Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110030 keer)

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12480 Gepost op: 16-12-2003, 14:38:09 »
Om maar even origineel te zijn:

GEFELICITEERD!

ik ben btw nog steeds ziek, maar met m'n koorts gaat het wel beter: gisteren was het nog 39,1 nu is het 37,3! nou ja, ik ga weer slapen! WElterusten!!  :)

HATSJOE!

Als dat zo doorgaat is het overmorgen 33,2
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12481 Gepost op: 16-12-2003, 15:00:46 »
Tijgertje, EIDM en Giorgio, van harte gefeliciteerd!  ::ok::

Maapie, ik hoop voor je dat je snel beter bent!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12482 Gepost op: 16-12-2003, 16:31:31 »
Iedereen die Jarig is, GEFELIO

HIEP HIEP HOERA!

LC, nu zit je toch nog niet in Limburg? Kheb die kaarten zondag in de brievenbus gegooid gepropt (hij zat echt megavol ;D) en de rest post ik in Nijmegen... dusnee, denk niet dat ik veel last van jou heb :P. Maarre als je dat doet, vuurwerk in brievenbussen gooien, weet dan wel dat ik je voorgoed haat... >:( heb verdorie mijn hart en ziel op al die kaarten zitten schrijven, kost me mn hele weekend en nog wel meer...
Oja LC, ik ga natulijk niet die kaarten naar het postkantoor brengen, want zoals ik al zei regende en stormde het en ben ik nogal n watje dus vandaar dat ik ook medelijden met die postbodes had :P.

Was ook maar een grapje hoor, maar ken mensen die dat wel doen. Ik zit trouwens nog niet in Limburg

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12483 Gepost op: 16-12-2003, 18:30:45 »
Voor alle jarigen:

Van harte gefeliciteerd!

En voor alle zieken: beterschap!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12484 Gepost op: 16-12-2003, 18:52:41 »
Dank jullie wel allemaal.

Wel een leuke verjaardag gehad.

Anzjie is ook jarig trouwens ->
>:( Dan ben ik al jarig..En waag het niet me een kerstengeltje te noemen  :-X  :)

"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12485 Gepost op: 16-12-2003, 18:59:17 »
ANZJIE OOK GEFELICITEERD!!!  :-* :-* :-*

Dat liedje van boven is dus ook voor jou ;D .

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12486 Gepost op: 16-12-2003, 19:18:53 »
Alle jarigen:

Beterschap.

En voor alle zieken:

Van harte gefeliciteerd!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12487 Gepost op: 16-12-2003, 19:46:17 »
Iedereen die jarig is, van harte gefeliciteerd!! :-*

En (hoe cliché) alle zieken, veel beterschap en snel beter worden.!

ik had 's middags heel verhaal getypt maargoed, toen liep de site btje vast en was ik 't kwijt.. geen zin om weer te type..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12488 Gepost op: 16-12-2003, 20:18:59 »
Ik heb twee vragen uit het topic wat weet jij van het forum, gecombineerd. Om die reden dacht ik dat Giorgio vandaag jarig was, hetgeen dus niet zo blijkt te zijn (ik heb het dus van hemzelf. Sorry, maar toch gefeliciteerd met je echte verjaardag op 9 maart, FOUTJE, dus. Kan ook een bug in mijn geheugen zijn. laten we het maar op dat laatste houden.  ;)

Ik kon me iets herinneren, fout dus, dat er iemand van het forum was, die NIET in de kalender stond, ik meende dat dat ergens op het forum gelezen had, en ben dus bij de verkeerde naam uitgekomen. Anzjie, je schreef het dus zelf, de felicitatie hoorde dus voor jou te zijn en dus niet voor Giorgio. Tja, wat doen we aan dat laatste? ONTfeliciteren dan maar?
« Laatst bewerkt op: 16-12-2003, 20:27:32 door bodejos »

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #12489 Gepost op: 16-12-2003, 21:22:07 »
Anzjie is ook jarig trouwens ->

Dat ging volges mij over eerste kerstdag...

en iedereen natuurlijk gefeliciteerd en beterschap! Kies maar wat je wil hebben. En, nee, allebij mag niet  :P ;D
« Laatst bewerkt op: 16-12-2003, 21:24:00 door molice »

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12490 Gepost op: 16-12-2003, 21:42:45 »
Dat ging volges mij over eerste kerstdag...

en iedereen natuurlijk gefeliciteerd en beterschap! Kies maar wat je wil hebben. En, nee, allebij mag niet  :P ;D

Echt niet, dat ging over de originele geboortedatum voor het kindje van Maxima en W-A, nl. op 16 december (ik vond het wel een goede datum ::ok::) kijk maar: http://www.wieisdemol.com/topic,6751/msg145379#msg145379
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12491 Gepost op: 16-12-2003, 21:57:34 »
Bij deze dan: alle niet jarigen, allemaal niet gefeliciteerd met het niet jarig zijn, pak maar geen stukje taart. Zo, en nu is het genoeg geweest :D :D :D :D ;D ;D ;D

