Lieve mensen,
Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties, ook die achteraf, want beter laat dan nooit!
Gisteravond was
de party en het was weer helemaal fantastisch. Ja, helemaal, want hij past perfect int rijtje van mijn vorige verjaardag en mijn diplomafeest. Zelfde supergezellige sfeer (ongeveer dezelfde mensen ook), ja gwoon zelfde hyper- en happiness-opwekkendheid...
Echt supersupergezellig en heb me natulijk ook weer kapot gelachen. Ik was denk ik wel ietsje minder hyper dan vorige keer maar dat kwam doordat ik deze keer
op tijd was, jawel!! En dat kwam dan weer doordat Fieneke en Lieveke zoveel vetraging hadden dat ik daar toch niet meer op kon wachten, dus maar meteen toen Daan aangekomen was naar huis ben gegaan en zij vervolgens zelf de weg maar moesten vinden, maar dat was onderhand geen probleem meer. Dus jaja ze konden me nu niet meer uitlachen dak te laat was...
Verder uiteraard ook weer ammaal leuke en lieve cadeautjes en kaarten gekregen die ik straks ammaal in Nijmegen op mn kamer ga hangen.
Maar hier laat ik t bij, sorry, weet dat t errug kort is voor zoiets geweldigs leuks, voor mijn doen dan, maar ik heb zo jp (jeeeeeeeej daar ben ik echt zoooo blij om, dan zie ik dus weer veel mensjes die dr gister ook waren!) en ik heb dit hele weekend natuurlijk nog helemaal
niets aan mn vertalingen oid gedaan en dat moet moet moet echt want die moeten worden ingeleverd (eik vandaag al), naja zalk wel niet halen maar anders moet t vandaag en ik heb natulijk niet al te lang geslapen vannacht... Bleven weer 4 mensjes slapen, ik vind dat dan ook altijd zo cool om de volgende ochtend zo'n groepje naar t station te brengen, hoort dr echt bij
. En ze zijn natuurlijk erg handig voor het opruimen, he Sterretje?
Heb erg drukke week weer, 3 keer theatersport en woensdag een referaat houden dak nog nie heb uitgetypt dus heel erg veel zalk niet verschijnen
maar vast en zeker wel een paar keer kort. Doeidoei!