Goed,
Tijd voor het vervolg van deze opdracht. Het is jammer dat Dennis zo snel die vrijstelling pakte, er lagen nog 2 jokers, wat muntjes en redelijk wat geld te wachten. Dat krijgen jullie allemaal niet. Er gaat zelfs een smak geld uit de pot, zonde...
Wat jullie wel kunnen krijgen is Miek. Miek is niet voor niks in Taiwan achter gebleven bij het diner. Ze heeft zelfs op de groepsfoto van deze aflevering gestaan... Jullie hebben de kans Miek terug te laten keren in het spel, of nou ja... wie haar zwarte vrijstelling krijgt, krijgt Miek er gratis bij (en eventuele bruikbare info die ze met je zou willen delen...). Als Miek terugkomt in het spel, maakt ze dit weekend gewoon de test. Krijgt ze groen? Is ze weer een van ons. Krijgt ze rood? Dan ligt ze alsnog uit het spel...
Wat is de bedoeling. Jullie zitten hier met zijn zessen in deze cel. Ik wil dat jullie voor donderdagavond 9 maart 20.00 uur 1 iemand kiezen aan wie je de Zwarte Vrijstelling gunt.
Overleggen gebeurt hier in dit topic.Wie is er nog te vertrouwen... Dennis is uitgesloten van dit overleg.
Als jullie hebben besloten wie de Zwarte vrijstelling krijgt, drukken jullie de naam van deze persoon dik. Bij ene meerderheid dezelfde dikgedrukte namen is de Zarte Vrijstelling van deze persoon en keert Miek terug in het spel. Voor de aardigheid doe ik er ook nog 300 euro bij. En een zwarte vrijstelling is een behoorlijk machtig wapen denk ik zo
Succes!