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #12492 Gepost op: 16-12-2003, 22:01:34 »
                                            Zo, en nu is het genoeg geweest :D :D :D :D ;D ;D ;D

Het klinkt gek... maar dat denk ik vaker  ;D :P ::vergroot::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #12493 Gepost op: 16-12-2003, 22:37:24 »
Echt niet, dat ging over de originele geboortedatum voor het kindje van Maxima en W-A, nl. op 16 december (ik vond het wel een goede datum ::ok::) kijk maar: http://www.wieisdemol.com/topic,6751/msg145379#msg145379
Ik blijf erbij..2e kerstdag (niet 1ste dus magoed) kijk jij maar:  :P ;D ;)
http://www.wieisdemol.com/index.php?action=calendar  ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12494 Gepost op: 16-12-2003, 23:10:23 »
Zullen we er een poll over openen  ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12495 Gepost op: 17-12-2003, 06:23:02 »
OK:

een aanzet:

Op welke dag had de kleine van WA en MAX Anzjie volgens jou geboren moeten worden:

1e kerstdag
2e kerstdag
een andere dag
helemaal NIET
Geboren? Waar HEBBEN jullie het over?

Stem                      Bekijk de resultaten

Edit: enigszins aangepast aan de bedoeling van Anzjie ;)
« Laatst bewerkt op: 17-12-2003, 18:15:38 door bodejos »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12496 Gepost op: 17-12-2003, 10:40:51 »
Neeeee, een poll over wanneer Anzjie jarig is, natuurlijk!! Als ze het nu zelf ff zegt ::) :P.

Gisteren had ik tentamen AIK (informatiekunde), dat vak waar ik zo'n enorme hekel aan heb, en ik was dr dan ook van overtuigd dak t niet zou halen. Die computers werken gewoon nooit mee. En jahoor, zul je net zien, tijdens ons tentamen valt internet uit in het hele gebouw ::). Dus wij konden niets meer doen, maar moesten het wel binnen 2 uur af zien te krijgen. Gelukkig zat de leraar erbij dus hij wist wel dat we niks meer konden. Hij begon dan ook aardig te stressen en heen en weer te lopen naar de helpdesk enz enz. Elke paar minuten kon je weer 30 sec of zo op internet en daarna viel ie weer uit. Dus er was geen beginnen aan, want het hele tentamen bestond uit teksten zoeken op internet enzow. Dus uiteindelijk besloot onze docent dat we het vandaag niet meer konden afmaken....... en dat we het allemaal gehaald hadden!!!! :D :D Echt een supertoffe man ::ok:: :D.

En gisteravond thuis heb ik de hele avond kerstkaarten zitten schrijven (ik had echt heel erg pijn aan mn hand!!) maar ik ben nu wel bijna klaar. Alleen nog eentje voor een kennis die ik vanavond mss zie ??? (hij mailt/belt maar niet terug dus ik weet niet zeker of ik wel hemaal naar Breda ga, als ik geen nummer heb waarvan ik weet dat t goed is ga ik denk ik niet...) en dan nog een kaart voor een vriend die ik morgen zie (galaaa :D) en nog eentje voor een vriendin die vandaag haar adres zou mailen... ::) Maar daarna ben ik dan toch echt helemaal klaar ;D. Heb er zelf inmiddels 3 binnen :P.

Maar ok, nu ga ik maar eens naar Latijn (om al die kaarten uit te delen dus), morgen gaan we nl niet omdat we dan al bezig zijn met ons haar voor 's avonds... ;)

Fijne dag iedereen! En sorry als ik mensen ten onrechte al dan niet gefeliciteerd heb...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12497 Gepost op: 17-12-2003, 11:18:52 »
Alleen nog eentje voor een kennis die ik vanavond mss zie ??? (hij mailt/belt maar niet terug dus ik weet niet zeker of ik wel hemaal naar Breda ga, als ik geen nummer heb waarvan ik weet dat t goed is ga ik denk ik niet...)
Begrijp ik het nu goed? Je hebt een kerstkaart voor iemand die in Breda woont, maar je weet zijn adres niet. En mss zie je em vanavond ???
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12498 Gepost op: 17-12-2003, 15:25:54 »
Begrijp ik het nu goed? Je hebt een kerstkaart voor iemand die in Breda woont, maar je weet zijn adres niet. En mss zie je em vanavond ???
;D ;D
ja, je begrijpt het heel goed ;D ik ken nog meer mensen in Breda dan alleen jullie ;) :P

Maar eigenlijk woont ie daar niet, hij studeert er alleen en heeft daar vanavond een soort kerstvoorstelling waar ik naartoe ga (ik ga idd, het is nu telefonisch bevestigd). Dus jaja ik kom vanavond naar Breda! :)

Maar eerst nog mytho...

