meer aan gedaan kan worden en hij kan ook niet verder kapot. Das mooi, ik kan dus gewoon blijven sporten ;D . Als ik de pijn niet zo erg vind, mag dat van de dokter. Ik moet wel een nieuwe brace laten maken, en die is over een maand of 2 klaar... Moet met de hand gemaakt worden en precies op maat enzo.

Gisteraaf ook de film Cast Away gezien, geweldige film! 2 uur lang alleen Tom Hanks is helemaal niet zo saai als het lijkt! Ik heb echt mee zitten leven. Vond het wel zielig dat hij op het laatst z'n vrouw niet terug kreeg.

Eigenlijk heb ik niet zo heel veel meer te melden... heb niet zo'n boeiend leven ;) . Heb ook al 2 dagen weekend en dan maak je niets mee he ;) .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12032 Gepost op: 3-10-2003, 18:40:38 »
Whuhh idd wel enorm weinig bij te lezen hier zeg.

Allereerst ff heel veel sterkte LC voor je zusje en andere betrokkenen, en ook voor jouzelf natuurlijk want voor jou is het natuurlijk ook een schok.

Han, geweldig dat je optredens zo goed gingen, vooral natuurlijk die in de disco, daar had je zo lang naar uitgekeken! :)

Anne, veel beterschap!!

Ik had dus een hele drukke week met 3 keer theatersport, maar wel erg leuk. De maandagse vereniging vind ik steeds leuker worden, en ws hoor ik a.s. maandag of ik daar definitief bij mag... Die van dinsdag waar ik deze week voor 't eerst was vond ik minder leuk, maar daar ben ik ook al niet door de eerste auditie gekomen (is dus ook niezo erg). Die van donderdag is ook wel erg leuk maar ja ik hoop dat ik bij de maandagse mag.

Verder moesten we deze week ook nog ns een essay'tje (maar 400 woorden gelukkig) schrijven voor archeologie, echt irritant... was er natuurlijk veel te laat aan begonnen en het telde ook nog ns mee... naja, uiteindelijk af gekregen.

Kga nu maar ns eten, weet nog niet precies wat ik dit weekend ga doen hier in Gouda... Oja ik heb fotootjes van mn feest van vorige week, das wel leuk! Natuurlijk errug slechte kwaliteit en maar ongeveer de helft mislukt, maar eigenlijk nog wel iets beter dan ik gedacht had, haha...

Fijne avond iedereen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12033 Gepost op: 3-10-2003, 18:53:34 »
Tisteraandehandannuh? Beetje ziekjes? Kan gebeuren met deze idiote weersomstandigheden. Loop je eerst de blaren onder je voeten, omdat het hier in ons kikkerlandje zo nodig 38 graden moet worden, loop je de dag erna in je winterkleren rond.

Dat zouden ze moeten verbieden!

In elk geval beterschap.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12034 Gepost op: 3-10-2003, 22:05:05 »
Tisteraandehandannuh? Beetje ziekjes? Kan gebeuren met deze idiote weersomstandigheden. Loop je eerst de blaren onder je voeten, omdat het hier in ons kikkerlandje zo nodig 38 graden moet worden, loop je de dag erna in je winterkleren rond.

Dat zouden ze moeten verbieden!

In elk geval beterschap.

Dank je, maar het valt nu wel weer mee hoor, op zich dan.

Anne, veel beterschap!!

Jij ook dank je :)

Net heel actief gewerkt... Bukken moet ik niet doen (hoofd vol slijm gaat dan pijn doen) maar voor de rest ging het goed. Had in het begin niet echt een stem, meer iets van gekraak of gekras ofzo, maar dat kwam na een paar glaasjes water wel weer terug.

Dat was het eigenlijk...

Annemieke: wanneer komen de foto's online ;) ?

Iedereen: welterusten!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12035 Gepost op: 4-10-2003, 01:53:05 »
zucht, heb net een lange post gemaakt, voeg ik (nog) een citaat toe: alles ineens weer weg...

Ik ga het niet weer opnieuw posten, het gebeurde net bij een andere post ook al!
En ja, ik moet het ff ctrl-copieen, maar moet je nu ook al rekening houden dat er iets mis kan gaan bij het 'voeg citaat toe'-en? Waar gaat het heen in deze maatschappij! Verloedering en bezuiniging alom!! Vreselijk is het.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #12036 Gepost op: 4-10-2003, 09:17:25 »
Al 2 dagen niets meer in de Bar! Slecht hoor...
 Zondag ga ik naar Breda, naar Elmar en Daan, alleen ik weet nog niet hoe... want er rijden geen treinen. Dus ik ben benieuwd... ik hoop dat ik een auto kan lenen van iemand.

