Hoihoi,
Zo, tis te merken dat t forum ff weg geweest is zeg :-\. Niemand meer na mij gepost! Maar gelukkig doet ie het weer
!! (wel rare smilies hier zeg
)
Ik heb iig een hoop te vertellen, kzal t maar ff chronologisch houden. Woensdag dus naar Breda geweest, was n leuke voorstelling en ook leuk die kennis weer eens te zien (hij was niets veranderd vond ik). Nou en donderdag dus kerstgala vd studievereniging. Dat was helaas niet 100% geslaagd :-\. Eerst natuurlijk enorm stressen met haar en jurken enzo, maar dat was wel supergezellig. Een vriendin van me had mijn haar gedaan en het was echt heel leuk geworden al zeg ik t zelf!
Foto's volgen nog... (zij had een digicamera, dus er zijn echt enorm veel foto's gemaakt, stuk of 130
) Magoed, ik had dus als date een vriend van me uit Gouda, die gelukkig zonder vertraging aankwam en dat was ook ammaal heel gezellig. Eerst hadden we een etentje bij de Griek, was erg lekker en ook supergezellig (jaja het blijft ammaal gezellig, wat er niet geslaagd was volgt nog...). Na afloop van dat etentje wilden we nl met zn allen door de kou naar het cafeetje strompelen waar t feest was, maar toen voelde die vriend van me zich opeens hartstikke ziek :-\. Hij kon absoluut niet meer mee, en wilde liever de laatste trein (of zo, toen gingen er iig nog treinen...) terug naar Gouda...
Maar dan moest ie wel snel zijn spullen ophalen bij mij thuis natuurlijk, en we waren lopend naar de stad, maar ik kon op mijn galaschoentjes en in mn jurk niet heel snel naar huis lopen, dus hebk de sleutel meegegeven aan hem en 2 andere vrienden, want de jongens konden natulijk wel gewoon hard doorlopen. (Mn tante moet vast wel erg geschrokken zijn dat er plotseling 3 vreemde jongens binnenstormde, ik voelde me daar ook wel schuldig over, maar t kon echt niet anders...) Naja, we moesten dus erg snel beslissen zodat de laatste trein niet weg zou zijn, dus toen was ie gewoon opeens weg... Niet bepaald zoals gepland :-\. Ik vond t echt megajammer, ook heel erg voor hem natulijk, maar hij zei alleen maar dat ie t zo erg vond voor mij! Zo lief.
Magoed, zowel hijzelf als alle anderen vonden natulijk dat ik t gewoon nog wel heel leuk moest gaan hebben die avond, en op zich heb je er ook weinig aan om maar de hele avond chago te zijn, dus kheb idd na ff down zijn t knopje maar omgezet zeg maar en er gewoon een leuk feest van gemaakt. En iedereen was echt zo superlief voor me, dat was echt fantastisch. Twas n piepklein keldertje van een café (de Fiets, voor wie Nijmegen kent) en errug gezellig, want je kent natulijk vrijwel iedereen die er is. Ook leraren uiteraard, en als die ook mee gaan dansen is dat natulijk very grappig
, naja kortom kheb t dus supergezellig gehad en eigenlijk een heel leuke avond hoewel ik dacht dat dat eik niet meer kon... Later kregen een vriendin van me en ik ook nog buikpijn :-\, dus ik dacht al dat die Griek ons aardig vergiftigd had, maar ws ist gewoon niet zo'n heel goede combinatie om je eerst propvol te eten en daarna uitbundig te gaan dansen
. Dan hoef je nog niet eens zoveel gedronken te hebben om misselijk te worden. Maargoed, toen ik later dus ff af en toe aan de kant ging zitten, kwam dr ook altijd wel iemand naar me toe enzo, echt superlief van iedereen. Dus daar word je toch wel erg heppie van
.
Gelukkig bleef die vriendin nog wel bij mij slapen daarna, was ook erg gezellig. (Sorry voor het eindeloos herhalen van woorden als 'lief' en 'gezellig', maar kword daar gwoon zo mee omringd...
) En nu ist vakantie en heb ik dus heel lang uit kunnen slapen, en de kerstkaarten stromen binnen
, dus het gaat ammaal erg goed met mij. Khoop ook met jullie allemaal!! Post snel weer wat he!! Anne-Marie, ben je al naar LOTR geweest??