(Edit: ik zeg t fout, ik weet zn adres wel, althans, hebk opgezocht op telefoongids.nl, maar das dus nie in Breda.)
« Laatst bewerkt op: 17-12-2003, 15:33:30 door Annemieke »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12499 Gepost op: 20-12-2003, 13:33:17 »
Hoihoi,

Zo, tis te merken dat t forum ff weg geweest is zeg :-\. Niemand meer na mij gepost! Maar gelukkig doet ie het weer ::ok::!! (wel rare smilies hier zeg :P)

Ik heb iig een hoop te vertellen, kzal t maar ff chronologisch houden. Woensdag dus naar Breda geweest, was n leuke voorstelling en ook leuk die kennis weer eens te zien (hij was niets veranderd vond ik). Nou en donderdag dus kerstgala vd studievereniging. Dat was helaas niet 100% geslaagd :-\. Eerst natuurlijk enorm stressen met haar en jurken enzo, maar dat was wel supergezellig. Een vriendin van me had mijn haar gedaan en het was echt heel leuk geworden al zeg ik t zelf! :D Foto's volgen nog... (zij had een digicamera, dus er zijn echt enorm veel foto's gemaakt, stuk of 130 ;D) Magoed, ik had dus als date een vriend van me uit Gouda, die gelukkig zonder vertraging aankwam en dat was ook ammaal heel gezellig. Eerst hadden we een etentje bij de Griek, was erg lekker en ook supergezellig (jaja het blijft ammaal gezellig, wat er niet geslaagd was volgt nog...). Na afloop van dat etentje wilden we nl met zn allen door de kou naar het cafeetje strompelen waar t feest was, maar toen voelde die vriend van me zich opeens hartstikke ziek :-\. Hij kon absoluut niet meer mee, en wilde liever de laatste trein (of zo, toen gingen er iig nog treinen...) terug naar Gouda... :( :( Maar dan moest ie wel snel zijn spullen ophalen bij mij thuis natuurlijk, en we waren lopend naar de stad, maar ik kon op mijn galaschoentjes en in mn jurk niet heel snel naar huis lopen, dus hebk de sleutel meegegeven aan hem en 2 andere vrienden, want de jongens konden natulijk wel gewoon hard doorlopen. (Mn tante moet vast wel erg geschrokken zijn dat er plotseling 3 vreemde jongens binnenstormde, ik voelde me daar ook wel schuldig over, maar t kon echt niet anders...) Naja, we moesten dus erg snel beslissen zodat de laatste trein niet weg zou zijn, dus toen was ie gewoon opeens weg... Niet bepaald zoals gepland :-\. Ik vond t echt megajammer, ook heel erg voor hem natulijk, maar hij zei alleen maar dat ie t zo erg vond voor mij! Zo lief.
Magoed, zowel hijzelf als alle anderen vonden natulijk dat ik t gewoon nog wel heel leuk moest gaan hebben die avond, en op zich heb je er ook weinig aan om maar de hele avond chago te zijn, dus kheb idd na ff down zijn t knopje maar omgezet zeg maar en er gewoon een leuk feest van gemaakt. En iedereen was echt zo superlief voor me, dat was echt fantastisch. Twas n piepklein keldertje van een café (de Fiets, voor wie Nijmegen kent) en errug gezellig, want je kent natulijk vrijwel iedereen die er is. Ook leraren uiteraard, en als die ook mee gaan dansen is dat natulijk very grappig ;D, naja kortom kheb t dus supergezellig gehad en eigenlijk een heel leuke avond hoewel ik dacht dat dat eik niet meer kon... Later kregen een vriendin van me en ik ook nog buikpijn :-\, dus ik dacht al dat die Griek ons aardig vergiftigd had, maar ws ist gewoon niet zo'n heel goede combinatie om je eerst propvol te eten en daarna uitbundig te gaan dansen ::). Dan hoef je nog niet eens zoveel gedronken te hebben om misselijk te worden. Maargoed, toen ik later dus ff af en toe aan de kant ging zitten, kwam dr ook altijd wel iemand naar me toe enzo, echt superlief van iedereen. Dus daar word je toch wel erg heppie van :).
Gelukkig bleef die vriendin nog wel bij mij slapen daarna, was ook erg gezellig. (Sorry voor het eindeloos herhalen van woorden als 'lief' en 'gezellig', maar kword daar gwoon zo mee omringd... :)) En nu ist vakantie en heb ik dus heel lang uit kunnen slapen, en de kerstkaarten stromen binnen ;D, dus het gaat ammaal erg goed met mij. Khoop ook met jullie allemaal!! Post snel weer wat he!! Anne-Marie, ben je al naar LOTR geweest??