WAT? geen treinen?
ik hoop alleen niet tussen tilburg en breda, want anders heb ik een probleem...
*kijkt op internet*
ja hoor... moek een beetje een bus gaan nemen zeker  >:(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12037 Gepost op: 4-10-2003, 11:21:44 »
Annemieke: wanneer komen de foto's online ;) ?
ik wilde ze eik niet gaan inscannen dit keer, iedereen (die geweest is iig) moet maar een keer langskomen om ze te bekijken... en zo geweldig zijn ze dus ook weer niet, voor anderen iig. Gewoon wat mensjes in mijn hk...

Kheb net eens voor het eerst op dat masterplanforum gekeken (had dr echt nog nooit van gehoord). Mss dat dit weinig genoeg op widm lijkt om t evt wel leuk te kunnen vinden... Gister ruzie met mn ouders omdat zij vroegen wat ik van ER vond (waarvan ik net afl 2 had bekeken, nu gelukkig wel met geluid) en zij niet begrepen wat er ontbrak aan "16 kandi's en 1... winnaar" ::) en zij toen weer vonden dat ik niet zo overdreven erover moest doen dat zij dat niet begrepen enzow... zucht... en nu wil mn moeder t niet meer voor me opnemen, nou, dan niet...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12038 Gepost op: 4-10-2003, 11:45:22 »
Hee, heb ik dat geluid ook niet al eens gehoord over een ander programma hier? Missie enzovoorts. Levert ook problemen op als het in 1 adem wordt genoemd met WIDM.

Masterplan? Ja, wat moet je nou van masterplan vinden? Ik heb er een dubbel gevoel over: enerzijds wil ik het best een kans geven, en KUN je niet oordelen na 1 of 2 uitzendingen, anderzijds: als ik mee zou doen, dan zou ik gewoon afspraken op papier willen zien over wat wel en niet gevraagd mag worden door de master: er zijn namelijk zaken, die onomkeerbaar zijn in je leven.

Bijvoorbeeld: ik zou botweg weigeren om in te gaan op vragen/opdrachten die met familiezaken te maken hebben. Zoiets als: verbrand al je familiefoto's plus bijbehorende negatieven. Weiger je, dan ben je uit het spel. Ik vraag me af of de makers van het spel zich dit soort zaken heeft gerealiseerd. Misschien hebben ze dat voorbehoud ook wel gemaakt, en zal zoiets niet gebeuren.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12039 Gepost op: 4-10-2003, 11:49:58 »
Bijvoorbeeld: ik zou botweg weigeren om in te gaan op vragen/opdrachten die met familiezaken te maken hebben. Zoiets als: verbrand al je familiefoto's plus bijbehorende negatieven. Weiger je, dan ben je uit het spel. Ik vraag me af of de makers van het spel zich dit soort zaken heeft gerealiseerd. Misschien hebben ze dat voorbehoud ook wel gemaakt, en zal zoiets niet gebeuren.

Tja, Jos, maar ze hebben ook een contract getekend waarin staat dat hij ALLES mag eisen. Dat mensen zo gek zijn, vind ik juist mooi om te zien. Het is allemaal bijhoorlijk psychologisch én ik vind het sfeertje gewoon geweldig. Vooral die stukjes Peter Tuinman.

Ik las trouwens het volgende over het nieuwe detectivespel van de KRO:
Citaat
'The Devil Made Me Do It' is een gloednieuwe reality show waarin vijf kandidaten hun ziel verkopen aan de duivel. Ze moeten vergaande opdrachten van 'The Devil' uitvoeren, zoals stelen in de supermarkt of bejaarden de stuipen op het lijf jagen. De deelnemer die faalt, valt af. Degene die voor de meeste opdrachten slaagt, wint een groot geldbedrag. De eerste aflevering is al bijna klaar. Het programma is echter nog steeds niet verkocht; de onderhandelingen met verschillende omroepen verlopen traag. Dan wordt regisseuse Sascha van Dijk gevonden in het montagehok, ze is op gruwelijke wijze vermoord.

Deed me toch wel ergens aan denken ::)
Take a glorious bite out of the whole world